On se Fallout hyvä.......

11

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-morkkis

näiden tietojen valossa sinulla taitaa kohta riippuvuus siihen peliin

• Kyllä vain......

• ex-morkkis

en ole pelannut mutta katrastan sitä 8) lupaatko pitää peli tuokion 2 tuntia päivässä maximissaan?

• ex-morkkis kirjoitti:

en ole pelannut mutta katrastan sitä 8) lupaatko pitää peli tuokion 2 tuntia päivässä maximissaan?

En tietenkään lupaa....
        ^^

• ex-morkkis
        Risto_ kirjoitti:

En tietenkään lupaa....
        ^^

voi ei voisit yrittäisit se on sama asia kun yhdistäisi minut simsiin pelaat päiviä tai kun kudot niin kudot päiviä tai kun luet jotain mielenkiintoista kirja sarjaa luet päiviä tai kun katsot sarjaa katsot päiviä jos sulla on kausi. huoh
        sen vuoksi suosin sinulle adhd tutkimukset jos ei sulla ole jo.se haittaa elämistä. harmi kun ei opiskeluun päde se on tehty epäviihyttäväksi mutta luen kerralla liikaa ja kerran tulee este koen sen pääsemättömäksi esteeksi.

arvaa rajotanko tästä syystä itseäni X) ,lapsiani ja oon tiukkis

• ex-morkkis
        ex-morkkis kirjoitti:

voi ei voisit yrittäisit se on sama asia kun yhdistäisi minut simsiin pelaat päiviä tai kun kudot niin kudot päiviä tai kun luet jotain mielenkiintoista kirja sarjaa luet päiviä tai kun katsot sarjaa katsot päiviä jos sulla on kausi. huoh
        sen vuoksi suosin sinulle adhd tutkimukset jos ei sulla ole jo.se haittaa elämistä. harmi kun ei opiskeluun päde se on tehty epäviihyttäväksi mutta luen kerralla liikaa ja kerran tulee este koen sen pääsemättömäksi esteeksi.

arvaa rajotanko tästä syystä itseäni X) ,lapsiani ja oon tiukkis

sulta on poistettu jotenkin esteet joita ei ole koskaa ollut johtuu varmaan ettet olet kehittänyt vielä muuriasi.

vai onko sinulla rajotinta

• ex-morkkis
        ex-morkkis kirjoitti:

sulta on poistettu jotenkin esteet joita ei ole koskaa ollut johtuu varmaan ettet olet kehittänyt vielä muuriasi.

vai onko sinulla rajotinta

muuten ymmärrän sinua joskus uskon että seksuaalisuus on lahja luonnolta varsinkin kun siitä pääsee nauttiin jaykuvasti.

• ex-morkkis
        ex-morkkis kirjoitti:

muuten ymmärrän sinua joskus uskon että seksuaalisuus on lahja luonnolta varsinkin kun siitä pääsee nauttiin jaykuvasti.

jos annesi ei ole aktiivinen seksuaalisesti. etsi sellainen joka on joten olet pyhässä maassa silloin unohdat varsinkin sen.
        koska siitä nauttijat ovat luotuja siihen. XD

• ihmemonologi
        ex-morkkis kirjoitti:

jos annesi ei ole aktiivinen seksuaalisesti. etsi sellainen joka on joten olet pyhässä maassa silloin unohdat varsinkin sen.
        koska siitä nauttijat ovat luotuja siihen. XD

Suurin osa ihmisistä nauttii seksistä. Saat seksin kuullostamaan tärkeimmältä asialta elämässä, jos siitä sattuu nauttimaan.

• ex-morkkis
        ihmemonologi kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä nauttii seksistä. Saat seksin kuullostamaan tärkeimmältä asialta elämässä, jos siitä sattuu nauttimaan.

se on sitä minulle. koska se ei riippuvuutena lopu. sitä voi harrastaa tuntematta syylisyyttä.

• ex-morkkis
        ex-morkkis kirjoitti:

se on sitä minulle. koska se ei riippuvuutena lopu. sitä voi harrastaa tuntematta syylisyyttä.

uskon riston ymmärtävän X)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1127
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      541
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe