Miehiä on aina kiinnostanut tietää (minä mukaan lukien) kiihottavatko sukkahousut naisia?
Juttelin asiasta vaimoni ja parin muun naispuolisen ystävän kanssa ja tulin siihen tulokseen, että sukkisten kosketus ihoa vasten ei kiihota (kuten meitä monia miehiä),
mutta ne saavat naiset tuntemaan itsensä naiselliseksi ja seksikkäiksi ja ehkä
sitä kautta kiihottumaan.
Mutta, jos joku nainen kiihottuu pelkästä sukkahousujen kosketuksesta, niin olisi kiva kuulla vähän fiiliksiä. :)
Sori, että kirjoitin tälle palstalle, olisi ehkä kuulunut seksi osastolle, mutta luulen tämän saavan enemmän huomiota täällä.
Naiset, kertopaaka sukkahousuista
10
273
Vastaukset
- Pervoriitta
PERVO !
- merkkimerkki
ei kiihota,
eikä kyllä saa tuntemaan oloa seksikkääksi tai muutakaan..
sukkahousut, vaikka kuinka ylös ne kiskoisi niin haarakiila jää aina hieman roikkumaan
ja sit vyötärökuminauha on miltei kainaloissa asti ja sen sitten tuntee aina kun se rullaantuu alaspäin kumartuessa tai muutenkaan liikkuessa..
IMO sukkahousut on yksi maailman epäseksikkäimmistä vaatekappaleista.- Oikeaa_kokoa
Ostat vääränkokoisia, "yhden" koon sukkahousuja tai "monenkoon" sukkahousuja jotka ei sovi kenellekään. Osta omaa kokoasi niin ei roiku eikä nouse kainaloihin, mutta maksaa enemmän.
- merkkimerkki
Oikeaa_kokoa kirjoitti:
Ostat vääränkokoisia, "yhden" koon sukkahousuja tai "monenkoon" sukkahousuja jotka ei sovi kenellekään. Osta omaa kokoasi niin ei roiku eikä nouse kainaloihin, mutta maksaa enemmän.
itseasiassa kaikki viime aikoina ostamani sukkahousut ovat olleet ihan kokonumerolla varustettuja (koko vastaa käyttämieni päällyshousujen kokoa, joten sen periaatteessa pitäisi olla minulle sopiva.) niitä "yksi koko ei sovi kenellekkään"-sukkiksia olen käyttänyt viimeksi joskus parikymppisenä.
silti tuntuu et haarakiila roikkuu ja rullaantuva vyötärönauha painaa vatsaan (ehkä minä sitten olen vain liian herkkänahkainen..) - Täti-pitkäsääri
Viimeksi kun ostin Lindexiltä 5 kpl pakkauksia "monenkoon" (44-52) sukkahousuja niin niissä säären mitta riittää hyvin (minulla säären pituus 85 cm haarasta lattiaan) ja haara pysyy hyvin ylhäällä. Yläosakin on oikean mittainen eikä vyötärönauha nouse vyötäröä ylemmäs (joskus aiemmin näissä oli liian pitkä yläosa).
- Mikähän_oikein_olet
Vain äärimmäisen pieni osa naisista voi ehkä kokea sukkahousut kiihottavina ja silloinkin kyse on jostain erikoismalleista. Tavalliset sukkahoustu ei kiihota naisia, ne on vaan tavallinen asuste. Kiihottaako sinua pitää tavallisia pitkiä kalsareita? Miesten nykykalsarit on kuin leggingsejä, kiihottaako niiden kosketus sinua kun vielä puristaa sopivasti "sieltä".
- Aika_katkaista
Eiköhän ketjun voi pistää tästä poikki!
Siirryhän pervostelemaan seksipuolelle - sinne sinä kuulut.
- Kalsarieino
No vittu...ei...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252490Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551806Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111204Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991067- 259992
- 146903
- 56884
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua9797- 47780
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.111775