Minut on leimattu paskaksi, moraalittomaksi anopiksi.. Juttu lähti näin..
Poikani aloitti seurustelun nuorena ja nuoret elivät riitaisaa on/off suhdetta... Henkistä ja fyysistä väkivaltaa.. Puolin ja toisin. Tähän puututtiin. Poikani muutti 400km päähän ja hetken päästä tyttö perässä... Kuulin usein aivan järkyttävää tekstiä miniän suusta, hän kävi haukkumassa poikkaani lähes päivittäin. Soitteli vanhemmilleen kuinka paskaa kaikki on. Työt ei kiinnosta..eletään prinsessana.
Poikani löysi uuden tytön.. Haluaa tutustua häneen... Nyt minä olen moraaliton paska.
Lähtiäiseksi tyhjensi talon..
Minä, Huono anoppi..
voiollanäinkin
1
224
Vastaukset
- Ymm
Sii mitä, ex-minäsi haukkuu? Eikö tuo ole ihan sama mitä se suustaan suoltaa. Uusi miniä ja tutustu häneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981683- 551103
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371076- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671