Raamattu ilmaisee tarpeeksi selvästi, miten ihminen voi tulla uskoon, pelastua. Jumala ei ole tehnyt sitä monimutkaiseksi, mutta ihmiset ovat hakeneet siihen monia mutkia.
Jeesus itse sanoi olevansa ovi. Ovi ei siis ole jokin muu, ihmisen suoritus, odotus, itsensä parantelu tms, josta Ihminen itse saa kunniaa ja josta hän voi sanoa: "Minä tein."
Jeesus teki kaiken. Hän sovitti synnit. Hän uhrasi itsensä meidän puolestamme! Hän saa siksi kaikesta kunnian!!!
Ainoa, jota Jumala vaatii, on uskoa häneen ja mielenmuutosta, parannusta. Mutta, tässä parannuksessa ei parannella itseä, Jumala sen tekee. Hän aloittaa ihmisessä kääntymyshetkellä muutosprosessin ja vie alkamansa työn päätökseen asti!
Raamattu kertoo, miten pelastutaan.
10
<50
Vastaukset
- AnselmiToiwiainen
Apostolien teoista voi hyvin lukea, miten ihmiset ennen tulivat uskoon ja sama pätee nykyisinkin.
- Saapanähä
"Jumala sen tekee. Hän aloittaa ihmisessä kääntymyshetkellä muutosprosessin ja vie alkamansa työn päätökseen asti!"
No, sitäpä tässä outastellaan- Oletkosinä
Oletko kääntynyt Jeesuksen puoleen?
- Aloitettutyö
Aamen!
Jumala vie aloittamansa työn omassaan loppuun asti.
Fil. 1:6
varmasti luottaen siihen, että hän, joka on alkanut teissä hyvän työn, on sen täyttävä Kristuksen Jeesuksen päivään saakka. - UskoHerraanJeesukseen
Ap. t. 16:31
Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi". - Uskonkauttapelastuu
Jumalan sanojen kautta pelastuu.
Ap. t. 11:14
hän on puhuva sinulle sanoja, joiden kautta sinä pelastut, ja koko sinun perhekuntasi'. - Uskonkauttapelastuu
Room. 10:9
Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; - UskonkauttaJeesukseen
2. Tim. 3:15
ja koska jo lapsuudestasi saakka tunnet pyhät kirjoitukset, jotka voivat tehdä sinut viisaaksi, niin että pelastut uskon kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa. Kol. 4:6
"Olkoon puheenne aina suloista, SUOLALLA HÖYSTETTYÄ, ja tietäkää, kuinka teidän tulee itsekullekin vastata"
Kun etsin ko. sananpaikkaa Suomi24 keskustelupalstalle, eräs uskova veli toi juuri silloin minulle lahjaksi pienen puusta tehdyn sydämen kuvan, jonka keskelle oli ripustettu kuivattua leipää ja pieni suolapussi ja teksti "Kodin onneksi".
Meidän on hyvä rukoilla virrentekijän sanoin:
3.
Tee suolaksi sä minut maan,
niin että raikkautta
tuon turmeluksen maailmaan,
sen saastaan puhtautta.
Myös minut, Herra, pelastit
ja toisten luokse lähetit
ja lausuit: Auta heitä!
(Virsi 435:3)- Eitökkösuolattua
Sopiva annos suolaa kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 216548
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 603677
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282937Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342712Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452496Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme252335Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 401753
- 241618