Hyvää joulua Kamuttaja

Kurapuro

En ole viitsinyt enää kirjoittaa tälle palstalle minusta tämä ei ole sellainen,mikä oli joskus täällä on niin paljon sellaista mitkä ei kuuluisi tänne,sotketaan asiallisia juttuja en jaksa lukea joittenkin paska juttuja ja vielä sekoittavat asialliset jutut.Tämä viesti on vain sulle.Hyvää joulua ja terveyttä.Ps.Olisi ollut kiva tavata .

25

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää Joulua ja entistä parempaa Uutta Vuotta myös Sinulle ja sisaruksillesi sillä tunnen heidätkin.
      Tosi on, että tänne on pesiytynyt kaikenlaista roskajuttujen kirjoittajaa.

Taitaa olla etten jaksa enää Lieksaan tulla, kun on noita hoitoja vähän niin kuin jatkuvasti.
      Toissapäivänä tuli taas lääkäriltä paha kirje.
      Nautitaan elämästä niin kauan kuin voidaan.

• pienipellavapää

Hyvää Joulua ja kaikkea hyvää Setä Kamuttajalle. Kyllä Sinulla on paljon tietoa Lieksan asioista ja ihmisistä entisiltä ajoilta.

• Joulurauhaa Kamuttajalle ja Kurapurolle!

• kuka.hän.on
        OnTheTop kirjoitti:

Joulurauhaa Kamuttajalle ja Kurapurolle!

kamuttaja sanoi tuntevansa kurapuron sisaruksineen. Taitaa tietää monet meistä.

• vesitornin.juurella

Minäkin yhdyn toivotuksiin molemmille teille.

• jee-jee-jee

Kamuttaja kertoo satuja ja seurakunta komppaa.

• puskahuutelijalle

Saisiko faktaa tai linkkiä millä todistat väitteesi Kiitos

• lisää-huuhaata
        puskahuutelijalle kirjoitti:

Saisiko faktaa tai linkkiä millä todistat väitteesi Kiitos

Kohta varmaan kamuttja avaa Mustanaamion arkistot 1980 luvulta alkaen.

• Mustanaamioinen
        lisää-huuhaata kirjoitti:

Kohta varmaan kamuttja avaa Mustanaamion arkistot 1980 luvulta alkaen.

Unohtui faktat ja linkki Vai

• myötärannanahven

Ymmärrän jotenkin, jos ilkeys ja pahantahtoisuus kohdistetaan kirjoittajaan, joka tuo kärjekkäitä mielipiteitä esille. (En sitä tietenkään hyväksy.)
      Turhaan väkyttämistä ja sopimatonta herjaamista sellaista kirjoittajaa kohtaan, joka ei muita mollaa, pidän silkkana moukkamaisuutena. Kun se vastaan väkyttäminen jää päälle, sen saa katkaistua olemalla kirjoittamatta mitään! Ylläri varmaa, mutta jokaiseen ketjuun ei tarvitse kirjoittaa. Ei itseään kannata niin tärkeänä pitää, emme me muutkaan pidä!

Hyvää vointia ja joulua Kamuttajalle ja kaikille asiallisille, ihmisiä kunnioittaville lukijoille!

• samaa.mieltä

Kyllä oli hyvä ja asiallinen viesti

• owkuusinen

Hyvää joulua Kamuttajalle,tv,otto wille.

• oiuythjhvbn

Yleensä nuo kötisköt jotka haukkuu ja kirjoittaa silkkaa paskaa, on elämänkokemusta omaamattomia nuoria sekakäyttäjiä joilla ei ole mitään muuta tekemistä kuin netissä häiriköinti!
      Mutta siitä huolimatta hyvää joulua, paitsi noille häirikkö kötisköille!

• olentarkkailunalla

Minä toivon oikein ilkeää ja ivallista joulua kaikille agenteille täällä lieksa vilisee heitä täynnä ja kamuttajakin soitti ovikelloani ainakin kahdeksan kertaa viime yönä. Oli aina mennyt johonkin piiloon kun avasin oli vain jättänyt lapun anna kaikki rahasi minulle. Jätinkin pienen eläkkeeni rapulle mutta siinnä se oli vielä aamulla. Eikö olisi aika tehdä joukkokanne sitä ja muita niitä tietäjiä vastaan kun ne tietää kaikki minun asiani ja tietää teidänkin. Viime viikolla soitti ja kysyi minun pankkikortin numeroa ja sanoinhan minä kun sanoi olevansa kamuttajan toimistosta eikä antanut rauhaa ennen kuin sanoin. Joudunko vankilaan kun valehtelin kun ei minulla ole koko pankkikorttia koskaan ollut. Kuka minua auttaa jos se jatkaa vainoamista ja nyt se kertoi minun matkastani sotaankin. Minä pakahdun mistä apua.

• hae.jostain.apua

Sinulla taitaa olla aika paljon ahdistusta

• tiedät.kuka
        hae.jostain.apua kirjoitti:

Sinulla taitaa olla aika paljon ahdistusta

se on kipeä välillä hyvin huonona - käy kuitenkin vielä töissä

• minäkin.vaki

No mites joulu meni sinulla ja muilla vakikirjoittajilla. Kamuttaja lopeta kirjoittelu.

• Joulu meni aika tavalla ylensyödessä kaikenlaisia joulumössöjä.
      Tänään kävin n. 3h lenkillä metsä poluilla sulattelemassa kinkun rasvoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3329
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      273
      2869
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      225
      1818
    4. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1758
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      63
      1729
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      58
      1445
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      83
      1289
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1252
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      326
      1163
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1062
    Aihe