Tämä vuosi on ollut kauhea. En tee mitään oikein, en osaa mitään, olen tyhmä ääliö. Mies lomautettuna tai saikuilla vähän väliä. Masentuu ja ärjyilee pienimmästäkin...valittaa vanhuutta ja vain oma napa kiinnostaa. Parisuhdeterapiassa käytiin 6 kertaa loka- marraskuussa (epäilin uskottomuutta) kuukausi menikin hyvin. Nyt alkoi joululoma ja halusin vain olla ja rentoutua raskaan työrupeaman jälkeen. Rentouduin saunan päälle viiniä juoden kun hän räjähti "humalassa"-olostani ja kuinka ollakkaan huusi taas saman litanian että syyllistin häntä taas kaikesta ja olin kaikkia ihmisiä kohtaan inhottava. Kun sanoin etten tällaista kuuntele ja jaksa enää mieheni tarttui kiinni, heitti kännykän ja silmälasini lattiaan ja raahasi ulko-ovelle huutaen sinä et tänne enää jää! Kohta tuli vaatteet päällä ulos ja lähti sanaakaan sanomatta. Joulu meni viemäristä alas :/
Retuuttaminen alkoi taas!
11
141
Vastaukset
- Svararin
Jätä ukko. Miksi jatkaisit tuollaista yhteiselämää päivääkään? Kenenkään ei nykyään tarvitse asua pahoinpitelevän ja räyhäävän elämänkumppanin kanssa. Paljon parempi on asua yksin. Mutta älä sorru uhkailuun ja syyttämiseen, siitä seuraa vain lisää riitaa. Hanki itsellesi asunto tai muuta ensi hätään jonkun tuttusi luokse ja hanki rauhallinen oma elämä. Ehdit vielä saada rauhallisen joulunkin, kunhan toimit nopeasti. Jos et löydä uutta asuinpaikkaa, mene aluksi vaikkapa turvakotiin. Hyvää Joulua.
- mitähänvielä
...ja tänään tuli nimetön joulukortti vain miehen nimellä...varmasti naisen käsialalla osoite kirjoitettu WHAT!!!
- ödflghalöhga
Vai että joulukortti. Niin varmaan. Jotain gilfiäkö se ukkosi tyydyttää. Wanhat kyläluuskat lähettelevät noita kortteja tutuilleen yksinäisyyttään, eivät naimakuntoiset naiset. Miehesi on siis joko idiootti tai saalis, josta kannattaa pitää kiinni, sillä hänelle kelpaa vanhempikin ja eltaantuneempikin nainen. Olet ehkä liian hyvä hänelle ja siksi hän hakkaa, sisältä ruma huoripukki kun on.
On mullakin mies, joka mätkii eikä muista jälkikäteen ikinä mitään. Ikinähän hän ei mitään pahaa tee. Niin hyvä mies on. Oikein erinomainen tapaus isoine ylemmän keskiluokan tanakaksi kasvatettuine valiokyrpineen.
Viime viikonloppuna sain niin ihanasti turpaani, että mies menetti silmissäni kaiken merkityksensä. Päätin, että jos joku parempi kävelee vastaan, otan. Päätin, että rakennan omaa elämää ja dumppaan paskakasan heti kun omat taustat ovat kunnossa. Mies kun on hitusen psyko ja kaksinaamainen tapaus, vaikka ei kunnon narsupaska olekaan. Vähän on piirteitä ylpeäksi syötetyssä hienostopojassa.
Itse olen turhan älykäs miehelleni, sillä hän ei pärjää väittelyissä minulle. Mies ei myöskään kestä monilahjakkuuttani vaan nälvii pienimmästäkin syystä :D Ei ole kuulemma aiemmissa suhteissa mätkinyt naisiaan. No ei varmaan kun niissä alistuvissa kilteissä pikku normiämmissä ei ole mitään pahaa mitä hakata irti :D Eikä niillä ole mitään vastaavia nussintakykyjä kuin minulla...eivät osaa sadoilla, huorata, pettää ja mätkiä takaisin. Ne ämmät eivät ole osanneet edes tarvittaessa kiduttaa miestä niin, että olisivat saaneet miehen lyömään. Minä taas saan, koska em. syyt. Ja nyt joudun kestämään vielä jonkin aikaa mätkimistä, joka johtuu siitä, että olen liian fiksu ja provokatiivinen.
Tähän nyt joku säälipelle tulee toki vänkymään, että ota parempi mies, on niitä lyömättömiäkin. Olen vain ikävä kyllä huomannut, että kiltit miehet ovat tietyn käyttöasteen jälkeen mielenkiinnottomia. Rentut taas tuhoavat naisen psyyken vittumaisuuttaan, mutta onnistuvat silti jotenkin pitämään minut hyppysissään...
Jos haluaisit olla vittumainen voisit tilata nimeesi kukkalähetyksen kotiovelle. Saa paskakasa maistaa omaa lääkettään. Luulee paska olevansa varmaan sinua parempi. Ei huoran lapsi voi koskaan olla sitä, ikävä kyllä :D- Hölmöläisiäriittää
Et kyllä ole fiksu kun sinusta on hauskaa että mies lyö sinua ja olet vielä niin tyhmä että jäät sitä kestämään.
- mitähänvielä
Ensin totesi että varmaan työkaveri mutten usko koska on niin v-mäinen töissä eikä äijätyömaalla voisi kuvitella kenenkään lähettelevän korttia ruusupostimerkillä! ;) Sitten loppupeleissä MINÄ olenkin suututtanut jonkun yhteisen ystvättären ja siksi oli vain hänen nimellään! Hekohek! Olen liian kiltti. Tiedetään :) mutta minkäs perusluonteelleen voi...ja kyllä...olen parempi. Mutta sitä ei saa näyttää tai helvetillinen haukkuminen alkaa. Kun tuollainen ÄIJÄ tuntee olevansa alempiarvoinen, niin masennus ja paska purkautuu meihin läheisimpiin, omaan perheeseen.
- mitähänvielä
Saattaisi oikeasti flirttailla vanhemmille naisille, koska on naamaltaan niin ruma ettei nuorempia tyttöjä saa. Kropastaan huolehtii epätoivon vimmalla, kai urheilullinen ja kova tarinankertoja rumilus jollekkin kelpaa. Mielenkiinto koko ukkoon on mennyt. Mitäänsanomaton köyhä luuseri josta ei ole enää mihinkään. Hei postikortin laittanut kotka tuu hakemaan saaliisi - luovutan tuon ilomielin!
- muumimyy
Sun jouluhan kuullostaa ihan mun joululta... mies rikkoi puhelimeni, raahasi minut väkisin ulos ovesta.. heitti tavarat ulos ovesta... kädet mulla ihan mustelmilla.....
Ei päästänyt sänkyyn nukkumaan vaan potki ja riuhtoi mut lattialle nukkumaan..
Tämä kaikki tapahtui kahdesti 3päivän sisällä...
Sanoin ukolle, että mun on soitettava apua ja hän tokaisi että jos soitan, niin rikkoo toisenkin puhelimeni!
Kiristää koko ajan.. sanoin, että nyt täytyy todella miettiä kannattaako meidän jatkaa yhdessä!? Mies totesi, että jos jätän hänet, niin jättää mulle kaikki velat maksettavaksi!
Hyvää uuttavuotta!- varmastiparempaaluvassa
Voimia sulle! Ei tässä parisuhteessa ole mitään järkeä! Olen jo niiiin väsynyt! Mies haluaa olla ja mennä niin kuin itse haluaa. Olkoon niin...hyväksikäytetty olo. Ajattelen jatkossa vain itseäni ja poikiani. Parempaa uutta vuotta sulle!
Osta uus joulu
- aloittelin
ihanpalasina
17.1.2016 15:26
Uusi
Huomasin mieheni huomattavan piristymisen ja ulkonäöstä huolehtimisen taannoin. Mies viestittelee ja juttelee deittinaisten kanssa, heitä on ympäri maata. On löytynyt myös best friend...ehkä jopa päivittäin tekstaillaan. Viestittely ei miehen mielestä ole pettämistä, kun ei ole mitään fyysistä näiden tyttöjen kanssa. Huomaan kuitenkin, että viestejä odottaa kuin kuuta nousevaa ja jos ei viestejä tule niin masentuu täysin. En saa sanoa asiasta mitään. Raivostuu ihan hirveästi. Minua epäilee tekstittelystä ja riehuu ja heittelee tavaroita. Uhkasi jopa nyt perjantaina kun tulin kotiin, että lähde vetään täältä kun vielä olet yhtenä kappaleena. Viikonloppu on vietetty siten että molemmat eri huoneissa eikä puhuta kuin tarpeellisin. Välinpitämätön käytös nyt molemminpuolista. - määääkin-osallistun
Onko tässä kyseessä joku kellä-vielä-kurjempaa-kilpailu?
Voittaja saa sitten oikein kunnolla turpiin, taju pois ja kanveesiin? Tai sitten henki.
Hip-hurraa! Tästä tulee jännää! Kertokaa sitten kuka voitti, jos voittaja ei itse enää kykene, tai on jo arkussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768