Nainen haluaa kokeneen miehen

eimullamuuta

Nuori nainen haluaa kokeneen miehen, vanhempi nainen haluaa kokeneen miehen. Jos mies ei saa nuorena seurustella naisen kanssa tai harrastaa seksiä niin ei se saa sitten vanhempanakaan. Yli 30v kokematon mies on pelkkää ilmaa naisille. Miehen kannattaa varmaan alkaa nuorena jo rumia naisia iskemään että saisi edes jotain kokemusta naisista. Miehen pitää osata heti tyydyttää naisen, nainen luo miehille paineita. Mies on luuseri jos ei osaa tyydyttää naista heti.

25

175

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voin olla naiselle kokenut, jos hän toivoo niin ja voin olla kokematon, jos hän tahtoo niin.

• ytm-panomies

Ei kannata ikinä sanoa olevansa kokematon. Nainen juoksee karkuun sellaista. Kannattaa esittää kokenutta hitaasti, olla rauhallinen eikä kannata panikoida. Naista kannattaa kehua koska kokemattomat ei usein uskalla kehua naisia joten pitää vaan alkaa kehumaan että nainen on tosi nätti ja mukava luonne ja sitten pyytää sitä numeroa.

• En tiedä mitään typerämpää kuin kehua naista nätiksi ja mukavaksi...Naiset ei edes halua kuulla mitään niin typerää mieheltä, ne on kuullu sitä jo ihan tarpeeks elämänsä aikana. Nainen kyllä osaa aistia ihan itsekkin mitä sinä hänestä ajattelet muun keskustelun perusteella.

• 1241341

Naisen ulkonäön kehuminen on jo niin suuri klishee, ettei nainen osaa ottaa sitä kehua vakavasti. Hän kun on kuullut saman jo 1000 mieheltä aiemmin.

• m-i-e-s

Naista ei kannata todellakaan imarrella tai huomioida yhtään mitenkään, muutenhan saattaa ilmentää kiinnostusta ja joutua seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan. =P

Flirttausvarastoa kannattaa hioa, ettei ole totutut kliseet, mutta monet naiset haluaa kuulla juuri ne tismalleen samat asiat, mitkä ovat kuulleet tuhannelta mieheltä aikaisemin yhä uudestaan ja uudestaan. Se pitää myös olla puolivilpittömästi, avoin, rehellinen ja paikkaansa pitävä kehu.

Kauniit, nätit ja mukavat naiset eivät tietenkään halua kuulla olevansa kauniita, nättejä ja mukavia. He todellakin janoavat tätä, ei jokaiselta vastaantulijalta, ei ensimmäisillä treffeillä, mutta ajankanssa he todellakin haluavat henkisen yhteyden, tulla kohdeltuksi ja huomioiduksi kehuilla.

Neitsytsedät ry. =D Älä katso, älä koske, älä huomaa, älä keskustele, nainen klo kuudessa.

Kaikki ketkä haluaa pysyä kaukana naisista, älkää vahingossakaan kehuko naista nätiksi ja/tai mukavaksi.

• dasdasdawdw

Kokeneisuuden suosiminen on järjetöntä mutta jostain syystä naisen aivot on ohjelmoitu niin että jos mies ei ole nainut monen naisen kanssa niin "hänessä on varmaan jotain vikaa" ja jos mies on nainut monen naisen kanssa niin "hänessä on varmaan jotain hyvää" kun näiden sijasta voisi itse tutustua kokemattomaan mieheen ja tehdä omat johtopäätöksensä täysin itse omilla aivoilla.

• "tehdä omat johtopäätöksensä täysin itse omilla aivoilla."

Älä kiusaa naisia vaatimalla omien aivojen käyttöä. Tiedät että se on heille mahdottomuus.

• 377

Melkoista roskaa. Miksi miesten pitää aina kehitellä kummallisia strategioita ja kehottaa toisiaan esittämään jotain roolia? Naiset ovat ihmisiä siinä kuin miehetkin. Kyllä meille voi puhua ihan tavalliseen tapaan, eikä kokemattomuus ole haitta. Jos olisi, kukaan mies ei koskaan saisi yhtään kokemusta.

• Kuten aloittaja mainitsi, miehen pitää saada ne kokemukset nuorena. Vuosi vuodelta kokematon mies muuttuu naisten silmissä entistä oudommaksi ja vastenmielisemmäksi, ihan vaan sen takia ettei toiset naiset ole suorittaneet esivalintaa.

• nomih

Mä voin kertoa yli kolmekymppisenä kokemattomana naisena, että se toimii toisinkin päin. Ei miehetkään kokemattomista oo kiinnostuneita, jotenkin mun olemuksesta jo huomaa sen kun mua ei edes havaita, vaikken oo mikään rumilus. Mutta en tietenkään osaa pukeutua seksikkäästi ja kävellä viekottelevasti kun kokematon olen ja miesten silmäthän nauliintuvat vain niihin kokeneisiin itsevarmoihin naisiin.
      Huomaan sen hyvin kun liikun ulkona ystävieni kanssa ja he ovat sinut seksuaalisuutensa kanssa ja se näkyy ulospäin, niin mä voisin yhtä hyvin olla heidän mummo kun istun siinä vieressä. Yhtään katseita miehiltä en saa, vaikka olisin laittanut hiuksetkin nätisti, mutta kavereitani miehet mittailevat katseillaan vaikka heillä on jo sormuksetkin sormissa. Tää sama juttu varmaan pätee teillä miehilläkin, sen näkee ihmisen olemuksesta ja kehon kielestä, ettei ole rakastettu ja se tekee ihmisestä jotenkin oudon, ryhdittömän, lakastuneen ja vieroksuttavan oloisen, josta kukaan ei tietenkään kiinnostu. Siihen vielä vähän suruun syömistä ja juopottelua päälle niin tulee karsittua ne viimeisetkin oksat puusta. Jo Raamatussa sanotaan, että rakkaudeton ihminen on täys nolla vaikka mitä taitoja olisi opiskellut ja hyviä tekoja tehnyt:

1. Kor. 13:1–8, 13 Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali. Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään. Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.

Että kiitti vaan, Raamattu, eipä oo sinustakaan mitään lohtua. Niin se vaan menee, että ihmismieli on kiero. Ihmistä kiehtoo jännittävät ja kokeneet ihmiset, kokemattomuus on aina pelkkää miinusta. Asiassa kuin asiassa. Esim työpaikan saa helpommin jos on jo valmiiksi jossain töissä kuin kokonaan työtön. Sama pätee lihamarkkinoilla. Turhaan yritätte tehdä siitä sukupuolikysymystä täällä, kyllä se juna kulkee molempiin suuntiin. Ei ne pojat koulussakaan nössötyttöjen perässä juokse vaan niitten suosittujen likkojen ja sama toisinpäin, sieltä se touhu jo alkaa.
      Ja joo, tiedän kyllä että saisin jonkun pervon tinderistä panemaan itteäni, mutta miks mun ekan kerran pitäis tapahtua niin kauhealla ja traumatisoivalla tavalla kun muutkin on saanut kokea sen turvallisesti parisuhteissaan?
      Kun ikää tulee, sitä muuttuu vain varautuneemmaksi piikkipalloksi miesten suhteen, pian astun jonkun rajan yli etten enää osaa päästää ketään lähelle vaikka joku vihdoin munki olemassaoloni huomaisi ihan tosimielessä.

• vääriä.päätelmiä.sinulla

Miehet on aivan varmasti kiinnostuneita kokemattomista, olet varmasti epäviehättävä ulkonäöltäsi jos väität että kiinnostuneita miehiä ei ole. Vai onko kyse siitä että tarpeeksi tasokkaita miehiä ei ole tekemässä sinulle aloitteita?

• nomih
        vääriä.päätelmiä.sinulla kirjoitti:

Miehet on aivan varmasti kiinnostuneita kokemattomista, olet varmasti epäviehättävä ulkonäöltäsi jos väität että kiinnostuneita miehiä ei ole. Vai onko kyse siitä että tarpeeksi tasokkaita miehiä ei ole tekemässä sinulle aloitteita?

En ole rumilus, ihan ok näköinen nainen, on mua sukulaiset kauniiksi kehuneet ja ihmetelleet miksei miehiä pörrää mun ympärillä. Jos miesmäiset tatuoidut naisetkin saavat jatkuvasti miehiä ja mua ei huomata niin vika on silloin juuri olemuksessa kuten kerroin, ei niinkään ulkonäössä. Ihan kamalan näköisilläkin ämmillä on miehet ja toisinpäin. Kyllä se on paljon moninaisempi juttu kuin pelkkä ulkonäkö.

Minä en mitään miesten tasoja mieti sen enempää kuin että ei saa mikään pultsari tai porho olla, vaan ihan tällanen tavis työväen luokka kuin itsekin olen. Eikä saa olla julkkis, en ikipäivänä kestäis julkisuutta. Ja kun itse olen kokematon, en tietenkään mitään panosuhdetta halua vaan ihan oikeaa aitoa kiinnostusta parisuhteeseen ja miehen pitäis osata antaa mulle aikaa, ymmärtää että haluan tutustua rauhassa ennen seksiä. Tähän ne mun vähäiset yritelmät ovatkin sitten viimeistään tyssänneet. Onko nääkin nyt sitten ihan liikoja vaatimuksia vai?

• Kilttiatm

No pannaanko heti vai. En usko että olet kokematon

• vääriä.päätelmiä.sinulla
        nomih kirjoitti:

En ole rumilus, ihan ok näköinen nainen, on mua sukulaiset kauniiksi kehuneet ja ihmetelleet miksei miehiä pörrää mun ympärillä. Jos miesmäiset tatuoidut naisetkin saavat jatkuvasti miehiä ja mua ei huomata niin vika on silloin juuri olemuksessa kuten kerroin, ei niinkään ulkonäössä. Ihan kamalan näköisilläkin ämmillä on miehet ja toisinpäin. Kyllä se on paljon moninaisempi juttu kuin pelkkä ulkonäkö.

Minä en mitään miesten tasoja mieti sen enempää kuin että ei saa mikään pultsari tai porho olla, vaan ihan tällanen tavis työväen luokka kuin itsekin olen. Eikä saa olla julkkis, en ikipäivänä kestäis julkisuutta. Ja kun itse olen kokematon, en tietenkään mitään panosuhdetta halua vaan ihan oikeaa aitoa kiinnostusta parisuhteeseen ja miehen pitäis osata antaa mulle aikaa, ymmärtää että haluan tutustua rauhassa ennen seksiä. Tähän ne mun vähäiset yritelmät ovatkin sitten viimeistään tyssänneet. Onko nääkin nyt sitten ihan liikoja vaatimuksia vai?

Vaikea sanoa onko nuo liikoja vaatimuksia koska kun nainen sanoo haluavansa tavallisen miehen niin se voi tarkoittaa ihan mitä tahansa, yleensä kuitenkin aina tasokkaampaa miestä kuin mitä hän itse on.
        Ja mitä tarkoitat tuolla että pitää tutustua rauhassa ennen seksiä, miten kauan edellytät tapailua ennen seksiä?
        Onko mahdollista että laittaisit kuvan sähköpostilla?

• vääriä.päätelmiä.sinulla kirjoitti:

Vaikea sanoa onko nuo liikoja vaatimuksia koska kun nainen sanoo haluavansa tavallisen miehen niin se voi tarkoittaa ihan mitä tahansa, yleensä kuitenkin aina tasokkaampaa miestä kuin mitä hän itse on.
        Ja mitä tarkoitat tuolla että pitää tutustua rauhassa ennen seksiä, miten kauan edellytät tapailua ennen seksiä?
        Onko mahdollista että laittaisit kuvan sähköpostilla?

-Ja mitä tarkoitat tuolla että pitää tutustua rauhassa ennen seksiä, miten kauan edellytät tapailua ennen seksiä?-

*Tuollaisia on kyllä aivan turha kysellä..Ei kukaan tiedä antaa vastausta tuollaiseen etukäteen. Mikäli vetelet oikeista naruista, niin se hetki saattaa tulla hyvinkin pian. Sehän on ihan siitä miehestä käytännössä kiinni hyvin pitkälti tapahtuuko se ekalla tapaamisella vaiko vuoden kuluttua.
        Mitäpä jos tutustuisit ihmiseen, eikä niinkään pilluun ensimmäiseks.

• totuusoneriasia
        nomih kirjoitti:

Sukulaiset kehuu aina kauniiksi. On minuakin sukulaiset kehunu komeaksi. Luulenko siltä että oikeasti olen kuin enintään keskiverto? No en.

Niin naisten (kuin miestenkin) ulkoisesti huoliteltu olemus vaikuttaa paljon. Meikkaaminen, hiusten laitto ja pukeutuminen. Vain hyvin harva ja yleensä enintään noin 20v nainen näyttää paremmalta ilman meikkejä kuin meikkien kanssa. Siihen päästäkseen pitää kuulua parhaimpaa kymmenykseen. Jos et oikeastaan meikkaa, tai et osaa tehdä sitä oikein etkä ole tuota kauneinta kymmenystä, olet hävinnyt pelin. Opettele meikkaamaan. Opettele olemaan pinnallinen, kun muutkin on.

Ne kamalan näköiset naisetkin muuten saa niitä miehiä sen takia että painuvat baariin, juovat itsensä humalaan ja tyrkyttävät itseään miehille. Ja moni mies epätoivoisena tai paremman puutteessa kelpuuttaa. Vaikket kovin kaunis olisikaan, niin saisit sinäkin varmaan noin miehen. Ainakin yhdeksi yöksi. Ei se pitkää suhdetta tietenkään takaisi.

Monia miehiä kiehtoo naisissa kyllä se kokemattomuus. Mutta ulkonäön puute ei. Eikä se jos nainen vaikuttaa täysin epäkiinnostuneelta miehestä. Ja nuo jälkimmäiset asiat näkyvät naisesta heti ulospäin. Kauan ennen sitä kokemattomuutta.

Olen tavannut monta kokematonta naista. Eikä se miehettömyys niillä naisilla siitä kokemattomuudesta ole kiinni. Usko pois. Miehenä sen kyllä tiedän miksi ne naiset eivät ole minuakaan kiinnostaneet. Naisilla itsellään se syy on saattanut olla hieman hukassa.

• 20plus9
        totuusoneriasia kirjoitti:

Sukulaiset kehuu aina kauniiksi. On minuakin sukulaiset kehunu komeaksi. Luulenko siltä että oikeasti olen kuin enintään keskiverto? No en.

Niin naisten (kuin miestenkin) ulkoisesti huoliteltu olemus vaikuttaa paljon. Meikkaaminen, hiusten laitto ja pukeutuminen. Vain hyvin harva ja yleensä enintään noin 20v nainen näyttää paremmalta ilman meikkejä kuin meikkien kanssa. Siihen päästäkseen pitää kuulua parhaimpaa kymmenykseen. Jos et oikeastaan meikkaa, tai et osaa tehdä sitä oikein etkä ole tuota kauneinta kymmenystä, olet hävinnyt pelin. Opettele meikkaamaan. Opettele olemaan pinnallinen, kun muutkin on.

Ne kamalan näköiset naisetkin muuten saa niitä miehiä sen takia että painuvat baariin, juovat itsensä humalaan ja tyrkyttävät itseään miehille. Ja moni mies epätoivoisena tai paremman puutteessa kelpuuttaa. Vaikket kovin kaunis olisikaan, niin saisit sinäkin varmaan noin miehen. Ainakin yhdeksi yöksi. Ei se pitkää suhdetta tietenkään takaisi.

Monia miehiä kiehtoo naisissa kyllä se kokemattomuus. Mutta ulkonäön puute ei. Eikä se jos nainen vaikuttaa täysin epäkiinnostuneelta miehestä. Ja nuo jälkimmäiset asiat näkyvät naisesta heti ulospäin. Kauan ennen sitä kokemattomuutta.

Olen tavannut monta kokematonta naista. Eikä se miehettömyys niillä naisilla siitä kokemattomuudesta ole kiinni. Usko pois. Miehenä sen kyllä tiedän miksi ne naiset eivät ole minuakaan kiinnostaneet. Naisilla itsellään se syy on saattanut olla hieman hukassa.

Ei se meikki mikään autuaaksi tekevä asia ole. Tunnen monia naisia, jotka on ihan kamalan näköisiä meikattuina, ilman meikkiä paljon paremman näköisiä, vaikkei mitään kaunottaria. Ei se meikkikään sentään niin ihmeitä tee, varsinkin kun moni ei opi koskaan meikkaamaan siististi ja maltilla. Itse en ole koskaan meikannut ja miehiä on riittänyt. Moni tykkää raikkaasta lookista ja luonnollisuudesta. Ne miehet, jotka tykkäävät meikkihirviöistä, eivät taas ymmärrettävästi minua kiinnosta. Useimmat miehet tykkäävät siitä ettei suuhun tule meikin makua pussaillessa. ;) Ja näkee heti miltä nainen oikeasti näyttää. Täytyy sanoa etten tosiaankaan ole mikään 10% kuuluva kaunotar, en lähellekään, jopa rumaksi on muutama nainen sanonut. Enkä ole nuorikaan, 40 on lähempänä kuin 20 ikävuosissa. Silti saan ihailua ja isketään. Että mikä se totuus sitten onkaan...

• ATM-automaatti
        20plus9 kirjoitti:

Ei se meikki mikään autuaaksi tekevä asia ole. Tunnen monia naisia, jotka on ihan kamalan näköisiä meikattuina, ilman meikkiä paljon paremman näköisiä, vaikkei mitään kaunottaria. Ei se meikkikään sentään niin ihmeitä tee, varsinkin kun moni ei opi koskaan meikkaamaan siististi ja maltilla. Itse en ole koskaan meikannut ja miehiä on riittänyt. Moni tykkää raikkaasta lookista ja luonnollisuudesta. Ne miehet, jotka tykkäävät meikkihirviöistä, eivät taas ymmärrettävästi minua kiinnosta. Useimmat miehet tykkäävät siitä ettei suuhun tule meikin makua pussaillessa. ;) Ja näkee heti miltä nainen oikeasti näyttää. Täytyy sanoa etten tosiaankaan ole mikään 10% kuuluva kaunotar, en lähellekään, jopa rumaksi on muutama nainen sanonut. Enkä ole nuorikaan, 40 on lähempänä kuin 20 ikävuosissa. Silti saan ihailua ja isketään. Että mikä se totuus sitten onkaan...

Iskuyritysten kohteeksi joutuu melkein kuka vain.

Irtoseksimarkkinat ovat kaikille paitsi top 10% miehille suorastaan epätoivoiset.

• olemmerilaisia

Ei haittaa vaikka olisi kokematon!

• Pelimies101

Nainen on tyhmä narsisti, jota kannattaa kehua. Toimii.

• No ei se ainakaan hukkaan mene, että nuorena aloittaa.

• 15plus4

Ei pidä paikkansa ollenkaan. Itse olisin halunnut ensimmäiset kokemukset nuorena naisena kokemattoman tai vain vähän kokeneen samanikäisen kanssa, mutta jouduin tyytymään neljä vuotta vanhempaan kyllästyneen oloiseen mieheen, joka oli uittanut kulliaan niin monessa paikassa että oli jo ikäisekseen löysä. Olisi ollut ihana antaa ja saada uutuuskokemuksia samankaltaisen kanssa kuin itse oli, mutta löytyi vain noita kokeneita tylsimyksiä. Älkää siis uskoko aloittajaa, vanhempanakin naisena ei mikään niin innosta kuin se että saa olla jossain asiassa miehelle eka tai edes lähes eka.

• tämä-selvä

Kokemattomuus johtuu rumuudesta ihan täysin.

• Ihme kyllä, mutta olen kirjoitellut yhden naisen kanssa s24 treffeillä, vaikka kerron profiilissa kokemattomuudestani. Ja vieläpä naisen aloitteesta.

• paavopesukaivo

mäkään en saa kaikkia naisia tyydytettyä vaikka olen nainen itsekin... ja oon aika hyvä vaikka itse sanonkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      54
      1698
    2. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      16
      1544
    3. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      174
      1386
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1383
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      302
      1306
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      20
      1255
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      975
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      61
      958
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      923
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      845
    Aihe