Suomen kielen sana vittuilu on varsin yksinkertainen sana. Mutta jos olisin ulkomainen tyyppi, joka yrittäisi muodostaa sanan avulla kuvaa tai tapahtumaa, niin mieleen juolahtaisi ensimmäiseksi naisten suljetut orgiat ja jonkinlainen "avoin" tanssi. Missään vaiheessa mieleen ei tulisi minkään sortin vinoilu tai makkaratikulla tökkiminen.
Riitinomainen vittuilu suoritettaisiin kuin mikä tahansa hedelmällisyysriitti tai seremonia, kulttimaisestija perinteille uskollisena. Variaatioiden määrä olisi vapaa, sillä elämä ei sulje pois tapojen kehityskaaria, vaan jopa suosii niitä osana päärituaalia.
Eli jos joku vittuilee, niin hän on samalla asialla kuin minä.
(Hihitystä)
Vittuilun ABC
15
109
Vastaukset
- Luolamadonna
On tietysti melkoinen saavutus jos osaa vittuilla vittuilusta.
(Reps)Paras saavutus on kun osaa vittuilla vittuilematta.
Osaan vittuilla niin, että toinen osapuoli ei älyä sitä vaan tuumii, että ompa ärsyttävä tyyppi. Siinö on tietysti oman egon tappio mutta siitä en välitä.
Parhaat kiksit tuo vittuilusta se ajatus, että eikö tuo dorka tajua, että sille vittuillaan.- Luolamadonna
hullu_ukko kirjoitti:
Paras saavutus on kun osaa vittuilla vittuilematta.
Osaan vittuilla niin, että toinen osapuoli ei älyä sitä vaan tuumii, että ompa ärsyttävä tyyppi. Siinö on tietysti oman egon tappio mutta siitä en välitä.
Parhaat kiksit tuo vittuilusta se ajatus, että eikö tuo dorka tajua, että sille vittuillaan.Vittuilu on Suomessa jonkinlaisessa käyttökielen korkeammassa muodossa esiintyessään monitasoisen ilmaisun suolana. Periaatteessa voidaan suoralta kädeltä sanoa, että viestiminen ilman vittuilua on onttoa ja osoitteetonta.
(Naurua)
- veenrunoilija
Tuostako kirjoitat?
http://www.city.fi/blogit/1698/vittuilun ja tappelun abc/84841- Luolamadonna
Ai siellä on joku muukin yritteliäs. No, tuli hieman yllätyksenä. Mutta onhan noita ABC- tsydeemejä teidenkin varsilla.
(Naurua)
- kannattaamiettiäensin
Joka vittuiluun tarttuu se vittuiluun hukkuu.
- Luolamadonna
Mun nähdäkseni kaikki kirjoitettu on irrallaan todellisuudesta. Tätä on erittäin hankala selittää, koska selittäminen ei ole oikea tapa kirjoittaa. Kirjoitus on aina näkemys jostain jonnekin. Suunnalla ei ole sinänsä mitään väliä.
Otan esimerkin omasta elämästäni, josta en koskaan kirjoita mitään.
"Minä en nähnyt sitä, muuta kuin vilaukselta. Ja ihmettelin, miksi hän suhtautui laiturin ohitse liitävään lokkiin niin "tunteella" , että oli pudota mereen.
Ilo ihmisessä. Mitä minä sanoisin? Ilo ihmisessä on kuin kaikki tämä olisi uutta ja ihmeellistä. Tämä. "
(Naurua) - kannattaamiettiäensin
Harvoin tällä omasta elämästä kirjoitellaan :D. Lokit on niin nättejä, voi niiden takia pudota ilman syyttäkin vaikka pahan äänisiä ovat. Nokittelu kun menee taiteelliseksi, se on asian ydinfysiikkaa :). Silläkin saattaa jaksaa pitkään.
- Luolamadonna
kannattaamiettiäensin kirjoitti:
Harvoin tällä omasta elämästä kirjoitellaan :D. Lokit on niin nättejä, voi niiden takia pudota ilman syyttäkin vaikka pahan äänisiä ovat. Nokittelu kun menee taiteelliseksi, se on asian ydinfysiikkaa :). Silläkin saattaa jaksaa pitkään.
Mjoo
Kyllä mä näkisin että ei täällä ole kuin elämää & unelmia.
Todellisuus elää tuolla.
(Hihitystä)
Pettyneenä totean kohtaavani tuota tavattoman harvoin ja silloinkaan se ei kohdallani oikein toimi.
- Luolamadonna
Sulla on selvästi sun sisälukutaito joko huono tai perseellään.
Laiskuus sanoihin on ominaisuus, eli lahja.
(Naurua ukulelestä) Luolamadonna kirjoitti:
Sulla on selvästi sun sisälukutaito joko huono tai perseellään.
Laiskuus sanoihin on ominaisuus, eli lahja.
(Naurua ukulelestä)Kommunikaatio epäonnistuu aina, paitsi joskus sattumalta. (Wiio)
;)
- mnnbhgfkhguyj
vittuilu on taitolaji, samoin persepano
kuka hullu tökkii toista makkaratikulla? makkaransyönti on pyhä asia, eikä sitä piä sekoittaa kivuliaisiin leikkeihin.
- Anonyymi
Vasemmistolainen vaalikarja uskoo johtajiaan jotka tarjoavat heille leipää ja sirkushuveja. Kulttuurimarxismi on myös heidän keksintönsä kuten myös järjetön feminismi.
itkevät miehet ovat kulttuurimarxistien keksintö. Neuvostoliiton piti pehmittää kovat Suomalaiset taistelijat ja Suomeen ja muualle maailmaan tuotiin ajatusmaailmaa itkevistä miehistä...siis nössöistä joista ei ole aseisiin. Paljon muutakin hapatusta on tuotu Vasemmiston kautta ja tuodaan edelleen Kommunistisen vallankumoumuksen edistämiseksi. Vasemmisto hommaa vaikka puolison jyrymiehelle pehmittämään tämän käytöksellään ja huumeiden avulla. Kun partneri on saanut miehestä itkevän kotipiian hän jättää ja suhteen aikana käy panettamassa itseään jonkun jyrymiehen kanssa jonka kanssa tähtää samaan lopputulokseen kuin aiemman miehen kanssa. Näin koetetaan saada lujamieliset miehet kaadettua Suomessakin. Kun ja, jos Venäjä hyökkää moderni mies itkee sitten vain tiskiharja kädessä keittiössään ja miettii, että ei voi lähteä. Ehkä hurjimmillaan ajattelee ottaisiko muija kiväärin käteensä. Tällaiseksi mies koetetaan heidän taholtaan muutta mikäli tämä ei suostu lähtemään kommunsitiseen liikkeeseen. Varokaa vasurinaisia heisät ei tule muutakuin sanomista.
Toinen keino on pakkolääkitys. THL organisaation sisällä on vanhoja Taistolaisia päättämässä psyykelääkitys määäräyksistä näille inisijöiksi ja psykoosiin ajetuille kansalaisille jotta heidät saadaan pidettyä itkevinä rätteinä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175610
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus03841Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252819- 412515
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432211Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141548- 381410
- 1681327