Moniko palstanainen viettää seksittömän joulun ja Uuden vuoden tai välin?
Palstanaiset
29
169
Vastaukset
- rumamaija
Minä ainakin.
- kisunkaa
Minä vietän myös seksitöntä joululomaa, johon se vuodenvaihdekin kuuluu.
- kainovienonen
Minä myös vietän seksittömän joulun ja vuodenvaihteen ja koko ensi vuodenkin.
- atännä
Voin olla saamaton, mutta en sentään avuton. Kaksi tervettä kättä ja iskemätön paketti paristoja.. ;)
Mielestäni palstanaisen seksittömään jouluun tulisi kuulua myös masturboimattomuus.
- Kaalimato2
Mutta jos saa joululahjaksi jonkun taikasauvan, saako sitä kokeilla vasta loppiaisen jälkeen?
Kaalimato2 kirjoitti:
Mutta jos saa joululahjaksi jonkun taikasauvan, saako sitä kokeilla vasta loppiaisen jälkeen?
Kuka antaa naiselle joululahjaksi masturbointivälineen? Pahin vihamies/-nainen?
- Kaalimato2
On sitä sattunut kummempaakin tässä maailmassa. Mutta siis juu, olen saanut "yhteiseksi kivaksi leluksi" kyllä kerran. Mutta toisaalta sain myös juotoskolvin. Miehet on niin kummallisia. Sillä oli kai tarkoitus tehdä jotain taidetta (puun koristepoltto), idea taisi olla sellainen, kun en noita sähkötöitä oikein osaa tehdä.
Kaalimato2 kirjoitti:
On sitä sattunut kummempaakin tässä maailmassa. Mutta siis juu, olen saanut "yhteiseksi kivaksi leluksi" kyllä kerran. Mutta toisaalta sain myös juotoskolvin. Miehet on niin kummallisia. Sillä oli kai tarkoitus tehdä jotain taidetta (puun koristepoltto), idea taisi olla sellainen, kun en noita sähkötöitä oikein osaa tehdä.
Ehkä sekin oli tarkoitettu työnnettäväksi johonkin ruumiinaukkoon.
- Kaalimato2
Olisi kummasti alkanut paikkoja kuumottaa...
- 774877
Kaalimato2 kirjoitti:
On sitä sattunut kummempaakin tässä maailmassa. Mutta siis juu, olen saanut "yhteiseksi kivaksi leluksi" kyllä kerran. Mutta toisaalta sain myös juotoskolvin. Miehet on niin kummallisia. Sillä oli kai tarkoitus tehdä jotain taidetta (puun koristepoltto), idea taisi olla sellainen, kun en noita sähkötöitä oikein osaa tehdä.
Kolvi ois oikeesti todella hyvä lahja. Oon vähän kateellinen
Jos ei tapahdu jotain Dickensiläistä joulun ihmettä, niin harrastan todennäköisesti seksiä itseni kanssa jouluna ja uutena vuotena, mahdollisesti myös välipäivinä.. No, eipä ainakaan tiedossa myöskään sydänsuruja , tai miesbasilleja. Saletisti natsaa. :/
- Karvamuna
Mikset pyydä jotain atmia luoksesi jouluna harrastamana seksiä?
Karvamuna kirjoitti:
Mikset pyydä jotain atmia luoksesi jouluna harrastamana seksiä?
En taida tuntea yhtään atmia, enkä harrasta seksiä tuntemattomien kanssa.
- Neitsytsetä
PikkuLikka kirjoitti:
En taida tuntea yhtään atmia, enkä harrasta seksiä tuntemattomien kanssa.
Oletko varma ettet tunne?
Minulla on kavereina monta ytniä, ketniä ja pari ätniäkin. Tänä vuonna kaksi nuorta ja ujoa naista on sanonut minulle etteivät he ymmärrä miksi puhun heidän kanssaan, koska "olen eri tasolla kuin he".
Monikaan tuskin arvaa että olen HC-ATM.
Be careful, ätmit kulkevat joukossanne ;) PikkuLikka kirjoitti:
En taida tuntea yhtään atmia, enkä harrasta seksiä tuntemattomien kanssa.
Tuskinpa edes haluatkaan tutustua. :-(
Neitsytsetä kirjoitti:
Oletko varma ettet tunne?
Minulla on kavereina monta ytniä, ketniä ja pari ätniäkin. Tänä vuonna kaksi nuorta ja ujoa naista on sanonut minulle etteivät he ymmärrä miksi puhun heidän kanssaan, koska "olen eri tasolla kuin he".
Monikaan tuskin arvaa että olen HC-ATM.
Be careful, ätmit kulkevat joukossanne ;)Kovasti yritin miettiä, mutta en tosiaan taida tuntea yhtään kunnon ätmiä.. Työpaikalla saattaa olla yksi parikymppinen neitsytmies, mutta se on työpaikalla ja parikymppinen.
- Hhahha
Kyllä.torttua riittäää
- Aivoaalto
Minä.
Ajattelin kylläkin joululomalla äänittää sellaisen jouluaiheisen kuunnelman joka aiheuttaa orgasmin naisille jotka kuuntelevat sitä keskittyneesti.- 12121212
En siis ollut ainoa joka luki otsikon väärin.
Oletettavasti kuunnelmassasi kerrotaan tuntematttomista jännämiehistä jotka ottavat naisen rajusti, eläimellisesti ja väkisin.
- 12121212
Minä, todennäköisesti. Jouluaatto menee sukuloimassa ja joulun pyhinä aikomuksena on rauhoittua ja nauttia joulubonareista.
Jos PikkuLikka ja ätännä vaativat päästä asuntooni pitämään villejä orgioita, saatan harkita osallistumista jos he kovasti pyytävät kutsuen minua "mestariksi". Todennäköisimmin kuitenkin naukkailen punaviiniä ja luen Milton Friedmania.- 12121212
Oho, luin että palstaLAINEN mutta otsikko olikin palstanainen :D
Sattuuhan sitä.
- Riiiiiiiiiiiiiiiiii
Ilman miesseuraa mennään, jos ei tähän liittyvää joulun ihmettä tapahdu. Miksei saa masturboida?
- Kahvinkeittäjäksi
Elokuun alusta kylläkään ei ole ollut sitä iloa miehen kanssa, samoissa merkeissä vuoden lopppuun asti. Olen tavannut syksyn aikan mielenkiintisia miehhiä treffeillä, mutta seurustelusuhdetta ei ole aloitettu. Vaikka seksi onkin ilahduttavaa ja paineitakin siihen on, en halua irtosuhteita, en ole koskaan halunnut.
Rentouttavaa joulua ja hyviä kohtaamisia kaikille. - Karvamuna
ei se seksi tuntemattoman kanssa ole sen ihmeempää kuin sellasen kanssa jonka tunnet.
Riippuu siitä miten asiaan suhtautuu.. Minusta olisi vaan omituista ryhtyä sellaisiin puuhiin jonkun satunnaisen vastaantulijan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602