Jouluostokset on tehty

Janicalle ostin kylpyläviikonlopun 2:lle hengelle, sekä uuden cupsolo-kahvinkeittimen

Bicky the Kid saa Peakin hupparin ja uuden Ipadin

Mohammed puolestaan toivoi uuden Iphonen sekä valkoisen Lacosteen kellon, ja ne hän saa

Minttu-Petterille ostin Legoja sekä uusia pelejä PS4:lle

Jännittävää mitähän minä mahdan saada lahjaksi :)

15

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1plus11

      Ovatko Janica, Bicky, Mohammed ja Minttu-Petteri lapsiasi?

      • Me olemme kaikki yhtä suurta perhettä ja olen iloinen, että saan olla mukana vaimoni lasten elämässä turvallisena isähahmona. Minttu-Petteri on kyllä meidän yhteinen lapsemme.


      • liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Me olemme kaikki yhtä suurta perhettä ja olen iloinen, että saan olla mukana vaimoni lasten elämässä turvallisena isähahmona. Minttu-Petteri on kyllä meidän yhteinen lapsemme.

        Janica on siis vaimoni


      • liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Janica on siis vaimoni

        Ostiko vaimosi jouluahjaa myös Bicky Royal-miehelle:))


      • 10plus17
        liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Me olemme kaikki yhtä suurta perhettä ja olen iloinen, että saan olla mukana vaimoni lasten elämässä turvallisena isähahmona. Minttu-Petteri on kyllä meidän yhteinen lapsemme.

        "vaimoni"

        Olet siis naimisissa. Miksi sitten kirjoittelet sinkku-palstalle kun Suomi24:ssa on myös Avioliitto-palsta?
        http://keskustelu.suomi24.fi/suhteet/avioliitto


      • 10plus17 kirjoitti:

        "vaimoni"

        Olet siis naimisissa. Miksi sitten kirjoittelet sinkku-palstalle kun Suomi24:ssa on myös Avioliitto-palsta?
        http://keskustelu.suomi24.fi/suhteet/avioliitto

        On minullakin tyttöystävä ja silti kirjoittelen tänne, sillä ymmärtääkseni tämän palstan miehet ovat paremmin perillä naisten kanssa esiintyvistä ongelmista kuin vaikkapa parisuhdepalstan taivaanrannanmaalarit.


    • Nyt on sitten lahjat avattu ja eräs harvoista päivistä vuodessa, jolloin kaikki perheenjäsenet ovat tyytyväisiä. Itse sain lahjaksi House-tuotesarjan kahvimukin, jonka pohjassa oli Prisman hintalappu 4,95€. Oivoi...

      • Joko Bicky Royal-mies kävi teillä kylässä? Hän kertoi mulle tulevansa käymään tänään teidän luona vierailulla, kun lupasi tuoda lahjan Bicky jr:lle:)

        Bicky kertoi myös, että hän on menossa huomenna syömään Suomi-Maken luokse ja sun perhe olisi kuulemma myös sinne tulossa. Bicky Royal myös epäili sitä, että SUOMI-Makella ei välttämättä riitä ruoat joulupöydässä, jolloin sä joudut tyytymään taas jämiin:))


      • ihanhullua
        DarkFear kirjoitti:

        Joko Bicky Royal-mies kävi teillä kylässä? Hän kertoi mulle tulevansa käymään tänään teidän luona vierailulla, kun lupasi tuoda lahjan Bicky jr:lle:)

        Bicky kertoi myös, että hän on menossa huomenna syömään Suomi-Maken luokse ja sun perhe olisi kuulemma myös sinne tulossa. Bicky Royal myös epäili sitä, että SUOMI-Makella ei välttämättä riitä ruoat joulupöydässä, jolloin sä joudut tyytymään taas jämiin:))

        Nyt on sitten tämäkin nähty, että DarkFear alkaa näkemään samoja mielikuvitushahmoja kuin Totuus2015. Eikä ole muuten ensimmäinen Timppa tai Bicky-ketju johon Darkkis kommentoi jotain.


      • Bicky Jr vaikutti varsin ilahtuneelta saatuaan multa lahjaksi tatuointiliikkeen lahjakortin. Eiköhän se sun ostama huppari jää roikkumaan naulakkoon, kun poika esittelee tyytyväisenä tatuointejaan, ellei sitten päätä ottaa sitä penikseen kuten isänsä! Hah hah!


      • ihanhullua kirjoitti:

        Nyt on sitten tämäkin nähty, että DarkFear alkaa näkemään samoja mielikuvitushahmoja kuin Totuus2015. Eikä ole muuten ensimmäinen Timppa tai Bicky-ketju johon Darkkis kommentoi jotain.

        No miksei sitä voisi kommentoida hyviin ja asiallisiin keskusteluihin, kun kerrankin selllaisia tällä palstalla on?


    • atännä

      Voi ei... ;D Onko tuo profiilikuva Juha Sipilän kuvasta muokattu?

    • Kysyn_vaan

      Siis ostit Minttu-Petelle legoja JA uusia pelejä pleikka neloselle? Eikös Minttu-Peten ikäinen lapsi ole vähän turhan nuori pelaamaan pleikalla?

    • Ostamani kylpyläviikonloppu on varattu huomisesta sunnuntaille. Onpa mukavaa päästä rentoutumaan kaikkien joulukiireiden, työkiireiden sekä autoepisodien jälkeen. Minttu-Petteri menee mummolaan ja vanhemmat lapset pärjäävät varmasti mainiosti keskenään.

      • 2626

        Ai, pääsetkö mukaan kylpylään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe