Silmälasit

nelisilmä

Madaltaako silmälasit ihmisen tasoa? Jos on vaikka ktm niin laskeeko rillit tason alemmas?
Mulle ei piilarit sovi mutta luulen ettei naiset välitä nelisilmistä....

43

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumamaija

      Itseäni ei kauheasti rillit miehellä nappaa. Tosin olen joskus nähnyt hyvännäköisiäkin silmälasipäisiä miehiä, joten heillä ne eivät ainakaan ole kauheasti haitanneet. Riippuu varmaan ihan siitä minkälainen look on muuten, sopivatko rillit siihen, ja tietysti myös että minkätyyppiset rillit kyseessä, niitäkin kun on tyylikkäitä ja vähemmän tyylikkäitä.

      • Kgyj

        Siinä taas yksi vanha ja ruma lortto vaatimuksineen..


      • rumamaija

        Onko 27-vuotias kovinkin vanha? Ja koskaan ei ole tarvinnut maata silmälasipäisen miehen kanssa, mutta kuten jo sanoin, on heissäkin niitä säväyttäviä tapauksia.


      • rumamaija kirjoitti:

        Onko 27-vuotias kovinkin vanha? Ja koskaan ei ole tarvinnut maata silmälasipäisen miehen kanssa, mutta kuten jo sanoin, on heissäkin niitä säväyttäviä tapauksia.

        "Onko 27-vuotias kovinkin vanha?"

        On.


    • Bi-nainen

      Ei madalla. Jos on hyvännäköiset pokat, näyttää älyköltä. Isot pokat -> hipsteriltä. Vähän täytyy olla tyylisilmää millaiset rillit valitsee, mut muuten ei väliä.

    • Nainen näyttää yleensä seksikkäämmältä rillien kanssa.

      • miinus_7

        Entä jos on pullonpohjat, eli tosi likinäköinen?


      • miinus_7 kirjoitti:

        Entä jos on pullonpohjat, eli tosi likinäköinen?

        Samalla tavalla nekin huurtuu. >:3


      • laskutoimitus

        Jos nainen näyttää seksikkäältä ilman laseja niin näyttäähän se niiden kanssakin, ehkä jopa enemmän kun monella miehellä taitaa olla niitä sihteeri/nörttityttöfantasioita. Jos taas on joku kulahtanut hylje niin eipä se kiihota vaikka miten päin olis.


    • 920

      Kysy Johnny Deppiltä tai Mikael Jungnerilta.

      • Toivotontapaus

        Depp nyt on hyvännäköinen lasien kanssa ja ilman. Jungneria en ole ilman laseja nähnyt, enkä tiedä onko se nyt niin komea lasit päässäkään.


      • spac

        samaa mieltä


    • aisurilasit

      Jos linssit on leveät ja matalat, kuten aisureilla yleensä, niin laskee tasoa. Näin minulle on kerrottu.

    • Minusta ei madalla yhtään, varsinkaan, jos miehellä on hänelle sopivat, hyvällä maulla valitut kehykset. Voi jopa näyttää paremmalle, kuin ilman. Ja ihan sama, rillithän voi aina heittää hekuman hetkellä menemään.

      Käsittääkseni miehet keskimäärin eivät pidä rilleistä naisella. Itse ainakin olen huomannut, että ilman rillejä tulee selkeästi enemmän huomiota kuin rilleillä, mutta pidän silti enimmäkseen kakkuloita, koska pidän niistä itse.

      • !!!


      • PahaSusi___

        PikkuLikka, nostathan hamosta, jotta paha setä pääsee pökkimään sinua.


      • PahaSusi___ kirjoitti:

        PikkuLikka, nostathan hamosta, jotta paha setä pääsee pökkimään sinua.

        Huh, kuulostat niin jännältä, että minun on varmaan pakko totella ja tehdä niin kuin sanot, antaa asioiden vain tapahtua.


      • Juuri tuollaisia rillipäiset naiset ovat. :-/


      • HC-ätmel kirjoitti:

        Juuri tuollaisia rillipäiset naiset ovat. :-/

        Niin, fiksuja, kilttejä ja kunnollisia.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Niin, fiksuja, kilttejä ja kunnollisia.

        Taidatte olla sellaisia vain jännämiehille. >:-(


      • HC-ätmel kirjoitti:

        Taidatte olla sellaisia vain jännämiehille. >:-(

        Eei, kyllä me ollaan koko ajan fiksuja, kilttejä ja kunnollisia.


    • erottaaihmiseteläimistä

      Jos silmälasien takia ei ihmisestä voi kiinnostua, sitten on kyllä niin elukan tasolla, ettei sellaisen eläimen kanssa ihmisen ole syytä seurustella. Miksi haluaisit seurustella alempitasoisen eläimen kanssa?

      • ootouto

        Sinulla on selkeästi silmälasifetissi. Miksi muiden pitäisi silmälasien kanssa seurustella?


      • Nnnnaainenn

        Ihmiset tekee esivalintaa jo kaukaa ulkonäön vaikutuksesta. Itse en ole ikinä mennyt sänkyyn rillipään kanssa mutta esim Mikael Gabriel näyttää käyttävän todella usein silmälaseja haastatteluissa nykyisin ja koska hän on niin kuuma ei haittaa vaikka olisi sarvet päässä. Eli jos tyyppi on TODELLA hot jo valmiiksi niin ei haittaa.


    • totuushänestä

      Rekkalesbolla ei ole itsellään. Jos olet horon näköinen, ei silmälaseilla väliä.

    • 101proshetero

      Silmälasit. Ne on homoille

      • tarralenkkari666

        Kaikki on homoa. Ihmislajikin on homo. Homo homo homo.


    • tarralenkkari666

      Rumat lasit rumentaa, kivat lasit kiventaa. Yleisesti ottaen silmälasit nostavat "tasoa" minun silmääni.

      • helgamies

        Yleisesti silmälasit nostavat miehen tasoa naisen silmissä. Aika jännä homma, koska silmälasit ovat merkki miehen fyysisestä ongelmasta.


      • sankarillinenmies
        helgamies kirjoitti:

        Yleisesti silmälasit nostavat miehen tasoa naisen silmissä. Aika jännä homma, koska silmälasit ovat merkki miehen fyysisestä ongelmasta.

        Olet väärässä. Silmälasit om merkki siitä että "ongelmalle" on tehty jotain.


      • helgamies
        sankarillinenmies kirjoitti:

        Olet väärässä. Silmälasit om merkki siitä että "ongelmalle" on tehty jotain.

        No vaikka niinkin. Mutta silmälasien tapauksessa nainen kuitenkin näkee fyysisen rappeutumisen markkina-arvoa kohottavana tekijänä.


      • helgamies kirjoitti:

        No vaikka niinkin. Mutta silmälasien tapauksessa nainen kuitenkin näkee fyysisen rappeutumisen markkina-arvoa kohottavana tekijänä.

        Ei silmälasit ole markkina-arvoa kohottava asia, mutta ei se sitä laskekaan. Siis normaali-ihmisen mielestä. Toki on olemassa ihmisiä, jotka eivät suvaitse toisissa minkäänlaisia "virheitä" tai vähäisintäkään epätäydellisyyttä.


      • helgamies
        PikkuLikka kirjoitti:

        Ei silmälasit ole markkina-arvoa kohottava asia, mutta ei se sitä laskekaan. Siis normaali-ihmisen mielestä. Toki on olemassa ihmisiä, jotka eivät suvaitse toisissa minkäänlaisia "virheitä" tai vähäisintäkään epätäydellisyyttä.

        Silmälasit miehellä kohottaa miehen ulkonäköä naisen silmissä. Eli miehen markkina-arvo nousee. Tästä on tehty ihan tutkimuskin.


      • helgamies kirjoitti:

        Silmälasit miehellä kohottaa miehen ulkonäköä naisen silmissä. Eli miehen markkina-arvo nousee. Tästä on tehty ihan tutkimuskin.

        Vai oikein tutkimus, jopas nyt. Kai se on sitten uskottava.. Vai oliko tutkimuksen takana Instrumentarium? Itselle asia on jotakuinkin samantekevä. Toiset näyttävät hyvälle ja toiset ei, olipa rillit tai ei.


      • helgamies
        PikkuLikka kirjoitti:

        Vai oikein tutkimus, jopas nyt. Kai se on sitten uskottava.. Vai oliko tutkimuksen takana Instrumentarium? Itselle asia on jotakuinkin samantekevä. Toiset näyttävät hyvälle ja toiset ei, olipa rillit tai ei.

        Kerroin vain miten asia on. Itselläni ei valitettavasti ole laseja.


      • helgamies kirjoitti:

        Kerroin vain miten asia on. Itselläni ei valitettavasti ole laseja.

        No siitä nyt ei varmaan kannata olla pahoillaan, eiköhän näkeminen ole kuitenkin se juttu.


    • kisunkaa

      Ei minusta. Silmälasit parhaimmillaan tuovat persoonallista ilmettä ja voivat olla seksikkäät. Miehenä en lähtisi siitä huolehtimaan, ehkä en naisenakaan vaikka omalla kohdallani olenkin huomannut vaikuttavan. Huomiota miehiltä ei tule juuri ollenkaan kun mulla on rillit päässä. Ehkä omalla kohdalla ne häivyttävät joitakin hyviä piirteitäni ja korostavat huonoja. Lisäksi en koe oloani kovin hyvännäköiseksi lasit päässä, jolloin huomion määrä vähenee jo senkin vuoksi. Usein kuulen, että rillit sopivat minulle mutta luulen sen vain olevan muodollisuus. Piilareiden kanssa olen itsevarmempi ja omasta mielestäni oikein sievä.

      • xnamx

        Minkälaisia piirteitä lasit muka heikentää?? Ehkä oot vaan ruma


      • kisunkaa

        Niin, kunhan vain uskottelen itselleni, että ne on ne silmälasit. :'(
        Mutta kakkulat korostavat jo ennestään korkeaa otsaani ja saavat korkeat poskipääni häviämään. Jos hankin lasit, jotka ovat pienemmät, jotta poskipäät näkyisivät, niin alan hieman muistuttaa Leniniä silmistä ylöspäin. Ilman laseja kasvonpiirteeni ovat ihan sopusuhtaiset.


    • Mulla oli kouluaikoina rillit, sitten vaan jossain vaiheessa lopetin niiden käytön

    • ruusuillatanssitaanaih

      Hyvällä sopivuussilmällä valitut lasit (kehykset siis) ovat ihan ok, vaikka lasittomuus on tietenkin paras. Ja jos on voimakkaat lasit esiintyy joko silmien suurenemista tai pienenemistä, mitkä eivät ole niin ulkonäköä parantavia asioita. Piilareilla tätä ongelmaa ei ole. Huonosti valitut kehykset voimakkailla linsseillä varmasti alentaa tasoa monenkin silmissä, kun pelkästään ulkonäköä mietitään.

    • yötäpäivääpäässäkö

      No ei haittaa yhtään. Eihän kai kukaan niitä sängyssä pidä ; )

    • miinuskaksjapuol

      Omaan silmälasit ja 38 naista olen kaatanut sänkyyn joten jos silmälasit olisivat ongelma sen suhteen mikä olisi lukema jos olisin käynyt vaikka laser leikkauksessa. Mene ja tiedä mutta ongelma naisen saaminen rillipäänä ei ole ikinä ollut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe