Madaltaako silmälasit ihmisen tasoa? Jos on vaikka ktm niin laskeeko rillit tason alemmas?
Mulle ei piilarit sovi mutta luulen ettei naiset välitä nelisilmistä....
Silmälasit
43
264
Vastaukset
- rumamaija
Itseäni ei kauheasti rillit miehellä nappaa. Tosin olen joskus nähnyt hyvännäköisiäkin silmälasipäisiä miehiä, joten heillä ne eivät ainakaan ole kauheasti haitanneet. Riippuu varmaan ihan siitä minkälainen look on muuten, sopivatko rillit siihen, ja tietysti myös että minkätyyppiset rillit kyseessä, niitäkin kun on tyylikkäitä ja vähemmän tyylikkäitä.
- Kgyj
Siinä taas yksi vanha ja ruma lortto vaatimuksineen..
- rumamaija
Onko 27-vuotias kovinkin vanha? Ja koskaan ei ole tarvinnut maata silmälasipäisen miehen kanssa, mutta kuten jo sanoin, on heissäkin niitä säväyttäviä tapauksia.
rumamaija kirjoitti:
Onko 27-vuotias kovinkin vanha? Ja koskaan ei ole tarvinnut maata silmälasipäisen miehen kanssa, mutta kuten jo sanoin, on heissäkin niitä säväyttäviä tapauksia.
"Onko 27-vuotias kovinkin vanha?"
On.
- Bi-nainen
Ei madalla. Jos on hyvännäköiset pokat, näyttää älyköltä. Isot pokat -> hipsteriltä. Vähän täytyy olla tyylisilmää millaiset rillit valitsee, mut muuten ei väliä.
Nainen näyttää yleensä seksikkäämmältä rillien kanssa.
- miinus_7
Entä jos on pullonpohjat, eli tosi likinäköinen?
miinus_7 kirjoitti:
Entä jos on pullonpohjat, eli tosi likinäköinen?
Samalla tavalla nekin huurtuu. >:3
- laskutoimitus
Jos nainen näyttää seksikkäältä ilman laseja niin näyttäähän se niiden kanssakin, ehkä jopa enemmän kun monella miehellä taitaa olla niitä sihteeri/nörttityttöfantasioita. Jos taas on joku kulahtanut hylje niin eipä se kiihota vaikka miten päin olis.
- 920
Kysy Johnny Deppiltä tai Mikael Jungnerilta.
- Toivotontapaus
Depp nyt on hyvännäköinen lasien kanssa ja ilman. Jungneria en ole ilman laseja nähnyt, enkä tiedä onko se nyt niin komea lasit päässäkään.
- spac
samaa mieltä
- aisurilasit
Jos linssit on leveät ja matalat, kuten aisureilla yleensä, niin laskee tasoa. Näin minulle on kerrottu.
Minusta ei madalla yhtään, varsinkaan, jos miehellä on hänelle sopivat, hyvällä maulla valitut kehykset. Voi jopa näyttää paremmalle, kuin ilman. Ja ihan sama, rillithän voi aina heittää hekuman hetkellä menemään.
Käsittääkseni miehet keskimäärin eivät pidä rilleistä naisella. Itse ainakin olen huomannut, että ilman rillejä tulee selkeästi enemmän huomiota kuin rilleillä, mutta pidän silti enimmäkseen kakkuloita, koska pidän niistä itse.- PahaSusi___
PikkuLikka, nostathan hamosta, jotta paha setä pääsee pökkimään sinua.
PahaSusi___ kirjoitti:
PikkuLikka, nostathan hamosta, jotta paha setä pääsee pökkimään sinua.
Huh, kuulostat niin jännältä, että minun on varmaan pakko totella ja tehdä niin kuin sanot, antaa asioiden vain tapahtua.
HC-ätmel kirjoitti:
Juuri tuollaisia rillipäiset naiset ovat. :-/
Niin, fiksuja, kilttejä ja kunnollisia.
PikkuLikka kirjoitti:
Niin, fiksuja, kilttejä ja kunnollisia.
Taidatte olla sellaisia vain jännämiehille. >:-(
HC-ätmel kirjoitti:
Taidatte olla sellaisia vain jännämiehille. >:-(
Eei, kyllä me ollaan koko ajan fiksuja, kilttejä ja kunnollisia.
- erottaaihmiseteläimistä
Jos silmälasien takia ei ihmisestä voi kiinnostua, sitten on kyllä niin elukan tasolla, ettei sellaisen eläimen kanssa ihmisen ole syytä seurustella. Miksi haluaisit seurustella alempitasoisen eläimen kanssa?
- ootouto
Sinulla on selkeästi silmälasifetissi. Miksi muiden pitäisi silmälasien kanssa seurustella?
- Nnnnaainenn
Ihmiset tekee esivalintaa jo kaukaa ulkonäön vaikutuksesta. Itse en ole ikinä mennyt sänkyyn rillipään kanssa mutta esim Mikael Gabriel näyttää käyttävän todella usein silmälaseja haastatteluissa nykyisin ja koska hän on niin kuuma ei haittaa vaikka olisi sarvet päässä. Eli jos tyyppi on TODELLA hot jo valmiiksi niin ei haittaa.
- totuushänestä
Rekkalesbolla ei ole itsellään. Jos olet horon näköinen, ei silmälaseilla väliä.
- 101proshetero
Silmälasit. Ne on homoille
- tarralenkkari666
Kaikki on homoa. Ihmislajikin on homo. Homo homo homo.
- tarralenkkari666
Rumat lasit rumentaa, kivat lasit kiventaa. Yleisesti ottaen silmälasit nostavat "tasoa" minun silmääni.
- helgamies
Yleisesti silmälasit nostavat miehen tasoa naisen silmissä. Aika jännä homma, koska silmälasit ovat merkki miehen fyysisestä ongelmasta.
- sankarillinenmies
helgamies kirjoitti:
Yleisesti silmälasit nostavat miehen tasoa naisen silmissä. Aika jännä homma, koska silmälasit ovat merkki miehen fyysisestä ongelmasta.
Olet väärässä. Silmälasit om merkki siitä että "ongelmalle" on tehty jotain.
- helgamies
sankarillinenmies kirjoitti:
Olet väärässä. Silmälasit om merkki siitä että "ongelmalle" on tehty jotain.
No vaikka niinkin. Mutta silmälasien tapauksessa nainen kuitenkin näkee fyysisen rappeutumisen markkina-arvoa kohottavana tekijänä.
helgamies kirjoitti:
No vaikka niinkin. Mutta silmälasien tapauksessa nainen kuitenkin näkee fyysisen rappeutumisen markkina-arvoa kohottavana tekijänä.
Ei silmälasit ole markkina-arvoa kohottava asia, mutta ei se sitä laskekaan. Siis normaali-ihmisen mielestä. Toki on olemassa ihmisiä, jotka eivät suvaitse toisissa minkäänlaisia "virheitä" tai vähäisintäkään epätäydellisyyttä.
- helgamies
PikkuLikka kirjoitti:
Ei silmälasit ole markkina-arvoa kohottava asia, mutta ei se sitä laskekaan. Siis normaali-ihmisen mielestä. Toki on olemassa ihmisiä, jotka eivät suvaitse toisissa minkäänlaisia "virheitä" tai vähäisintäkään epätäydellisyyttä.
Silmälasit miehellä kohottaa miehen ulkonäköä naisen silmissä. Eli miehen markkina-arvo nousee. Tästä on tehty ihan tutkimuskin.
helgamies kirjoitti:
Silmälasit miehellä kohottaa miehen ulkonäköä naisen silmissä. Eli miehen markkina-arvo nousee. Tästä on tehty ihan tutkimuskin.
Vai oikein tutkimus, jopas nyt. Kai se on sitten uskottava.. Vai oliko tutkimuksen takana Instrumentarium? Itselle asia on jotakuinkin samantekevä. Toiset näyttävät hyvälle ja toiset ei, olipa rillit tai ei.
- helgamies
PikkuLikka kirjoitti:
Vai oikein tutkimus, jopas nyt. Kai se on sitten uskottava.. Vai oliko tutkimuksen takana Instrumentarium? Itselle asia on jotakuinkin samantekevä. Toiset näyttävät hyvälle ja toiset ei, olipa rillit tai ei.
Kerroin vain miten asia on. Itselläni ei valitettavasti ole laseja.
helgamies kirjoitti:
Kerroin vain miten asia on. Itselläni ei valitettavasti ole laseja.
No siitä nyt ei varmaan kannata olla pahoillaan, eiköhän näkeminen ole kuitenkin se juttu.
- kisunkaa
Ei minusta. Silmälasit parhaimmillaan tuovat persoonallista ilmettä ja voivat olla seksikkäät. Miehenä en lähtisi siitä huolehtimaan, ehkä en naisenakaan vaikka omalla kohdallani olenkin huomannut vaikuttavan. Huomiota miehiltä ei tule juuri ollenkaan kun mulla on rillit päässä. Ehkä omalla kohdalla ne häivyttävät joitakin hyviä piirteitäni ja korostavat huonoja. Lisäksi en koe oloani kovin hyvännäköiseksi lasit päässä, jolloin huomion määrä vähenee jo senkin vuoksi. Usein kuulen, että rillit sopivat minulle mutta luulen sen vain olevan muodollisuus. Piilareiden kanssa olen itsevarmempi ja omasta mielestäni oikein sievä.
- xnamx
Minkälaisia piirteitä lasit muka heikentää?? Ehkä oot vaan ruma
- kisunkaa
Niin, kunhan vain uskottelen itselleni, että ne on ne silmälasit. :'(
Mutta kakkulat korostavat jo ennestään korkeaa otsaani ja saavat korkeat poskipääni häviämään. Jos hankin lasit, jotka ovat pienemmät, jotta poskipäät näkyisivät, niin alan hieman muistuttaa Leniniä silmistä ylöspäin. Ilman laseja kasvonpiirteeni ovat ihan sopusuhtaiset.
Mulla oli kouluaikoina rillit, sitten vaan jossain vaiheessa lopetin niiden käytön
- ruusuillatanssitaanaih
Hyvällä sopivuussilmällä valitut lasit (kehykset siis) ovat ihan ok, vaikka lasittomuus on tietenkin paras. Ja jos on voimakkaat lasit esiintyy joko silmien suurenemista tai pienenemistä, mitkä eivät ole niin ulkonäköä parantavia asioita. Piilareilla tätä ongelmaa ei ole. Huonosti valitut kehykset voimakkailla linsseillä varmasti alentaa tasoa monenkin silmissä, kun pelkästään ulkonäköä mietitään.
- yötäpäivääpäässäkö
No ei haittaa yhtään. Eihän kai kukaan niitä sängyssä pidä ; )
- miinuskaksjapuol
Omaan silmälasit ja 38 naista olen kaatanut sänkyyn joten jos silmälasit olisivat ongelma sen suhteen mikä olisi lukema jos olisin käynyt vaikka laser leikkauksessa. Mene ja tiedä mutta ongelma naisen saaminen rillipäänä ei ole ikinä ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894474Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513210
- 432852
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222402- 232106
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161781Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725