Aina mun pitää

mielenkiintoistamutta

Yks pikku ongelma. Mun äitini ei halua että mä pariudun. Joka tilanteessa vastustamassa mun treffailua ja muutenkin aina suuna päänä mun tilanteissa ja mun asioissa. Se on jo nuoresta mua tunkenu sellaisiin paikkoihin, joista se tietää, että mun on vaikea enää päästä jaloilleen. Se väittää, että mä olen hullu ja siksi laittanu viranomaisia mun perään milloin kesällä, milloin talvella ja milloin mitenkin. Mun miesystäville se on katkera ja ilkeä. Se on tehny mun jokaisen suhteen ihan saatanan onnettomaksi ja vaaralliseksi. Se ei halua että mä selviydyn tästä elämästä ja se on tehnyt mut ihan vaan itseään varten jo aikoinaan. se haluaa, että mä olen täällä vaan häntä varten. Ihmisenä se ei mua pidä, vaan eläimenään. Sit kun mulla ei ole miestä, niin se haukkuu mua, että kun ei ole mulla miestä ja sitten kun sellainen on, niin se haukkuu ja on ilkeä ja katkera sille mun miehelle. Että kun ei ole hänelle mieluinen. Miten se synnytyskanavasta ponnistaminen voi aiheuttaa sen, että toisen elämää saa määrätä koko loppuelämän???? Miten tälläisestä äidistä pääsee eroon?? Sille ei saa kertoa jos on saanut työpaikan, koska se on aivan äärettömän heti kuten minkki puremassa kättä poikki, ettei työsuhde vaan onnistuisi, varsinkin jos kyse on toimistoympäristöstä. Herran jumala, hänhän oli toimistossa koko elämänsä ja eihän nyt tää eläin voi mennä hänen toimistoonsa ja pärjätä häntä paremmin. Vittu soikoon, mä jotenkin teen tämän aivan piakkoin ja otan pesäeron koko akasta. Mä en vaan halua että joku eläkeläinen tulee vielä eläkkeeltäkin mulle aukomaan mitä mun pitää ja mitä mä saan tehdä, koska jos mä en tee niinku se käskee, niin se usuttaa viranomaiset mun kimppuun !!! Ja se on tehnyt sen oikeasti monta kertaa… mitämä teen tollasen kanssa??? Enemmän kuin hulluakka, sillä se on kuten mielipuoli, joka no joo antaa olla, mutta tämmönen mielenvikainen on todellakin häiriöksi. SE on pilannut mun lapsuuden, nuoruuden ja nyt aikuisuuden. Äh onneksi mä löysin ja maksoin mun asunnon aivan itse ja siihen hänellä ei ole mitään sanottavaa onneksi. Ja onneksi asun aivan eri paikkakunnalla, kuin mun äiti. Tässä hyvät asiat, loput on huonoja.

5

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mekkk

Katkaise välit niin helpottaa ja vaikka 5v et pidä mitään yhteyttä ja puhelin numero saliseksi niin helpottaa.

• mielenkiintoistamutta

Niin, se lähettää ne viranomaiset mun perään, jos katkaisen ne välit

• founi

Mikään laki ei velvoita olemaan tekemisissä muista se ja ajattele omaa mielenterveyttä sun ei oo pakko mitää,oot aikuinen päätät ite asioistas.Vaikuttaa läheisriippuvaiselta narsistilta,voimia sulle.

• egeardf

On viranomaisillakin silmät päässä ja jos olet aikuinen ja asiat kunnossa, tajuavat ettei kyse ole mistään hädästä vaan kiusaamisesta.

• kipeä_äiti

Rohkeasti vain irti alistamisesta!
      Niin minunkin äiti kuvitteli että olen sitten hänen pieni ja surkea onneton tytär josta ei ole muuhun kuin hänen palvelijattarekseen.
      Toivoi etten koskaan menisi töihin ja olisin yhdessä hänen kanssaan sairas.
      Luonteeni ei kuitenkaan ole sellainen kuin hän oli suunnitellut, vaan selvisi että olen vahva itsellinen (en itsekäs) ihminen (en pelkästään tytär).
      Siitäkös suivaantui ja suvun edessä rienaaminen on kestänyt kymmeniä vuosia.
      Apu on kuitenkin kelvannut. Olen niin kova luu että autan kuten täytyy mutta en
      anna itseäni höykkyyttää, ja sekös heikkoluontosta riepoo vielä enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2661
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      148
      1218
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1105
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      929
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      835
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      835
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      812
    Aihe