Olen ollut uskossa n. 13 vuotta. En saanut maailmasta vastauksia kysymyksiini.
Olen tänä aikana oppinut Jeesuksesta, että hän tietää ajatuksemme ja vastauksensa
ovat rehellisiä ja teräviä. Jeesuksella on myös loistava huumorintaju. Silti hän ei ole
mikään kiiltokuvatyyppi. Tämä maailma ei halua kuulla Jumalan tuomioista, vaan hehkuttaa pelkkää armoa ja rakkautta. Rajat ovat juuri rakkautta. Jeesuksen puheen fariseuksille voisi laskea vihapuheeksi, jos nykymittapuulla vertailisi. Jeesus on minulle
ainoa asia, jota minun ei tarvitse hävetä ja todellakin Jeesus ei ole mikään "Jesse" tai kiva kaveri. Hän on tyyppi joka hallitsee luonnonvoimia ja rikkoo fysiikan rajoja. Jeesus on soturi joka meni aasilla mutta palaa takaisin sotaratsulla. Odotan asiallisia vastauksia omaan Jeesuskuvaanne enkä tuhlaa aikaa herjaajien kanssa väittelyyn. Ei helmiä sioille.
Kertokaa Jeesuskuvastanne
9
<50
Vastaukset
- JSK2015
Minulle Jeesus on Herra, Kaikkivaltiaan Jumalan ainoa Poika, jonka Jumala lähetti maan päälle tekemään tahtonsa, joka sovitti myös minun syntini Golgatan ristillä. Jumala nosti Jeesuksen kuolleista takaisin taivaaseen. Jeesus ei ollut vain ihmisenä täällä vaan Hän oli Jumalan ainoa Poika jo ennen kaikkea muuta, Hänen kauttaan on kaikki luotu ja Hän on Jumalan kanssa yhtä, yksi ja sama, Hänellä on kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Vielä tulee se hurja päivä kun Jeesus palaa takaisin, jolloin aurinko ja kuu pimentyvät, maa järisee, taivaat räjähtävät, alkuaineet sulavat, elävät syntiset tuhoutuvat Jeesuksen kirkkauden poltteessa ja Jeesus lähettää enkelinsä noutamaan Häneen uskoneet kuolleet ja elävät luokseen.
Vaikka Jeesus on ylivoimainen ja käsittämättömän suuri ja minä tälläinen maan matonen, silti voin koska tahansa kääntyä Hänen puoleensa ja jutella Hänelle - ja Hän jo tietää asiani etukäteen ja odottaa minua syli avoinna.
Varsinkin tänä vuonna - kiitos Jumalalle siitä - olen huomannut sen että kaikissa Jumalaan ja uskontoon liittyvissä keskusteluissa on yksi nimi joka on ikään kuin vedenjakaja: toisissa tämä nimi aiheuttaa epäilyä, halveksuntaa ja jopa kieltämistä; toisissa tämä nimi aikaansaa turvaa, iloa ja nöyrtymistä. Tämä nimi on Jeesus Kristus.
Siunaa rakas Jeesus tätä Pianisti71:ä, anna hänelle voimaa ja virtaa jokaisena hetkenä, kiitos että kannat häntä kädelläsi etkä koskaan hylkää häntä. Siunaathan minuakin, vain Sinussa minulla on kaikki. Anna minulle voimaa että jaksan eteenpäin ja että muistan pysyä Sinussa enkä maailman turhuuksissa. Amen. - HerranARMOSSA
RAUHAA SINULLE JA ARMOA JEESUKSESSA.Olet oikeassa ja totuus löytyy raamatun lehdiltä.Olen uskossa ja ottanut Herran armon vastaan 1980 ja on Herra uudistanut uskoani armossaan. On kaikkivaltiaan armoa,kun saa kertoa todellisesta rakkaudesta ,jonka Jeesus antaa ja johdattaa kaikkeen totuuteen,kun annamme siihen tilaa.Jeesus tulee toisen kerran tuomarina ja ilmestyskirja on hyvin vakavaa luettavaa.Jeesuksen nimen voimaa siunauksin Herran armossa siunauksin Mari
Meillä oli lapsuuden kodissani lautanen, jossa väitettiin olevan Jeesuksen kuva. Ja vitut, Cesare Borgiahan siinä oli...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Cesare_Borgia- 12vtyttö
Minulle Jeesus on Vapahtajamme ja Jumalamme. Henkilö, jota meidän kuuluu rakastaa ja kunnioittaa ilman vastakysymyksiä. Todellinen usko ei tarvitse vastauksia. Olen samaa mieltä JSK2015 kanssa.
Kun minulla oli vaikeaa, turvauduin usein Jumalaan, Jeesukseen ja selvisin. Teen sitä nykyäänkin. Viime vuoteni oli helvetillistä. - Yks.Tieteilijä
Jeesus on fiktio
Voitte tarkistaa sen täältä
http://www.kolumbus.fi/harry.hilden/artikkeleita.htm#ONKO - 12_13
Lyhyesti sanoen, Jeesus on Kuningas. :)
" Kertokaa Jeesuskuvastanne "
Jeesus haisee.
Aikoina ennen ajanlaskua, oli paska hygienia, ja marian hisvainen vildekään ei pahemmin haitannut jumalan touhuja, sillä aasin tamma se vasta paskalle haisikin.
Jeesus siis haisi paskalle.
Lisäksi hän oli lyhyt ja huonohampainen koska hygienia oli visvainen ja ravitsemustaso heikko.
Lisäksi jesse oli laiska.
Juurihoitoa ei tunnettu ja parturikin tuppasi lähinnä levittämään parasiitteja.
Jeesus oli anarkisti, joka vastusti luonnollista voittokulkua, eli rikkaimman oikeutta.
Tämä ei johtunut mistään loistavasta älystä, vaan amisviiksityyppisestä huutelusta. Koska jeesus oli köyhä ja tyhmä paskakasa, joka loisi tutttujen nurkissa, laiskuuttaan, koska "oli jumalan poika nääääääääs" niin pysty heittää VIPpijonossa, "etteks te tiedä kuka mä oon"-läppää ja sai joskus portsariltakin narikan ilmaseks :-)
Jeesus oli siis lude.
Parasiitti.
Helppoheikki
Suomenruotsalainen
Runkkari
Homo(ei kuulemma saanut)
Pummi
Sosiaalidemokranaatti
epäsosiaalinen apina
ruskeanreiänritari
Paskakasa- AMSG
Jumalani on Lucifer-Christos, täydellinen Jumala. Aamuruskob poika ja yötaivaan tähtikirkas syvyys, ikuinen liekki näkymättömästä tulesta.
- yhteysjeesukseen
Kirjoittelin tätä ketjuani tuonne profetia palstalle ja sitten jostain syystä eksyin tänne ja huomasin että tämä ketju on juuri sopivaa tänne, joten ole hyvä, toivon että tämä on sinulle siunaavaa:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14084430/quotlaheisin-yhteys-jumalaan-kotona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 928405
- 926485
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586314Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344991Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593520- 453351
- 503295
- 442889
- 562862
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512836