Miten kovavahattua autoa tulisi pestä?
Lähteekö vaha pois huoltsikan tee-se-itse korkeapainepesurilla?
Normiautoshampoo OK?
Liuotinpesu kai ei fiksua.
Kovavahaus ja pesu
4
1551
Vastaukset
- vax-fuck
Kyllä brasilialainen vahaus on näyttävämpi.
- pitkäjuoksu
Miten siis?
- BMWkusipää
Kovaa.Mielellään teräsharjalla, teollisuuspainepesurilla ja jotain kunnnon pääkallokuvan omaavaa ainetta.Kyllä se vaha sillä lähtee.
- vahashamppoo
Vahashamppoo on paras pesuaine vahatulle autolle. Tavallinenkin autoshamppoo käy, mutta se kuluttaa vahapintaa vähänkerrassaan, tosin onko tällä vaikutusta riippuu vahasta shamppoosta, ja niiden käyttötavoista. Painepesuri ei vahaa irroita. Liuotinpesuaineet irroittaa vahan, joten niitä ei pidä käyttää kuin ennen vahausta.
Piki tai pihka saattavat joskus tarttua vahattuunkin autoon niin pahasti, ettei niitä saa irti ilman liuotinpesuaineitta (joita myös näihin tarkoitetut aineet ovat), jolloin auto (tai ainakin kyseinen alue) on vahattava uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657