Miten kovavahattua autoa tulisi pestä?
Lähteekö vaha pois huoltsikan tee-se-itse korkeapainepesurilla?
Normiautoshampoo OK?
Liuotinpesu kai ei fiksua.
Kovavahaus ja pesu
4
1599
Vastaukset
- vax-fuck
Kyllä brasilialainen vahaus on näyttävämpi.
- pitkäjuoksu
Miten siis?
- BMWkusipää
Kovaa.Mielellään teräsharjalla, teollisuuspainepesurilla ja jotain kunnnon pääkallokuvan omaavaa ainetta.Kyllä se vaha sillä lähtee.
- vahashamppoo
Vahashamppoo on paras pesuaine vahatulle autolle. Tavallinenkin autoshamppoo käy, mutta se kuluttaa vahapintaa vähänkerrassaan, tosin onko tällä vaikutusta riippuu vahasta shamppoosta, ja niiden käyttötavoista. Painepesuri ei vahaa irroita. Liuotinpesuaineet irroittaa vahan, joten niitä ei pidä käyttää kuin ennen vahausta.
Piki tai pihka saattavat joskus tarttua vahattuunkin autoon niin pahasti, ettei niitä saa irti ilman liuotinpesuaineitta (joita myös näihin tarkoitetut aineet ovat), jolloin auto (tai ainakin kyseinen alue) on vahattava uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275