Miksi painokoneita ei pysäytetä ja elämä jatkuu samalla tavalla eteenpäin, kuin ennenkin, vaika minä olen riidellyt ja miksi minun suruani, vihaani ym.ym ei oteta huomioon, vaikka olin asioiden polttopisteessä ja kauan. Riittävän kauan siihen, että te kaikki saitte mitä halusitte. Minä sen sijaan viruin häkissä, josta minun oli erityisen vaikea päästä pois. kun viimein tajusin, että miten minun on se tehtävä, ja sitten menin vaan tulta päin…no mercy no shame. Jos en saakaan nyt tätä asiaa selväksi hänen kanssaan, sillä hän oli se joka minut viimein houkutteli siihen ansaan, vaikka ensin avasi häkin oven, oli ulkopuolella 6 jalan syvä kuoppa, mihin putosin ja hän jatkoi naureskellen matkaansa. Pahinta tässä on että se että instituutio jatkuisi, on täällä näköjään ihmisiä, jotka houkuttelivat siihen kuoppaan muitakin. Minä tipuin sieltä häkistä suoraan siihen kuoppaan. Kaukaa näen kaiken paremmin tän valheen jota läheltä todeksi luulin, kaukaa kuulen kaiken hiljemmin enkä enää vastaa vaikka anteeksi antaisin.
painokoneiden pysäytyksestä
muntyttövuodet
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217950- 2332745
- 262611
- 1641999
- 1211881
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?71644Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21386- 801242
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175