Tänään ostin ekan kerran meikkisienen, kun oon aina ennen pitäny sitä ihan turhana lisänä meikkaukseen, ja kun tänään tosiaan ostin, niin olipa kyllä ihan paskaa!! Siis se imi kaiken meikin itteensä, hyvä kun jäi naamalle yhtikäs mitään! Teinkö mä jotain väärin vai onks sen tarkotuskin olla tolleen? Kuitenkin joka tapauksessa levitän kyllä jatkossakin sormilla niin tulee virheetön lopputulos!!
Meikkisieni on ihan turha!!
4
102
Vastaukset
- beautyblender
Itse en ole kokeillut muita meikkisieniä, kuin beauty blenderiä joten en osaa sanoa muista miten toimivat. Itselläni sieni ei ime meikkivoidetta muuten kuin ylimääräiset, jotta tuloksesta tulee tasainen eikä rajoja näy. Beauty blender on tarkoitus kastella juuri tätä varten ettei imisi turhaan meikkiä pois. En tiedä auttaako kastelu muissa sienissä, mutta kyseinen sieni toimii minulla ainakin hyvin!:)
- PatienceMyFriend
Joo se kyllä imee kaiken ekoilla käyttökerroilla, mutta kyllä naamaankin alkaa jäämään jotain kuhan sitä käyttää muutaman päivän.
- dfgyhuio
Käytän itse litteitä pyöreitä sieniä niin ei ole tuota imeytymisongelmaa. Olen aina inhonnut niitä viipalemaisia paksuja palasia. Beautyblender on myös ok, jos jaksaa pestä sientä joka päivä.
- dfghjkk
Niin ja cushionien mukana tulevat sienet imevät vielä vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä196868- 51074
Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.192957- 36878
- 284877
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.47861Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin21804Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo29797- 63772
Ikävän väkivaltaiseksi mennyt Kannuksessa,.
Meno Monossa, , kesken rauhallisen illan , entinen portsari tulee vetään tuntematonta asiakasta turpaan. Räyhää ja haa36766