Jeesus oli isänsä Joosefin kautta Daavidin Poika!

olenisäniPoika

Joosef, Jeesuksen isä, oli Daavidin Poika! Jeesus oli isänsä Joosefin kautta Daavidin Poika!

42

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alhainen

Luuk.1:32. Hän on oleva suuri, ja hänet pitää kutsuttaman Korkeimman Pojaksi, ja Herra Jumala antaa hänelle Daavidin, hänen isänsä, valtaistuimen. Biblia. Sen pitää oleman suuren ja pitää kutsuttaman Ylimmäisen Pojaksi. Ja Herra Jumala antaa hänelle Daavidin, hänen isänsä istuimen.

• yhden.tekevää

Entä sitten? Ketä kiinnostaa?

• SokeitaSokeainTaluttajia

Sinua näemmä,koska utelet täällä.

• Vaikka Raamatussa on selkein sanoin ja ja ilmoitettu, miten Joosef oli Daavidin sukua ja huonetta ja samoin mite Jeesus oli Joosefin poika, niin silti koko asia on turhaa.
      Jeesustakaan ei saa tuntea lihan mukaan ja mitä se hyödyttäisikään.

• Hmmmmm

Miten mahdollista olla lihallisestikaan Joosefin poika, jos kerran Joosef noudatti enkelin kehotusta, eikä ennen Jeesuksen syntymää koskenut kihlattuunsa Mariaan. Maria kaiketi oli Daavidin sukua myös lihan mukaan.

• Markku: "samoin mite Jeesus oli Joosefin poika, niin silti koko asia on turhaa."
        Mitä muuta turhaa näet Raamatussa? Minusta on tärkeää, että sukupuu on asiallisesti laadittu ja ilmoitettu.

AATAMISTA JEESUKSEEN

https://cdn-assets.answersingenesis.org/img/articles/cm/v22/i4/p38and39_big.jpg

• perillinen
        Hmmmmm kirjoitti:

Miten mahdollista olla lihallisestikaan Joosefin poika, jos kerran Joosef noudatti enkelin kehotusta, eikä ennen Jeesuksen syntymää koskenut kihlattuunsa Mariaan. Maria kaiketi oli Daavidin sukua myös lihan mukaan.

Kasvattajaisän poika kuuluu isän sukuun, vaikka ei ole hänen vertaan... Jeesus kuului silti myös lihallisen perimän kautta Daavidiin sukuun, koska hänen äitinsä Maria oli myös Daavidin sukua niin kuin hänen miehensä Joosef.

• yurki1000js kirjoitti:

Markku: "samoin mite Jeesus oli Joosefin poika, niin silti koko asia on turhaa."
        Mitä muuta turhaa näet Raamatussa? Minusta on tärkeää, että sukupuu on asiallisesti laadittu ja ilmoitettu.

AATAMISTA JEESUKSEEN

https://cdn-assets.answersingenesis.org/img/articles/cm/v22/i4/p38and39_big.jpg

Niin, Jeesuksen lihallisuus tulee ilmoituksien mukaan Daavidin suvusta. Siemenestä.

2. jonka Jumala on edeltä luvannut profeettainsa kautta pyhissä kirjoituksissa,
        3. hänen Pojastansa - joka lihan puolesta on syntynyt Daavidin siemenestä
        4. ja pyhyyden hengen puolesta kuolleistanousemisen kautta asetettu Jumalan Pojaksi voimassa - Jeesuksesta Kristuksesta, meidän Herrastamme, Room 1
        ------
        23. Ja hän, Jeesus, oli alottaessaan vaikutuksensa noin kolmenkymmenen vuoden vanha, ja oli, niinkuin luultiin, Joosefin poika. Joosef oli Eelin poika,

Vain Joosefista on selkein sanoin,- ilman fiktiivistä kuvittelua ilmoitettu hänen olevan Daavidin siementä. Sukua ja huonetta;
        4. Niin Joosefkin lähti Galileasta, Nasaretin kaupungista, ylös Juudeaan, Daavidin kaupunkiin, jonka nimi on Beetlehem, hän kun oli Daavidin huonetta ja sukua, Luuk 2
        --------
        Mutta,- kuten jo aiemmin kerroin, niin näiden lihallisten asioiden tutkiminen on turhaa,- jopa kiellettyä Raamatun ilmoitudsten mukaan ja ihan loogisesta syystä.

14. Sillä Kristuksen rakkaus vaatii meitä, jotka olemme tulleet tähän päätökseen: yksi on kuollut kaikkien edestä, siis myös kaikki ovat kuolleet;
        15. ja hän on kuollut kaikkien edestä, että ne, jotka elävät, eivät enää eläisi itselleen, vaan hänelle, joka heidän edestään on kuollut ja ylösnoussut.
        16. Sentähden me emme tästä lähtien tunne ketään lihan mukaan; jos olemmekin tunteneet Kristuksen lihan mukaan, EMME KUITENKAAN NYT ENÄÄ TUNNE / emme kuitenkaan nyt enää tunne.
        17. Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on UUSI LUOMUS / uusi luomus; se, mikä on vanhaa, ON KADONNUT /on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.
        18. Mutta kaikki on Jumalasta, joka ON SOVITTANUT / on sovittanut meidät itsensä kanssa KRISTUKSEN KAUTTA /Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran. 2 Kor 5

• Hmmmmm kirjoitti:

JUMALALLE kaikki ihmeet on mahdollisia.

18. Niin Sakarias sanoi enkelille: "Kuinka minä tämän käsittäisin? Sillä minä olen vanha, ja minun vaimoni on iälliseksi tullut." Luuk 1

Jos tuotakin ihmettä pohdittaisiin, niin täysin mahdottomuus. Vanha mummo ja pyöräytti mummopäivillään terveen poikalapsen, niin ja ilman hormoonihoitoja.

Itse ymmärrän. KAIKKI ihmetapahtumat Raamatussa herättää ihmisen ajattelemaan. Ja kaikissa tapahtumissa oli taustana merkittävä asia. Raamatussahan ihme / tunnustekojen KAUTTA JUMALA laittaa ihmisen mahdottomuuksien eteen.

Niin, kun kirjoitettu on, ettei Joosef ollut sukupuoliyhteydessä Marian kanssa, niin tietenkin se on totta. Mutta, totta myös on sekin, miten Marian raskauden aktivoi Joosefin siemen. Miten tämä on mahdollista,- en tiedä.

• markkulievonen kirjoitti:

Niin, Jeesuksen lihallisuus tulee ilmoituksien mukaan Daavidin suvusta. Siemenestä.

2. jonka Jumala on edeltä luvannut profeettainsa kautta pyhissä kirjoituksissa,
        3. hänen Pojastansa - joka lihan puolesta on syntynyt Daavidin siemenestä
        4. ja pyhyyden hengen puolesta kuolleistanousemisen kautta asetettu Jumalan Pojaksi voimassa - Jeesuksesta Kristuksesta, meidän Herrastamme, Room 1
        ------
        23. Ja hän, Jeesus, oli alottaessaan vaikutuksensa noin kolmenkymmenen vuoden vanha, ja oli, niinkuin luultiin, Joosefin poika. Joosef oli Eelin poika,

Vain Joosefista on selkein sanoin,- ilman fiktiivistä kuvittelua ilmoitettu hänen olevan Daavidin siementä. Sukua ja huonetta;
        4. Niin Joosefkin lähti Galileasta, Nasaretin kaupungista, ylös Juudeaan, Daavidin kaupunkiin, jonka nimi on Beetlehem, hän kun oli Daavidin huonetta ja sukua, Luuk 2
        --------
        Mutta,- kuten jo aiemmin kerroin, niin näiden lihallisten asioiden tutkiminen on turhaa,- jopa kiellettyä Raamatun ilmoitudsten mukaan ja ihan loogisesta syystä.

14. Sillä Kristuksen rakkaus vaatii meitä, jotka olemme tulleet tähän päätökseen: yksi on kuollut kaikkien edestä, siis myös kaikki ovat kuolleet;
        15. ja hän on kuollut kaikkien edestä, että ne, jotka elävät, eivät enää eläisi itselleen, vaan hänelle, joka heidän edestään on kuollut ja ylösnoussut.
        16. Sentähden me emme tästä lähtien tunne ketään lihan mukaan; jos olemmekin tunteneet Kristuksen lihan mukaan, EMME KUITENKAAN NYT ENÄÄ TUNNE / emme kuitenkaan nyt enää tunne.
        17. Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on UUSI LUOMUS / uusi luomus; se, mikä on vanhaa, ON KADONNUT /on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.
        18. Mutta kaikki on Jumalasta, joka ON SOVITTANUT / on sovittanut meidät itsensä kanssa KRISTUKSEN KAUTTA /Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran. 2 Kor 5

Ok Markku. Ymmärrän pointtisi:)

• yurki1000js
        markkulievonen kirjoitti:

18. Niin Sakarias sanoi enkelille: "Kuinka minä tämän käsittäisin? Sillä minä olen vanha, ja minun vaimoni on iälliseksi tullut." Luuk 1

Jos tuotakin ihmettä pohdittaisiin, niin täysin mahdottomuus. Vanha mummo ja pyöräytti mummopäivillään terveen poikalapsen, niin ja ilman hormoonihoitoja.

Itse ymmärrän. KAIKKI ihmetapahtumat Raamatussa herättää ihmisen ajattelemaan. Ja kaikissa tapahtumissa oli taustana merkittävä asia. Raamatussahan ihme / tunnustekojen KAUTTA JUMALA laittaa ihmisen mahdottomuuksien eteen.

Niin, kun kirjoitettu on, ettei Joosef ollut sukupuoliyhteydessä Marian kanssa, niin tietenkin se on totta. Mutta, totta myös on sekin, miten Marian raskauden aktivoi Joosefin siemen. Miten tämä on mahdollista,- en tiedä.

Noin niinkuin yleisellä tasolla pyytäisin pitämään mielissämme, mitä ihmeisiin tulee, että toki koko universumin luominen ja sen toiminnassa pitäminen ovat suurempia ihmeitä kuin ihmisten parantaminen/korjaaminen tai jopa neitseestä syntyminen.

• yurki1000js kirjoitti:

Noin niinkuin yleisellä tasolla pyytäisin pitämään mielissämme, mitä ihmeisiin tulee, että toki koko universumin luominen ja sen toiminnassa pitäminen ovat suurempia ihmeitä kuin ihmisten parantaminen/korjaaminen tai jopa neitseestä syntyminen.

Juuri noin. Ihmisellehän on tyypillistä. Kun ihmisellä ymmärtämisen taso ei riitä näkemään / ymmärtämään jotain asiaa, niin ihminen ei silloin usko asiaan.

Esim. Jeesuksen lihallisuuden muodostuminen menee ihmisen ymmärryskyvyn ulkopuolelle ja juuri tähän liittyy, miten uskonnollinen ihminenn alkaa sensuroimaan JUMALAN ilmoituksia. Heittää Joosefin osuuden pois ja palikat helpommin muodostaa mielikuvan asiasta.
        No, mitä sensuroiminen sitten hyödyttää ihmistä. Tältä/kin foorumilta näet lopputuloksen.

• markkulievonen kirjoitti:

Juuri noin. Ihmisellehän on tyypillistä. Kun ihmisellä ymmärtämisen taso ei riitä näkemään / ymmärtämään jotain asiaa, niin ihminen ei silloin usko asiaan.

Esim. Jeesuksen lihallisuuden muodostuminen menee ihmisen ymmärryskyvyn ulkopuolelle ja juuri tähän liittyy, miten uskonnollinen ihminenn alkaa sensuroimaan JUMALAN ilmoituksia. Heittää Joosefin osuuden pois ja palikat helpommin muodostaa mielikuvan asiasta.
        No, mitä sensuroiminen sitten hyödyttää ihmistä. Tältä/kin foorumilta näet lopputuloksen.

Tosi on. Pitäisi yrittää välttää panemasta omiaan. Jos nyt luoduilla loppuviimetteks mitään omaa onkaan. Oikeastaan voisin kuvata Luojamme itsevaltaisuutta seuraavasti:
        Näytelmä: Maailmanhistoria
        Käsis ja ohjaus: Jumala
        Näyttelijät: Ihmiset
        Yleisö: Enkelit

• UskoYmmärtäväinen
        markkulievonen kirjoitti:

>>>Niin, kun kirjoitettu on, ettei Joosef ollut sukupuoliyhteydessä Marian kanssa, niin tietenkin se on totta. Mutta, totta myös on sekin, miten Marian raskauden aktivoi Joosefin siemen. Miten tämä on mahdollista,- en tiedä.<<<

Uskon kautta Jumalan Sanaan saat Jumalalta ymmärrystä asiasta. Luuk 1:35, Matt 1:18-23, Hebr 11:3.

• UskoToivonen

Samaa mieltä "UskoYmmärtäväisen" kanssa.

Meidän tulee uskoa kirjoitettuun Jumalan Sanaan, ei yli sen.

19. Mutta kun Joosef, hänen miehensä, oli hurskas, ja koska hän ei tahtonut saattaa häntä häpeään, aikoi hän salaisesti hyljätä hänet.
        20. Mutta kun hän tätä ajatteli, niin katso, hänelle ilmestyi unessa Herran enkeli, joka sanoi: "Joosef, Daavidin poika, älä pelkää ottaa tykösi Mariaa, vaimoasi; sillä se, mikä hänessä on siinnyt, on Pyhästä Hengestä. ( Matt. 1. )

Tähän ilmoitukseen me voimme luottaa.

• Hmmmmm kirjoitti:

Joosef ei ole Jeesuksen biologinen isä, vaan Marian kautta Jeesus kuuluu Daavidin sukuun, napanuora yhdisti Hänet Mariaan ja sitä kautta Hän on myös Ihmisen Poika, ja jurdisesti kruununperijä Joosefin kautta, koska oli adobtoitu Joosefin isyyteen, vaikka oikea biologinen Isä on Jumala !

• Anonyymi
        Mohikaani_27 kirjoitti:

Joosef ei ole Jeesuksen biologinen isä, vaan Marian kautta Jeesus kuuluu Daavidin sukuun, napanuora yhdisti Hänet Mariaan ja sitä kautta Hän on myös Ihmisen Poika, ja jurdisesti kruununperijä Joosefin kautta, koska oli adobtoitu Joosefin isyyteen, vaikka oikea biologinen Isä on Jumala !

Voi jestas sentään. "Maria" oli todellisuudessa Partian Phraates IV:n vaimo ja heidän lapsensa oli Phraates V. "Maria", joka todellisuudessa oli Kleopatran tytär, t appoi poikansa kanssa Phraates IV:n ja äuti&pouka alkoivat hallita Oarthiaa pariskuntana, jolloin he myös saivat pojan, joka oli historiallinen hahmo "Jeesuksen" takana.

Jeesuksen vanhemmat karkoitettiin Parthiasta ja Jeesus opiskeli mm. Charaxissa, mistä on vääntynyt ilmeisesti Christ. Isidore de Charax ja Izates Monobazus olivat ilmeisesti sama hlö.

Ei ihme, että paavilla ym. meni sanat solmuun selitellessään tällaista kuviota valhekirkkonsa pohjana.

Izates ei kuollut ristillä, monia muita kylläkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi jestas sentään. "Maria" oli todellisuudessa Partian Phraates IV:n vaimo ja heidän lapsensa oli Phraates V. "Maria", joka todellisuudessa oli Kleopatran tytär, t appoi poikansa kanssa Phraates IV:n ja äuti&pouka alkoivat hallita Oarthiaa pariskuntana, jolloin he myös saivat pojan, joka oli historiallinen hahmo "Jeesuksen" takana.

Jeesuksen vanhemmat karkoitettiin Parthiasta ja Jeesus opiskeli mm. Charaxissa, mistä on vääntynyt ilmeisesti Christ. Isidore de Charax ja Izates Monobazus olivat ilmeisesti sama hlö.

Ei ihme, että paavilla ym. meni sanat solmuun selitellessään tällaista kuviota valhekirkkonsa pohjana.

Izates ei kuollut ristillä, monia muita kylläkin.

Raamatussa on sekoitettu tarina Mariasta, joka nai 12 vuotiaana Joosefin. Todellisuudessa Augustus lahjoitti kuolleen Kleopatran tyttären "Marian" Partian kuninkaalle Phraates IV:lle. "Maria" poikansa kanssa surmasi myöhemmin Phraateksen, joka itse oli aiemmin surmauttanut kaikki veljensä. Valtataistelut olivat raakoja aikoinaan.

Raamatun tarina on satu, kyhäelmä historiallisista henkilöistä ja tapahtumista.

• Poika_ja_herra

Daavidin poika ja Daavidin herra

41 Fariseusten ollessa koolla Jeesus kysyi heiltä: 42 "Mitä te ajattelette Messiaasta? Kenen poika hän on?" He vastasivat: "Daavidin." 43 Silloin Jeesus kysyi: "Miksi Daavid sitten Hengen innoittamana kutsuu häntä herraksi? Hän sanoo:
      44 -- Herra sanoi minun herralleni: Istu oikealle puolelleni. Minä kukistan vihollisesi, panen heidät jalkojesi alle.
      45 Jos kerran Daavid sanoo Messiasta herraksi, kuinka Messias silloin voi olla hänen poikansa?"

46 Kukaan ei pystynyt vastaamaan hänelle, eikä yksikään siitä päivästä lähtien enää rohjennut kysyä häneltä mitään.

• Jälleen voimme havaita, että Jumala on Ylimmäinen Huumorin Taitaja:)

Totisesti Raamatussa on jänniä jännitteitä. Luther pohti taannoin ihmisten vapaata tahtoa. Hän tuli lopputulemaan: "Sidottu ratkaisuvalta." Tai jotain sinnepäin. Ken muistaa?

Pohdin. Jos jollakulla on vapaa tahto, osaako joku määrittää vapaan tahtonsa määrän? Ainakin mun logiikkani mukaan kaiken Luoja operoi kaikkea suvereenisti. Nimittäin minä en lähtisi sanomaan Kaikkivaltiaalle: "Toimintasi on haparoivaa."

http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=aivoituksensa&kirjat=kr

Room:
        9:9 Sillä lupauksen sana oli tämä: "Minä palaan tulevana vuonna tähän aikaan, ja silloin Saaralla on oleva poika."
        9:10 Eikä ainoastaan hänelle näin käynyt, vaan samoin kävi Rebekallekin, joka oli tullut raskaaksi yhdestä, meidän isästämme Iisakista;
        9:11 ja ennenkuin kaksoset olivat syntyneetkään ja ennenkuin olivat tehneet mitään, hyvää tai pahaa, niin - että Jumalan valinnan mukainen aivoitus pysyisi, ei tekojen tähden, vaan kutsujan tähden -
        9:12 sanottiin hänelle: "Vanhempi on palveleva nuorempaa",
        9:13 niinkuin kirjoitettu on: "Jaakobia minä rakastin, mutta Eesauta minä vihasin."
        9:14 Mitä siis sanomme? Ei kaiketi Jumalassa ole vääryyttä? Pois se!
        9:15 Sillä Moosekselle hän sanoo: "Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan."
        9:16 Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.
        9:17 Sillä Raamattu sanoo faraolle: "Juuri sitä varten minä nostin sinut esiin, että näyttäisin sinussa voimani ja että minun nimeni julistettaisiin kaiken maan päällä."
        9:18 Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.
        9:19 Sinä kaiketi sanot minulle: "Miksi hän sitten vielä soimaa? Sillä kuka voi vastustaa hänen tahtoansa?"
        9:20 Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?"
        9:21 Vai eikö savenvalajalla ole valta tehdä samasta savensa seoksesta toinen astia jaloa, toinen halpaa käyttöä varten?

• Pakkokysyä
        yurki1000js kirjoitti:

Jälleen voimme havaita, että Jumala on Ylimmäinen Huumorin Taitaja:)

Totisesti Raamatussa on jänniä jännitteitä. Luther pohti taannoin ihmisten vapaata tahtoa. Hän tuli lopputulemaan: "Sidottu ratkaisuvalta." Tai jotain sinnepäin. Ken muistaa?

Pohdin. Jos jollakulla on vapaa tahto, osaako joku määrittää vapaan tahtonsa määrän? Ainakin mun logiikkani mukaan kaiken Luoja operoi kaikkea suvereenisti. Nimittäin minä en lähtisi sanomaan Kaikkivaltiaalle: "Toimintasi on haparoivaa."

http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=aivoituksensa&kirjat=kr

Room:
        9:9 Sillä lupauksen sana oli tämä: "Minä palaan tulevana vuonna tähän aikaan, ja silloin Saaralla on oleva poika."
        9:10 Eikä ainoastaan hänelle näin käynyt, vaan samoin kävi Rebekallekin, joka oli tullut raskaaksi yhdestä, meidän isästämme Iisakista;
        9:11 ja ennenkuin kaksoset olivat syntyneetkään ja ennenkuin olivat tehneet mitään, hyvää tai pahaa, niin - että Jumalan valinnan mukainen aivoitus pysyisi, ei tekojen tähden, vaan kutsujan tähden -
        9:12 sanottiin hänelle: "Vanhempi on palveleva nuorempaa",
        9:13 niinkuin kirjoitettu on: "Jaakobia minä rakastin, mutta Eesauta minä vihasin."
        9:14 Mitä siis sanomme? Ei kaiketi Jumalassa ole vääryyttä? Pois se!
        9:15 Sillä Moosekselle hän sanoo: "Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan."
        9:16 Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.
        9:17 Sillä Raamattu sanoo faraolle: "Juuri sitä varten minä nostin sinut esiin, että näyttäisin sinussa voimani ja että minun nimeni julistettaisiin kaiken maan päällä."
        9:18 Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.
        9:19 Sinä kaiketi sanot minulle: "Miksi hän sitten vielä soimaa? Sillä kuka voi vastustaa hänen tahtoansa?"
        9:20 Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?"
        9:21 Vai eikö savenvalajalla ole valta tehdä samasta savensa seoksesta toinen astia jaloa, toinen halpaa käyttöä varten?

Voiko Jumalaa ylipäänsä rakastaa, jos Hänen aivoitustensa mukaan ei kuitenkaan olla kutsuttujen joukoissa? Toisaalta monet kutsutut, harvat valitut? Mitä paadutetulle tapahtuu? Jos harkinta sidotaan, mitä siitä seuraa? Vapauden menetys? Vapauteen kutsuttuja ollaan, mutta loppupeleissä kuitenkin taivaallisten aivoitusten varassa? Mikä on ihmisen osuus, mihin häntä tarvitaan?

• Pakkokysyä kirjoitti:

Voiko Jumalaa ylipäänsä rakastaa, jos Hänen aivoitustensa mukaan ei kuitenkaan olla kutsuttujen joukoissa? Toisaalta monet kutsutut, harvat valitut? Mitä paadutetulle tapahtuu? Jos harkinta sidotaan, mitä siitä seuraa? Vapauden menetys? Vapauteen kutsuttuja ollaan, mutta loppupeleissä kuitenkin taivaallisten aivoitusten varassa? Mikä on ihmisen osuus, mihin häntä tarvitaan?

Jos Raamattu vastaa kysymyksiisi, niin hyvä on. Pohdin asioita ja pyrin antamaan kunnian Luojallemme.

Biblia (1776) Ainoalle viisaalle Jumalalle, meidän Vapahtajallemme, olkoon kunnia, ja majesteetti, ja valta, ja voima, nyt ja kaikessa ijankaikkisuudessa, amen!

Lähtökohta on, että Adam/ihminen lankesi. Siksi ihmisten ansio on kuolema. Logiikka. Koska Luoja loi kaiken, Hän myös omistaa kaiken. Ilmeistä on, että omistaja käyttää omaisuuttaan miten lystää.

2Moos. 33:19 Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan."

• Pakkokysyä kirjoitti:

Olet sinäkin kutsuttu Jeesuksessa, uskomalla Häneen saat syntisianteeksi, ja pääset kutsuttujen joukkoon . Jokainen ihminen on kutsuttu Jeesuksessa, vain Hän on täyttänyt Jumalan vaatimukset, kukaan ei voi ohittaa Jeesusta ja päästä taivaaseen.

• PasiToivonen

AATAMISTA JEESUKSEEN

Ja 6 000 vuotta tuli täyteen noin 20 vuotta sitten...

• about

• Kirjoituksista voimme päätellä,että olemme LOPUNAJASSA.

2Pt:
        3:3 Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan
        3:4 ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."
        3:5 Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta
        3:6 ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.
        3:7 Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.
        3:8 Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä."
        3:9 Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.

• "Kolmantena päivänä minä sinut herätän" viittaa myös kristuksen toiseen tulemukseen ja se tapahtuu kun vähintään 2000 vuotta on kulunut hänen kuolemastaan tai julkisen toiminnan aloittamisesta (uskon, että kuolemasta). Tätä edeltää 3,5 vuotta pedon hirmuvallan alaisuudessa (Lähi-idässä). Näin ollen Jeesuksen ei pitäisi tulla takaisin ennen kuin noin vuoden 2030 tienoilla tai joskus sen jälkeen (2037 ja 2045 ovat varteen otettavia vaihtoehtoja).

Sitten tiedämme enemmän, kun aika on lähellä (Matt 25 neitsyet tiesivät edeltä herran saapumisen ja Ilm 11 kertoo tapahtumia, joista pitäisi voida päätellä, milloin herran tulemus on todella lähellä).

• ekkleesia kirjoitti:

"Kolmantena päivänä minä sinut herätän" viittaa myös kristuksen toiseen tulemukseen ja se tapahtuu kun vähintään 2000 vuotta on kulunut hänen kuolemastaan tai julkisen toiminnan aloittamisesta (uskon, että kuolemasta). Tätä edeltää 3,5 vuotta pedon hirmuvallan alaisuudessa (Lähi-idässä). Näin ollen Jeesuksen ei pitäisi tulla takaisin ennen kuin noin vuoden 2030 tienoilla tai joskus sen jälkeen (2037 ja 2045 ovat varteen otettavia vaihtoehtoja).

Sitten tiedämme enemmän, kun aika on lähellä (Matt 25 neitsyet tiesivät edeltä herran saapumisen ja Ilm 11 kertoo tapahtumia, joista pitäisi voida päätellä, milloin herran tulemus on todella lähellä).

Ekkleesia. Toinen näkökulma. Ajanlaskumme alkoi Jeesuksen syntymästä. Siksi kandee VALVOA alati. Olemme siis käytännössä kolmannessa päivässä. Lisäksi ajanmerkit ja "kivet" huutavat Jeesuksen paluun läheisyyttä.

https://www.google.fi/#q=signs of the end times

Koska näyttää siltä, että olemme kolmannessa vuosituhannessa, en näe tempaukselle ajallista estettä.

Tule Herra Jeesus!

https://www.youtube.com/watch?v=03vhhbdwH6E

• ekkleesia kirjoitti:

"Kolmantena päivänä minä sinut herätän" viittaa myös kristuksen toiseen tulemukseen ja se tapahtuu kun vähintään 2000 vuotta on kulunut hänen kuolemastaan tai julkisen toiminnan aloittamisesta (uskon, että kuolemasta). Tätä edeltää 3,5 vuotta pedon hirmuvallan alaisuudessa (Lähi-idässä). Näin ollen Jeesuksen ei pitäisi tulla takaisin ennen kuin noin vuoden 2030 tienoilla tai joskus sen jälkeen (2037 ja 2045 ovat varteen otettavia vaihtoehtoja).

Jeesus tulee ennen vaivanaikaa omilleen, 1Tess.4:13-18, kerrotaan hyvin ymmärrettävästi Jeesuksen tulosta seurakunnalle, Hän tempaa seurakunnan yläilmoihin livissä, eikä kukaan muu, kuin seurakunta näe tätä tapahtumaa, se tapahtuu silmänräpäyksessä. Noin 3,5 vuoden kuluttua Hän tulee toistamiseen, ja silloin "tuhannentehansine pyhineen, Hän tulee Öljymäelle seurakuntansa kansaa, tuhoaa antikristuksen, pelastaa Israelin antikristuksen sorrosta, ja Israel pelastuu myös hengellisesti, koko israelin jäännös tulee Jeesukseen uskovaksi, he tunnustavat Jeesuksen ja saavat syntinsä anteeksi. Sak. 14: 4-6. esm!

• Korjaus: "Livissä", PO Pilvissä !

• PasiToivonen

Melkoinen "about" kun on kahdenkymmenen vuoden virhe.

Ja virhe kasvaa joka päivä.

• Suhteutetaan. 20 : 1000 = 0,02.

• Pasi. Käsittääkseni sulla oli hyvä homma CE:llä. Mitä tapahtui?

• Ai jaa...Joosef oli siis Jeesuksen isä eikä Jumala. Miksi Joulu tulis peruttaa? - Joosef tunnusti!

• PasiToivonen

>>Pasi. Käsittääkseni sulla oli hyvä homma CE:llä. Mitä tapahtui?>>

Minä vastasin asiallisesti, ja ylläpito poisti viestin. Kyllästyin David Bayn hurskasteluun ja vääriin ennustuksiin. Hillaryn piti voittaa Demokraattien esivaali vuonna 2008, Obaman piti hävitä, ensin McCainille ja myöhemmin Mitt Romneylle, Kolmas maailmansota piti alkaa 11.9.2012 ja Uuden maailmanjärjestyksen piti alkaa 21.12.2012 (Maya-ennustus).

Jos olisin jatkanut yhteistyötä heidän kanssaan, olisi mennyt uskottavuuden viimeisetkin rippeet.

• PasiToivonen

Tai ehkä on täällä on robotti joka automaattisesti poistaa kaikki N-sanat.

N-orjuus ei ole rasistinen termi. Kirjoitin että Baptistien kannattaisi ensin pyytää anteeksi omaa osuuttaan orjakauppaan ja haukkua sitten vasta muita uskontokuntia (katolisia).

Itse asiassa SBC pyysi lopulta anteeksi suhtautumistaan orjuuteen, vaikka vähän myöhässä:

"The Southern Baptist Convention issued an apology for its earlier stance on slavery. The issue had split the Baptist church between north and south in 1845. But a century and a half later, in 1995, Southern Baptist officials formally renounced the church's support of slavery and segregation."

http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=112329862

• jeesusontie

No niin . Maailma oli täynnä epäjumalia jo Jeesuksen aikaankin. Kristityt kuten Rooma on kovasti kokenut vainoa muilta uskonnoilta ja noidilta kyllä . Jeesus sovitti syntimme . Kristityt viettävät joulua Jeesuksen muistoksi eikä minkään muun jumalien. Vihreä puu on elämän puu hyvän tiedon puu . Jeesushan on itse hyvä sanoma eli hyvä tieto . Jeesus antaa elämän maailmalle. Suomessa kun ei kasva palmuja eikä viinipuita on meillä muita puita muistakaa Jeesuksen lahjoja . Ruokakin on lahjaa .Jouluna annamme lapsille lahjoja kuten yöpaitoja ja villasukkia ihan rakkaudesta heidän parhaaksi . Toisilla on HYVÄ SYDÄN HYVÄT AJATUKSET toisilla pahat. Jeesus voi puhdistaa sydämesi kun pyydät että Jeesus pelasta minut pahasta . Anna anteeksi syntini . Amen. Käänny itse Pelastajasi puoleen sillä paha myrkyttää mielesi . Käänny ja voit ehkä pelastua. Polta muu uskontokirjat sekä noitakirjat alat voida paremmin sisältäpäin. Eläinuhreilla ei kukaan pelastu eikä muilla jumalilla.

• luotujaan

Älkää ny . Jeesus on Luoja . Eiköhän ollut olemassa jo ennen mitään. Uusi liitto paremmat lupaukset. Nooan jälkeläisiä. Eka jätkä kun veti kännit viinitarhassaan.

• ilouutinen

Ny ku pääsette luomisjärjestykseen löydätte itsennekin luotuna maan päältä . Hups täällä ollaan. Tehkää paljon lapsia aatamin näköisiä. Luukas6:21 naura vähän.

• Änyel

Hyvät sinulle! Kenelle yrität vakuuttaa tuota. .. kaikki tietävät jo!! Useimmat eivät välitä. Tiedän ja välitän! Kuule.. Lopeta. .Kukaan ei kuule. Kukaan ei välitä..Nyt on jo myöhäistä. Uskosi on heikko.. ja teet itsekseni asioita..luulet että jäävät piiloon. Tuo on syntiä!

• Peniel

Heikoksi on jäänyt teille Jumalan ja Jeesuksen olemus. Voi hyvä tavaton!! Kiistelette Raamatun sana muodoista!Olette fariseuksia kaikki! ..voin kertoa!! En halua kuulua yhteenkään kirkkokuntien. .uskoon tai lahkon! Mitä Jeesus teki opetuslapsilleen! Pesi heidän jalkansa! Jalat tarkoittavat tätä maailmaa ja sen pahuuksia! Mitä Hän Jeesus kehoitti!?"pestävä toistemme jalat" tässä elämässä on annettava anteeksi toisillemme. .! Tapelkaa. .repikää toisenne verille! En välitä. .itkettää... Olisin halunnut löytää siskon tai veljen.. Olen kai yksin iäti...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3195
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1177
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1152
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1075
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1022
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    7. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      45
      867
    8. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      857
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      831
    Aihe