KaivoIn kaapista henkselit ja otin käyttöön kun tuntui että vyö ei enää pitänyt housuja kunnolla ylhäällä. Nyt pysyy farkut ylhäällä eikä enää ole kiristävää remmiä mahan ympäri. Itse oon ollut tosi tyytyväinen.
Käyttääkö muut henkseleitä täällä? Kantsii muuten kokeilla jos ette. Pidättekö piilossa puseron alla - vai ihan näkyvästi esillä?
Henkselit käyttöön
8
286
Vastaukset
- Timppa30
Mä käytän kyllä päivittäin. Pysyy housut ylhäällä ja monet on kehuneet, että näytää ihan hyvältä kun on henkselit päällä. Se vähän ihmetyttää, että aika harvat vissin henkseleitä käyttää nykyään vaikka ovatkin niin kätevät ja mukavat. En tiiä koetaanko se junttimaiseksi vai mistä johtuu.
- Heikkiheebo
Mä käytän sukkahousujen kanssa.Ei enää rullaannu alas.
- Skåpen
Tulin kaapista ulos ja henkselit otin käyttöön kun tuntui että vyö ei enää pitänyt housuja kunnolla
- Jere28
Frakin ja smokin kanssa on pakko käyttää kun ei ole vyölenkkejä. Pitää ne henkselit farkutkin ihan mukavasti ylhäällä - varsinkin jos tarvii nostella ja kumarrella. Ei tarvi sitten kokoo aikaa housuja kiskoa ylös.
Kyllä mun tutuista suurin osa käyttää henkseleitä ainakin ajoittain, et varmaan vaan huomaa kuinka ylestä niiden käyttö on kun aika moni pitää puseron alla näkymättömissä. - Jouni3
Mulla todettiin ärtyvän suolen oireyhtymä ja lääkäri kehotti välttämään kiristäviä vaatteita. Oon miettiny, että auttaisiko oireisiin jos vaihtaisi vyön henkseleihin. Onko täälä muilla samaa vaivaa ja oletteko kokeillut auttaako oireisiin henkseleihin siirtyminen?
- TimppaXX
Mä siirryin henkseleihin ihan siksi, että kiristävä vyötärö aiheutti mahakipuja jatkuvasti. Henkseleillä väljemmätkin housut pysyy ylhäällä ongelmitta ja ei mikään kiristä. Suosittelen!
- kosteaxmeni
No tuo on ➡ Loistava idea
- muuta_sälää
Hakaniemen Halli Hesa II krs mainoita henkseleitä http://www.hakaniemenkauppahalli.fi/kauppias/m-kuronen/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215675Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744681834Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201239Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111203Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861073Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48995- 64961
- 64906
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.23857Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856