KaivoIn kaapista henkselit ja otin käyttöön kun tuntui että vyö ei enää pitänyt housuja kunnolla ylhäällä. Nyt pysyy farkut ylhäällä eikä enää ole kiristävää remmiä mahan ympäri. Itse oon ollut tosi tyytyväinen.
Käyttääkö muut henkseleitä täällä? Kantsii muuten kokeilla jos ette. Pidättekö piilossa puseron alla - vai ihan näkyvästi esillä?
Henkselit käyttöön
8
441
Vastaukset
- Timppa30
Mä käytän kyllä päivittäin. Pysyy housut ylhäällä ja monet on kehuneet, että näytää ihan hyvältä kun on henkselit päällä. Se vähän ihmetyttää, että aika harvat vissin henkseleitä käyttää nykyään vaikka ovatkin niin kätevät ja mukavat. En tiiä koetaanko se junttimaiseksi vai mistä johtuu.
- Heikkiheebo
Mä käytän sukkahousujen kanssa.Ei enää rullaannu alas.
- Skåpen
Tulin kaapista ulos ja henkselit otin käyttöön kun tuntui että vyö ei enää pitänyt housuja kunnolla
- Jere28
Frakin ja smokin kanssa on pakko käyttää kun ei ole vyölenkkejä. Pitää ne henkselit farkutkin ihan mukavasti ylhäällä - varsinkin jos tarvii nostella ja kumarrella. Ei tarvi sitten kokoo aikaa housuja kiskoa ylös.
Kyllä mun tutuista suurin osa käyttää henkseleitä ainakin ajoittain, et varmaan vaan huomaa kuinka ylestä niiden käyttö on kun aika moni pitää puseron alla näkymättömissä. - Jouni3
Mulla todettiin ärtyvän suolen oireyhtymä ja lääkäri kehotti välttämään kiristäviä vaatteita. Oon miettiny, että auttaisiko oireisiin jos vaihtaisi vyön henkseleihin. Onko täälä muilla samaa vaivaa ja oletteko kokeillut auttaako oireisiin henkseleihin siirtyminen?
- TimppaXX
Mä siirryin henkseleihin ihan siksi, että kiristävä vyötärö aiheutti mahakipuja jatkuvasti. Henkseleillä väljemmätkin housut pysyy ylhäällä ongelmitta ja ei mikään kiristä. Suosittelen!
- kosteaxmeni
No tuo on ➡ Loistava idea
- muuta_sälää
Hakaniemen Halli Hesa II krs mainoita henkseleitä http://www.hakaniemenkauppahalli.fi/kauppias/m-kuronen/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1892704Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 94989
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait241826Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies90785Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718