Miksette eroa naiset siitä

kysyn-vaan

väkivaltaisesta miehestänne? Hyviäkin miehiä on olemassa jotka ei hakkaa naisia.

15

151

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohtaamisiin

      Filmin katkeamista ei voi enää estää.

    • Sairastakin

      Naiset ovat käsittämättömiä , minäkin kosin satunnaista tuttavaa tuossa tienlaidalla . Kerroin hänelle jättäneeni pölyrätin asuntooni odottamaan hänen hellää kattään , hän mutisi että ei , ja minä siihen että ehkä toisenkerran niin friidu sanoi että ei sittenkään . Joten elämäni melkein romahti tuollaiseen tapahtumaan .

    • turpiinvaan

      Parempi väkivaltainen mies kuin vässykkä!

      • Vässykänvaimo

        Hah, hah. Väkivaltaiset naistenhakkaajat on munattomii. Onneksi mulla on vässykkä.


    • NäinSeOn

      Koska väkivaltaiset komeampia kun kiltimmät. Nainen valitsee miehensä täysin ulkonäön mukaan ja jos on tarjolla hiukankaan täydellisyyttä vaatimattomampi mies tai ikuinen neitsyys, naiset valitsevat yleensä jälkimmäisen.

    • semmostase

      Nainen tykkää kun mies hakkaa. Nössykkä mies ei tyydytä naista koskaan

      • Vässykänvaimo

        Ja paskat. Aivottomat antaa miehen hakata ja toki aivottomalla hakkaajalla on aivoton akka.


    • ollaan-kahden-lällällää

      Nainen ei eroa koska
      -r a k a s t a a niin paljon hakkajaansa ja lastensa pahoinpitelijää!
      -haluaa kaikenkattavalla r a k k a u d e l l a a n muuttaa miehen, tehdä hänestä hellän ihanan rakastajan.
      -miesparka on kokenut niin paljon pahoja, ressu kiusattu ja väärin ymmärretty. Ei se o i k e a s t i halunnut sitä kättä katkaista, murtaa nuorimmaisen nenää ja polttaa esikoista tupakalla!
      -ja kauheeta,se voi vaikka tappaa itsensä jos sen jätän!
      -ja miten se ressu edes pärjäis omillaan?
      -ja miten m i n ä voin elää ilman sen "rakkaudenososituksia", muksut nyt tykkää isästään ja unohtaa kyllä murtumat, haavat ja kolhut. Niin psyykkiset kuin fyysisetkin.
      Ja - niin - edelleen.
      Hän eli lyhyen mutta ah niin tulisen r a k k a u d e n täyttämän elämän...Ja lapset, no poika oppi isältään oikeanlaisen r a k a s t a m i s e n taidon, tyttölle taas selvisi naisen paikka hellan ja nyrkin välissä jo kehdossa...

    • ainayksinäinen

      Jos on niin helvetin yksin ettei ole muitakaan läheisiä kuin se väkivaltainen mies. Yksinäisyys on vielä kamalempi kohtalo monen mielestä. Moni nainen voi olla sen verran heikko, ettei pärjää ilman miestään. Mies voi olla myös väkivaltainen vai joissain tilanteissa yms, humalapäissään jne.

    • noitapilli

      Kun se on kuitenkin niin ihana silloin kun on hyvä päivä. Näinhän monet varmaan tuntee ja ajattelee.
      Kai siinä joutuu sellaiseen kierteeseen että uskoo tosissaan antsaitsevansa ne lyönnit.
      Ja silloinhan ulospääsy on kaikkea muuta kuin helppoa. On niin kuin koiranpentu odottaen toruja tai palkintoa. Toruminen vaan toteutetaan hakkaamalla.

      Itse ajattelen, että pelkäisin niin paljon, enkä voisi siksikään elää väkivalaisen miehen kanssa. Mutta en ole joutunut kokemaan mitä on kun toinen lyö. Helppo sanoa siis mielipiteitä.

      Itseään pitäisi kunnioittaa, sen kautta silmät avautuisi hakatullakin.

      • narsinuhri

        Se oli juurikin noin. Ihania päiviä oli ja todella romanttisia..Mutta, kun herralla kilahti niin mikään ei auttanut, iskuja vaan tuli, ihan varoittamatta. Opin olemaan varuillani, no, itselleni siinä tein väärin. Lopulta vain pelkäsin, koska toinen oli väkivaltainen narsisti. Ja se romantiikka todellakin katosi!
        Meni todella pitkä aika, kun sain kerättyä rohkeuteni ja lähdin vain pois. Oli pakko lähteä aivan muihin maisemiin mistä mies ei osannut etsiä tai kysellä. Tavallaan pakomatka. Pelkään vieläkin, että jossain törmätään, vaikka tiedän sen olevan mahdotonta. Ja lähdöstäni on jo vuosia! Pelko vaan jää kummittelemaan ja kaikki ne hirveät tapahtumat.
        Kukaan ei parane väkivaltaisuudesta vain rakastamalla, ne pahenevat, kuin narsistit. Eläkää oikeasti vain itsellenne, olette sen ansainneet, EI KENELLEKÄÄN MUULLE!!! Jos joku nostaa kättään lyödäkseen sinua, anna sen ihmisen mennä omia teitään, se ei ole sinun arvoisesi! Ole rohkeasti just sinä!
        Sorry sekava teksti,mutta en saanut ajatuksiani järjestykseen..


      • Pahoinpidelty.lapsesta
        narsinuhri kirjoitti:

        Se oli juurikin noin. Ihania päiviä oli ja todella romanttisia..Mutta, kun herralla kilahti niin mikään ei auttanut, iskuja vaan tuli, ihan varoittamatta. Opin olemaan varuillani, no, itselleni siinä tein väärin. Lopulta vain pelkäsin, koska toinen oli väkivaltainen narsisti. Ja se romantiikka todellakin katosi!
        Meni todella pitkä aika, kun sain kerättyä rohkeuteni ja lähdin vain pois. Oli pakko lähteä aivan muihin maisemiin mistä mies ei osannut etsiä tai kysellä. Tavallaan pakomatka. Pelkään vieläkin, että jossain törmätään, vaikka tiedän sen olevan mahdotonta. Ja lähdöstäni on jo vuosia! Pelko vaan jää kummittelemaan ja kaikki ne hirveät tapahtumat.
        Kukaan ei parane väkivaltaisuudesta vain rakastamalla, ne pahenevat, kuin narsistit. Eläkää oikeasti vain itsellenne, olette sen ansainneet, EI KENELLEKÄÄN MUULLE!!! Jos joku nostaa kättään lyödäkseen sinua, anna sen ihmisen mennä omia teitään, se ei ole sinun arvoisesi! Ole rohkeasti just sinä!
        Sorry sekava teksti,mutta en saanut ajatuksiani järjestykseen..

        Tekstisi ei ole sekava, vaan täyttä asiaa.
        Kunnioitan sinua - muiden muassa - että kykenit näkemään arvosi ja alkamaan uuden elämän turvallisemmilla vesillä.
        Itse näin lapsena äidinisän vetävän äitiäni tukasta hallin lattialla, jota äiti masennuksissaan, kolmen pienen lapsen kanssa, ei ollut pessyt. Isäni oli muussa kaupungissa kursseilla ja äiti oli varma miehensä uskottomuudesta. Ei jaksanut muuta kuin itkeä päivät pitkät yhdessä vanhempiensa talossa asuessamme. Lapset itkivät sellaisen poissaolevan äidin kanssa. Selkäsauna kuului jokapäiväisen leivän höysteeksi. Kun isä tuli kotiin, äitini loisti onnesta lähtöön asti. Minä itkin nelivuotiaana koska pelkäsin isän nyt menevän taas toisten naisten kanssa ja jättävän meidät yksin. Äitini vei minulta rakkauden, kunnioituksen ja luottamuksen jo siinä iässä isään- samalla myös itseensä. Kun isä oli lähdössä, en antanut hänelle haleja, vaan pissin housuihini. Äiti suuttui minuun, niin pian kuin mies hävisi, otti kurkustani kiinni, repi housut jalastani ja työnsi ne syvälle kurkkuuni samalla, kun halusi heittää minut kellarin rappusia alas.
        Sellaisena se väkivalta jatkui niin kauan kuin kukin eli.
        Äitiä pahoinpideltiin kotona, valitsi miehen joka jatkoi samaa rataa, kaikki lapset ovat ajautuneet vastaavista suhteista toiseen kykenemättä keskittymään kouluunsa, ymmärtämättä muita suhteita Vankilaa, itkua ja hammasten kiristystä, sairauksia tuli perinnöksi.
        Kun mainitsemani sukulaiset kuolivat, tunsin vain helpotusta. Ettei heidän tarvnnut enää kärsiä, eivätkä saattaneet toisia enää kärsimään
        Tunteet ovat olleet lapsuudesta asti kivimöykkynä vatsanpohjassani.
        En ole koskaan luottanut kehenkään ihmiseen tai -suhteeseen.
        Olen heitä ymmärtänyt, mutta anteeksi en ole antanut kellekään. Olisiko anteeksianto muuttanut heidän toimintatapaansa toiseksi?


    • ikuisetoptimistit

      Vastaus on: Nainen toivoo, luulee ja kuvittelee, että hakkaava mies muuttuu normaaliksi, terveeksi ihmiseksi.

    • Bitterbetterbitch

      Meillä väkivaltaa on vain harvoin, joten sen ehtii välillä vähän kuin unohtaa. Ja huonoon kohteluun on niin tottunut, ettei se fyysinen kiinni käyminen tunnu yhtään sen pahemmalta kuin sanallinen halveksunta, näkyy vaan ikävästi päälle.

      Mut joo, miksi tosiaan ei vaan tule lähdetyksi? Talo on minun, minulla on siitä velat. Jättäisinkö ton loisen tänne, ja itse lähtisin muksujen kanssa? Ei olis mullakaan varaa maksaa vuokraa päälle, kun haluan pitää tän talon. Äijä ei tienaa, joten ei sillä ole varaa lähteä nosteleen, eikä se haluakaan, kun täällä palvelu pelaa. En vaan suostu itse asumaan läävässä, niin teen kaikki kotityöt, käyn kaupassa (muksuja ei voi jättää ilman ruokaa), pesen pyykit. Ei kauheesti viitti ruveta temppuilemaan, kaikki se kostaa, minkä narsistisena loukkauksena itseensä ottaa. Taloudellisesti en ole riippuvainen. Oikeudelta voi hakea yhteiselämän päättämistä, mutta entä jos minun käsketään lähteä, kun ei tolla toisella ole siihen edellytyksiä? Koti luo ihmiselle kummallisia oikeuksia asioihin, jotka eivät ole mitenkään heidän omaisuuttaan. Lumitöitä se tekee, kun muuten olisi niin helvetin noloa näyttäytyy naapureille, ja kesällä leikkaa ruohoa. Hakee postin ja joskus vie roskat. Ja parasta kaikesta, jos tosiaan lähtisin, niin minkä aivopesun se vetäisi pennuille, kuinka äiti on sekasin ja hullu eikä välitä..

      Ja uskotteko, mulla meni VUOSIA, ennen kuin tajusin tän vedätyksen! Jossain ketjussa kyseltiin, voiko nainen koskaan rakastaa.. Mä todellakin rakastin ja selitin itselleni vaikka mitä parhain päin. Mutta voinko enää koskaan rakastaa, tuskin vaan.. En luota enää koskaan.

    • Eikäole

      Hyviä miehiä? Missä? (älä kehtaa valehdella)

      On ainoastaan miehiä, jotka vielä eivät ole hakanneet naisia.
      Mutta oikeasti mies ei ole mitenkään välttämättömyys naiselle. Spermapankki on. Nykyisin miestä ei ihan oikeasti tarvita naisen elämään mitenkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe