Help me...

Nainen911

Olen onnellisessa kaukosuhteessa, olemme olleet jo vuosia. Ongelmani on, että mies ei halua seksiä kun näemme koska on vuosien jälkeen vielä petipuuhissa epävarma. Joskus seksiä on ja se on ihanaa. Suhteemme toimii hyvin, ongelma on minulla taas on seksuaalisia haluja, flirttailen milloin missäkin muille miehille ja haaveilen.... Haaveilen tietenkin myös miehestäni. En saa miestäni kuitenkaan innostumaan mistään, epäilen että seksuaaliterapia olisi ainoa vaihtoehto. En haluaisi pettää? Olisiko teillä samanlaisia kokemuksia, erotako? Meillä ei ole lapsia. En usko väitteeseen että vaihtamalla tilanne paranisi, ehkä hetkeksi.

6

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhanainentietää

      No eikös hälärit sulla pelaa...ei halua seksiä???? Milloinkahan mahtaa sitten ruveta haluamaan, sitäkö oottelet, viittaa siihen, että kumppanillasi on muu/muita suhteita.
      En odottelis, vaan etsisin uuden kumppanin! Kyllä löytyy vielä sellainenkin, jonka kanssa seksihalut kohtaa.

    • puhukaaasioista

      Jos hän ei halua seksiä, niin luulen että on aivan mahdollista, että hän onkin aseksuaali, eli ei pidä seksistä, vaan se päinvastoin voi jopa kuvottaa, vaikka rakastaisikin aidosti sinua ja olisi onnellinen nykyisessä suhteessanne. Teidän pitäisi ehdottomasti ottaa seksi ja teidän molempien seksuaaliset suuntautumiset ja halut esille.

    • ErilaisiaSuhteita

      Ei seksiä... , flirttailen muille... Ei kyllä kuulosta onnelliselta. Puhukaa asiasta. Jos ette pysty siihenkään, niin mikä suhde tuo oikeastaan on. Etäsuhde, ei puhuta ei seksiä mitä ihmettä?

    • Nainen911

      Ero tuli minun päätöksestä. En kadu. Kyllä seksi voi olla ihanaa, kun mies tietää mitä tekee. Ap

    • Inssipinssi
    • kokemuspuhuu1

      Kyllä vaihtamalla myös paranee. Ehdottomasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe