Ujon ja aran miehen viettely

Nätti-Nella

Kertokaas oi sinkut miten sujuu parhaiten ujon ja aran, seksuaalisesti kokemattoman miehen viettely. Kannattaako olla suorasukainen ja tehdä selväksi mitä haluaa vai vähän kierrellä kuin kissa kuumaa puuroa ettei mies pelästy ja juokse karkuun?

Ulkonäön puolesta ajattelin turvautua sellaiseen naapurntyttömäisyteen. Että ei liikaa meikkiä, mutta kuitenkin naiselliseksi laitettu.

Mitenkäs te, aremmat pojat, tahtoisitte tulla hurmatuiksi?

18

364

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivotontapaus

Ujo todennäköisesti tyrmää ensimmäiset lähestymisyritykset, joten suosittelen lähinnä olemaan sinnikäs.

• tarralenkkari666

Ei kai tyrmäyksen jälkeen enää yritetä, vaan jätetään rauhaan. Voi tietty kysyä, onko toinen tyrmännyt tarkoituksella, jos epäselvää.

Tuosta voi joku lukea kehotuksen ahdisteluun.

• Ujo.ja.arka1

Päällekäyvyys ahdistaa.

• Arka_ja_pörröinen

Tsirp.. tsirp... tsirpp .... . ts.. ?!

...UIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKK !!!!!!

• Ompukka

Omani kaappasin rauhallisella, mutta määrätietoisella otteella. Tein hänelle selväksi, ettei hän tule torjutuksi ja aloitteet ensisuudelmaan ja seksiin tein minä.
      Kun pää on hallussa, loput seuraa kyllä perässä.

• Ujohko_muttei_saamaton

No ensin kannattaa tehdä jokin vähemmän radikaali ehdotus, ja sitten vielä antaa hiukan aikaa sen kypsyttelyyn. Mutta jollei hän pariin ehdotukseen mitenkään tartu niin joko a) ei oo kinnostunut tai b) on vielä saamatonkin.

• 11111111111111111111

Kannattaa olla puhumatta siitä seksistä ja yrittää tutustua ystävänä alkuun ja sitten siitä edetä vähän kerrassaan.

• Kilttiatm

Tule testaamaan minuun sitää suoraa lähestymistä

• Lääkärittietää

Ujon ja aran miehen elämä on todennäköisesti parempaa yksineläjänä kuin nykyakan kanssa. Jättäkää rauhaan jos teillä on vähänkään sydäntä.

• Anonyymi

juuri näin

• asdasdasfafwef

Itse olin ennen todella ujo ja arka ja minuun olisi varmaankin toiminut parhaiten suora aloite eli että nainen pyytäisi kahville tai puhelinnumeroa, spostia.
      Voi vaan kuvitella miten moni ujo mies on jäänyt ilman suhdetta kun nainen tekee epäselviä aloitteita.. Ei miehet tajua mitään jos nainen katselee tai kysyy jotain epämääräistä kuten bussiaikatauluja.

• Kilttiatm

Muutaman kerran olen pyytänyt naista suoraan treffeille ja heti tuli pakit 2 sekunnissa. Ei toimi jos mies niin tekee mutta jos nainen pyytää treffelle niin tilanne on ihan eri ja harva mies antaa pakit.

• Anonyymi

Sanovat, että pitää olla miehen aloite.

• Anonyymi

Samoilla linjoilla siinä asiassa.Naisena tulee helposti tyrkky olo jos tarjoo seuraansa.

• Anonyymi

Höpöpuhetta.
        Toimeliaat naiset saisivat hyviä miehiä kun ymmärtäisivät jo nuorena ottaa näitä ujoja miehiä kohteikseen. Mutta eihän ne ymmärrä. Ja vanhemmiten nämä ujot yksin jäävät miehet sitten katkeroituvat

• Anonyymi

Miksi haluat vietellä ujon ja aran miehen?

• Nainen sanoi mulle "kokeile kuinka kostea olen" ja laittoi käteni hänen pikkuhousuihin. Jessus se oli märkä.
      Mä oikeasti pelästyin.

Eli anna miehen edetä omaa tahtiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      81
      1960
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      20
      1674
    3. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1507
    4. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      206
      1396
    5. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      33
      1267
    6. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      87
      1029
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      26
      943
    8. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      22
      828
    9. Aivottomat

Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie
      Kuhmo
      23
      817
    10. Oho! Jari Isometsä lataa suorat sanat Farmi Suomesta - Kovaa kritiikkiä: "Ei oikein enää nappaa..."

Jari Isometsä antaa kovaa kritiikkiä Farmi Suomi -realityn nykymenosta. Oletko samaa mieltä hiihtäjälegendan kanssa? L
      Tv-sarjat
      19
      812
    Aihe