Ujon ja aran miehen viettely

Nätti-Nella

Kertokaas oi sinkut miten sujuu parhaiten ujon ja aran, seksuaalisesti kokemattoman miehen viettely. Kannattaako olla suorasukainen ja tehdä selväksi mitä haluaa vai vähän kierrellä kuin kissa kuumaa puuroa ettei mies pelästy ja juokse karkuun?

Ulkonäön puolesta ajattelin turvautua sellaiseen naapurntyttömäisyteen. Että ei liikaa meikkiä, mutta kuitenkin naiselliseksi laitettu.

Mitenkäs te, aremmat pojat, tahtoisitte tulla hurmatuiksi?

18

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivotontapaus

Ujo todennäköisesti tyrmää ensimmäiset lähestymisyritykset, joten suosittelen lähinnä olemaan sinnikäs.

• tarralenkkari666

Ei kai tyrmäyksen jälkeen enää yritetä, vaan jätetään rauhaan. Voi tietty kysyä, onko toinen tyrmännyt tarkoituksella, jos epäselvää.

Tuosta voi joku lukea kehotuksen ahdisteluun.

• Ujo.ja.arka1

Päällekäyvyys ahdistaa.

• Arka_ja_pörröinen

Tsirp.. tsirp... tsirpp .... . ts.. ?!

...UIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKK !!!!!!

• Ompukka

Omani kaappasin rauhallisella, mutta määrätietoisella otteella. Tein hänelle selväksi, ettei hän tule torjutuksi ja aloitteet ensisuudelmaan ja seksiin tein minä.
      Kun pää on hallussa, loput seuraa kyllä perässä.

• Ujohko_muttei_saamaton

No ensin kannattaa tehdä jokin vähemmän radikaali ehdotus, ja sitten vielä antaa hiukan aikaa sen kypsyttelyyn. Mutta jollei hän pariin ehdotukseen mitenkään tartu niin joko a) ei oo kinnostunut tai b) on vielä saamatonkin.

• 11111111111111111111

Kannattaa olla puhumatta siitä seksistä ja yrittää tutustua ystävänä alkuun ja sitten siitä edetä vähän kerrassaan.

• Kilttiatm

Tule testaamaan minuun sitää suoraa lähestymistä

• Lääkärittietää

Ujon ja aran miehen elämä on todennäköisesti parempaa yksineläjänä kuin nykyakan kanssa. Jättäkää rauhaan jos teillä on vähänkään sydäntä.

• Anonyymi

juuri näin

• asdasdasfafwef

Itse olin ennen todella ujo ja arka ja minuun olisi varmaankin toiminut parhaiten suora aloite eli että nainen pyytäisi kahville tai puhelinnumeroa, spostia.
      Voi vaan kuvitella miten moni ujo mies on jäänyt ilman suhdetta kun nainen tekee epäselviä aloitteita.. Ei miehet tajua mitään jos nainen katselee tai kysyy jotain epämääräistä kuten bussiaikatauluja.

• Kilttiatm

Muutaman kerran olen pyytänyt naista suoraan treffeille ja heti tuli pakit 2 sekunnissa. Ei toimi jos mies niin tekee mutta jos nainen pyytää treffelle niin tilanne on ihan eri ja harva mies antaa pakit.

• Anonyymi

Sanovat, että pitää olla miehen aloite.

• Anonyymi

Samoilla linjoilla siinä asiassa.Naisena tulee helposti tyrkky olo jos tarjoo seuraansa.

• Anonyymi

Höpöpuhetta.
        Toimeliaat naiset saisivat hyviä miehiä kun ymmärtäisivät jo nuorena ottaa näitä ujoja miehiä kohteikseen. Mutta eihän ne ymmärrä. Ja vanhemmiten nämä ujot yksin jäävät miehet sitten katkeroituvat

• Anonyymi

Miksi haluat vietellä ujon ja aran miehen?

• Nainen sanoi mulle "kokeile kuinka kostea olen" ja laittoi käteni hänen pikkuhousuihin. Jessus se oli märkä.
      Mä oikeasti pelästyin.

Eli anna miehen edetä omaa tahtiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5117
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2696
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1880
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      35
      1847
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1678
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      157
      1219
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1214
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      994
    Aihe