Kertokaas oi sinkut miten sujuu parhaiten ujon ja aran, seksuaalisesti kokemattoman miehen viettely. Kannattaako olla suorasukainen ja tehdä selväksi mitä haluaa vai vähän kierrellä kuin kissa kuumaa puuroa ettei mies pelästy ja juokse karkuun?
Ulkonäön puolesta ajattelin turvautua sellaiseen naapurntyttömäisyteen. Että ei liikaa meikkiä, mutta kuitenkin naiselliseksi laitettu.
Mitenkäs te, aremmat pojat, tahtoisitte tulla hurmatuiksi?
Ujon ja aran miehen viettely
18
283
Vastaukset
Varmaan öbaut tällein:
https://www.youtube.com/watch?v=SQOkhxdsnw0- Toivotontapaus
Ujo todennäköisesti tyrmää ensimmäiset lähestymisyritykset, joten suosittelen lähinnä olemaan sinnikäs.
- tarralenkkari666
Ei kai tyrmäyksen jälkeen enää yritetä, vaan jätetään rauhaan. Voi tietty kysyä, onko toinen tyrmännyt tarkoituksella, jos epäselvää.
Tuosta voi joku lukea kehotuksen ahdisteluun.
- Ujo.ja.arka1
Päällekäyvyys ahdistaa.
- Arka_ja_pörröinen
Tsirp.. tsirp... tsirpp .... . ts.. ?!
...UIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKK !!!!!! - Ompukka
Omani kaappasin rauhallisella, mutta määrätietoisella otteella. Tein hänelle selväksi, ettei hän tule torjutuksi ja aloitteet ensisuudelmaan ja seksiin tein minä.
Kun pää on hallussa, loput seuraa kyllä perässä. - Ujohko_muttei_saamaton
No ensin kannattaa tehdä jokin vähemmän radikaali ehdotus, ja sitten vielä antaa hiukan aikaa sen kypsyttelyyn. Mutta jollei hän pariin ehdotukseen mitenkään tartu niin joko a) ei oo kinnostunut tai b) on vielä saamatonkin.
- 11111111111111111111
Kannattaa olla puhumatta siitä seksistä ja yrittää tutustua ystävänä alkuun ja sitten siitä edetä vähän kerrassaan.
- Kilttiatm
Tule testaamaan minuun sitää suoraa lähestymistä
- Lääkärittietää
Ujon ja aran miehen elämä on todennäköisesti parempaa yksineläjänä kuin nykyakan kanssa. Jättäkää rauhaan jos teillä on vähänkään sydäntä.
- Anonyymi
juuri näin
- asdasdasfafwef
Itse olin ennen todella ujo ja arka ja minuun olisi varmaankin toiminut parhaiten suora aloite eli että nainen pyytäisi kahville tai puhelinnumeroa, spostia.
Voi vaan kuvitella miten moni ujo mies on jäänyt ilman suhdetta kun nainen tekee epäselviä aloitteita.. Ei miehet tajua mitään jos nainen katselee tai kysyy jotain epämääräistä kuten bussiaikatauluja. - Kilttiatm
Muutaman kerran olen pyytänyt naista suoraan treffeille ja heti tuli pakit 2 sekunnissa. Ei toimi jos mies niin tekee mutta jos nainen pyytää treffelle niin tilanne on ihan eri ja harva mies antaa pakit.
- Anonyymi
Sanovat, että pitää olla miehen aloite.
- Anonyymi
Samoilla linjoilla siinä asiassa.Naisena tulee helposti tyrkky olo jos tarjoo seuraansa.
- Anonyymi
Höpöpuhetta.
Toimeliaat naiset saisivat hyviä miehiä kun ymmärtäisivät jo nuorena ottaa näitä ujoja miehiä kohteikseen. Mutta eihän ne ymmärrä. Ja vanhemmiten nämä ujot yksin jäävät miehet sitten katkeroituvat
- Anonyymi
Miksi haluat vietellä ujon ja aran miehen?
Nainen sanoi mulle "kokeile kuinka kostea olen" ja laittoi käteni hänen pikkuhousuihin. Jessus se oli märkä.
Mä oikeasti pelästyin.
Eli anna miehen edetä omaa tahtiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175117
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301880
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351847Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301678Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1571219
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81214Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43994