En ole koskaan ennen sietänyt edes ajatusta seksistä miehen tai transsukupuolisen kanssa, mutta nyt siitä että Ladyboy ottaisi multa suuhun on tullut suurimpia haaveita. Onko muita joille on käynyt näin?
Heteron päiväuni
25
125
Vastaukset
- Kiinnostunuuut
Sama homma. Ite haluisin että mies ottas multa suihin ja sen jälkeen panisin sitä. Joku siinä vaan kiihottaa?? Ja mikä hauskinta niin vaimoni haluis kattella vierestä?!
- nettatrans
Kuvailit juuri tämä "translutkan" suurimman fantasian!
- Kiinnostunuuut
Kiihottaisko sua se että joku katsoo vierestä?
- nettatrans
Kyllä kiihottaa, mut vielä enemmän kiihottaa ajatus että hoitelen miehen vaimon kanssa yhdessä "tyttöjen" kesken.
- Kiinnostunuuut
Kiihottava ajatus!! Mitä haluisit tehdä? ;)
- nettatrans
Lutkahan tekee ihan mitä vaan mistä mies nauttii;)
- Kiinnostunuuut
Olis kyllä kiva molempien hoidossa samaan aikaan. Vaimo vaikka istus naamalla ja samalla mun munaa imettäs ;)
- Kiinnostunuuut
Siksi kyselin kun ei oo itellä asiasta kokemusta. Kiinnostais vaan tietää että haluisko se toinen mieskin esim. suihinoton, vai riittäiskö että saa munaa peppuun/suuhun?
Kiinnostunuuut kirjoitti:
Olis kyllä kiva molempien hoidossa samaan aikaan. Vaimo vaikka istus naamalla ja samalla mun munaa imettäs ;)
Tuntus kyllä hyvältä.
- dfef4545
Teistä on tullut homoja. Muna on alkanut kiinnostamaan
- Synnynnäistäsiis
Homoiksi synnytään
- dfef4545
....mutta sairaus voi olla vuosia piilevänä ja puhjeta vanhemmalla iällä. Tätä sanotaan komerosta ulos tulemiseksi. Sairauteen ei ole hoitokeinoa. Sitä voi olla naisen kanssa ja unelmoida miehestä vaikka koko ikänsä kuten keskustelun aloittajalle ilmeisesti on käynyt. Sairautta vastaan voi taistella mutta vaikeaa se on.
- Muuntunut
En koe oloani sairaaksi :D
- Vähänpäällekolkyt
Bi-curious? ;D
- Muuntunut
Kyllä :D
- pietuerkirsi
laita viestiä ja kuvaa
[email protected]- Muuntunut
Valitettavasti mulla on naisystävä enkä ehkä voi fantasiaa muuttaa todeksi
- hrrh
Huijaat siis itseäsi ja naisystävääsi. Elät naisen kanssa vaikka unelmoit miehestä.
- Muuntunut
Unelmoin myös naisestani. Asia on monimutkainen.... elääkö nekin miehet valheessa ketkä unelvoivat vaikka esim. Nicole Kidmanista, mutta elävät silti parisuhteessa toisen kanssa.
Enkä niinkään haaveile miehistä miehinä vaan kauniiksi naisiksi pukeutuneista... en tiedä termejä, mut sanon nyt, että leidareista - Vähänpäällekolkyt
En varmasti ole yksin fantasiasi kanssa, toivottavasti pääset joskus toteuttamaan sen :)
- Muuntunut
Joo. Kolmekymppisenä heräsi mielenkiinto asiaan ja nyt kolmevitosena on siitä tullut fantasia. Mut eipä sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan
- Kiinnostunuuut
Mulla vaimo joskus sano että haluis kattella kun panen miestä ja olin asiasta itsekin fantasioinut. Saa nähdä tuleeko oikea tilanne vastaan. Oon sua muutaman vuoden nuorempi, eli kyllä tässä vielä aikaa on :D
Kiinnostunuuut kirjoitti:
Mulla vaimo joskus sano että haluis kattella kun panen miestä ja olin asiasta itsekin fantasioinut. Saa nähdä tuleeko oikea tilanne vastaan. Oon sua muutaman vuoden nuorempi, eli kyllä tässä vielä aikaa on :D
Mä haluaisin katsoa kun useampi mies panee ja alistaa mun poikaystävää.
- Kiinnostunuuut
Ootko kertonu miehelles fantasiastasi?
- Roadman2000
Ei mua ainakaan mitkään homopanot tai transut kiinnosta...
...mutta hyväkroppainen mies ison kalunsa kanssa soffalla tai sängyllä, hieroisin ensin housujen läpi, sitten kaivaisin kalun esiin, pitkä käsittely ja laukeaminen!
Toisen miehen kullin käsittely kiihottaa, ei muut homojutut. Itse antaisin suihin vain naiselle, mutta on kyllä käynyt mielessä jonkun toisen kullin hoivailut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448199Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432201Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262092- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811647- 301217
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860