Heteron päiväuni

Muuntunut

En ole koskaan ennen sietänyt edes ajatusta seksistä miehen tai transsukupuolisen kanssa, mutta nyt siitä että Ladyboy ottaisi multa suuhun on tullut suurimpia haaveita. Onko muita joille on käynyt näin?

25

120

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostunuuut

      Sama homma. Ite haluisin että mies ottas multa suihin ja sen jälkeen panisin sitä. Joku siinä vaan kiihottaa?? Ja mikä hauskinta niin vaimoni haluis kattella vierestä?!

      • nettatrans

        Kuvailit juuri tämä "translutkan" suurimman fantasian!


      • Kiinnostunuuut

        Kiihottaisko sua se että joku katsoo vierestä?


      • nettatrans

        Kyllä kiihottaa, mut vielä enemmän kiihottaa ajatus että hoitelen miehen vaimon kanssa yhdessä "tyttöjen" kesken.


      • Kiinnostunuuut

        Kiihottava ajatus!! Mitä haluisit tehdä? ;)


      • nettatrans

        Lutkahan tekee ihan mitä vaan mistä mies nauttii;)


      • Kiinnostunuuut

        Olis kyllä kiva molempien hoidossa samaan aikaan. Vaimo vaikka istus naamalla ja samalla mun munaa imettäs ;)


      • Kiinnostunuuut

        Siksi kyselin kun ei oo itellä asiasta kokemusta. Kiinnostais vaan tietää että haluisko se toinen mieskin esim. suihinoton, vai riittäiskö että saa munaa peppuun/suuhun?


      • Kiinnostunuuut kirjoitti:

        Olis kyllä kiva molempien hoidossa samaan aikaan. Vaimo vaikka istus naamalla ja samalla mun munaa imettäs ;)

        Tuntus kyllä hyvältä.


    • dfef4545

      Teistä on tullut homoja. Muna on alkanut kiinnostamaan

    • Synnynnäistäsiis

      Homoiksi synnytään

      • dfef4545

        ....mutta sairaus voi olla vuosia piilevänä ja puhjeta vanhemmalla iällä. Tätä sanotaan komerosta ulos tulemiseksi. Sairauteen ei ole hoitokeinoa. Sitä voi olla naisen kanssa ja unelmoida miehestä vaikka koko ikänsä kuten keskustelun aloittajalle ilmeisesti on käynyt. Sairautta vastaan voi taistella mutta vaikeaa se on.


      • Muuntunut

        En koe oloani sairaaksi :D


    • Vähänpäällekolkyt

      Bi-curious? ;D

      • Muuntunut

        Kyllä :D


    • pietuerkirsi
      • Muuntunut

        Valitettavasti mulla on naisystävä enkä ehkä voi fantasiaa muuttaa todeksi


      • hrrh

        Huijaat siis itseäsi ja naisystävääsi. Elät naisen kanssa vaikka unelmoit miehestä.


      • Muuntunut

        Unelmoin myös naisestani. Asia on monimutkainen.... elääkö nekin miehet valheessa ketkä unelvoivat vaikka esim. Nicole Kidmanista, mutta elävät silti parisuhteessa toisen kanssa.

        Enkä niinkään haaveile miehistä miehinä vaan kauniiksi naisiksi pukeutuneista... en tiedä termejä, mut sanon nyt, että leidareista


      • Vähänpäällekolkyt

        En varmasti ole yksin fantasiasi kanssa, toivottavasti pääset joskus toteuttamaan sen :)


      • Muuntunut

        Joo. Kolmekymppisenä heräsi mielenkiinto asiaan ja nyt kolmevitosena on siitä tullut fantasia. Mut eipä sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan


      • Kiinnostunuuut

        Mulla vaimo joskus sano että haluis kattella kun panen miestä ja olin asiasta itsekin fantasioinut. Saa nähdä tuleeko oikea tilanne vastaan. Oon sua muutaman vuoden nuorempi, eli kyllä tässä vielä aikaa on :D


      • Kiinnostunuuut kirjoitti:

        Mulla vaimo joskus sano että haluis kattella kun panen miestä ja olin asiasta itsekin fantasioinut. Saa nähdä tuleeko oikea tilanne vastaan. Oon sua muutaman vuoden nuorempi, eli kyllä tässä vielä aikaa on :D

        Mä haluaisin katsoa kun useampi mies panee ja alistaa mun poikaystävää.


      • Kiinnostunuuut

        Ootko kertonu miehelles fantasiastasi?


    • Roadman2000

      Ei mua ainakaan mitkään homopanot tai transut kiinnosta...

      ...mutta hyväkroppainen mies ison kalunsa kanssa soffalla tai sängyllä, hieroisin ensin housujen läpi, sitten kaivaisin kalun esiin, pitkä käsittely ja laukeaminen!

      Toisen miehen kullin käsittely kiihottaa, ei muut homojutut. Itse antaisin suihin vain naiselle, mutta on kyllä käynyt mielessä jonkun toisen kullin hoivailut...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe