Panettelija ja valehtelija rikkoo luottamuksen ja ystävyyden. Kun tutustuu henkilöihin..henkilöön. Ajan myötä havaitseekin hänet juorujen levittäjäksi, valehtelijaksi , ilkeämieliseksi ?..Ystävyys ja luottamus häneen loppuu.
Suhteiden loppu
5
66
Vastaukset
- JuoskaaKarkuun
Kuulostaa ihan yhdeltä vanhemmalta konstaapelilta.
- sanotaan
Niinpä. Luottamuksen voi pettää vain kerran.
- Rassskasta
Minä kirjoitan tohon yhden isomman otsikon alle tarinan kuinka eron yhteydessä onnistuttiin kotoa turvaan lasten kanssa lähteneelle isälle turvassaoloaikana kirjoittamaan historia uusiksi ja luomaan paholaisen persoona.. Siinä oli niin alusta kirjoittaa mitä vaan lisää, että kyllä sitä tulikin. Nyt tunnelin päässä näkyy valoa ja itse uskon maineenpalautukseen. Tarinan kahteen pääkonnaan liittyy sellaisia elementtejä että ei voi jättää sillensä.
- kesäkurmitsa
Kuvailitko juuri omaa toimintamalliasi?
Mähän sut lemppasin.- Rassskasta
Ai niinkö? Mites lapset ja mä muistetaan eri tavalla. Ja taitaa olla niitä harvoi lasun kirjauksia kun on totta
Ymmärrän kyllä jos oot muuta esittäny muille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017553
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055563- 835047
- 1394436
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113150- 492833
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102354Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561966