http://www.demi.fi/keskustelut/oma-planeetta/tykkaako-joku-oikeasti-kilteista-miehista#.VoD4x7aLSUk
Kovasti tuntuu olevan naiset sitä mieltä että kiltteys ja kunnollisuus olisi "ei sytyttävä" ominaisuus eli palstatotuus jälleen oikeassa valitettavasti.
Naiset kyllä sahaa omaa oksaansa pahasti tässä asiassa. Mun mielestä naisilla ei ole mitään oikeutta haukkua miehiä kun itse valitsevat vain huonoja.
"ei vain voi sille mitään"...
Kilteistä miehistä
119
387
Vastaukset
- tarralenkkari666
"kiltti ja kunnollinen" on huono. Ainakin jos mennään tämän palstan määritelmällä (sosiaalisesti ongelmainen, väkivaltainen seksisti, hihhuli).
- tarralenkkari666
Valehteletko trollataksesi vai onko sinulla ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa?
tarralenkkari666 kirjoitti:
Valehteletko trollataksesi vai onko sinulla ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa?
Jos et olisi tuollainen seksisti, asiasta ei tarvitsisi huomauttaa.
- tarralenkkari666
Huomauttaa ja valehdella ovat eri asioita. En ole koskaan sanonut, etten tee aloitteita. Olen sanonut aivan päinvastaista. Väännetään idiootille rautalangasta...
En iske miehiä baarista ym. mukaan =/= en tee aloitteita kiinnostaville ihmisille. - tarralenkkari666
Ja muistuttaisin myös, että jos olisin liian arka tekemään aloitteita, ei sekään olisi mitään seksismiä :D
Tyypillistä naisselittelyä. Juuri tuollaisen normittuneen seksismin kanssa miehet joutuvat päivittäin tekemisiin.
- aktiivimies
HC-ätmel kirjoitti:
Tyypillistä naisselittelyä. Juuri tuollaisen normittuneen seksismin kanssa miehet joutuvat päivittäin tekemisiin.
Aikamoista itkua. Naisettomuus sen syytä ett naiset ei tee aloitteita? Jos ei tee, niin pitää olla itse aktiivinen. Omituista tuollainen käytös; kyllä määkin jos vaan mulle aloitteita tehtäisiin. Ole nyt edes mies, äläkä tuollainen pillittäjä.
- Ex------------PUA
Ja muistuttaisin myös, että jos olisin liian arka tekemään aloitteita, ei sekään olisi mitään seksismiä :D
Noin tulihan se taas sieltä! :D
ITsenäinen vahva nainen ja feministi = seksisti, joka pelkää lähestyä miehiä ja tarvitsee feminismiä kainalosauvaukseen, sillä se perustuu naisten tuplastandardien ylläpitämiselle.
Joten, tässä se on taas näytetty: feministit valehtelevat avoimesti vahvuudestaan, itsenäisyydestään, tasa-arvosta ja seksismin vastustamisesta, ja kyseessä on vain pelkureiden yritys ahnehtia itselleen etuoikeuksia, koska ovat liian heikkoja ja säälittäviä reppanoita hankkimaan niitä itse. - Ex------------PUA
aktiivimies kirjoitti:
Aikamoista itkua. Naisettomuus sen syytä ett naiset ei tee aloitteita? Jos ei tee, niin pitää olla itse aktiivinen. Omituista tuollainen käytös; kyllä määkin jos vaan mulle aloitteita tehtäisiin. Ole nyt edes mies, äläkä tuollainen pillittäjä.
Shaming language ja henkilöhyökkäys, joten HC-Ätmel osui ja upotti.
Miten monta aloitetta sinä olet tehnyt miehille?
Vai oletko kunnon paskahousutädin tapaan paennut seksismin taakse ulisemaan, että miesten pitää lähestyä sinua, ja muun ajan olet uikuttanut itsellesi ilmaiseksi etuoikeuksia. Säälittävää.
Jotkut tykkää, jotkut eivät. Ettekö te ikinä väsy jankuttamaan samaa aihetta..
- pussyy
Samoin sinulta voisi kysyä että etkö ikinä väsy tuohon valkoritarointiisi?
- rumamaija
En tykkää, jos se kiltti tarkoittaa alistuvaa ja sennäköistä, kuin pyytelisi kokoajan anteeksi olemassaoloaan. Hieman ryhtiä ja asennetta pitää miehessä olla. Eikä se tarkoita heti mitään naistenhakkaajaa tai pettäjää. Esim. toka eksäni oli tälläinen sopivasti asennetta omaava, mutta ei ollut pettäjä eikä todellakaan hakkaaja...
- arghhhhhhh
On mahdollista, että kiltti ja kunnollinen voi olla myös varovainen ja ujo mutta en itse ainakaan näe miksi se olisi kaiken kiinnostuksen tappaja?
Miksi on niin ylitsepääsemättömän tärkeää että mies on "itsevarma", missaatte suurimman osan hyvistä miehistä kun tuon asian yli ette pääse.. mutta edelleen syyttäkää vain itseänne kun mies kohtelee huonosti. - rumamaija
arghhhhhhh kirjoitti:
On mahdollista, että kiltti ja kunnollinen voi olla myös varovainen ja ujo mutta en itse ainakaan näe miksi se olisi kaiken kiinnostuksen tappaja?
Miksi on niin ylitsepääsemättömän tärkeää että mies on "itsevarma", missaatte suurimman osan hyvistä miehistä kun tuon asian yli ette pääse.. mutta edelleen syyttäkää vain itseänne kun mies kohtelee huonosti.Ei se minun sopivalla tavalla itsevarma toka eksäni ainakaan huonosti kohdellut. Päinvastoin, meillä oli todella hyvä ja tasapainoinen suhde, ainoa asia joka puuttui olivat omalta osaltani ne syvemmät rakastumisen tunteet...
- ruma-ätmi
Vaikka on kiltillä miehellä on ryhtiä niin naiset juoksee sen jännämiehen perässä itkemässä. Nainen ei eroa jännämiehestä ennen kun kuolee
- ätmelssön
Miksi on niin ylitsepääsemättömän tärkeää että mies on "itsevarma"
Minua kiinnostaisi kuulla vastaus tähän. - trolololololooo
ätmelssön kirjoitti:
Minua kiinnostaisi kuulla vastaus tähän.Tuollahan se nimenomaan kanssa sanotaan sata kertaa ettei se kiltteys ole sama vika, saatika synonyymi sille että on täysnössö, tossu ja vässykkä.
Melkein omasta kokemuksesta väittäisi, että suurin osa naisista nimenomaan haluaa sellaisen normaalin, kiltin ja kunnollisen miehen. - Huhhahheei
arghhhhhhh kirjoitti:
Miksi on niin ylitsepääsemättömän tärkeää että mies on "itsevarma", missaatte suurimman osan hyvistä miehistä kun tuon asian yli ette pääse.. mutta edelleen syyttäkää vain itseänne kun mies kohtelee huonosti.Miehen pitää olla perheen pää! Miten luulet että perhe pärjää jos perheen hallitsija ja johtaja on ARKA JA UJO?
- Hypätkääkaivoo
arghhhhhhh kirjoitti:
Miksi on niin ylitsepääsemättömän tärkeää että mies on "itsevarma", missaatte suurimman osan hyvistä miehistä kun tuon asian yli ette pääse.. mutta edelleen syyttäkää vain itseänne kun mies kohtelee huonosti.Kuka helkutti voisi KIIHOTTUA seksuaalisesti varovaisesta ja ujosta miehestä?
- Naisasialooseri1
Nainen, joka valitsee miehen kiihottavuuden perusteella pitäisi mielestäni polttaa elävältä. Naisen kuuluu haluta seksuaalisesti varovainen ja ujo mies tämän kunnollisten ominaisuuksien perusteella.
- kynnysmatto
ätmelssön kirjoitti:
Minua kiinnostaisi kuulla vastaus tähän.Ihmiset ylipäätään katsovat ylöspäin itsevarmoja ihmisiä. Epävarmuus saa muutkin epäilemään, että mikähän tuota tyyppiä vaivaa. Ujoista ja aroista ei pidetä, oli se mies tai nainen. Hyvät sosiaaliset taidot ja itsevarmuus on se, millä täällä pärjää, muuten päätyy vain muiden kynnysmatoksi.
kynnysmatto kirjoitti:
Ihmiset ylipäätään katsovat ylöspäin itsevarmoja ihmisiä. Epävarmuus saa muutkin epäilemään, että mikähän tuota tyyppiä vaivaa. Ujoista ja aroista ei pidetä, oli se mies tai nainen. Hyvät sosiaaliset taidot ja itsevarmuus on se, millä täällä pärjää, muuten päätyy vain muiden kynnysmatoksi.
"Ujoista ja aroista ei pidetä, oli se mies tai nainen."
Ei muuten ole sama asia miesten ja naisten osalla. Ujo ja arka mies ei naisia kiinnosta (ellei ole todella komea tai rikas). Ujous ja arkuus naisessa voi olla puolestaan jopa hyvä asia etenkin jos vertaa johonkin rääväsuiseen mäkättäjään.- nainenruuduntakaa
Hypätkääkaivoo kirjoitti:
Kuka helkutti voisi KIIHOTTUA seksuaalisesti varovaisesta ja ujosta miehestä?
Minä. Minusta on oikein ihastuttavaa vokotella sellaista ujoa ja arkaa herkkää miestä.
- Ex------------PUA
:D
Tämä kyllä paranee sinun kanssasi koko ajan.
Yritätkö tarkoituksella olla mahdollisimman paljon tuplastandardeja ylläpitävä femakko tällä palstalla?
Entä miksi juuri sinunlaiset naiset ovat sinkkuja? ;)
- Kilttiatm
Ei ainakaan naiset tykkää kilteistä miehistä. Naiset olettaaa ettei meillä kilteillä ole omia mielipiteitä ja tottelemme naisia sokeasti mutta en todellakaan tekisi kuten nainen sanoo. Se sijaan naiset tekee kuten jännämies sanoo joten naiset on sellasia vässyköitä jotka on nyrkin ja hellan välissä.
- tarralenkkari666
Helpottavatko harhasi jollain tapaa elämääsi? Et näy niistä huolimatta kovin onnellinen olevan.
- nimimerkitönj
Ei kaikilla kilteillä oikeasti olekaan mielipiteitä tai jos ei niin ei ainakaan rohkeutta ilmaista niitä. Mielummin tekee toisen mieliksi kaiken, vaikka kuinka pahaa tekee. Kiltteys on hyvä asia, kunhan se ei tarkoita että suurinpiirtein pyytää lupaa "saanko elää" toisilta.
Toisen huomioiminen on hyvä asia, mutta ei hinnalla millä hyvänsä. - nimimerkitönj
Korjaus edelliseen tai jos ON niin ei ainakaan rohkeutta ilmaista niitä.
- hulabaloobalai
Nuo Demin lukijat ovat iältään noin parinkympin molemmin puolin joten mitään valtaisiaa kokemusta parisuhteista ei voi vielä olla. Tuossa iässä ei elämänkokemusta vielä ole joten helposti ihastutaan hienoon autoon tai rentoon elämäntyyliin...mites sitten kun koitaa se arki..vatsa alkaa pullottaa ja pitäisi ottaa se asuntolaina...löytyykö vastuuta..
Jep, mies voi itse valita haluaako suhteeseen kitisevän ja ilkeän teiniprinsessan vai kiltin ja kunnollisen kurpan kanssa.
- saerweaewa
"Nuo Demin lukijat ovat iältään noin parinkympin molemmin puolin joten mitään valtaisiaa kokemusta parisuhteista ei voi vielä olla."
Parikymppiset naiset on kuitenkin juuri niitä mitä me miehet halutaan joten mielestäni on syytä huolestua heidän ajatusmaailmasta.. saerweaewa kirjoitti:
"Nuo Demin lukijat ovat iältään noin parinkympin molemmin puolin joten mitään valtaisiaa kokemusta parisuhteista ei voi vielä olla."
Parikymppiset naiset on kuitenkin juuri niitä mitä me miehet halutaan joten mielestäni on syytä huolestua heidän ajatusmaailmasta..Jep, valinta on teidän, mutta seuraukset kulkee tulee mukana. Buuhuu.. Jälleen kerran yksi teiniprinsessa antoi pakit. :```(
- ätmelssön
Jos mies on 20 niin minkähän ikäisiä naisia sitä kannattaisi katsella?
Harvassa on vanhemmat jotka haluaa "nuoren pojan", ja harvassa on nuoret pojat jotka haluaa reippaasti vanhemman muuhun kuin opettajaksi. ätmelssön kirjoitti:
Jos mies on 20 niin minkähän ikäisiä naisia sitä kannattaisi katsella?
Harvassa on vanhemmat jotka haluaa "nuoren pojan", ja harvassa on nuoret pojat jotka haluaa reippaasti vanhemman muuhun kuin opettajaksi.No, se on tietysti toinen asia.. kuinka paljon yli 20 ? Sehän voi tarkoittaa 25-vuotiasta tai 45-vuotiasta.. täällä ainakin tuntuu riittävän näitä teineistä haaveilevia setämiehiä. Omasta ikäryhmästään on toki sopivaa etsiskellä kumppania. Mitä nyt olen näitä silmiään muljauttelevia ja huokailevia teinariharjoittelijaprinsessoja töiden puolesta joutunut seuraamaan, niin ymmärrän hyvin, että voi olla hankalaa. Asennetta tuntuu riittävän.
- tarralenkkari666
PikkuLikka kirjoitti:
Jep, mies voi itse valita haluaako suhteeseen kitisevän ja ilkeän teiniprinsessan vai kiltin ja kunnollisen kurpan kanssa.
Demiä lukevat ehkä ne teiniprinsessat mutteivät he edusta kaikkia parikymppisiä ja se kurppakin voi olla kitisevä prinsessa.
Demiä lukevat ehkä ne teiniprinsessat mutteivät he edusta kaikkia parikymppisiä ja se kurppakin voi olla kitisevä prinsessa.
Juu, eivät edusta ei. Silti vaan tuntuu, että teinarit ovat kovin koppavia ja itseriittoisia nykyään.Tosin ihmekös tuo, maailma ja arvot tuntuvat kovenevan koko ajan.. Varmaankin ne ovat aina olleet sellaisia, mutta sitä ei vaan huomaa silloin kun on itse siinä vaiheessa.
- wanhapiikah
PikkuLikka kirjoitti:
Juu, eivät edusta ei. Silti vaan tuntuu, että teinarit ovat kovin koppavia ja itseriittoisia nykyään.Tosin ihmekös tuo, maailma ja arvot tuntuvat kovenevan koko ajan.. Varmaankin ne ovat aina olleet sellaisia, mutta sitä ei vaan huomaa silloin kun on itse siinä vaiheessa.
Tää on ihan totta, oon huomannut saman. Ja setämiehet täällä haaveilevat teinitytöistä koska heillä on yhä "viattomuus ja herttaisuus" jäljellä.. Ei kauheen herttaisilta vaikuta nykyajan kiroilevat teinimimmit, niitä saa melkein pelätä kun kävelee koiran kanssa tuolla ulkona.
Voisitte tekin sedät katsella meitä, itsenne ikäisiä naisia, meissä on paljon yksinäisiä ja kokemattomampia me monesti ollaan kuin nykyajan 18-vuotiaat tytöt. Monella takana vain 1-2 pitkää suhdetta. Jollain saattaa lapsia olla, mutta entäs sitten, nehän kasvaa äkkiä ja häipyy kotoota. Ei ne teiniprinsessat teitä kuitenkaan huoli, turhaan niiden perään haikailette. - setämiehetjavahatpiiat
wanhapiikah kirjoitti:
Tää on ihan totta, oon huomannut saman. Ja setämiehet täällä haaveilevat teinitytöistä koska heillä on yhä "viattomuus ja herttaisuus" jäljellä.. Ei kauheen herttaisilta vaikuta nykyajan kiroilevat teinimimmit, niitä saa melkein pelätä kun kävelee koiran kanssa tuolla ulkona.
Voisitte tekin sedät katsella meitä, itsenne ikäisiä naisia, meissä on paljon yksinäisiä ja kokemattomampia me monesti ollaan kuin nykyajan 18-vuotiaat tytöt. Monella takana vain 1-2 pitkää suhdetta. Jollain saattaa lapsia olla, mutta entäs sitten, nehän kasvaa äkkiä ja häipyy kotoota. Ei ne teiniprinsessat teitä kuitenkaan huoli, turhaan niiden perään haikailette.Antaa kaikkien kukkien kukkia... Ja setämiesten haaveilla teiniprinsessoista jos niin haluavat. Eihän ne niitä saa, mutta eihän se estä haaveilemasta.
Vähän niin kuin naiset haaveilee yleensä samalla siitä pitkästä ja sopivasti lihaksikkaasta komeasta urhosta, joka on samalla aina hauska ja saa naisen nauramaan ja aina itsevarmakin, ja sängyssä taitava ja mitä muuta vielä... Ja sitten vielä tuon päälle sen miehen pitäis kuitenkin olla naiselle uskollinen, huomaavainen, ei missään tapauksessa väkivaltainen (siis sitä naista kohtaan, muita kusipäisiä miehiä kohtaan tarvittaessa kyllä käyttää väkivaltaa), yms. Eihän ne nelikymppiset naiset, joilla on jo lapsetkin tehtynä, yleensä tollaisia saa kun niitä ei montaa ole jaossa ja nekin jotka on, juoksee kukasta kukkaan, mutta eihän se estä naisia haaveilemasta.
Paras kun antaa kaikkien vaan elää omassa haavemaailmassaan. Ja sitten kokea ne realiteetit ja sen pettymyksen kun sitä tahtomaansa ei saakaan, tai se paljastuukin joksikin ihan muuksi. - nuorempiakatselevasetä
wanhapiikah kirjoitti:
Voisitte tekin sedät katsella meitä, itsenne ikäisiä naisia, meissä on paljon yksinäisiä ja kokemattomampia me monesti ollaan kuin nykyajan 18-vuotiaat tytöt. Monella takana vain 1-2 pitkää suhdetta. Jollain saattaa lapsia olla, mutta entäs sitten, nehän kasvaa äkkiä ja häipyy kotoota. Ei ne teiniprinsessat teitä kuitenkaan huoli, turhaan niiden perään haikailette.Onko näin? Kuulostaa oikein hyvältä, jos tuollaisia naisia on.
Minun tapaamani kuuluvat jompaan kumpaan nästä kategorioista:
1. Mummoutuneet naiset. Kaikki on jo koettu. Elämää on eletty, on rakastuttu, on tehty lapset, on vakiinnuttu - ja nyt vain halutaan elellä sitä arkea. Sorry. Haluan suhteelta intoa ja tulevaisuutta, en jäähdyttelyä. Jos vanhempia ei kiinnosta, sitten katsellaan nuorempia.
2. Menomimmit. Kun lapset on lentäneet pesästä tai niitä ei ole tehty, elämä täytetään menoilla. On sitä, on tätä. No kiva...mutta aikaa suhteelle ei sitten olekaan. Mies olisi kiva jos sitä (kyllä, sitä) voisi tavata pari kertaa viikossa ja ehkä se mies auttaisi renkaiden vaihdossa. Sorry. Haluan olla miesystävä, en miespalvelun järjestäjä.
Jos haet suhteelta lukuun ottamatta lapsia samaa kuin 20 naiset, kuulostaa kivalta. Sovitaan treffit. - wanhapiikah
nuorempiakatselevasetä kirjoitti:
Onko näin? Kuulostaa oikein hyvältä, jos tuollaisia naisia on.
Minun tapaamani kuuluvat jompaan kumpaan nästä kategorioista:
1. Mummoutuneet naiset. Kaikki on jo koettu. Elämää on eletty, on rakastuttu, on tehty lapset, on vakiinnuttu - ja nyt vain halutaan elellä sitä arkea. Sorry. Haluan suhteelta intoa ja tulevaisuutta, en jäähdyttelyä. Jos vanhempia ei kiinnosta, sitten katsellaan nuorempia.
2. Menomimmit. Kun lapset on lentäneet pesästä tai niitä ei ole tehty, elämä täytetään menoilla. On sitä, on tätä. No kiva...mutta aikaa suhteelle ei sitten olekaan. Mies olisi kiva jos sitä (kyllä, sitä) voisi tavata pari kertaa viikossa ja ehkä se mies auttaisi renkaiden vaihdossa. Sorry. Haluan olla miesystävä, en miespalvelun järjestäjä.
Jos haet suhteelta lukuun ottamatta lapsia samaa kuin 20 naiset, kuulostaa kivalta. Sovitaan treffit.Kyllä minä tunnen itseni lisäksi vaikka kuinka paljon kolmekymppisiä lapsettomia vanhojapiikoja. Me vaan taidetaan olla aika näkymättömiä, eihän se otsassa lue.
Vanhapiiat on monesti aika omiin ympyröihinsä sulkeutuneita, se alkaa jo parikymppisenä kun muut juoksivat baareissa, minä vain hääräsin elukoitteni parissa kotona, kasvattelin marsuja ja hoidin koiriani ja akvaarioitani.
Kyse ei oo niinkään siitä etteikö parisuhde kiinnostaisi, mutta kun ei ole menevä ihminen ja viihtyy kotona kukkia kastelemassa kun muut viettää villiä nuoruuttaan, ei tietenkään tapaa ihmisiä ja jää helposti yksin. Eli oma vikahan se on, mutta ei sitä pysty vaan muuttumaan ihan eri ihmiseksikään, että yhtäkkiä vetäis jotkut seksikuteet päälle ja lähtis baanalle. - Ykisnainen
wanhapiikah kirjoitti:
Voisitte tekin sedät katsella meitä, itsenne ikäisiä naisia, meissä on paljon yksinäisiä ja kokemattomampia me monesti ollaan kuin nykyajan 18-vuotiaat tytöt. Monella takana vain 1-2 pitkää suhdetta. Jollain saattaa lapsia olla, mutta entäs sitten, nehän kasvaa äkkiä ja häipyy kotoota. Ei ne teiniprinsessat teitä kuitenkaan huoli, turhaan niiden perään haikailette."Voisitte tekin sedät katsella meitä, itsenne ikäisiä naisia, meissä on paljon yksinäisiä ja kokemattomampia me monesti ollaan kuin nykyajan 18-vuotiaat tytöt. Monella takana vain 1-2 pitkää suhdetta. Jollain saattaa lapsia olla, mutta entäs sitten, nehän kasvaa äkkiä ja häipyy kotoota. Ei ne teiniprinsessat teitä kuitenkaan huoli, turhaan niiden perään haikailette."
Musta setämiesten ehdottomasti pitää koittaa seurustella nuorten naisten kaa koska mitä enemmän nuoret naiset on varattuina, sen enemmän nuoria miehiä on vapaana! Nuoret miehet on ihania, saa aikuisten aivosolut ravisteltua että on taas vapaa ja iloinen ja huoleton. Olen nyt puumaillut 7 vuoden ajan ja moni ei uskoisi, mutta kyse ei todellakaan ole seksistä/seksisuhteesta. Ja voi kuinka erilaisia nykyajan nuoret miehet ovat kuin ne ikäiseni estyneet ja vähäsanaisen miehekkäät miehet. Nämä nuoret miehet avautuvat kaikesta, puhuvat niin politiikasta, uutisista kuin eläimistäkin, luottavat täysillä ja tulevat hyvin läheisiksi koska he puhuvat kaikesta salaamatta muuta kuin mahd.muut panosuhteensa. Mikään ei ole ihanampaa kuin seurustella Nuoren Miehen kanssa! <3 Suosittelen lämpimästi. - Ex------------PUA
PikkuLikka kirjoitti:
Jep, valinta on teidän, mutta seuraukset kulkee tulee mukana. Buuhuu.. Jälleen kerran yksi teiniprinsessa antoi pakit. :```(
Sanoo jännämiehen traumatisoima itkijänainen. :D
- Ex------------PUA
Ykisnainen kirjoitti:
"Voisitte tekin sedät katsella meitä, itsenne ikäisiä naisia, meissä on paljon yksinäisiä ja kokemattomampia me monesti ollaan kuin nykyajan 18-vuotiaat tytöt. Monella takana vain 1-2 pitkää suhdetta. Jollain saattaa lapsia olla, mutta entäs sitten, nehän kasvaa äkkiä ja häipyy kotoota. Ei ne teiniprinsessat teitä kuitenkaan huoli, turhaan niiden perään haikailette."
Musta setämiesten ehdottomasti pitää koittaa seurustella nuorten naisten kaa koska mitä enemmän nuoret naiset on varattuina, sen enemmän nuoria miehiä on vapaana! Nuoret miehet on ihania, saa aikuisten aivosolut ravisteltua että on taas vapaa ja iloinen ja huoleton. Olen nyt puumaillut 7 vuoden ajan ja moni ei uskoisi, mutta kyse ei todellakaan ole seksistä/seksisuhteesta. Ja voi kuinka erilaisia nykyajan nuoret miehet ovat kuin ne ikäiseni estyneet ja vähäsanaisen miehekkäät miehet. Nämä nuoret miehet avautuvat kaikesta, puhuvat niin politiikasta, uutisista kuin eläimistäkin, luottavat täysillä ja tulevat hyvin läheisiksi koska he puhuvat kaikesta salaamatta muuta kuin mahd.muut panosuhteensa. Mikään ei ole ihanampaa kuin seurustella Nuoren Miehen kanssa! <3 Suosittelen lämpimästi.Jos vuosi 2016 aloitettaisi tältä pohjalta, sopisi se minulle täysin.
Vaan mitä luulet, mitä mieltä ne nuoret miehet ovat siitä, sillä miesten standardit naisten suhteen pysyvät aina samoina?
No, jos tuo totetuisi, niin voisitte ilomielin pitää ne finninaamaiset pojjannappulat ja setviä kahdestaan sen, miksi heillä ei seiso.
- missä.empatiakyky
"En vaan voi sietää sitä, jos mies on liian kiltti, tossu, vässykkä, herkkä ja mukava. Alkaa vaan ärsyttää ihan käsittämättömällä tavalla, tekee mieli kiukutella ja olla mahdollisimman hankala ja inhottava ihminen. Tuollainen käytös oikein huutaa että "kiusaa minua!!! kiusaa!! kiusaa nyt!!!""
Mun mielestä tämä kohta oli kaikista häiritsevintä. Miksi se, että mies on kiltti kannustaa toista kiusaamaan? Jos mies on ujo ja herkkä niin sellainen ihminen tarvitsee hyväksyntää ja kannustusta eikä todellakaan ole ansainnut kiusaamista.
Onko naiset hirviöitä?TEhdä Demin perusteella päätelmiä naisista yleensä vastaisi suunnilleen samaa kuin tehdä tämän palstan perusteella päätelmiä miehistä yleensä.
- tulivaanmieleen
Tolla demikeskustelun aloittajalla ei ole kyllä kaikki ruuvit kovinkaan tiukassa.. jottai ongelmia selkeesti ittesä kanssa sillä.
Aika monella muulla tuolla kirjoittavalla on jalat ihan hyvin maassa kuiteskin. - nimimerkitönj
Veikkaan turhautumista ja yritystä provosoida mies pitämään puoliaan. Voisko siinä olla syynä, että mies joka ei osaa pitää omia puoliaan tarvittaessa ei osaa suojella perhettäänkään tarvittaessa? Kiusaaminen yleensä saa aikaiseksi edes jonkinlaisen närkästymisen ihmisessä, tullessaan kiusatuksi/ärsytetyksi.
Enkä tarkoita suinkaan mitään mättämistä näkööntai väkivaltaa, vaan suusanallista puolustautumista tai kiusaajan yksin jättämistä. Ettei hyväksy itsensä aliarvioimista ja aliarvostamista. - kljb
nimimerkitönj kirjoitti:
Veikkaan turhautumista ja yritystä provosoida mies pitämään puoliaan. Voisko siinä olla syynä, että mies joka ei osaa pitää omia puoliaan tarvittaessa ei osaa suojella perhettäänkään tarvittaessa? Kiusaaminen yleensä saa aikaiseksi edes jonkinlaisen närkästymisen ihmisessä, tullessaan kiusatuksi/ärsytetyksi.
Enkä tarkoita suinkaan mitään mättämistä näkööntai väkivaltaa, vaan suusanallista puolustautumista tai kiusaajan yksin jättämistä. Ettei hyväksy itsensä aliarvioimista ja aliarvostamista.Varmaan justiinsa noin.
- Näinnåinnäin
Kyse on siitä että jollei mies aseta rajoja, niitä aletaan heti testaamaan. Kiltti mies on vähän kuin ylilepsu äiti. Molemmat jyrätään jolleivat aseta rajoja sille mitä saa tehdä mitä ei. Rajat on rakkautta.
- ätmittelijä
Nainen haluaa kumppaniksi isähahmon joka asettaa naiselle rajat.
Naisten koodisana tästä on "jämerä". - tarralenkkari666
Naisetkin voivat olla koulukiusaajia ja hirviöitä. Miksi haluatte vain jännäjennoja?
- Naisasialooseri1
Näinnåinnäin kirjoitti:
Kyse on siitä että jollei mies aseta rajoja, niitä aletaan heti testaamaan. Kiltti mies on vähän kuin ylilepsu äiti. Molemmat jyrätään jolleivat aseta rajoja sille mitä saa tehdä mitä ei. Rajat on rakkautta.
Onko se nainen siis kuin uhmaikäinen pikkulapsi, jolle miehen pitää asettaa rajat?
- yk6u5yert
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Onko se nainen siis kuin uhmaikäinen pikkulapsi, jolle miehen pitää asettaa rajat?
Parisuhteessa pitää asettaa jonkinlaiset rajat. Ei kukaan tunne itseään rakastetuksi, jos toiselle on aivan sama mitä teet, mihi meet, kenen kanssa, koska tuut kotiin, jne. Itelläni oli just sellanen vässykkämies, sanoi joojoo vaan kaikkeen. Ihan sama vaikka olisin sanonu sille, että "menen baariin ettimään panoseuraa", se olis siihenki varmaan sanonut joojoo. Ainut kerta kun näin hänessä jotain inhimillisiä tunteita oli kun jätin hänet. Siinä kohtaa oli myöhäistä. Satun tietämään, että hänen nykyinen vaimo on yhtä tuskastunut häneen, mutta koska heille syntyi lapsi niin hän yrittää jaksaa.
Hiukan liian jämerä mies on parempi kuin täys vässykkä. Ei se silti mitään väkivaltaa tietenkään tarkoita, mutta henkistä väkivaltaa se "joojoo" joka asiaan myös on. - 5p18
yk6u5yert kirjoitti:
Parisuhteessa pitää asettaa jonkinlaiset rajat. Ei kukaan tunne itseään rakastetuksi, jos toiselle on aivan sama mitä teet, mihi meet, kenen kanssa, koska tuut kotiin, jne. Itelläni oli just sellanen vässykkämies, sanoi joojoo vaan kaikkeen. Ihan sama vaikka olisin sanonu sille, että "menen baariin ettimään panoseuraa", se olis siihenki varmaan sanonut joojoo. Ainut kerta kun näin hänessä jotain inhimillisiä tunteita oli kun jätin hänet. Siinä kohtaa oli myöhäistä. Satun tietämään, että hänen nykyinen vaimo on yhtä tuskastunut häneen, mutta koska heille syntyi lapsi niin hän yrittää jaksaa.
Hiukan liian jämerä mies on parempi kuin täys vässykkä. Ei se silti mitään väkivaltaa tietenkään tarkoita, mutta henkistä väkivaltaa se "joojoo" joka asiaan myös on.Sä siis hyväksyt mustasukkaisen luonteen?
- yk6u5yert
5p18 kirjoitti:
Sä siis hyväksyt mustasukkaisen luonteen?
Itse asiassa hyväksyn. Kunhan se ei mene väkivallan puolelle. Henkisen eikä fyysisen. Mun mielestä miesten pitääkin asettaa naisilleen edes jotain rajoja. Parisuhteessa ei eletä kuin sinkkuna, vaan silloin otettava toinenkin huomioon.
- Ex------------PUA
Naisasialooseri1 kirjoitti:
On, tämän on vieläpä eräs nainen minulle vahvistanut, kun kerroin mitä riitely ja naisen kanssa eläminen on miehen näkökulmasta.
- Fiksu-ja-kunnollinen
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/isa-pahoinpiteli-pienta-poikaansa-kymmenia-kertoja/5624522
tuollaisia miehiä naiset haluaa ja tekee niiden kanssa lapsiakin- vauvanäiskä
Nuo ovat yleensä niitä työttömiä eronneita miehiä.
Ja rahattomia. Pusykää kaukana rahattomista.
- Nnnnaaaiinennn
Niin se ongelma on siinä kun kilttiä miestä ei voi kunnioittaa koska se ei ole parisuhteen henkinen johtaja eikä se pistä naiselle rajoja ja omista naistaan.
Tästä syystä kilttiä miestä on helppo haukkua ja pettää koska nainen on pakotettu olemaan se Macho Man, parisuhteen henkinen johtaja vaikka aniharva nainen haluaisi siihen rooliin missä nainen on Ykkönen ja mies Kakkonen.- nimimerkitönj
Tai voisi ihan riittää tasavertaisuuskin, kumpikin on valmiita puolustamaan itseään yksilönä ja toisiaan tiiminä. Ei kai henkisesti vahvat tarvitse henkistä johtajaa?
- ätmittelijä
nimimerkitönj kirjoitti:
Tai voisi ihan riittää tasavertaisuuskin, kumpikin on valmiita puolustamaan itseään yksilönä ja toisiaan tiiminä. Ei kai henkisesti vahvat tarvitse henkistä johtajaa?
Jos nainen on vahva, hän haluaa vielä vahvemman miehen koska on itsekin vahva.
Jos nainen on heikko, hän haluaa erittäin vahvan miehen koska on itse heikko. - Naisasialooseri1
Onko nainen siis miehen alapuolella jos miehen pitää olla se johtaja ja asettaa rajat? Onko nainen myös kuin pikkulapsi, joka tarvitsee miestä asettamaan rajat?
- Nnnnaaaiinennn
nimimerkitönj kirjoitti:
Mietipä mikä tahansa läheinen parisuhde, vaikka lesbo-lesbo. Siinäkin toinen on mieslesbo ja toinen naislesbo. Eli mitä läheisempi ihmissuhde on, sen varmemmin siinä näkyy henkiset johtajuudet. Sellaista kuin tasa-arvo ei ole muissa kuin setassa ja mukavissa ystävyyssuhteissa. Mutta parisuhteessa toinen on aina enemmän tai vähemmän pomo: joko nainen TaI MIES.
- tarralenkkari666
Olet huono trolli.
- nimimerkitönj
Nnnnaaaiinennn kirjoitti:
Mietipä mikä tahansa läheinen parisuhde, vaikka lesbo-lesbo. Siinäkin toinen on mieslesbo ja toinen naislesbo. Eli mitä läheisempi ihmissuhde on, sen varmemmin siinä näkyy henkiset johtajuudet. Sellaista kuin tasa-arvo ei ole muissa kuin setassa ja mukavissa ystävyyssuhteissa. Mutta parisuhteessa toinen on aina enemmän tai vähemmän pomo: joko nainen TaI MIES.
Useinhan parisuhteessa on se enemmän halukas pätemään ja se joka mielummin joustaa, kun inttää. On sitten ihmisistä kiinni miten siihen toisen luonteeseen reagoi ja käsittelee tilanteita joissa se dominoiva puoli koittaa pukkaa esiin. Itse jätän pätemisen haluiset pätemään ja vaihdan aihetta tai esitän vasta argumentin. Parisuhteessa olen johdettavissa vain jos niin haluan. Yleensä asia koskee silloin asiaa jolla ei mulle ole suurtakaan väliä miten se juttu lopujen lopuksi menee. Annan toisen valita eli johtaa tehdä päätöksen puolestani.
Mutta varsinaista johtajaa ei mielestäni suhteessa kaivata jossa molemmat ovat nk. tasavahvoja persoonia ja itseohjautuvia. Rajat tulee itsestä, ei niitä tarvitse toisen vetää. Ja jos tarvitsee, ollaan jo alunperin yrittämässä viritystä jossa toinen on seuraaja ja toinen määrääjä. Mulla ei ole koskaan sellaiset suhteet toimineet, aina on ero tullut.
Parasta on kun tehdään kompromisseja yhdessä, eikä koiteta ottaa toisesta niskalenkkiä. Omistamisesta taas tuli mieleen, että mielummin itse omistautunut kuin omistettu.
Meillä ei ole pomoa, meillä on kaksi vahvaa luonnetta jotka kuitenkin joustaa puolin ja toisin. - nimimerkitönj
ätmittelijä kirjoitti:
Jos nainen on vahva, hän haluaa vielä vahvemman miehen koska on itsekin vahva.
Jos nainen on heikko, hän haluaa erittäin vahvan miehen koska on itse heikko.Vahva nainen haluaa vahvan miehen, mutta millainen on vielä vahvempi? Onko olemassa joku prototyyppi vahvasta ihmisestä joka olisi niin vahva, että olisi vahvempi lähes murtumaton?
Vahva ihminen minusta on ihminen joka ei ole riippuvainen muiden asettamista ihanteista tai mielipiteistä. Kykenee itse valitsemaan omat ihanteensa ja käytäntönsä kuitenkin sortamatta muita eli muille sallien samat oikeudet elää ja valita itse. Vahvalla ihmisellä on tunteita, hän ei ole kivikasvo ja jääsydän, ilkeä tai katala, määräilijä tai pomottaja. Tunteellisella ihmisellä taas on yleensä halu suojella rakkaitaan sukupuoleen katsomatta. Näen vahvuudeksi myös tämän kaltaisen suojelunhalun ja toiminnan sen ympärillä.
Jotain tiivistettynä käsityksestäni vahvuudesta. - Aamua
nimimerkitönj kirjoitti:
Useinhan parisuhteessa on se enemmän halukas pätemään ja se joka mielummin joustaa, kun inttää. On sitten ihmisistä kiinni miten siihen toisen luonteeseen reagoi ja käsittelee tilanteita joissa se dominoiva puoli koittaa pukkaa esiin. Itse jätän pätemisen haluiset pätemään ja vaihdan aihetta tai esitän vasta argumentin. Parisuhteessa olen johdettavissa vain jos niin haluan. Yleensä asia koskee silloin asiaa jolla ei mulle ole suurtakaan väliä miten se juttu lopujen lopuksi menee. Annan toisen valita eli johtaa tehdä päätöksen puolestani.
Mutta varsinaista johtajaa ei mielestäni suhteessa kaivata jossa molemmat ovat nk. tasavahvoja persoonia ja itseohjautuvia. Rajat tulee itsestä, ei niitä tarvitse toisen vetää. Ja jos tarvitsee, ollaan jo alunperin yrittämässä viritystä jossa toinen on seuraaja ja toinen määrääjä. Mulla ei ole koskaan sellaiset suhteet toimineet, aina on ero tullut.
Parasta on kun tehdään kompromisseja yhdessä, eikä koiteta ottaa toisesta niskalenkkiä. Omistamisesta taas tuli mieleen, että mielummin itse omistautunut kuin omistettu.
Meillä ei ole pomoa, meillä on kaksi vahvaa luonnetta jotka kuitenkin joustaa puolin ja toisin.Voin ihan liioittelematta kertoa että sellaisia kilttejä miehiä on miljoona jotka pelkäävän naisensa menettämistä niin paljon että alkavat esiintyä esiliina päällä olevana hiirinä. Tämän jälkeen ei pitäisi olla epäselvää miksi erotaan. Mutta ilmeisesti monelle on.
Se on hyvä että olet omilla jaloilla seisova etkä tarvitse naista ollaksesi täydellinen. Aloitus käsittelee kilttejä ja kunnollisia miehiä, siksi kirjoitan heistä. :) - Aamuva
nimimerkitönj kirjoitti:
Vahva nainen haluaa vahvan miehen, mutta millainen on vielä vahvempi? Onko olemassa joku prototyyppi vahvasta ihmisestä joka olisi niin vahva, että olisi vahvempi lähes murtumaton?
Vahva ihminen minusta on ihminen joka ei ole riippuvainen muiden asettamista ihanteista tai mielipiteistä. Kykenee itse valitsemaan omat ihanteensa ja käytäntönsä kuitenkin sortamatta muita eli muille sallien samat oikeudet elää ja valita itse. Vahvalla ihmisellä on tunteita, hän ei ole kivikasvo ja jääsydän, ilkeä tai katala, määräilijä tai pomottaja. Tunteellisella ihmisellä taas on yleensä halu suojella rakkaitaan sukupuoleen katsomatta. Näen vahvuudeksi myös tämän kaltaisen suojelunhalun ja toiminnan sen ympärillä.
Jotain tiivistettynä käsityksestäni vahvuudesta.Mulle ainakin.tärkeintä on että mies on älykkäämpi kuin minä. Älyn mukana tulee se itsevarmuus ja vahvuus. Tyhmähän sellainen ihminen on joka ei kehitä missään määrin itsevarmuuttaan vaikka tietää että sillä elämässä eteenpäin mennään.
- nimimerkitönj
Aamua kirjoitti:
Voin ihan liioittelematta kertoa että sellaisia kilttejä miehiä on miljoona jotka pelkäävän naisensa menettämistä niin paljon että alkavat esiintyä esiliina päällä olevana hiirinä. Tämän jälkeen ei pitäisi olla epäselvää miksi erotaan. Mutta ilmeisesti monelle on.
Se on hyvä että olet omilla jaloilla seisova etkä tarvitse naista ollaksesi täydellinen. Aloitus käsittelee kilttejä ja kunnollisia miehiä, siksi kirjoitan heistä. :)Juu tiedän miestyypin ja olen elänytkin sellaisessa suhteessa, missä mies ottaa alistujan roolin. Ei se kivalle tunnu, kun tulee tunne että toinen teeskentelee ja mielistelee.
Niin olen itsekin nainen, en mies. Enkä suinkaan täydellinen, korkeintaan keskinkertainen. :) - nimimerkitönj
Aamuva kirjoitti:
Mulle ainakin.tärkeintä on että mies on älykkäämpi kuin minä. Älyn mukana tulee se itsevarmuus ja vahvuus. Tyhmähän sellainen ihminen on joka ei kehitä missään määrin itsevarmuuttaan vaikka tietää että sillä elämässä eteenpäin mennään.
Joo ei älykkyydessä ole mitään pahaa tai haittaa. Usein vaan on niin, että toinen on jossain älykäs tai älykkäämpi ja toinen taas jossain muussa asiassa. Ettei se älykkyyskään ole vain toisen yksinoikeus tai ominaisuus. :)
Miten nyt älyä halutaankin mitata ja punnita. Mä aina tykkään puhua vahvuuksista enemmän kuin vain älystä. Pelkkä äly ei riitä, jos ei sitä osaa käytännössä käyttää ja soveltaa. Eli teoreetikot voivat olla älykkäitä, mutta ovatko he aina lahjakkaita käytännössä. - Q1samo
nimimerkitönj kirjoitti:
Joo ei älykkyydessä ole mitään pahaa tai haittaa. Usein vaan on niin, että toinen on jossain älykäs tai älykkäämpi ja toinen taas jossain muussa asiassa. Ettei se älykkyyskään ole vain toisen yksinoikeus tai ominaisuus. :)
Miten nyt älyä halutaankin mitata ja punnita. Mä aina tykkään puhua vahvuuksista enemmän kuin vain älystä. Pelkkä äly ei riitä, jos ei sitä osaa käytännössä käyttää ja soveltaa. Eli teoreetikot voivat olla älykkäitä, mutta ovatko he aina lahjakkaita käytännössä.Jos mies veinaa johtaa hienosti suhteen kohti liittoa niin TUNNEÄLY on se millä on suurin merkitys. Tunneälyn avulla mies saa naisen tuntemaan olonsa turvalliseksi ja onnelliseksi ja täysin hyväksytyksi. Henkisesti heikko mies ei kykene aikaan saamaan noita tunteita, vaan nainen miettii pitääkö hänen ottaa se miesrooli kun jollakin se ryhmänvetäjän pesti on.
- ATM-automaatti
Aamuva kirjoitti:
Mulle ainakin.tärkeintä on että mies on älykkäämpi kuin minä. Älyn mukana tulee se itsevarmuus ja vahvuus. Tyhmähän sellainen ihminen on joka ei kehitä missään määrin itsevarmuuttaan vaikka tietää että sillä elämässä eteenpäin mennään.
Klassista hypergamiaa.
Miehen tulee olla naista älykkäämpi, vahvempi, menestyneempi, paremmin tienaava, rennompi, itsevarmempi, ja ylipäätään parempi. - Sukupuoliroolit
ATM-automaatti kirjoitti:
Klassista hypergamiaa.
Miehen tulee olla naista älykkäämpi, vahvempi, menestyneempi, paremmin tienaava, rennompi, itsevarmempi, ja ylipäätään parempi.Totta. Ja miestä pitää voida kunnioittaa ja arvostaa.
- 12121212
Sukupuoliroolit kirjoitti:
Totta. Ja miestä pitää voida kunnioittaa ja arvostaa.
Samanaikaisesti:
- naiset pyrkivät olemaan mahdollisimman vahvoja, itsenäisiä ja menestyneitä
- naiset käyttäytyvät kuin miehet ja pukeutuvat kuin miehet. Hienojen leidien tilalla on panemisesta ja vitutuksesta merimiehen tyyliin puhuvia linnakundien tapaan tatuoituja miesnaisia
Lisäksi naiset tietysti opettavat miehiä kunnioittamaan naisia, olemaan kilttejä ja kohteliaita. Paitsi silloin kun nainen haluaa että mies muuttuu patriarkaatin perheen pääksi, tai raivoksi häräksi petikammarissa. Noinhan se käy, kuin vivusta kääntämällä. Juuri silloin kun nainen haluaa, muttei kuitenkaan koska sehän olisi nössöä jos mies tekisi niin kuin nainen haluaa.
Itsehän halusitte olla kuin miehet, ja vaaditte miehiä olemaan vähemmän perinteisen miehekkäitä. Nyt saatte juuri mitä tilaatte. Haluatko perinteisen miehen? Ole perinteinen nainen. - 12121212
Siinä:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/e4/0a/a4/e40aa43921c06d42c2ac765f0576c5fc.jpg
- tyylikkäästi ja naisellisesti laittautunut, ei tatuointeja
- puhuu naisellisella äänellä, ei kiroile
- ei ole "juossut juoksuja", "elänyt elämää", tms
- antaa itsensä miehelleen nuorena, ei 27-vuotiaana
- ei kilpaile miesten kanssa työelämässä tai missään muussakaan
TÄMÄN naisen vastine on perinteisen miehekäs mies joka ottaa miehen roolin, toimii perheen päänä, on vahvempi, paremmin tienaava, rohkea ja reipas naisensa suojelijana. - tarralenkkari666
Tai sitten naiset eivät ole persoonaton massa, vaan yksilöitä.
- ATM-automaatti
12121212 kirjoitti:
Siinä:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/e4/0a/a4/e40aa43921c06d42c2ac765f0576c5fc.jpg
- tyylikkäästi ja naisellisesti laittautunut, ei tatuointeja
- puhuu naisellisella äänellä, ei kiroile
- ei ole "juossut juoksuja", "elänyt elämää", tms
- antaa itsensä miehelleen nuorena, ei 27-vuotiaana
- ei kilpaile miesten kanssa työelämässä tai missään muussakaan
TÄMÄN naisen vastine on perinteisen miehekäs mies joka ottaa miehen roolin, toimii perheen päänä, on vahvempi, paremmin tienaava, rohkea ja reipas naisensa suojelijana.Loistavasti sanottu.
MIEHEKKYYDEN vastine on NAISELLISUUS. Nykypäivän naiset ajattelevat että jos he muuttuvat miehekkäämmiksi, miesten tulisi olla vielä miehekkäämpiä jotta he voisivat "katsoa miehiä ylöspäin".
Lapsikin ymmärtää ettei se niin mene. Jos naiset muuttuvat miehekkäämmiksi, miehet muuttuvat naisellisemmiksi. - 12121212
Tai sitten naiset eivät ole persoonaton massa, vaan yksilöitä.
Yritän uskoa että noin on. Mutta mitä enemmän naisten kanssa keskustelee, sitä vahvemmin kallistuu persoonattoman massan puolelle. Naiset ovat äärimmäisen joukkosieluisia, ja hakevat pitkälti samaa miestä eri paketissa. Kompromisseja tehdään lähinnä silloin kun pitäisi hankkia lapsia eikä MA riitä suosituimpiin miehiin.
Sanoisin että on persoonaton massa, ja muutamia yksilöitä jossain Gaussin käyrän äärilaidoilla ;)
- the.truth
Yleensä naiset väittää kivenkovaan että eivät halua jännämiehiä mutta tässä ketjussa kaikki naiset myöntävät että eivät halua kilttiä ja kunnollista vaan jännämiehen..
Kaikki totuudet pitää aina nyhtää naisilta jonkun kiertotien kautta..- ätmittelijä
Näin on.
Jos esimerkikisi haluat kysyä naisilta ulkonäön merkityksestä, ei kannata kysyä suoraan. Parempi taktiikka on esim. aloittaa ketju statuksen merkityksestä, jolloin naiset rientävät kertomaan kuinka status ei ole tärkeintä vaan ulkonäkö. - nimimerkitönj
Mä taas väitän, että mulla on kiltti ja kunnollinen mies jolla kuitenkin on mielipiteitä ja tarvittaessa ei anna jyrätä itseään eli omaa itsetunnon. Kiltti ja kunnollinen ei lieneen tarkoita samaa kuin itsetunnoton ja masokisti jota saa retuuttaa mielensä mukaan?
- sick.world
nimimerkitönj kirjoitti:
Mä taas väitän, että mulla on kiltti ja kunnollinen mies jolla kuitenkin on mielipiteitä ja tarvittaessa ei anna jyrätä itseään eli omaa itsetunnon. Kiltti ja kunnollinen ei lieneen tarkoita samaa kuin itsetunnoton ja masokisti jota saa retuuttaa mielensä mukaan?
Miksi kenelläkään olisi tarve retuuttaa ketään? Miksi sellaista vastaan pitäisi osata suojautua? Onko sinulla tarve retuuttaa toista ihmistä jos hän antaisi?
- Kuikeloinen
sick.world kirjoitti:
Miksi kenelläkään olisi tarve retuuttaa ketään? Miksi sellaista vastaan pitäisi osata suojautua? Onko sinulla tarve retuuttaa toista ihmistä jos hän antaisi?
Ylläri mutta ihmisluonto on valitettavasti sellainen.
Kun huomaa ns.heikomman niin osalle iskee hirveä halu "retuuttaa" sitä. Kai se jollain tapaa korottaa omaa itsetuntoa?
Sen jo näkee päiväkodista lähtien. Hiljaisempi ja ujo joutuu herkästi silmätikuksi, vaikkei sanoisi tai tekisi mitään. Olet vain ärsyttävä olemalla olemassa.
Olin pitkään retuutettu, tosin naispuolinen. Vieläkin aiheutan sitä "retuutushimoa" olemalla oma itseni ja jos jaksan hillitä itseni. ;) Välillä joku retuuttaja alkaa itkemään tms joten suosiolla annan sitten vouhottaa ja naljailla persoonastani, koska käytöstavat..
Helpompaa on suojautua. Osa taas on liian laiskoja esittämään. Hyvä niin. Tunnistaapa kaltaisensa, heh. - nimimerkitönj
sick.world kirjoitti:
Lähinnä hain kysymykselläni vastausta sille, että kai kunnollinen ja kiltti mieskin saa puolensa pitää eikä tarvitse alistua retuuttamiseen tai olla masokisti ollakseen em. kiltti ja kunnollinen. Kun usein palstalla saa mielikuvan, että jos on yhtään kyvykäs tai halukas puolustamaan itseään olisi automaattisesti kaikkea muuta kuin kunnollinen ja kiltti. Eli kuten taas joku ennätti väittää jännämies.
Ihan kuin ei olisi olemassa mitään välimallia kuin ääripäät.
Ja vastaus, en tykkää retuuttaa. - tarralenkkari666
"kiltti ja kunnollinen" (=koskaan mitään kyseenalaistamaton vässykkä tai väkivaltainen seksiksi) ja "jännämies" (naisia hakkaava ja pettävä korsto) ovat ainoat vaihtoehdot?
- parisuhdemies
Joku 40 nainen voi tykätä kiltistä miehestä kun on saanut jo monta kertaa turppiin jännämiehiltä mutta ne 20-40 v naiset haluaa kokeilla onneaan
- lieneekö.sattumaa
Itsellä on samankaltainen havainto, vasta kun nainen on jo menettänyt ulkonäkönsä niin sitten kiltti kunnollinen kiinnostaa jostain syystä.
- Nnnaaaiinenn
lieneekö.sattumaa kirjoitti:
Itsellä on samankaltainen havainto, vasta kun nainen on jo menettänyt ulkonäkönsä niin sitten kiltti kunnollinen kiinnostaa jostain syystä.
Mitä tarkoittaa menettää ulkonäkö? Odotan sitä. Ensimmäinen ryppy vai?
- ATM-automaatti
Nnnaaaiinenn kirjoitti:
Googlaa minulle 10 kuvaa 40 naisista jotka ovat mielestäsi tasolla 9-10.
Minä googlaan sinulle 10 kuvaa 20 naisista jotka ovat mielestäni tasolla 9-10.
Sitten vertaillaan. - ikääntymisiä
Nnnaaaiinenn kirjoitti:
Nielsen 22v, kyllä kiitos.
http://i.huffpost.com/gen/1880496/images/o-BRIGITTE-NIELSEN-SYLVESTER-STALLONE-facebook.jpg
Nielsen 44v, ei kiitos.
http://3.bp.blogspot.com/_jPmgJDQfKhM/R1JRbzSD-qI/AAAAAAAABCs/HpkgrM0_iVM/s1600-R/Nielsen10.jpg - Nnnaaaiinenn
ikääntymisiä kirjoitti:
http://i.huffpost.com/gen/1880496/images/o-BRIGITTE-NIELSEN-SYLVESTER-STALLONE-facebook.jpg
Nielsen 44v, ei kiitos.
http://3.bp.blogspot.com/_jPmgJDQfKhM/R1JRbzSD-qI/AAAAAAAABCs/HpkgrM0_iVM/s1600-R/Nielsen10.jpgRuma akka molemmissa mut toi alempi taitaa olla LEIKKAAMATON 50 Nainen. Frendini 50v mies on just menossa leikkaukseen plastikkakirurgille. Oon iteki ajatellu et jos ite huomaan joskus vanhenemisen merkkejä niin meen sit hoidattaa. Toisel naisfrendilläni pehmeät posket ku vauvan peppu kun on käynyt jossain hionnassa. Vähän ku teinillä.
- Juupajoojoo
ikääntymisiä kirjoitti:
Nielsen 44v, ei kiitos.
http://3.bp.blogspot.com/_jPmgJDQfKhM/R1JRbzSD-qI/AAAAAAAABCs/HpkgrM0_iVM/s1600-R/Nielsen10.jpgOn toi kyl molemmis kuvis KAMALAN NÄKÖNEN.
- incognitopalstalainen
Nielsen ei ollut nuorenakaan oma suosikkini, mutta vartalo huomioon ottaen seksikäs pakkaus.
22v Nielsen = 9
42v Nielsen = 6- (lisäpojot isoista tisseistä)
- parisuhdemies
Naiset on niitä itsetunnottomia jotka ei uskalla sanoa mielipiteitä koska saavat turppiin jännämieheltään
- tukkapölly
Nainen haluaa miehen joka käskee jaottaa naisen ja tarvittaessa mies ei kuuntelee napinoita vaan hakkaa naisesta paskat pihalle ihan muuten vaan. Lukekaa lehtiä millaisten miesten kanssa naiset seurustelee
- Naisasialooseri1
Tuollaiset naiset pitäisi kiinnittää virutuspenkkiin ja viruttaa niin kauan kunnes raajat muljahtavat irti vartalosta ja liha repeää, tosin tätä ennen jo tuska on niin helvetillinen että kuka tahansa olisi valmis tunnustamaan ihan mitä vaan. Mutta nainen saisi sanoa ihan mitä haluaa, anella äänensä käheäksi, armoton kidutus ei loppuisi sekunniksikaan.
- helgamies
Tässä kilttimies joka todennäköisesti saa naista.
http://mvlehti.net/2015/12/28/en-naa-sita-ongelmana-etta-ammutaan-kansallismielisia-mielenosoituksessa/- 8plus12
Anarkistit on samaan hengenvetoon katu-uskottavia, tatuoituja, eksoottisen rentun näköisiä riikinkukkoja, että aatteellisia maailmanparantajia, jotka taitavat myös päihteiden juhlakäytön.
Noissa piireissä kyllä irtoaa komiata nuorta hippinaista.
- itsekinmies
En ymmärrä tätä narinaa täällä kun naiset sanoo ettei ne pidä kilteistä miehistä. Ymmärrän naisia hyvin.
Suomi on täynnä näitä kilttejä miehiä jotka on sellaisia tallukoita että oksat pois. Yllättävän moni on niistäkin naisen löytänyt.
Naisillakin on melkoinen valintatilanne. Ottaako se kiltti mies vai ei ?
Plussaa: nainen saa päättää kaikesta.
Miinusta: joutuu päättämään kaikesta. Sitä miestä ei sitten olekaan siinä tekemässä miesten töitä kun sitä tarvittaisiin vaan rinnalla on iso lapsi joka kyllä uhoaa mutta ei pysty tekemään sitä omaa osuuttaan.
Kiltti mies on sellainen tyyppi joka heittäytyy eräänlaiseksi vapaamatkustajaksi kun se nainen on saatu.- Kokwnu5
Sinä tiedät mistä puhut.
Omalle miehelle sain hoitaa seksin, työpaikat, hänen asunnon myynnin, vasaran käytön ja huonekalujen kokoamisen, laskujen maksun, arjen suunnitelmat jne jne kaiken kuin lapselle.
No, mitä hän teki? Hän saa raivokohtauksia, ei onneksi minua kohtaan vaan maailmaa kohtaan. Hän on kiltti ja kunnollinen, ei petä eikä jätä. Kaikki tuntevat hänet kilttinä ja kunnollisena. Ikää on van 47v kun oikea ikä käytökselle olisi 3v. - helgamies
Kokwnu5 kirjoitti:
Sinä tiedät mistä puhut.
Omalle miehelle sain hoitaa seksin, työpaikat, hänen asunnon myynnin, vasaran käytön ja huonekalujen kokoamisen, laskujen maksun, arjen suunnitelmat jne jne kaiken kuin lapselle.
No, mitä hän teki? Hän saa raivokohtauksia, ei onneksi minua kohtaan vaan maailmaa kohtaan. Hän on kiltti ja kunnollinen, ei petä eikä jätä. Kaikki tuntevat hänet kilttinä ja kunnollisena. Ikää on van 47v kun oikea ikä käytökselle olisi 3v.Ihmisillä on taipumusta saada tasoistaan seuraa.
- Kokwnu5
helgamies kirjoitti:
Ihmisillä on taipumusta saada tasoistaan seuraa.
Vaihdoin miehen oikean tasoiseen kunhan olin ymmärtänyt missä roolissa elin tämän nyhjäkkeen äitinä.
- 1plus6
Kokwnu5 kirjoitti:
Sinä tiedät mistä puhut.
No, mitä hän teki? Hän saa raivokohtauksia, ei onneksi minua kohtaan vaan maailmaa kohtaan. Hän on kiltti ja kunnollinen, ei petä eikä jätä. Kaikki tuntevat hänet kilttinä ja kunnollisena. Ikää on van 47v kun oikea ikä käytökselle olisi 3v."Hän saa raivokohtauksia, ei onneksi minua kohtaan vaan maailmaa kohtaan. Hän on kiltti ja kunnollinen, ei petä eikä jätä."
Huomaatko ristiriidan? Saa raivokohtauksia = kiltti ja kunnollinen. Jotenkin noi on jo ristiriidassa.
Lisäksi:
"sain hoitaa seksin, työpaikat, hänen asunnon myynnin, vasaran käytön ja huonekalujen kokoamisen, laskujen maksun, arjen suunnitelmat"
Mikäs tossa kuulostaa kunnolliselta?
Eli oikeasti et valinnut kilttiä ja kunnollista, tai vaihtoehtoisesti vaan valitsit vuosien varrelta kaikki ne tapaukset joissa olet kerran tehnyt jonkin miehen työn, ja sitten yleistit ne kaikkeen vaikka olisi ollut ehkä vastaavia esimerkkejä toiseen suuntaan. - Palsta.faktat
1plus6 kirjoitti:
"Hän saa raivokohtauksia, ei onneksi minua kohtaan vaan maailmaa kohtaan. Hän on kiltti ja kunnollinen, ei petä eikä jätä."
Huomaatko ristiriidan? Saa raivokohtauksia = kiltti ja kunnollinen. Jotenkin noi on jo ristiriidassa.
Lisäksi:
"sain hoitaa seksin, työpaikat, hänen asunnon myynnin, vasaran käytön ja huonekalujen kokoamisen, laskujen maksun, arjen suunnitelmat"
Mikäs tossa kuulostaa kunnolliselta?
Eli oikeasti et valinnut kilttiä ja kunnollista, tai vaihtoehtoisesti vaan valitsit vuosien varrelta kaikki ne tapaukset joissa olet kerran tehnyt jonkin miehen työn, ja sitten yleistit ne kaikkeen vaikka olisi ollut ehkä vastaavia esimerkkejä toiseen suuntaan.Etkö tunne palstaa? Kiltta ja kunnollinen on vain päällepäin helvetin nössö ja sisällään hän kantaa vihaa ja katkeruutta siitä ettei uskalla olla mies joka ottaa mitä hänelle kuuluu, tai kantaa katkeruutta koska naiset himoitsee jännämiehiä. Kiltti ja kunnollinen ei ole lainkaan normaali vaan katkeroitunut mammanpoika.
- itsekinmies
"Ihmisillä on taipumusta saada tasoistaan seuraa."
Ei se kyllä aina näin mene. Kyllä siinä suhteen alussa mieskin voi näytellä aktiivista ja menevää. Mutta kun se nainen on saatu lapset, totuus paljastuu. Kotona viihtyvä nyhjäke joka jättää kaiken naiselle.- helgamies
Tuossahan nainen on juurikin saanut tasoisensa miehen.
- Kokwnu5
helgamies kirjoitti:
Tuossahan nainen on juurikin saanut tasoisensa miehen.
Ensivaikutlma miehestä oli "reipas ja komea" ja "kiltti ja kunnollinen"...eli todellista miesmatskuu. Mut 8kk jakso näytellä kunnes totuus alko valjeta. Toki komea on vieläkin.
- ATM-automaatti
Kokwnu5 kirjoitti:
Ensivaikutlma miehestä oli "reipas ja komea" ja "kiltti ja kunnollinen"...eli todellista miesmatskuu. Mut 8kk jakso näytellä kunnes totuus alko valjeta. Toki komea on vieläkin.
Valkkasit miehen ulkonäön ja mahdollisesti pokaustaitojen perusteella.
Mitä oikein odotit? - Kokwnu5
ATM-automaatti kirjoitti:
Valkkasit miehen ulkonäön ja mahdollisesti pokaustaitojen perusteella.
Mitä oikein odotit?Odotin normaalia reipasta itsenäistä ihmistä millainen itsekin olen.
- itsekinmies
ja sen verran vielä että onnellisimmat suhteet on niitä jossa mies jättää jotain alueita itselleen päätettäväksi vaikka nainen sanoisi mitä ja miehellä on isommat tulot, jne.. Raadollista mutta näin se vaan menee.
Sellainen tasa-arvoinen kaverisuhde toimii sitten eläkeiässä.- helgamies
Ainoastaan hypergaminen suhde voi toimia naiselle.
- Kokwnu5
"onnellisimmat suhteet on niitä jossa mies jättää jotain alueita itselleen päätettäväksi vaikka nainen sanoisi mitä"
Toi on just sitä turvallisuuden tunnetta mikä ainakin minut naisena tekee kaikista onnellisimmaksi parisuhteessa -tieto siitä että mies OSAA TEHDÄ PÄÄTÖKSIÄ. Ettei kaikki ole naisen vastuulla. Sitä itse arvostan suuresti. - epätasa-arvoista
Kokwnu5 kirjoitti:
"onnellisimmat suhteet on niitä jossa mies jättää jotain alueita itselleen päätettäväksi vaikka nainen sanoisi mitä"
Toi on just sitä turvallisuuden tunnetta mikä ainakin minut naisena tekee kaikista onnellisimmaksi parisuhteessa -tieto siitä että mies OSAA TEHDÄ PÄÄTÖKSIÄ. Ettei kaikki ole naisen vastuulla. Sitä itse arvostan suuresti."Ettei kaikki ole naisen vastuulla."
Tarkoitat ja toivot siis että kaikki olisi miehen vastuulla joten nainen voisi vain olla. - Kokwnu5
epätasa-arvoista kirjoitti:
"Ettei kaikki ole naisen vastuulla."
Tarkoitat ja toivot siis että kaikki olisi miehen vastuulla joten nainen voisi vain olla.Ei kaikki vaan suuret päätökset. Kyllä minä päätän tiskata ja päätän pitää miestä hyvänä jne mutta halua myös että mies on mies eikä kämppis saatika lapsi.
- Asiahölö
Tämä lienee vuosia kestänyt trolliaihe palstan ätämeillä. Ovat keksineet, että "kiltteyteen" voidaan sisällyttää hyvääkin, ja näin trollit vetäytyvät aina sen taakse.
*Palstan* kiltit ja kunnolliset ovat kuitenkin pääasiassa sosiaalisesti ongelmaisia, passiivis-vihamielisiä purnaajia, joille mielestään ympäröivä maailma ei tee oikeutta, tyyliin: "tehkää jotakin, jotta Minulla olisi parempi olla".
Toinen trollin aihe näyttää siis olevan, kun naiset eivät tee heille alotteita.
No, eivätpä juuri tee, koska tuo asenne ja mielenmaisema paljastuu täälläkin tekstinä heti ensimmäisistä lauseista!! Livenä varmaan pitemmän päälle samoin.
Perusjuttu kuitenkin, että palstailu on heille ilkeilyä ja varsinaisen palstateeman häirintää, ja siten samalla omalaatuista viihdettäkin. Että heihin pitää suhtautua niin.
Toki voivat livenä yrittää kohentaakin oloaan joko täältä saaduilla asiallisten vastausten ohjeilla tai muuten, ja kuka onnistuu kuka ei, mutta jonkinlainen jäynänteko palstalla anonyyminä näyttää tuottavan jotain kiksejä, terapiaa, mitä lie... hyvä tai huono, mutta yhteistä että näitten ihmisten luonteista se kertoo joka tapauksessa jotakin. Ja siten mahdollisista sosiaalisista ongelmista samalla. Hörähdin linkille, koska "oma planeetta" ...
Aloittaja on ihan oikeassa, naisten oma syy jos parisuhteessa tulee ongelmia...
Toki heidän valintansa, mukaanlukien naiset itse, ovat "omalta planeetaltaan" ...- sahasoi
Tuo Demii kirjoittava nainen pitäsi luovuttaa Naisasialooserin käsittelyyn
- Ex------------PUA
Jälleen palstatotuus on vahvistutettu.
Mitä te naiset piipitätte?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti37840284Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1168697Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316050Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224648Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623865Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543640Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D743191- 342863
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192438Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192262