PikkuLikka on nyt sarkastisempi

Taisi jäädä jännämiehen joulumuna saamatta. :-/

37

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin, itseasiassa olisin saanut munaa komealta ja mukavalta hippimieheltä, mutta erinäisistä syistä jouduin kieltäytymään. Ne syyt ovat tietenkin teistä miehistä johtuvia.. Olette paskoja, eikä teihin voi luottaa. Vituttaa. :)

      • Taas infektio alapäässä?


      • HC-ätmel kirjoitti:

        Taas infektio alapäässä?

        Ei ole ollut tauteja, enkä aio hankkiakaan. Syy nro 1. :(


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Ei ole ollut tauteja, enkä aio hankkiakaan. Syy nro 1. :(

        Kumiallergia siis.


      • Ikis__M

        Hienoa että pidit itsesi puhtaana tämän joulun osalta. Ei päässyt seksuaalihistorialtaan epämääräinen sätkäkonehippi levittämään tautisia siittiöitään ainakaan tällä kertaa.


      • ääliöö

        du juu andöständ huu
        älytesti!


      • HC-ätmel kirjoitti:

        Kumiallergia siis.

        Ei, onhan niitä lateksittomiakin.. siansuoli lienee perinteinen Strömsöilijän vaihtoehto.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Hienoa että pidit itsesi puhtaana tämän joulun osalta. Ei päässyt seksuaalihistorialtaan epämääräinen sätkäkonehippi levittämään tautisia siittiöitään ainakaan tällä kertaa.

        Öö.. kiitos kannustuksesta, kaiketi. Tällä palstalla kuitenkin harvinainen ilmiö.


      • ätmittelijä

        Naiset saavat seksiä komeilta miehiltä sormia napsauttamalla.


      • ääliöö kirjoitti:

        du juu andöständ huu
        älytesti!

        Ööö.. Kimi tai 12121212 ?


      • Ikis__M
        PikkuLikka kirjoitti:

        Öö.. kiitos kannustuksesta, kaiketi. Tällä palstalla kuitenkin harvinainen ilmiö.

        Valitettavasti kun kannustukset on suoraan suhteessa naisten kunnialliseen käytökseen niin niitä sittten aika harvoin pääsee tänne(kään) laittamaan.


      • Aivan. Yleensä palstan naiset levittävät haaransa ensin ja miettivät vasta sitten, jos silloinkaan.


      • Enpä tiedä siitä kunniallisuudesta, mutta puhtaasti järkipäätöshän se tietenkin oli. No, nyt saan sitten istuskella, joskin taudittomana ja sydänsuruttomana, herrat Dildo, Banaani ja Kaukosäädin seuranani.. Mutta eiköhän siinä olekin jo riittävästi vientiä yhdelle naiselle.


      • kyselijä-

        "Niin, itseasiassa olisin saanut munaa komealta ja mukavalta hippimieheltä, mutta erinäisistä syistä jouduin kieltäytymään. Ne syyt ovat tietenkin teistä miehistä johtuvia.. Olette paskoja, eikä teihin voi luottaa. Vituttaa. :)"

        Oletko saanut negatiivisia vaikutteita palstamiehiltä?


      • scrg
        Ikis__M kirjoitti:

        Valitettavasti kun kannustukset on suoraan suhteessa naisten kunnialliseen käytökseen niin niitä sittten aika harvoin pääsee tänne(kään) laittamaan.

        Meillähän on täällä jo vankka perinne, siitä kun miehet raportoi naisten kunniattomasta käytöksestä yöelämässä ja muualla. Holtitonta ja hypergamista käytöstä viikosta viikkoon. Miehen kunnialla ei niin väliä olekaan, koska se ei ketään kiinnosta.

        Mutta hyvin rinnalle mahtuisi toisenlaisiakin raportteja siitä, miten naiset kerta toisensa jälkeen onnistuvat säilyttämään kunniansa. Kyllä tällaiset "olisin saanut, mutten antanut" tarinat varmaan saisi paljonkin kannustusta. Ja jos sitten joskus sattuisi lipsahtamaan, niin kyllähän sekin ymmärrettäisiin ja hyväksyttäisiin ihan eri tavalla: "Huora mikä huora, mutta sentään edes pihtarihuora!"


      • kyselijä- kirjoitti:

        "Niin, itseasiassa olisin saanut munaa komealta ja mukavalta hippimieheltä, mutta erinäisistä syistä jouduin kieltäytymään. Ne syyt ovat tietenkin teistä miehistä johtuvia.. Olette paskoja, eikä teihin voi luottaa. Vituttaa. :)"

        Oletko saanut negatiivisia vaikutteita palstamiehiltä?

        Kyllä epäluuloisuus perustuu pitkälti omiin kokemuksiin.. Joskin jotkin täällä hoetut mantrat ovat todellakin omiaan vahvistamaan omia aiempia negatiivisia kokemuksia. Onneksi kyseinen mies on puolituttu ja tiedän, että voin halutessani palata asiaan, kun se nyt tuli ilmoille ja puheeksi.. En vaan tiedä miten, ja koska, voisin päästä yli aiemmista huonoista kokemuksista.


      • Kiltit tytöt sisäistävät palstan opetukset ja noudattavat niitä kuuliaisesti. :-)


      • 157
        HC-ätmel kirjoitti:

        Kiltit tytöt sisäistävät palstan opetukset ja noudattavat niitä kuuliaisesti. :-)

        Juu. Tämä palsta antaa miehistä niin vastenmielisen kuvan, että on melko helppo vastustaa heitä, kun tätä palstaa vähän lukee.


    • Olis kiva nähä tämä pikkulikka ihan kuvaltakin..Lähtisköhän tuo mun kans vaikka jollekkin keikalle joskus. On meitä luotettaviakin miehiä olemassa, et ei tartte tautia pelätä vaikka paljaalla laittaisi:D

      • kuvat-on

        Onko täällä koskaan ollut kenestäkään naisesta minkäänlaista kuvaa? Miehistä on jonkunlaisia kuvia ollut


      • kuvat-on kirjoitti:

        Onko täällä koskaan ollut kenestäkään naisesta minkäänlaista kuvaa? Miehistä on jonkunlaisia kuvia ollut

        No en nyt sitä tarkoittanut, että täällä herra paratkoon..Minun sähkis löytyy kyllä nimimerkin takaa. Ihan elämänkumppania etsin, mutta kaveripohjaltahan voi aina lähteä liikkeelle ja katsoa onko mitään yhteistä.


    • PiLi-kalle

      Taitaa olla niin, että nuo pysähtyneet palsta-asukit suorastaan pilkkivät läpi päivien tilaisuuksia, minkä tarjosit sattumoisin tämänkin ketjun aloittajalle, että pääsevät hiomaan älykykyjään ja harjoittamaan "nerokkaita tuhmuuksiaan", naiskontaktista kun on niin huutava pula. Joten viitannee tuo "ääliö" ihan ketjun aloittajaan :/
      Eli jos ei halua kohentaa trollaajia ja eikä halua enemmin ylläpitää skeidaketjuja, ei kannata reagoida tämänkaltaisiin aloituksiin mitenkään, sontaa kyllä pukkaa jos vähänkin herättelee ;)
      ps. olen kuin entinen pappi, tehkää kuin käsken eikä niin kuin teen... ihan nikkiä myöten

      • Älä huoli, tiedossa on kaikki mitä sanot. Eihän kenenkään täällä tarvitse mitään elämästään jakaa, tai kommentoida mitään, mutta kyllähän kalan pitää käydä koukkuun, kun sitä mahdollisuutta näinkin auliisti tarjotaan. Ei tässä muutoin saada mitään soppaa keiteltyä.

        Ps. kekseliäs nikki. :)


      • PiLi-kalle
        PikkuLikka kirjoitti:

        Älä huoli, tiedossa on kaikki mitä sanot. Eihän kenenkään täällä tarvitse mitään elämästään jakaa, tai kommentoida mitään, mutta kyllähän kalan pitää käydä koukkuun, kun sitä mahdollisuutta näinkin auliisti tarjotaan. Ei tässä muutoin saada mitään soppaa keiteltyä.

        Ps. kekseliäs nikki. :)

        kalan rooli - itte pitää käydä koukkuun ja tulla elävältä keitetyksi, jotta soppa syntyisi
        Tuosta mahtaisi palstasankari Nal:ikin olla innoissaan...


      • PiLi-kalle kirjoitti:

        kalan rooli - itte pitää käydä koukkuun ja tulla elävältä keitetyksi, jotta soppa syntyisi
        Tuosta mahtaisi palstasankari Nal:ikin olla innoissaan...

        Niin, semmoinen taitaa olla meininki täällä ja hipoo aikalailla oman sietokyvyn rajoja. Mutta siteeratakseni erästä palstailijaa "Jos et kestä keittiön kuumuutta pitää kokkailla taivasalla.." Seuraava hyvä ja mietinnän arvoinen kysymys onkin mikä ihme saa kalan hakeutumaan leikkuulaudalle soppatarpeiksi.


      • PiLi-kalle
        PikkuLikka kirjoitti:

        Niin, semmoinen taitaa olla meininki täällä ja hipoo aikalailla oman sietokyvyn rajoja. Mutta siteeratakseni erästä palstailijaa "Jos et kestä keittiön kuumuutta pitää kokkailla taivasalla.." Seuraava hyvä ja mietinnän arvoinen kysymys onkin mikä ihme saa kalan hakeutumaan leikkuulaudalle soppatarpeiksi.

        Sorkkijoille soppaa enämbi...
        Selviytyminen on taitolaji. Jos hommassa, kuten rysässä, siimassa tai koukussa löytyy jokin (tarkoitus)perä, silloin "ajvostelukyky on jautaa". Kun kalana: siellä jo suurus silmihini siintää... niin muista, Ilmaisia lounaita ei ole, "pilikin kummassaa piässä on lieroo.."!
        Kun homman hanskaa, pienellä (turvallisella?) riskillä voi nyppästellä, koukun sileältä puolelta. Voi palkitakin, ja yläpuolinen nyplyttäjä vetää vesiperän. Pientä kilvoittelua kaiken aikaa ja kaikki tyynni.

        Luonnonjärjestys on noin. Harkitulla riskillä ja terveellä asenteella taaplaa keskimäärin, kukin tavallaan. Ja tyyli pitää virkeänä. Palstalla aistittavissa ohessa lässähtäneisyyttä. Tarttis analyseerata mistä johtuu.
        Löytyy palstalta toki valmiiksikin keittiön kuumuudessa kokkailtu syy: "Naaisten se on" !
        Kuumuuden osuus tarttis varmaan analysoida myös.


    • Kilttiatm

      Ne ketkä panee nihin ei voi luottaa koska ne panee muitakin naisia. Pikkulikka on törmännyt komeaan pelimieheen jolla on naisia joka sormelle.

      • vihatipunen

        Sinäkin haluaisit kovasti panemaan ja sitten sinustakin tulisi epäluotettava.


    • Kilttiatm

      Ei tulisi koska mulla on järkee päässä.

    • helmiä.sioille

      En osaa sanoa pikkulikasta muuta kuin, että hänen asenne on ainakin kohillaan.

      Like women who have balls... :D

      • Nämä nahkahousut hiostavat kyllä ihan vietävästi mun jätti-ballseja, mutta ei voi mitään.. :)


      • daa-a

        No pikkishän onkin mies.


      • helmiä.sioille
        PikkuLikka kirjoitti:

        Nämä nahkahousut hiostavat kyllä ihan vietävästi mun jätti-ballseja, mutta ei voi mitään.. :)

        Hyvänmallisia nahkabyysia meinaa enää löytyä mistään. Pakko tyytyä kovalla vaivalla löytyneisiin rokkifarkkuihin. Niitäkään tosin enää helpolla löydä. Sitku löytää, täytyy ostaa useampi pari kerrallaan... :)

        Mut oikeesti... Munakkaissa naisellisissa naisissa on aina ollut jotain käsittämättömän vastustustamattoman viehättävää... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=jcBmz_M9CBI

        Ps. Mä oon oikeesti aika mulkku/jännämies(tai jotain) ja leikittelen kanssasi... :)


      • helmiä.sioille kirjoitti:

        Hyvänmallisia nahkabyysia meinaa enää löytyä mistään. Pakko tyytyä kovalla vaivalla löytyneisiin rokkifarkkuihin. Niitäkään tosin enää helpolla löydä. Sitku löytää, täytyy ostaa useampi pari kerrallaan... :)

        Mut oikeesti... Munakkaissa naisellisissa naisissa on aina ollut jotain käsittämättömän vastustustamattoman viehättävää... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=jcBmz_M9CBI

        Ps. Mä oon oikeesti aika mulkku/jännämies(tai jotain) ja leikittelen kanssasi... :)

        Huomattu on että oli kyseessä mikä vaatekappale hyvänsä, jos löytyy sopiva, on niitä hyvä ostaa useammat.

        Tietenkin olet. Ei minun kanssa muut leikikään kuin mulkerot ja jännämiehet.. :D


      • helmiä.sioille
        PikkuLikka kirjoitti:

        Huomattu on että oli kyseessä mikä vaatekappale hyvänsä, jos löytyy sopiva, on niitä hyvä ostaa useammat.

        Tietenkin olet. Ei minun kanssa muut leikikään kuin mulkerot ja jännämiehet.. :D

        Ja sinä aina lankeet meikäläisiin mulkkuhuihin... :(

        Miksi?

        Sen kyllä haluaisin kertoa, että minunlaiset mulkut kyllä aina tykästyy sinunlaisiin naisiin, mutta eivät vaan kykene sitoutumaan. Liian vapaudenhaluisia tyyppejä. Eivät ne oikeastaan kykene sitoutumaan keneenkään. Kokeiltu on ja useamman kerran... :) Mutta jostain kumman syystä silti tykästyvät sellaisiin... :D

        https://www.youtube.com/watch?v=I7yemQg64N0


      • helmiä.sioille kirjoitti:

        Ja sinä aina lankeet meikäläisiin mulkkuhuihin... :(

        Miksi?

        Sen kyllä haluaisin kertoa, että minunlaiset mulkut kyllä aina tykästyy sinunlaisiin naisiin, mutta eivät vaan kykene sitoutumaan. Liian vapaudenhaluisia tyyppejä. Eivät ne oikeastaan kykene sitoutumaan keneenkään. Kokeiltu on ja useamman kerran... :) Mutta jostain kumman syystä silti tykästyvät sellaisiin... :D

        https://www.youtube.com/watch?v=I7yemQg64N0

        Ikuisuuskysymyksiä nämä.. :/


      • helmiä.sioille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe