Näin saa naisen suomessa...

ajatelkaahansiitä

1. miljoonia €uroja tilillä
2. helvetin iso kartano/iso omakotitalo
3. ostat joka päivä kaikkea koruja naiselle
4. ole yli 180cm pitkä
5. ole timmissä kunnossa (6 pack)
6. osta hieno auto naiselle
7. anna naisen elää sun rahoilla, ja avaa ehkä naiselle oma tili ja sinne helvetisti €uroja.

17

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luovutinjo

      Näin katkeroituneena keski-ikäisenä miehenä voin todellakin allekirjoittaa aloittajan tekstin. Näin se menee. Mikään normaali, LUE, ikäisensä näköinen, normituloinen, normipainoinen, normaalin näköinen, ei nykyisin riitä.

      Ai harrastatsä jotain?
      Joo, toki, mä käyn lenkillä ja välillä ryhmäliikunnassa.
      Ai, mut sä et niinku kiipeile tai riippuliidä?
      Matkusteletsä paljon?
      En mä juurikaan, lähinnä kotimaassa.
      Ai, okei.
      No kun sä lenkkeilet, niin kai sä treenaat jotain ultraa, tai ainakin maratoonii?
      Ei, mä vaan ihan kuntoilun vuoksi käyn lenkillä, ei mulla siinä sen kummempia tavoitteita ole.
      Ai, sä et niinku tavoittele mitään, ai jaa.
      No, sul on näköjään muutama ylimääräinen kilo.
      Niin no, on mulla kai kolme kiloa johonkin painoindeksiin matkaa, mut mä kun en jaksa olla niin äärettömän tarkka tuon syömisen suhteen, juoksu kuitenkin kulkee ja voin hyvin.
      Ai jaa, sä et niinku pidä huolta itsestäs etkä kato mitä syöt.
      Ei, kyl mä ihan hyvin voin, ja todellakin katson mitä syön, teen kaikki ruokani itse, en vaan niin friikkinä vahtaa painoani. Ei sitä mitään six packiä tässä iässä jaksa hinkata, vaatisi huikean työn.
      Ai, kyl salil missä mä käyn, on six pack tosi monella, kandeis ehkä vähän sunkin harkita sen hankkimista.
      Niin, no, se vaatii kyllä ihan todella kovaa treeniä ja tarkkaa ruokavalioo, olen kuitenkin aika hyvässä kunnossa.
      No, onx sulla hyvä duuni.
      Kiva kun kysyit, on mulla ihan hyvä, olen ollut samassa paikassa jo yli kymmenen vuotta, semmosta keskiraskasta fyysistä hommaa se on, mutta suht varma duuni ja pärjään palkallani.
      Ai, kymmenen vuotta samassa paikassa. Et oo niinku kilpailuttana itteäs markkinoilla?
      Öö, en ole kyllä ajatellut, ihan vaan olen töitä tehnyt.
      Ei kai sulla lapsia vaan ole, ja et kai sä nyt naimissa ole ollut?
      No kyllä mulla yksi on ja olen mä ollut naimisissa, kyllä sitä on näin nelikymppisenä kerran jo ollut. Valitettavasti päättyi eroon jo kauan sitten. Se on ihan käsitelty asia.
      Ai, vai lapsi ja eronnut olet? Okei.
      Kuule, oli ihan kiva jutella ja vähän kysellä, mut mun täytyy nyt mennä, sä et nyt ihan osunut mun kriteereihin. Sä oot jotenkin hieman,,,, sori nyt vaan, mut mä etsin vähän jotain muuta.

      Edellinen lähes suoraa lainaa elävästä elämästä.
      Mitä nää naiset nykyään oikein haluaa, ja mitä ihmettä ne ajattelee itsestään, jotain seuraavaako?
      "No, mä niinku olen tällainen keski-ikää lähestyvä nainen, ja mä siis olen sinkku.
      Niin näillä pohjilla mä niinku odotan miehiltä, jotka siis kans on sinkkuja, että ne ois rikkaita, hyvännäköisiä, siis kakskytvuotiaan ulkonäkö jne jne. Mut elämä ei ole saanut mitenkään kohdella huonosti. Se ois niinku oma valinta jos huonosti on mennyt. Mut mulla siis on kaikki mennyt niin niin putkeen, mut olen siis kuitenkin sinkku nelikymppisenä, ja tietty, tietty mä nyt vaadin sulta, että sä olet lähes täydellinen."

      terv:
      42v, plus kauheat kolme kiloa ylipainoa, tulot vain 35t/v, vanha auto, hampaat on, ei alkoa, ei tupakkaa, en osaa lentää, en kierrä maailmaa, harrastan liikuntaa ja musiikkia, ihan normi ulkonäkö, en haise paskalta enkä hieltä, en osaa tilata viiniä enkä puhu somea. En halua seksiä kokoajan ja heti.

      Olen jo luovuttanut naisten suhteen. Pitäkää tunkkinne. Panostan itseeni ja lähimmäisiini, saa naiset mun puolesta olla.

      • ajatelkaahansiitä

        i feel your pain man! :( koitahan kestää! :)


      • Buenno

        Juurin tämänkaltaiset miehet! Vittuako inisette täällä, ei se sillä muutu, nyt elämä hallintaan ja nainen ulkomailta.


      • NormaJean_

        En tiedä mitä tavoittelette, tuntuu että miehille ei itselleen kelpaa normaali nätti nainen, joku prinsessa pitäisi olla, ja jos vastaanotto on tuo, kaikki naiset ovat kurjia :(


    • rahamiesvuosimallia1979

      No niin Ap ja toinen kirjoittaja laittakaa vaan pää pensaaseen ja kierikää itsesäälissä. Minä täytän noi kaikki kriteerit ja vien teidän naiset.. Tosin kohtaa 7 en toteuta. Eli annan naiselle käyttörahaa tarvittaessa, mutta en mega isoja summia. Muutenhan minua ei enää tarvittaisi..! Lisäksi pelimiehenä en minä joka päivä naiselle timanttikoruja osta, vaan sopivissa tilanteissa. Tällä pidetään daami jännityksen ja odotuksen vallassa..

    • varakasmies

      On tässä kaikennäköisiä onnen onkijoita käynyt yrittämässä mutta minä pysyn sinkkuna.Nainen jota tapailin, pyysi että ostan sille auton jos aletaan seurustelee. Nainen tienasi itse 50 000 vuodessa että olisi ollut varaa ostaa auto itse

    • Mulle riittää vain toi kohta 4.

      • ajatelkaahansiitä

        Niinpä tietenkin riittää -__- t: 170cm kunnollinen työtä tekevä mies.


      • Äh, ei ollut tarkotus olla julma. Ei todellakaan kaikki naiset välitä miehen pituudesta. Ei se pituus lopulta edes ratkaise, saattaa vain kiinnittää huomion ensisilmäyksellä tai olla plussaa. Olen seurustellut varsin lyhyidenkin miesten kanssa :)


    • Kaurapuurollaaamuun

      Raha ja ahneus ratkaisee.Todellakin hyvävaraiset naiset vaatii kumppaniltaan myös rakkautta,eikä vaan rikkauksilla lesottamista.On kiva päästellä uudella autolla ja etsiä kultaansa,suuresta perintötalosta,mutta vähätuloiset ovat tutkimuksenkin mukaan ,onnellisempia ja uskollisempiia.

    • NäinSaatNaisen

      No mitä itse olen tarkkaillut lähipiirissä, niin naisen saamiseksi tarvitaan nää:

      1.Olet valmis käymään kokopäivätöissä

      2.Tykkäät tehdä remonttia

      3.Annat naisen päättää sisustuksesta, siitä yhden vuosittaisen lomamatkan kohteesta ja omasta vaatetuksestasi

      4.Sinulle riittää 4 vapaa iltaa vuodessa kaverien kaa kaupungilla se yksi kalareissu lappiin

      5.Nainen päättää kaikesta rahankäytöstä

      Salilla saa yleensä käydä, se voi olla jopa suotavaa ja joissain tapauksissa pakollista

      Mitään miljoonia siihen ei tarvita, eikä sixpackejä, minimipituutta ei myöskään ole, riittä, että luovut omasta elämästäsi ja alat leikkiä vaimosi prinsessaleikkejä

    • farangkhiinok

      Tervetuloa tänne Thaimaan ihmemaahan niin löytyy aivan erilaisia naisia. 150 senttisiä alle 50 kiloisia nappisilmiä. Ja jättäkää ne turistipaikkojen baaritytöt omaan arvoonsa. Ympäri Thaimaata löytyy naisia jotka ovat omillaan toimeentulevia, kielitaitoisia ja koulutettuja. Itse olen asunut täällä jo muutaman vuoden ja voin kertoa että elämä on aivan eri mallilla kuin suomessa. Täällä saa sen hikisen kaksion hinnalla aivan kunnon kartanon ja vielä uuden menopelin pihaan. Töitäkin olen saanut suvun firmasta ja kohtuullisen korvauksen tehdystä työstä. Ei ole ollut ikävä pimeään pohjolaan. Suosittelen näille katkeroituneille miehille.

    • OnnellinenNainen900

      Vain pieni osa miehistä täyttää nämä kriteerit, mutta suurimmalla osalla miehistä on nainen. Itse olen ihan tavallinen, töissä käyvä, akateemisesti koulutettu nainen ja olen lempannut muutamia hyvinkin varakkaita miehiä, kun ei vaan ole matsannut. Parikymmentä vuotta olen elänyt yhdessä ihan hyvän miehen kanssa. En valinnut häntä minkään kriteerilistan perusteella, vaan siksi, että pidämme toisistamme paljon ja pärjäämme hyvin yhdessä.

    • EteläänMennää

      Oho ompas materialistinen arvio :)))
      Ite en pistäs pillun eteen tikkua ristiin....

    • Dmitri1974

      Yritän antaa neuvoa topicstarterille. Itse en ole suomalainen joten antakaa anteeksi huono suomi.
      Luulen ymmärtäväni naisia aika hyvin kun olen 41 vuotias naimisissa oleva IT alan ja 400t talon omaava mies.

      Naisen päässä on oma ohjelmansa. Luonto on hoitanut sen. Sillä on selkeä päämäärä - tehdä jälkikasvua sellaisen miehen kanssa niin että jälkikasvulla olisi parhaat mahdollisuudet selviytyä. Selviytymiskriteerit ovat muuttuneet luolaajoista mutta periaate on sama - kaikista uroksista pitää valita paras ja tehdä pesä (nest) sen kanssa. Kohdat #1-5 liittyvät siihen. Naisen on pakko valita paras elämänkumppani. Eikä se aina liitty rahoihin, vaikka niilläkin on merkitystä jälkikasvun selvittämisessä.
      Kohdat #6 ja 7 liittyvät yleisen ihmiskehoon sisäänrakennetuun matalampaan refleksiin - ihmisen haluun saada hetkellistä nautintoa. Siitä ei voi moittia pelkkä naisia, sillä se on myös tyypillistä miehille.

      Nimimerkki luovutinjo antoi niin hyvän esimerkin 'taviksen' dialogista että se herätti minut kirjoittamaan tämän pitkän viestin, vaikka yleensä en vastaile kovin paljon näillä palstoilla.

      Tuosta dialogista paljastuu että tämä henkilö on liian tavis, hänellä ei ole mitään erikoispirrettä mikä nostaisi hänet muiden uroksien yli jotta nainen voisi valita juuri hänet. Jos olisin nainen ja tälläinen keskustelukumppani tulisi vastaan, minä olisin tehnyt aivan saman päätöksen.

      Muista: 1. Nainen tykkää kun hänet pelastetaan tylsyydestä - tee jotain odottamatonta ja romanttista, jos et keksi mitään, etsi esimerkkiä netistä.
      2. Hän tykkää kun mies nousee yli muiden miesten, vaikka hetkelliseksi, vaikka pienellä skaalalla: joko opettele joku juttu hyvin ja esitä sen tai järjestä tapaaminen niin että olet alpha macho siellä.
      3. Tunnistele naisia jotka metsästävät vain nautintoa elämässään ja vältä ne, ainakin nuoria sillä iän myötä niistä tulee paljon suostavaisempia.

    • plösöukko39

      Minulla on vain vähän alle miljoona eikä edes kartanoa vaan 150 neliön talo joten en sitten saa naisia. Olen myös alle 180cm reilusti. Kurjaa kyllä on kun ei naista saa mutta ei voi mittää

    • 4653565446

      Aloitus on selvä provo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4540
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2524
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1813
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe