Au pair Espanjaan

lamadre

Etsimme itsenäistä, kykenevää ja ajokortin omaavaa aupairia Etelä-Espanjaan. Toisinaan pitäisi hoitaa kolmea lasta (5,7,10) ja tehdä kevyitä päivittäisiä kotitöitä, kuten laittaa tiskejä koneeseen ja ottaa sieltä pois.

Asumme Malagassa, lähellä aurinkoista rantaa ja 5km keskustasta. Bussilla pääsee niin keskustaan (15min) kuin lukuisiin kielikouluihinkin (lähin 5min).

Etsimme sellaista reipasta ja seikkailunhaluistakin henkilöä, joka tykkää liiskuskella kodin ulkopuolella yksinäänkin. Työ on nimittäin aika ajoittaista. Välillä on niin, että kotona ei tarvita juuri ollenkaan apua - ja silloin on hyvä, jos osaa nauttia elämästä ja matkustella. Toisinaan työrupeama on intensiivisempää, ja vaaditaan paljon työtunteja yhteen putkeen: ruuanlaittoa ja yönukuttamista.

Ainoa erityinen vaatimus on, että suomenkielen tulee olla erittäin hyvää. Lapsille (jotka eivät puhu Suomea) tulisi puhua ja opettaa hyvää äidinkieltä.

Työ alkaisi heti Tammikuun alussa.

5

193

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi, olen kiinnostunut paikasta ja olen juuri Espanjasta etsinyt perhettä.
      Onko sähköpostia johon voin laittaa hakemuksen?

yhteystiedot. [email protected]

• aupairiksi

Mihin voi laittaa viestiä jos on kiinnostunut? :)

• Aupairehdokas

Hei tääällä kans olisi erittäin kiinnostunut. Olisiko mahdollisuuus saada sähköpostiosoitetta?

• lamadre
    • SittenEtelä-Amerikkaan

Hyvä, että myös äidinkielellemme pannaan painoa. Espanjassakin on aivan liian paljon puoliksi suomalaisia, jotka eivät kuitenkaan muutamaa sanaa enempää suomea puhu.

Kuuntelin kerran erään suomalaisen odottavan äidin ja hänen espanjalaisen anoppinsa keskustelua. Em. halusi lapsensa oppivan myös suomen kielen, jälkimmäisen mielestä se haittasi espanjan oppimista. Riippuu tietenkin yksilön kielellisestä lahjakkuudesta, mutta useimmille kaksi kieltä ei ole liikaa. Ja kielen mukana seuraa koko kulttuuri hyvine ja huonoine puolineen. Tässä tapauksessa espanjalaisen äijän lähes teini-ikäiset tyttäret edellisestä suhteesta eivät olleet kuulleetkaan esimerkiksi hampaidenpesusta.

Myös pelkästään vieraiden kielten oppimisen näkökulmasta espanjalainen koulujärjestelmä on tuhoisa. Vai montako espanjalaisia heikommin englantia (jonka eurooppalaisen korkeakoulutetun pitäisi jo mukinoitta hallita, ollaan sentään vuodessa 2016!) taitavaa kansallisuutta löydätte Länsi-Euroopasta?

Espanjalaiset nyt ottavat osumaa, vaikka tämän kirjoituksen kohteena pitivät olla typerät suomalaiset - lähinnä naiset - jotka halveksuvat omaa kulttuuriaan. Kulttuurin tärkein ilmentymä on kieli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      156
      1441
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1160
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      859
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      58
      668
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      41
      617
    7. 48
      613
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      552
    Aihe