Kristuksen tuoksu

ihaniatuoksuja

Onko kukaan ihan konkreettisesti saanut haistaa tuoksua, joka tulee Jeesuksesta?

Luulen että mulle on näin käynyt. Ihana ihana tuoksu.

39

1078

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihaniatuoksuja

Olen siis saanut uudestaan tulla Jeesuksen tykö, vaikka mielestäni tein aika pahoin tuossa puolisen vuotta sitten.
      Nytkin tällä hetkellä, elän sellaista elämää, mistä moni uskova tulisi sanomaan, että teen syntiä.
      Asun siis avoliitossa uskomattoman miehen kanssa jonka kanssa on lapsia.
      Nojuu, Jeesus kuitenkin veti takaisin luoksensa.

Tänään tässä makuuhuoneessa, olin yksin vauvan kanssa.
      Laitoin valot pois ja oven kiinni, koska tunsin että niin pitää tehdä.

Ja valtava Pyhän Hengen läsnäolo täytti koko huoneen. En tiennyt miten päin olisin ja pieni pelkokin iski, koska se voima oli niin valtavaa.

Kun seisoin, rupesin huojumaan ja tuntui että vielä kaadun lattialle.
      Huone sädehti, ja luulen että täällä oli myös enkeleitä.

Tunsin kasvoillani myös ihanan lämmintä henkäystä.
      Jonkun ajan kuluttua kun olin hämmästellyt sitä kaikkea, tunsin nenässäni ihanan tuoksun.
      Se tuli ihan viereltäni, eikä ollut taatusti minusta :D
      Sitä tuoksua tuli aina välillä ja se oli myös erilaista joka kerta.
      Kun sitten vaihdoin vauvalle vaippaa ja kiitin hiljaa Jeesusta, tuli taas ihana tuoksu viereltäni.

Mielessäni vaan rupesi soimaan : Kristuksen tuoksu

Myöhemmin alakerrassa ollessani sitä tuoksua tuli nenääni myös.

Olen joskus aiemminkin kokenut ihmeellisiä asioita, mutta tuota tuoksua en ole aiemmin haistanut.

• PetollinenTuoksu

Noituutta ja haureutta.

• Penuela

Eka tunne..mitä kerroit oli..hmm.toivon että oli hyvyydestä. Sorry ..mietin muitakin..synnytyksen jälkeinen trauma ja psykoosi? Jos ei nämä.. Taivaan enkelit juhli kanssasi uutta ihmistä. Oke. Rukoile ja kiitä!

• Anonyymi

Olen kokenut samankaltaista ilman tuoksua.

• Anonyymi

Budhan henki kävi kimppuun YouTube tibetan healing sound

• Anonyymi
        PetollinenTuoksu kirjoitti:

Noituutta ja haureutta.

Jogabudha nyt medioimaan. Kastoi vanhaan Mooseksen kleopatroihin. Arabeilla sama. Alat vaan joikata ja ripustella hindupatsaita. Manalassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kokenut samankaltaista ilman tuoksua.

Somaleilla se tuoksu vasta tuntuukin woodoo.

• tuksujaon.monta

"Riippuu" mitä haistaa!

Jos näet Jeesuksen ojanpohjalla olevassa alkoholistissa, onhan hän lähimmäinen, niin ainakin alussa tämäjeesus ei ole niin läheistuoksunen, että moni kävelee ohi. Mutta, kuka näkee hänessä uudenluomuksen, tuo tuoksu voi kutsua luokseen ojentamaan hänelle käden ja sanomaan "nouse", sinua kutsun juhlaan.

• Anonyymi

Alaspainettu lestat hellarit laittanut vaparit saatanalle. Onko jalostaja muuten vapareiden tuote.

• selvä_suuntaus

Ennen ihmiset näkivät vaaleanpunaisia elefantteja. Nyt kun on siirrytty kovempiin aineisiin, ovat hallusinaatiotkin muuttaneet muotoaan.

• Anonyymi

Nyt ne kuvittelee olevansa nasiireja käy puhdistus kasteilla ja ennustaa et Jeesus syntyy betlehemissä ...

• karmealöyhkä

Ilen. Haisi kuin rutto- tai spitalispotilas. Haisi myös valheelle ja typeryydelle.

• ihaniatuoksuja

Raamatussa on kerrottu että kadotukseen joutuvat eivät pidä siitä tuoksusta.
        Pelastetut pitävät siitä.

Näin oon asian ymmärtänyt.

• ihaniatuoksuja kirjoitti:

Sulla on aistiharhoja ja harhaluuloja.
        Pidät avoliittoasi syntinä, ja silti elät siinä.
        Tuo asia ottaa sulla kai liian koville ja olet muuttunut psykoosiksi.

"Kristuksen tuoksu", hajuvedelleko se tuoksuu. Jeesus kävi ihmisenä maan päällä ja kävi täten paskallakin. Oiskohan pieraissukkin joskus?

Hahahaa... Kristuksen tuoksu..

Ota puheeksi avomiehesi kanssa tuo naimisiinmeno niin ei tarvitse pelätä eikä ihmetellä että muut uskovat halveksivat ja tuomitsevat.

Kun sisäinen ristiriitasi katoaa katoaa myös psykoottiset oireesi.

• Anonyymi

Rutto ja spiraali ihan juutalaisten tauteja on muuten Intiassa. Ette osaa lukea sitten kyllä juutalaisessa oli spitaali tauti sen on rabbit itse kirjoittanut.

• Anonyymi
        ihaniatuoksuja kirjoitti:

Evankeliumin tuoksu on kuoleman tuoksu lestadiuksen saatanalle laittajille ja väärille profeetoille.

• uskokasterakkaus

Sana rististä on hullutus niille jotka kadotukseen menevät . Mutta meille jotka pelastumme se on jumalan voima . Ristinsä veren kautta pelastaa. Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa. Evankeliumi on kuoleman tuoksu kadotukseen menijöille. Haista muslimia...hindua ..okkulttismishamaani haisee kalmanhaju. Kristus on monelle ilmestynytkin . Kristus meissä kirkkauden toivo. Pidetään usko Jeesukseen. Taivaalliset on ikuisia maalliset katoaa. Näkymättömät ja näkyväiset molemmat on luotu. Pahat henget poistuu Jeesuksen nimessä . Pitäkää risti näkyvillä kodeissakin. Hävittäkää noitaesineet ja kirjat sekä patsaat. Varastetut tavarat voi palauttaa tai polttaa. Muiden uskontojen kirjat voi polttaa koska nehän on valetta. Saatana on valehtelija sitä pitää vastustaa. Jeesus on sama tänään eilen ikuisesti. Iankaikkinen elämä Kristuksessa taivaassa. Koti taivaassa. Lapsille kuuluu opettaa Jeesuksesta ja kastaa Jeesukselle. Onhan vauva kastettu ja muut lapset. Pysykää kristittyinä lujina uskossa. Roomalaiskirjeissäkin on hyvää opetusta Jeesuksen lahjasta meille .

• HyiHitto.sentään

Jeesuksen tuoksu on kalman haju.

• Anonyymi

Pierussani oli kalmanhaju akryylimassan kärystä aikoinaan auton kynnyksestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pierussani oli kalmanhaju akryylimassan kärystä aikoinaan auton kynnyksestä

Maalasin siihen autoon JUHAnnuksen pilvipoutaisena päivänä pilven ARENTTIen pajassa

• Anonyymi

On kadotukseen menijöille. Vaihda suuntaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maalasin siihen autoon JUHAnnuksen pilvipoutaisena päivänä pilven ARENTTIen pajassa

Johanneksen nimi eri kielillä vaihtelee mutta tehän tunnette kielet historian jne

• ristinverta

Saatana ja synti sekä pahat puheet ja noituus sekä muut uskonnot vie ihmiset katuojaan . Riivaajahenget ja demonit vaivaa ihmisiä mitä enempi huoraa ja muuta. Mutta Jeesus on suurempi . Jeesusta kun huutaa avuksi niin apu tulee. Jeesuksen nimi on suurempi kuin riivaajien. Demonit voi puhua ja huutaa joten Jeesusta kuuluu huutaa apuun. Maria magdalasta oli demoneissa kun Jeesus ajoi siitä 7 pahaa demonia ulos ja se lähti seuraan Jeesusta. Jeesus on sama eilen tänään iankaikkisesti. Magdala oli paikkakunta. Jeesus myös vapautti monia taudeista . Sama Jeesus tänäänkin. Saastaiset henget lähti huutaen. Myös himoista Jeesus vapauttaa . Pyydä vapautusta esim.nikotiinista tai Alkosta. Voit itse rukoilla tai mennä rukoiltavaksi tai jättää rukouspyynnön. Kastakaa lapsenne käykää ripari lukekaa raamista uutta testamenttia. Jeesus on kirjoittanut raamatun . Se on luojasi. Vanhan testamentin lait on rikottu siksi eläinuhrit lopetettiin kun Jeesus tuli itse uhriksi meidän edestämme . Me kiitämme häntä siitä . Siksi evankeliumi on ilosanoma. Hyvä uutinen. Syntisi on sovitettu . Olet saanut anteeksi ja saat. Et joudu helvettiin pääset taivaaseen. Olet armahdettu. Olet rakastettu. Elät ikuisesti taivaassa. Tämä on evankeliumi. Uusi testamentti . Rakkaus on Jumalasta. Katsele Jeesusta. Lovelivelove. Sitä ei voi ansaita eikä ostaa eikä myydä se on lahja sulle ilmaseksi . Lunastus sinusta ristillä. Risti on hyvä asia . Kuolema ja synti voitettu sinun puolesta . Jihuu oon vapaa tuomioista oon pelastunut oon luojan lapsi oon taivas kansalainen . Risti on sovinto . Risti on tulevaisuus . En oo menossa helvettiin vaan pääsen taivaaseen. Rakastan ristiä. Se on mulle paras joululahja joka on ikuinen. Sieluni joka on hengellinen ruumiini elää aina taivaassa . Olen kuin enkeli siellä missä ei syntiä enää ole eikä pahaa. Siellä on mun kotomaani sinne tahdon mennä . Kristitty kokee vain yhden kuoleman muilla on se toinenkin . Ylösnousemus ja elämä . Elämä kuolleista. Kristus meissä. Lutherkin luritteli lauluja Jeesukselle että siit enkelitkin riemuiten veisaavat hälle kiitoksen . Veisaa kiitosta . Voit itsekin kirjoittaa lauluja Jeesukselle . Ihan joka päivä. Lahjavanhurskaus lahjaksi joten älä katso itseäsi katsele Jeesusta. Jeesuksen veri peittää ja pesee syntisi päivittäin ikuisesti . Lahja sulle. Kasta sukusi kristityksi .

• Anonyymi

Jos tiedät niin fariseukset laittaa saatanalle ihmisiä ....

• parempi

Rutto ja spitaali ovat syntitauteja Egypti vitsauksia haagararabiasta kuten elukoissa on vitsauksia syntimme tähden. Mitään käärmeitä tai rottia ei saa pitää ihmisten asunnoissa eikä syödä niitä vaan hävittää ne. Niissä on tauteja . Hiirissä myös . Suomeen on tuotu mustia rottia lemmikeiksi . On käärmeitä kodeissa niin että vauvojen sängyissä niitä on vauvan kanssa . Mitä kauhua voi vauvana kokea . Käärmeet pitää laissa kieltää lemmikkinä sekä rotat ja hämähäkit ihan lastenkin takia ja tautien koska niille kasvatetaan rottia ja hiiriä ruuaksi ihmisasunnoissa . Musta surma on mustista totista eli rutto paiserutto joka esiintyy nykyäänkin monissa maissa. Spitaalia on mm.virossa itärajalla joten nämä rottia ihmisasunnoissa pitävät ovat yhteiskunnan vihollisia . Jeesus taas käski olla tekemättä syntiä ja hoitaa sairaita sekä auttaa köyhiä joten hänestä ei ruttoista saa millään . Tosin hpn voi niistä parantaa kun katuu syntejään ja kääntyy sekä rukoilee armoa anoen. Siukkis kaikille . Polta noitakirjasi niin olosi paranee.

• rakkausikuinen

Hengellinen maailma onkin salattu viisailta mutta ilmoitettu lapsenmielisille . Pureheard. Puhdas sydän.

• lovepuliukkoakkoja

Pultsarit onkin ykkösrakkaita Jeesukselle sen nimi kun on pelastaja . Jeesus aterioi syntisten kanssa joita se tuli pelastamaankin. Toivon että kaikessa menestyt ja pysyt terveenä Niinkuin sielusikin menestyy .

• Retu3

Jeesuksen tuoksu tarkoittaa uudestisyntynyttä armahdettua ihmistä, josta lähtee rakkaus Jeesusta ja lähimmäisiä kohtaan. Tämä tuoksu ei tarkoita nenällä haistettavia hajuja , vaan hengellistä elämää joka on Pyhästähengestä uudestisyntyneessä ihmisessä oleva Jeesuksen tuoksu. Uudestisyntymätön ihminen aistii tämän ja vaivautuu tällaisen ihmisen läheisyydessä. Nenällä haistettavat hajut ovat maanpäällisiä sielunvihollisen tekemiä korvaaja tuoksuja, että ihminen uskoisi valheen.
      Jeesus ei koskaan anna meille mitään temppuja koska hän on totuus.
      Sielunvihollinen pystyy tekemään kaikki ilmestykset ja muutkin temput jos näkee, että ihminen ei pysty erottamaan vaan on altis vastaan ottamaan. Taivaasta tullut ilmestys ilmoittaa aina ja vain Jeesuksen ristin ja että usko häneen. Jeesuksen tuoksu tulee siitä kun ihminen saa syntinsä anteeksi ja kirkastuu, että Jeesus on minutkin sovittanut ja armahtanut. Se on sellainen asia joka ei temppuja tarvitse, eikä siihen kuulu mitkään kotkotukset.

• Anonyymi

2Kor.2:14-17 Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka aina kuljettaa meitä voittosaatossa Kristuksessa ja meidän kautamme joka paikassa tuo ilmi hänen tuntemisen tuoksun! Sillä me olemme Kristuksen tuoksu Jumalalle sekä pelastuvien että kadotukseen joutuvien joukossa: näille tosin kuoleman haju kuolemaksi, mutta noille elämän tuoksu elämäksi. Ja kuka on tälläisen kelvollinen? Sillä me emme ole niinkuin nuo monet, jotka myyskentelevät Jumalan sanaa; vaan puhtaasta mielestä, niinkuin Jumalan vaikutuksesta, Jumalan edessä, me Kristuksessa puhumme.

• Anonyymi

Juu hellarit judet ei onneksi myy sanaa rahasta...

• Anonyymi

Ef.5:1-2 Olkaa siis Jumalan seuraajia, niinkuin rakkaat lapset, ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle suloiseksi tuoksuksi. Fil.4:18 Olen nyt saanut kaikkea, jopa ylenpalttisesti; minulla on ylinkyllin, saatuani Epafroditukselta teidän lähetyksenne, joka on suloinen tuoksu, otollinen, Jumalalle mieluinen uhri.

• Anonyymi

Turkin matkaajat siellä on sikahalpoja vuokra asuntoja noille pakolaisille ja ruoka halpaa sekä monet ostaa sieltä asuntoja Alanya alueella siellä on historiassa vainottu kristittyjä mutta jos ostelee koko alueen pikkuhiljaa...

• Anonyymi

Älä nyt enää pilkkaa. Budha.

• Anonyymi

Haistoin äsken kristuksen tuoksun "juoponhajussa"

• Anonyymi

KOLMESSA ERI TILAISUUDESSA OLEN KOKE NUT IHANAN TUOKSUN...PYHÄINM.PÄIVÄNÄ VIIMEKSI EVL.SRK .KESKUKSESSA.
      SAMOIN TAKANA ISTUNEET JA
      MOLEMMAT VIERELLÄ ISTUNEET.EVANKELISTA PUHUI JUMALAN RAKKAUDESTA JA VOIMAKAS IHANA TUOKSU YLLÄTTI ..USKOVAT RIEMUITSEVAT KIITTÄEN
      , MAAILMA N IHMISET TUOMITSEVAT HULLUUTENA !

• Anonyymi

Kolmesti olen kokenut Kristuksen ihanan tuoksun. KIITOS JEESUS !!
      Viimeisin pyhäinmiest.päivänä " valtakuinta rukoilee " tapahtumassa Kajaanissa.
      Evankel.Tatja Lappalaisen puhuessa Jumalan rakkaudesta ihana tuoksun aisti vierell.ja takana istuvat n.6 henkilöä.. Maailman ihmisille noituutta ja hulluutta !

• Anonyymi

Jeesus haisi hielle, lialle ja kalalle niin kuin muutkin sen ajan ihmiset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      25
      9861
    2. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      76
      7294
    3. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      28
      4751
    4. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      232
      3844
    5. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      33
      3113
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      13
      2806
    7. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      109
      2753
    8. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      18
      2608
    9. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      47
      2457
    10. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      2439
    Aihe