Toivottavasti tämä ei pidä paikkansa, mutta Sirkesalon perhe oli kadonneiden listalla seuraavassa linkissä: http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/id5096.html
Tietääkö kukaan enenpää asiasta???
Aki Sirkesalo????
22
20205
Vastaukset
- kalle
Ketä ***** kiinnostaa joku ***** Aki Sirkesalo ? Maailmassa on vähän tärkeämpiäkin asioita kun turhat julkkikset....
- rikki
Kuka on turha ja kuka ei...
Itse suuren surun läpikäyneenä(käyn sitä kyllä vieläkin) olen akin biiseistä saanut tuskassani helpotusta ja tosiaan,on maailmassa muitakin tärkeämpiä asioita, mut suren yhtälailla akin ja hänen perheensä kohtaloa kuin muidenkin siellä menehtyneiden.
Tiedän kyllä ainakin osin sen helvetin minkä läheiset nyt joutuvat käydä läpi ja todellakin toivon, että he saisivat jostakin voimaa.
Itse sain sentään lapseni haudata ja en voi kuvitella sitä kipua jos läheinen ei löydy.... - Johannes
Löytyykö tästä maasta TODELLA niin pienipäisiä ja tunnekylmiä ihmisiä, että puhuvat turhista julkkiksista silloin kun suru on todellista. Häpeäisit Kalle ja pyytäisit julkisesti anteeksi!
- Debora
rikki kirjoitti:
Itse suuren surun läpikäyneenä(käyn sitä kyllä vieläkin) olen akin biiseistä saanut tuskassani helpotusta ja tosiaan,on maailmassa muitakin tärkeämpiä asioita, mut suren yhtälailla akin ja hänen perheensä kohtaloa kuin muidenkin siellä menehtyneiden.
Tiedän kyllä ainakin osin sen helvetin minkä läheiset nyt joutuvat käydä läpi ja todellakin toivon, että he saisivat jostakin voimaa.
Itse sain sentään lapseni haudata ja en voi kuvitella sitä kipua jos läheinen ei löydy....... miltä sinusta tuntuu. Itsekin olen lapseni saanut haudata, hän oli ainoani. Vaikka aikaa on kulunut jo yli kymmenen vuotta, en voi hänestä ilman itkua kenellekään kertoa.
Elämä kuitenkin jatkuu sinullakin, kuten se jatkui minullakin. Se jatkuminen ja arkipäivän touhut tuntuvat niin turhilta ja mitättömiltä kun itse on suurten ja pyhien tapahtumien äärellä...
En voi paremmin lohduttaa. Surun syöverit on jokaisen itse käytävä läpi, ennenkuin ne voi jättää sivummalle, mutta koskaan ne eivät unohdu ... - järkyttynyt
ei hyvä ihminen. mene pois koko sivuilta mutta älä anna turhia lausuntoja tänne. kiitos.
- akk
julkkis tai ei..ihmisiä me kaikki siitä huolimatta ollaan...miettisit vähän ketä arvostelet...ite taiat olla tunteeton paskiainen..häpeä.
- Kuka on surumme arvoinen
Johannes kirjoitti:
Löytyykö tästä maasta TODELLA niin pienipäisiä ja tunnekylmiä ihmisiä, että puhuvat turhista julkkiksista silloin kun suru on todellista. Häpeäisit Kalle ja pyytäisit julkisesti anteeksi!
Eikö julkkis olekaan surumme arvoinen? Kuka sitten on?
- Olin äiti hetken
Debora kirjoitti:
... miltä sinusta tuntuu. Itsekin olen lapseni saanut haudata, hän oli ainoani. Vaikka aikaa on kulunut jo yli kymmenen vuotta, en voi hänestä ilman itkua kenellekään kertoa.
Elämä kuitenkin jatkuu sinullakin, kuten se jatkui minullakin. Se jatkuminen ja arkipäivän touhut tuntuvat niin turhilta ja mitättömiltä kun itse on suurten ja pyhien tapahtumien äärellä...
En voi paremmin lohduttaa. Surun syöverit on jokaisen itse käytävä läpi, ennenkuin ne voi jättää sivummalle, mutta koskaan ne eivät unohdu ...Pari kolme vuotta sitten menetin kuolleena synnyttämäni, ainoaksi jääneen lapseni. Siitä vuoden päästä istuin yön isäni kuolinvuoteella: se oli minulle erittäin tärkeää, olla läsnä Isän lähtiessä viimeiselle matkalle.
Molemmat menetykset olivat todella kovia. Jotenkin Isän kuoleman osasi käsitellä paremmin, lapsesta en meinannut päästä millään yli.
Yksi nainen neuvoi minua: rakennetaan valkoiset kauniit portaa Isällesi ja lapsellesi. Niiden on hyvä kulkea viimeistä matkaa yhdessä. Mielikuvahrajoistusaa... mutta se auttoi lopulta. Vaikka lapseni tipahti niitä rappuja alas tuhat kertaa, onnistuin hyväksymään ajatuksen, että ei lapsellani olisi parempaa paikkaa kuin olla Isäni turvallisessa sylissä...
Toivon kaikille läheisensä menettäneille, että he jotenkin jaksaisivat elämää eteenpäin. Surusta on hyvä puhua, niin vaikeeta kuin se usein onkin. - enarbaro
rikki kirjoitti:
Itse sain sentään lapseni haudata ja en voi kuvitella sitä kipua jos läheinen ei löydy....Voimia Sinulle!
- sarkku
Kyllä ihmisten kohtalo kiinnostaa. Oli sitten julkkis tai ei jokainen ihminen on arvokas. Jokaisen kohtalo on ennelta määrätty; emme voi siihen vaikuttaa vaan hiukan yrittää suuntaa ohjata. Mielestäni tämä katatrofi koskettaa ja pittää tuoda tunteita esiin. Ammatti-ihminen sanoi, että ihminen jolle tämä ei hertätä minkäänlaisia tunteita on psykopaatti.
Herätti tämä sinussakin tunteen...ei kiinnosta.
- crow
Ihmiset suree kaikkia kuolleita, mutta sirkesalo on ainoa (siis niille kenen sukulaisia tai tuttuja ei siellä ollut) kenelle saa kasvot. Sen takia kannetaan huolta. Käytä 3 sekuntia päätäs ja mieti.
- elämänlanka
Ompahan kadonnut kuka tahansa niin se surettaa,mutta suru saa Akissa kasvot!Ja hänen biisinsä ovat erittäin hyviä!
- Vetu
Kuten sanoit,kun löytää surulle kasvot,niin on helpompi olla mukana.Vaikka Amerikan pommihommat oli kova isku,niin kovempi isku on aina kun se tulee tunnetulle tai tutulle.Aina kuitenkin on sydän matkassa,mutta tuntee jotain läheisyyttä...
- *Surullinen*
Kyllä tuo tieto kait pitää kutinsa....en tiedä tarkemmin...
- ei-juntti
Oli sairasta sinulta aloittaa tämä otsikko. lehdistökin on asiasta ollut hiljaa, kun kunnoittavat hänen omaisiaan ja sukuaan. Olisi tämä keskustele näin julkisesti voitu jättää pois ja kirjoitettu vasta sitten kun asia on varma
- elämänlanka
Hei! Olen samaa mieltä kanssasi!Pitää kunniottaa omaisia ja heidän suruaan!
Eli turhaan aloittettu kirjoittelu ennen aikojaan! - MLö
elämänlanka kirjoitti:
Hei! Olen samaa mieltä kanssasi!Pitää kunniottaa omaisia ja heidän suruaan!
Eli turhaan aloittettu kirjoittelu ennen aikojaan!...mitä ihmeen kunnioitusta. Listahan on perkele netissä tarjolla. Nytkö tämän aiheen aloittaja on jokin syllinen ! Sun nimes pitäis olla sillä listalla....
- hauta
MLö kirjoitti:
...mitä ihmeen kunnioitusta. Listahan on perkele netissä tarjolla. Nytkö tämän aiheen aloittaja on jokin syllinen ! Sun nimes pitäis olla sillä listalla....
Joo mitä hypitte täällä - tämäkin on mediaa- täällähän sitä revitellään koko hauta esiin!
- Aksu
hauta kirjoitti:
Joo mitä hypitte täällä - tämäkin on mediaa- täällähän sitä revitellään koko hauta esiin!
Enkeleitä, toivottavasti selviää onko heitä. Toisen suru voi olla toisen onni, vaikka suurin osa ihmisistä tunteekin surua katastrofin johdosta.
- mimmi82
Onneks ei kukaan parempi laulaja kuollu.
- JJ82
no kylläpä tuli taas oikein kommentti! olipa hyvä että kerroit koko nettikansalle miten älykäs olet..
- pikku-liisa
JJ82 kirjoitti:
no kylläpä tuli taas oikein kommentti! olipa hyvä että kerroit koko nettikansalle miten älykäs olet..
Ihan sama kuoliko siel sirkesalo tai jotain muita. En tunne heitä, niin aivan sama. he ovat vain ihmisiä, joita on liian paljon muutenkin.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189