Ihanaa. Lämmin kiitos taas appivanhemmille.
Olisi tullut todella vaatimaton Joulu ilman heitä. Olemme kumpikin työttömänä ja tulot on todella pienet. Lapset sai todella ihania lahjoja ja Jouluruokakin oli aivan taivaallista.
Ja muistivat he myös meitä aikuisiakin. Vaikka meillä ei ollut heille antaa lahjaa eivät he siitä loukkaantuneet. Kiittivät kauniisti kun saivat viettää Joulun kanssamme. Vaikka hehän sen Joulun meille toivat. Kiitos olette ihania.
Kiitos appivanhemmat
7
149
Vastaukset
- Matti.kukkaroisessa
Kun olimme nuoria ja lapset pienet, oli yksi joulu, jota ei vietetty lainkaan. Rahaa ei ollut mihinkään. Onneksi lapset olivat niin pieniä, etteivät tienneet menettäneensä jotain. Omat vanhemmat eivät osallistuneet pennilläkään, eivät myöskään miehen suku. Hänellä ei vanhempia enää ollutkaan.
Meillä oli samat ruuat kuin arkena, eikä lahjan lahjaa.
Minkähänlaiset valitukset tällä palstalla olisi, jos nykyajan lapsiperheelle olisi käynyt yhtä huonosti.- aito.joulu.ilman.krääsää
Samat ruat kuin arkena...pisti taas silmään. Siis en kritisoi teitä vaan haluan herätellä ihmisiä tajuamaan, että joulun viettäminen ei ole kallista.
Jouluruat ei ole kalliita, jos osaa tehdä itse. Ja en kyllä tunne montakaan joka ei olisi koskaan peruna- tai porkkanalaatikkoa tehnyt. Kyytipojaksi käy hyvin halvin lenkki uunissa paistettuna. Punajuuret, herneet, kaali, makaronit, maito, munat, luumut ovat edullisia hankittavia. Lahjoja voi tehdä vaikka jätteistä. Kyse on enää mielikuvituksesta. Itse purin vanhan villapaitani ja tein sukat, joita en ole tehnyt 30 vuoteen. Mutta ihan kelpo lahja niistä tuli. Tyttö askarteli vauvan vanupeitosta nuken, jonka antoi pienelle serkulleen.
Joulu on mielestäni kaikkein edullisin juhla, jos vertaa moneen muuhun. - 96321
Ollaan kiitollisia ihanista läheisistämme ja heidän avusta. Lakataan haukkumasta läheisiämme ja kunnioitetaan heitä. Näin hekin kunnioittavat teitä.
- hoit_su
96321 kirjoitti:
Ollaan kiitollisia ihanista läheisistämme ja heidän avusta. Lakataan haukkumasta läheisiämme ja kunnioitetaan heitä. Näin hekin kunnioittavat teitä.
kauniisti sanottu♥
- aikuisiavauvoja
Tätähän se on näillä laiskoilla, haisevilla pummiloisilla.
Aina pitäisi jonkun olla rahapussi leväällään auttamassa auttamassa ja itse ei haluta tehdä mitään paremman elintason eteen.
Kaikki oitää saada heti ilman työntekoa.
Pthyi saatana miten tyhmää väkeä. - nokinokkanen
aikuisiavauvoja kirjoitti:
Tätähän se on näillä laiskoilla, haisevilla pummiloisilla.
Aina pitäisi jonkun olla rahapussi leväällään auttamassa auttamassa ja itse ei haluta tehdä mitään paremman elintason eteen.
Kaikki oitää saada heti ilman työntekoa.
Pthyi saatana miten tyhmää väkeä.toivon että pääset pian koristamaan kortistoa, räkänokka.. ja että aloittaja saa työsi
- Oppistajoo
Vuonna 1995 vietin ensimmäisen joulun vaimoni kanssa. Menimme hänen vanhempiensa luokse. Jälkeenpäin olin tyrmistynyt. Siellä joulu tarkoitti puolenpäivän aikaan kinkun laatikoiden ja lihapullien ahmimista 10 minuutissa ja sitten joulu olikin ohi. Huolimatta siitä että appiukko oli ollut 28 vuotta kaupunginjohtajana ja ollut monessa gourmet juhlissa mukana . 1996 vaimoni tulikin sitten vähän yli vuoden seurustelun jälkeen meidän suvun joulujuhliin missä syötiin alkupaloja, alkuruokia ja pääruuan noin 3 tunnissa seurustellen ja keskustellen niitä näitä. Kahvit ja jälkiruuat sitten myöhemmin kun lahjat jaettu.. Sitten jatkui seurustelu olohuoneessa. Vaimoni sanoikin kun ajettiin kotiin ettei ikinä kokenut näin ihanaa joulua ja ruokailua. Sen jälkeen vietetty joulut minun suvun mukaan....Tavat on monet ja toki kaikkia pitää kunnioittaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682219Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921496Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621302Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701281- 1151150
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍84899- 104879