http://yle.fi/uutiset/testaa_kuinka_hyvin_sinulta_sujuu_parituhatta_vuotta_sitten_puhuttu_suomi/8420633
Täällä tuloksena tietenkin kaikki oikein.
Kielitesti
6
<50
Vastaukset
- oioi---
Minä olisin väärään aikaan väärässä paikassa pari vuosituhatta sitten...
Mä en saanut kuin puolet oikein.
Meni sen verran huonosti, en kehtaa edes mainostaa. Parituhatta vuotta sitten olisin ollut tosi pulassa. En minä niitä ymmärtänyt.
Eikä muuten mene sen paremmin nytkään. Ihan toivoton tapaus.
.
Tässä tuntee itsensä aika tyhmäksi. Tämä helppo sanailu tuo hetkellisesti lohtua.
.
"The Spruce is on fire! = Kuusi palaa
The Spruce returns = Kuusi palaa
The Number six is on fire = Kuusi palaa
The Number six returns = Kuusi palaa
Six of them are on fire = Kuusi palaa
Six of them return = Kuusi palaa
Your moon is on fire = Kuusi palaa
Your moon returns = Kuusi palaa
Six pieces = Kuusi palaa"
.
(sanaleikki löytyi netin ihmeellisestä maailmasta)Heh! Jopa heikolla rantaruotsilla ymärrän paremmin, kuin parituhatvuotisella suomenkielellä. :)
- määmy
Kielitesti... hetko... käyn testaamas osaanks viel antaa kielisuudelman...
Näköjään, puolisoin makaa sohval taju kankaal varpaat lieväst vipattaen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381