Haluan korvikset!

Korviinreiät

Tuota tuota... Tahtoisin korviin reiät ja joo olen poika. Mutta kysyn neuvoa ja mielipidettä tytöiltä että kannattaako ottaa molemmille puolille vai vaan toiseen vai toiseen vaikka kaks ja toiseen vaa yks vai molempii useampia ja minkälaisia korviksia kandee käyttää nappeja vai renkaita vai jotain muita? Ja sopiiko korvikset pojille esim poninhännän kans? Helppii!

9

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaljakoriolut

      Ota molempii yhen tai useammat mutta ota nimen omaan molempiin. Näyttää kivalta miehillä

    • Niinajokinen

      Ota vaan useita tai molempii yhet riippuu tyylistä. Ja poninhäntä tai nuttura sopii oikein hyvin.

    • Annakoivumäki

      Miehille sopii korvikset hyvin jos on molemmissa. Ja kyllä poninhäntä sopii hyvin korvisten kanssa.

    • Stiinamäkiniemi

      Pidä rengaskorviksia jos on vaa yhet reiät mut jos on useempia nii sopii myös napit. Poninhäntä sopii nappien ja renkaiden kanssa :)

    • muttahauska

      Tämäpä oli hauska ponnaripojan yksinpuheluketju. Itse kysyi, -itse vastasi.

    • esegstths

      Poninhäntä sopii hyvin ja ota molempiin niin näyttää pareemalta

    • eireikiäenää

      Kehottaisin miettimään ihan ekaksi minkälaisia koruja pitäisit.

      esim jos olet suunnitellut pitäväsi vain toisessa korvassa yhtä korua niin rengas näyttää ainakin omasta mielestäni silloin coolimmalta.

      jos taas haluat jotkut "napit" tai timantit, niin silloin molemmissa korvanlehdissä on yleensä paremman näköinen.

      En ehkä kumminkaan kehottaisi otattamaan yhteen korvaan heti ekaksi kahta kun et varmasti tiedä, että tuntuuko se korvakorujen pitäminen sitten sinun jutullesi. Itsestäni ne tuntuivat epämiellyttäviltä vielä kuukausien pidon jälkeenkin, kun tiedostin niiden olemassaolon jatkuvasti.

    • Annastus

      Ota molempii korviin ja pidä poninhäntää nii oot cool :)

    • korujakaikille

      Makunsa kullakin itse olen nainen ja tykkään jos miehellä on pariton määrä korviksia eli esim. vain toisessa korvassa yksi. Mitä sit ehottaisin koruks...hmm... se riippuu millasia vaateita pidät mut esim. pienet mustat lasi neliöt on nättejä miehillä ni voisin ehottaa jotakin sellasta. Ne on kans tosi komeita mut harvoin nään länsimaissa miehillä et on reikä sekä lehdessä että ylempää rustossa ja niistä kohista yhistyy korussa ketju. Toivottavasti oli jotakin apuu tästä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe