Mistä niitä käsikarvojen vaalennus aineita nyt oikein saa? Netistä en löydä kun mainintaa veet ja surgi tuotteesta,mut arvatkaapa löytyykö niitä mistään? Ei! Oon kolunnu kaupat ja netin. Ebaysta ym en tilaa et ihan suomen puolelta kiitos! Vai voisinko värjätä hiuksille tarkotetulla värinpoistolla? Miten onko kellään ideoita?
Karvojen vaalennus aine
5
677
Vastaukset
- löysinköhän
http://hintaseuranta.fi/tuote/veet-hair-bleaching-cream-normal-skin-1-set/2209822
http://hintaseuranta.fi/tuote/andrea-gentle-creme-bleach-face/490630
Hiuksiin tarkoitetut vaalennusaineet ovat kyllä sen verran vahvoja ja allergisoivia, etten niitä kyllä kehottaisi käyttämään ihokarvoihin. - Selleripää
Ihanaaa kiitos! Heti tilaukseen ja sitten blondaamaan :D
- Joudut_kierteeseen
Blondaus on sitten uusittava tiheästi. Koska karvoitus kasvaa nopeasti, tumma tyvikasvu ei ole kivan näköinen.
- Selleripäää
No nuo mun karvat on semmosia hennompia ei ihan sysimustia eikä kovin pitkiä tai paksujakaan.näkyy tietyssä valossa ja läheltä . Löysin myös semmosen paikan kun bangerhead ,mistä sai tilattuu yhtä sun toista myös vaalennus ainetta. Shopping4netistä luin aika paljon huonoja kokemuksia ja aina epäilyttää antaa pankki kortin numeroa...
- Pettynytmiisa
Ei kyllä toimi mulla toi vaalennus. Ohjees lukee että 5min vaikutus aika, koitin ja ei mitään. Annoin olla 15min ja sama tulos eli ei hitusenkaan vaalentunut....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315713
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134342- 1962389
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661780Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791716Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351487Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741365viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241214- 941195