Miksi tämä palsta on alkanut hyppimään niin että näpäytys menee ihan väärään ketjuun ja joutuu näkemään kaikenlaista teinien saastapurkausta, kun koettaa päästä asiaketjuun.
Miksi Kemi palsta hyppii?
21
132
Vastaukset
lääkkeet!
- eivaraaostoksiin
Hyppii.
Tarkoitus olisi että näpäytys osuisi mainokseen. - sanon-vain
Minulla on jo kumppani.
- soldiers
"suvakki, muslimin kikkelinimijät", yrittävät estää tavallisten kemiläisten mielipiteen ilmaukset?
- Potilaat
Onanoi sinä peräkammarissa vaan muun Hitler-jugendin kanssa.
- kylllästynyt
Kuinka kauan tätä koululaisten lomaa taas kestää?
- Krkdudisisk
kylllästynyt kirjoitti:
Kuinka kauan tätä koululaisten lomaa taas kestää?
Onanian Pojat taitaa viettää aikaansa enimmäkseen kotona, ei koulujen lomat siihen vaikuta.
- neuvoj.a
kylllästynyt kirjoitti:
Kuinka kauan tätä koululaisten lomaa taas kestää?
Ja kuinka sen kestää?
- Ihmetellen
Joo alkaa sen verran vit...an tämä hyppiminen, etteipä tarvitse enää tätä kautta kertoa mielipidettää silloin harvoin ku otan kantaa johonki asiaan. Sama koskee myös mitä asiaa tai asian viertä on toisilla sanottavanaan. Eipä viitti enää niitäkään lukea kun se menee yhdeks näpyttelyks ennenku pääsee asiaan.
- epä-ajan-kohtaisia
Äh. Nyt jouduin kohtaan tarkista palkkasi onko ajan tasalla. Viimeksi jouduin lukiomainokseen. Olen eläkkeellä oleva maisteri.
- ihansietämätöntä
Minulla on käytössä ponnahdusikkunoitten esto. Mutta siitä ei ole apua hyppimiseen. Mikä voisi auttaa.
- ei.ole.muuallaa
Tosi kummallista.
- en.muista
Palsta hyppii kuin säikkyvä aropupu, ja miksi Kemiläiset pakotetaan tekemään kummallisia kieliopin vastaisia nimimerkkejä. Ei voi kirjoittaa että "ei varaa ostoksiin" vaan täytyy kirjoittaa eivaraaostoksiin.
- Kemisti82
"Miksi tämä palsta on alkanut hyppimään "
Johtuu järisyttävistä uutisista ja tapahtumista Kemissä.- rauhallinenKemi
Palsta kyllä ylireogoi.
- ainakintapahtu
rauhallinenKemi kirjoitti:
Palsta kyllä ylireogoi.
Olihan Kemissä koira kadoksissa monta päivää.
- Uutuusruokakoirille
Ratkaisin asian heiluttamalla päätä palstan hyppelyn tahtiin, kyllä kemiläinen on viisas ihminen.
- kyydissämukanavielä
Onneksi olkoon. Torniolaiset ei kyllä olisi tuota keksineet.
- hypytetty
Yhä kamalammaksi menee. Nyt putosi piilolins
- Anonyymi
Vieläkö hyppii, vai joko osuu oikeaan?
- Anonyymi
Kiitos tästäkin ylösnostosta, toivoin kyllä muita aloituksiani.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602