Olen todennut nettideittailun olevan turhaa...Naista ei täältä saa, helpompaa mennä baariin ja iskeä sieltä nainen joko yhden yön petiseuraksi tai sitten pidemmäksi aikaa.
Ei mitään mahkuja
6
86
Vastaukset
- Matua
Kasvotusten on aidompaa. Ole reilusti rohkea, tee aloite. Sellainen on arvostettavaa.
Menestyksellistä ja onnellista uutta vuotta! - mies41vee
Menin viime vuonna yhteen baariin jossa olin käynyt viimeksi 1997. Yllätyin kun vierelle tuli itseäni 20v nuorempia naisia ja kyselivät että mistäs päin olet? Oletko käynyt usein täällä? Nettideiteissä on se hankala puoli että siellä jos haluaa olla rehellinen, naiset karttaa heti iän perusteella. Baarissa ei tarvi ikälappu otassa olla että olen 41v vaan voi keskustella normaalisti että heti ikä tulee puheeksi. Minua on luultu baarissa 27 ikäiseksi ja olen 41v ukko.
- Samatäälläoiu
Baareissa kaikki naiset on heti kimpussa, netissä ei kukaan vastaa koskaan yhtään mitään. Ihan kummallista,.,
- himolla
Ei netistä seuraa saa ainakaan sänkyyn ilman rahaa, maksullisia riittää ja huijareita. Baarista olen taas löytänyt yhden yön panoja ja yhden seksisuhteen ja vähällä vaivalla, hiukan kevyttä läppää silmäpeliä ja koloa tulee.
- yksinkö-onnellinen
Kannataa maksaa niin saa ainakin pillua. Seurustella naiset ei halua
Itseluottamusta vaan peliin, niin kyllä se siitä lähtöö!
Naiset tykkää, kun mies osaa autoa koriata ja viemäristä hajulukot putsata.
Rännit voi myös käyrä putsaamassa muutaman kerran vuores ja "kaffit" sitte palkkioksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233