Onpa ollut mennenänä vuonna paljon hyviäkin keskusteluja. Paljon on ollut paskaakin. Aloittajista parhaita ovat oleet Wanhalieksalainen ja Kamuttaja. Kommentoijista pienipellavapää ja rotestimökinpoka.Pellavapapää niin kiltti ja asiallinen. Mökinpoika huumorintajuinen, mutta tietyllä tavalla kriittinen. Huomion ansaitsevat muutkin asialliset kirjoittajat. Valoisin mielin vuodelle 2016. Onko kommentteja ja mielipiteitä tulevalle vuodelle?
Vuosi vaihtuu.
8
82
Vastaukset
- yhtä.mieltä
Se oli lyhyt hyvä ja totuudenmukainen luonnehdinta
- Etelänukko
Toivottavasti hyvien keskustelujen linjalla jatketaan. Olen ulkopaikkakuntalainen, mutta poikkean joskus tänne lukemaan hyviä ja mielenkiintoisia keskusteluja.
Hyvää uutta vuotta kaikille asiallisille kirjoittajille! - Nomikäänsheriffi
Olen.
Sisäpaikkakuntalainen. Joskus ajattelin? Mitä uusi vuosi tuo tullessaan. Hyvä ja paha on käsite hyvä; Antaa minulle, teidät. Kummastuttaa? Ajatuksen voimaa. Ja hah hah
Uuttavuotta kaikille! - Korpea_kulkenut
Joo, kyllä täällä chatissa on volyymi edellä menty. Kunnan hävikkiä ja etelän uus-Lieksalaisia on muistettu. Hävitty peli, se pitäs kaikkien hyväksyä, mutta onko se 6-0 vai 2-0, siihen voi vain kuntalaiset vaikuttaa. Tsemppii uudelle vuodelle!
- uskottava
Jahäpeäisit.
Omasi, mielipide, on harkaa.
En malta
https://www.youtube.com/watch?v=UbpdN6hH7B4 - jokunenedellinen
Harmittaa. Typeryys.
Oppikaa, itsenne.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14037466/vuosi-vaihtuu-#comment-82442076 Seuraava aloitus tulee lähiaikoina.
Kiitos tunnustuksesta.- en.tunnusta
Minä en tunnusta mitään vaikka itseteosta yllätettäisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54878Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141708- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467