Miten naiset isketään baarista??

Jeahhuu

^ jep siinä kysymys eli miten niitä likkoja isketään

6

211

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuuria

No mä ilahtuisin vaikka ihan siitä että mies tulis viereen, sanois että oot aika miellyttävän oloinen, saako tulla juttelemaan? Ja sit jos juttu lähtis luistaan, niin voisit vaikka tarjota juoman?

• nainen1973__

Eikä kannata tulla sillä alkurepliikillä että "Mitäs se tyttö täällä yksin murjottaa"? Nimittäin sekin on nähty. Mutta suurin osa miehistä on onneksi ihan asia tyyppejä ja ihan vain kuulumisia kyselemään. Plussaa jos saat kehitettyä edes jotain positiivista sanottavaa leidin ulkonäöstä :) Juoman tarjoamisesta, niin toki on mukavaa jos tarjotaan mutta itse en odota enkä edellytä sitä.

• NäinMenee

No ei niitä muijia niillä onelinereilla saa, meet vaan rohkeesti kysyy, että mitä kuuluu, mitä tyttö/nainen jne.. Nainen on sit kiinnostunut tai ei. Ja sit oot ylpee siitä, että olit rohkee vaikka pakit tuliskin, etkä ala itkee sitä, vaan uutta matoo koukkuun.

• syyt-seuraukset

Mihin tarkoitukseen sinä naista "isket"? Siitähän se kaikki riippuu: tarpeesta.
      Pelkkää fyysistä kontaktia varten on aivan erilainen lähestymistaktiikka kuin pitkäaikaista parisuhdetta tai platonista ystävyyttä varten, kai sinäkin sen verran ymmärrä?

• toimii_kyllä

Pläjäytät mulkun pöytään ja kysyt otakko suuhun , ykköseen vai kakkoseen.

• Just_joo

Ihan yhtä tehokas on "lähetääks paneen?" Jos et heti jää katselemaan loittonevaa selkää eikä tule suoraan korville, niin mahikset on kohtalaiset...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      598
      1475
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      817
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      472
      698
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      8
      590
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      37
      551
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      41
      547
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      29
      518
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      490
    9. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      29
      458
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      152
      448
    Aihe