Purskahdin naisen päälle, suhde pilalla?

häpeävämies

Olen tapaillut naista kaksi viikkoa. Eilen vietimme iltaa naisen luona ja halailimme toisiamme. Nainen riisuu paitansa siten ja näen hänen kauniit violetit rintaliivinsä ja rintansa. Sitten hän avaa housuni ja ottaa "sen" kädellä. Ja mitä minä idiootti vahingossa teen, saan siemensyöksyn ja kaikki menee hänen päälleen, rintaliiveille muun muassa... Hävettää niin vietävästi ja tuntuu että olenko joku pervo... Ei ole mahdottomasti kokemusta ja se tilanne oli jotenkin niin herkkä.

Loppuilta oli vaitonaista, en osannut puhua asiasta ja lähdin myöhään kotiin. Menikö tämä mahtava suhde nyt tähän? Haluaisin tietää mitä nainen ajattelee mutta en uskalla kysyä, nolottaa niin.

24

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häpeävämies

      Lisään vielä, että olen itse 22 vuotta ja nainen on 36, eli on hieman ikäeroa. Onko niin että hieman vanhempi nainen on kyllästynyt tämmöiseen tunarointiin? Jotenkin tuntuu siltä... Haluaisin kuulla vielä mielipiteitä ennen kuin heitän kirveen kaivoon...

    • voihanrähmäkäpälä

      Näit vaan vanhan lihan liian nopeasti,olet kyllä tunari jos laukeat ennen huulille tulemista !!!!

    • hypergamia

      Kummastuttaa kyllä nuorten miesten tilanne kun omanikäisiä on niin vaikea saada että nuoret miehet on pakotettuja tyytymään vanhempiin..

    • MrBolivar

      Eipä tuossa mitään noloa ole.Tietääpä nainen ainakin että tehoaa sinuun! ;D

      Mutta, pakko kysyä, miksi tuon ikäinen.. 14 vuotta ikäeroa tuossa vaiheessa on todella paljon.Itse olet aikuisuuden alkutapaileella kun 36v alkaa olemaan jo hyvin lähellä keski-ikäää.Kannattaisi etsiä oman ikäinen neito niin sänky hommatkin olisi enemmän samalla viivalla.

    • saramariella

      Älä hätäile. Ei se haittaa. Suht' saman ikäisenä naisena tiedän sen. Olet vaan tykännyt tästä naisesta. That's all right, kertoohan se hänellekin jotain positiivista. Kyllä ne asiat ajan mittaan tasottuu. Älä anna omalta osaltasi homman kaatua tämmöiseen. Yli kolmekymppisillä on jo elämää takana ja nämä on pikku juttuja. Elämä on katsos jo rennompaa.

      • ööööööööööööööä

        >kuka vittu sentään haluaa naista jolla elämää takana hyi helvetti


      • 056987059687
        ööööööööööööööä kirjoitti:

        >kuka vittu sentään haluaa naista jolla elämää takana hyi helvetti

        Hah hah ei tule pojalla olemaan mitään tekemistä minkään naisen kanssa. Kasvun paikka. Tietokone auki ja ruudulta katselemaan :D


    • rajatonmies

      Ei tuollaisessa vahinkolaukauksessa ole mitään noloa, vaan ennemmin siinä, että pakenet häpeämään jotain mitä ei tarvi hävetä.

      Parisuhteet pysyvät yllä omalla toiminnalla ja yhteydenpidolla, ei sillä, että piiloutuu kotiin odottelemaan toisen yhteydenottoa. Puhu naiselle avoimesti asiasta, ja kysy mitä hän tuumii. Sillä ne asiat selviävät.

    • Eipä tuossa mitään. Vanhemman naisen kanssa on hyvä harjoitella. Hän on myös varmasti nähnyt kaikenlaista, kun on 36 v ikään mennessä ehtinyt harrastaa seksiä eri ikäisen kanssa.

      Soitat vain ja sanot, että hän oli niin hirmu kiihottava, että otetaanko uusiksi.

      • saramariella

        Harjoitella? Puhut naisesta kuin esineestä. Toki joku mies voi kutsua sitä "harjoitteluksikin", mutta toisista tulee oikeastikin pareja vaikka ikäero on noin päin. Shame on you.

        Eikä nyt ehkä ihan suoraan pidä mennä sanomaan, että otetaanko samalla tavalla uusiksi. Ehkä kuitenkin voi ihan kivasti muuten jutella, ja jos jokin mieltä painaa, niin asiallisesti purkaa se juttu auki.

        Ja sitten aloittajalle vielä: Et sinä mikään pervo ole, olet vaan ihminen, nuori mies. Voihan se itsestä tuntua, että nainen varmaan pitää sinua hulluna tms, mutta se on vaan sinun oma ajatus. Aikuisella naisella on tolkku päässä ja se kyllä ymmärtää, miksi niin kävi kuin kävi, tsemppiä!


      • saramariella kirjoitti:

        Harjoitella? Puhut naisesta kuin esineestä. Toki joku mies voi kutsua sitä "harjoitteluksikin", mutta toisista tulee oikeastikin pareja vaikka ikäero on noin päin. Shame on you.

        Eikä nyt ehkä ihan suoraan pidä mennä sanomaan, että otetaanko samalla tavalla uusiksi. Ehkä kuitenkin voi ihan kivasti muuten jutella, ja jos jokin mieltä painaa, niin asiallisesti purkaa se juttu auki.

        Ja sitten aloittajalle vielä: Et sinä mikään pervo ole, olet vaan ihminen, nuori mies. Voihan se itsestä tuntua, että nainen varmaan pitää sinua hulluna tms, mutta se on vaan sinun oma ajatus. Aikuisella naisella on tolkku päässä ja se kyllä ymmärtää, miksi niin kävi kuin kävi, tsemppiä!

        No miten tuon asia olisi pitänyt ilmaista. Harjoitteluahan tuo on, jos ei pääse edes ensimmäiselle pesälle.

        Taisit kääntää tuon mielessäsi negatiiviseksi. Nuoren miehen ja vanhemman naisen suhteessa miehellähän on voitettavaa. Vanhempi nainen kun tosiaan on usein kokenut ja voi opastaa nuorta miestä.

        Ehkä se on vanhemmasta naisestakin imartelevaa, jos poika laukeaa jo käsille. Tarkoittaa kai sitä, että poika on hyvin kiihottunut hänen seurassaan.

        En itse ainakaan pahastuisi, jos parikymppinen nainen laukeaisi kun, itse vasta koskisin klitorikseen :-)


      • BEM kirjoitti:

        No miten tuon asia olisi pitänyt ilmaista. Harjoitteluahan tuo on, jos ei pääse edes ensimmäiselle pesälle.

        Taisit kääntää tuon mielessäsi negatiiviseksi. Nuoren miehen ja vanhemman naisen suhteessa miehellähän on voitettavaa. Vanhempi nainen kun tosiaan on usein kokenut ja voi opastaa nuorta miestä.

        Ehkä se on vanhemmasta naisestakin imartelevaa, jos poika laukeaa jo käsille. Tarkoittaa kai sitä, että poika on hyvin kiihottunut hänen seurassaan.

        En itse ainakaan pahastuisi, jos parikymppinen nainen laukeaisi kun, itse vasta koskisin klitorikseen :-)

        No jutun pointtihan oli joka tapauksessa se, että ei syytä häpeään, vaan uutta yritystä. Olet naiseen yhteydessä ja ehdotat uutta tapaamista.

        Jos nyt jäät himmailemaan tämän asian johdosta, muodostuu siitä mieleesi mörkö, joka haittaa tulevaisuudessa.


      • saramariella
        BEM kirjoitti:

        No miten tuon asia olisi pitänyt ilmaista. Harjoitteluahan tuo on, jos ei pääse edes ensimmäiselle pesälle.

        Taisit kääntää tuon mielessäsi negatiiviseksi. Nuoren miehen ja vanhemman naisen suhteessa miehellähän on voitettavaa. Vanhempi nainen kun tosiaan on usein kokenut ja voi opastaa nuorta miestä.

        Ehkä se on vanhemmasta naisestakin imartelevaa, jos poika laukeaa jo käsille. Tarkoittaa kai sitä, että poika on hyvin kiihottunut hänen seurassaan.

        En itse ainakaan pahastuisi, jos parikymppinen nainen laukeaisi kun, itse vasta koskisin klitorikseen :-)

        No ehkä sitten ylireagoin. Sana kai vaan otti korvaan. Tosin 30-36 v. tuntee kyllä itsensä nuoreksi, onhan hän 22-vuotiasta vanhempi, muttei mikään vanha haahka. Nuori nainen viriilimmässä iässään, tässä iässä kenties 50 v. vaikuttaa "vanhalta"...


      • Ex_harjoittelija
        saramariella kirjoitti:

        Harjoitella? Puhut naisesta kuin esineestä. Toki joku mies voi kutsua sitä "harjoitteluksikin", mutta toisista tulee oikeastikin pareja vaikka ikäero on noin päin. Shame on you.

        Eikä nyt ehkä ihan suoraan pidä mennä sanomaan, että otetaanko samalla tavalla uusiksi. Ehkä kuitenkin voi ihan kivasti muuten jutella, ja jos jokin mieltä painaa, niin asiallisesti purkaa se juttu auki.

        Ja sitten aloittajalle vielä: Et sinä mikään pervo ole, olet vaan ihminen, nuori mies. Voihan se itsestä tuntua, että nainen varmaan pitää sinua hulluna tms, mutta se on vaan sinun oma ajatus. Aikuisella naisella on tolkku päässä ja se kyllä ymmärtää, miksi niin kävi kuin kävi, tsemppiä!

        BEMin lauseessa on "naisen KANSSA harjoittelu". Ei esim NAISELLA harjoittelu. Kannattaako edes yksittäiseen sanaan tuijottaa? LAUSE on aika hyvä, jos toinen on 22 ja toinen 14 v vanhempi.

        Olin joskus nuorena itseäni melkein 10 v vanhemman naisen kaa kerran, ja hän juuri otti minuun sellaisen harjoittelijan asenteen. Olin liian ylpeä jatkaakseni.

        Jälkiviisaudella sanoen olis kannattanut jatkaa hiukan pitemmälle.

        Nyt harjoittelijan kulta-ajat on ohi, ja pitää suorittaa.


    • Enkeksitahanmitaan

      Miksi ihmeessä et ottanut löysiä pois, ennen kuin menit pelipaikalle....?
      Sillä siitä selviää.

    • vanhempinainen

      Samaa mieltä kuin muutkin, asiassa ei ole kerrassaan mitään hävettävää. Rintaliivit voi pestä ja jos noin vielä käy, niin jatkat vain naisen hyväilyä ja jatkatte hommaa. Häpeily on ihan turhaa.

      • saramariella

        Olen samaa mieltä, minusta tuossakin jutussa olisi voinut vaan jatkaa, eteen päin vain, olisi voinut kehkeytyä oikeinkin kivaa kun olisi vaan antanut mennä, mutta toisaalta sanoiko hän, että olivat tunteneet vasta niin vähän aikaa, ja jos nuorimies on asiassa tosissaan, siis suhdetta meinaa, eikä kertakäyntiä, niin ymmärrän hätäilyn ja ihmettelyn. Pieni "sotkuhan" muutenkin kuuluu asiaan, -molemmin puolin- aikuiset sen tietää.


    • harjoitellutkin

      Pyydät uusintaa-siinäpä se.

    • nuoruudessa

      Mulle kävi noin erään nuoren miehen kanssa, kun itse olin nuori myös. Hänellä oli housut jalassa, enkä olisi asiaa huomannut, jollei hän olisi niin kovasti hävennyt. Minua ei asia haitannut. Suhdetta ei syntynyt sitten muista syistä, mutta tuo tapahtuma suorastaan vain nosti "pinnoja", koska tunsin itseni yli-ihanaksi ;)

    • Nainen_28v

      Ei mitään noloa. Itseä vaan imartelee, jos mies käy kuumana. :)

    • MarttilanMolo

      amatöörimäinen moka :(
      Otan osaa...

    • Ei sinusta varmaan impotenttia yhden syöksyn seurauksena tullut.

      Rauhoittelet tilannetta ja pidät daamin lämpimänä ihan käsipelillä. Kyllä se vanha aatami nostaa päänsä uudelleen kun vähän voimia keräilee.

      Virheesi oli nolostua. Naisten kanssa ei ikinä pidä nolostua mistään tai ainakaan näyttää sitä. Se on kuin koiran pelkääminen, kaikki on hyvin kunnes koira huomaa sen.

      • dfsafsdfs

        Ei nolostuminenkaan mikään virhe ole, vaan luonnollinen reaktio. Jos ei tuota ymmärrä niin ei ole kovin kummoinen nainen. Rytmimunan elämässä on ilmeisesti ollut melko kylmä kyyti, kun ei naisen kanssa voi olla vapautunut oma itsensä.


    • m-.-

      Aijai, musta toi on kyllä aika paha juttu... Ja vielä tommonen vähän vanhempi hieno leidi, joka vaatii nimenomaan parasta. Ja vielä vielä rintsikoille.. Harmi juttu sun kannalta, mutta itseäkin olis kyllä hävettäny, ja olisin varmaan ollu ihan samoilla fiiliksillä. Oon suunnilleen sun ikäinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      146
      2033
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      116
      1582
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      95
      1397
    4. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      92
      1338
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1292
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1141
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      48
      1086
    8. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      205
      1076
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1057
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      242
      899
    Aihe