Olet kiinnostunut henkisistä asioista. Osaat keskustella ja kuunnella toista sekä tarvittaessa olla vaan läsnä ja hiljaa. Nautit luonnossa olemisesta ja tykkäät pitkistä kävelylenkeistä. Sinulla on elämänkokemusta ja olet tasapainossa itsesi kanssa. Olet eläinrakas ja arvostat myös muita ihmisiä.
Täällä huhuilee nelikymppinen nainen pirkanmaalta, jolle nämä asiat ovat tärkeitä.
Jos ilmoitus kolahti, niin laita ihmeessä viestiä enkelinsilmin at suomi24.fi ja katsotaan olemmeko samalla aaltopituudella.
Haussa paras ystävä
2
187
Vastaukset 2
- taivas_rajana
Onko sinulla lapsia/perhettä? Muilta osin olisin kiinnostunut tutustumaan sinuun. En vielä laita yhteystietojani tai kirjoita sähköpostia. Mielellään etsin luotettavaa ja pidempiaikaista ystävää, johon voin luottaa täysin. Niitä epäluotettavia on tullut nähtyä jo ihan riittämiin.
Löytyy perhe, jossa lapset on jo sen verran isoja ettei tarvi perässä juosta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527