Okei nyt olen vähän pihalla... Olen ostanut itselleni rintaliivejä yleensä koolla 65 B ja 75 tai 70 A, mutta kun menin erikoisliikkeeseen myyjä suositteli minulle kokoa 65D, pienempää kuppia kokeillessa rinnat tursusivat kai yli. Ihmettelen onko tässä kyseessä se että erikoiskaupan koot poikkeavat jotenkin vai olenko sitten aina ostanut liian pientä kuppikokoa? ainakaan B ei ole tuntunut mitenkään huonolta, ellei se sitten ole ollut liian pieni sekin. Toisaalta siinä saattaa tursuta ulos sivusta. En ihan tajua.
Kuppikoko ollu aina väärä?
mitästäänytonn
6
163
Vastaukset
- mitästäänytonn
tuntuu kyl siltä että isommissa ois liikaa tilaa, mutta ei ainakaan noissa 65D:ssä ollu
- liimatanen
Osta sitte isompaa
- mitästäänytonn
ei sitte voi mitää parempaa laittaa
- susususus
Olet vissiin ollut Change -liikkeessä? Niillä on pienemmät koot kuin muilla ja siksi sulle se isompi koko on sopiva :)
- Simsalabim__
Se on se psykolooginen vaikutus, kun muuttuu Bstä Gksi...
- ipgheriuh
riippuu riippareista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4105946Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1133348Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?532307Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251869- 611005
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko108983- 59974
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?105960- 78881
- 41877