kokemuksia...?

inkonskin

Olisin ensi kesänä mustetta ihooni ottamassa, ja kyselisin hommansa osaavia artisteja alueilta oulu/kemi/rovaniemi ? Tatuointi tulee siis 16v syntymäpäivä lahjaksi, ja vanhemman lupa löytyy, sekä erittäin pitkään harkittu ja merkityksellinen teksti olisi tulossa. Sehän on tapauskohtaista kuka laittaa alaikäiselle, ja kuka ei, mutta siksi kysynkin teiltä että olisko kellään kokemuksia ? :)

10

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tatuloija

      Alle 18 v asiakasta ei taida palvella yksikään sellainen liike, jota voi suositella ammattitaitoiseksi.

      • UskoTaiÄlälälä

        Palveleepas!
        (ja molemmissa liikkeissä ihan fta:ssa vaikuttaneita/vaikuttavia henkilöitä töissä).
        Toki en sitä tarkoita että tekevät jokaiselle 16 vuotiaalle tatuoinnin mutta tiedän useitakin tapauksia joissa tehty poikkeus.


      • dfhhddj
        UskoTaiÄlälälä kirjoitti:

        Palveleepas!
        (ja molemmissa liikkeissä ihan fta:ssa vaikuttaneita/vaikuttavia henkilöitä töissä).
        Toki en sitä tarkoita että tekevät jokaiselle 16 vuotiaalle tatuoinnin mutta tiedän useitakin tapauksia joissa tehty poikkeus.

        Kerroppa liike niin paljastan heidät.
        FTA:n sääntöjen mukaan ei saa tehdä.


      • Tatuointiyhdistys
        UskoTaiÄlälälä kirjoitti:

        Palveleepas!
        (ja molemmissa liikkeissä ihan fta:ssa vaikuttaneita/vaikuttavia henkilöitä töissä).
        Toki en sitä tarkoita että tekevät jokaiselle 16 vuotiaalle tatuoinnin mutta tiedän useitakin tapauksia joissa tehty poikkeus.

        Älä pihtaa tietoa.


      • Tattoosallaround
        UskoTaiÄlälälä kirjoitti:

        Palveleepas!
        (ja molemmissa liikkeissä ihan fta:ssa vaikuttaneita/vaikuttavia henkilöitä töissä).
        Toki en sitä tarkoita että tekevät jokaiselle 16 vuotiaalle tatuoinnin mutta tiedän useitakin tapauksia joissa tehty poikkeus.

        "Vaikuttaneita" ?

        Sitä vähän arvelinkin.


      • Romanianlahja
        Tatuointiyhdistys kirjoitti:

        Älä pihtaa tietoa.

        VidaLoca oli toinen, toista en kerro.


    • erttkkl

      Raamatun neuvo:"Älkäät tehkö ihopiirroksia!"

    • kunnonfirmatei

      Onpa kummat vanhemmat sulla!

      Onko heillä itselläänkin tatuointeja?

      Hyvä että kunnon firmat eivät rupee tatuoimaan, ottavat siten vastuun.
      Ne jotka rupeavat tatuoimaan ovat vastuuntunnottomia, pitäis ilmiantaa joka ainut! Rikollista.

      Kyllä nuoren miehen pitäisi selvitä maailmassa ilman tatuointeja.
      Minun mielestä pojat/miehet jotka ottavat tatuointeja ovat naismaisia tai rikollisuuteen viittaavia tai heillä on huono itsetunto, kun eivät muuten pärjää olevinaan.

      Odota rauhassa kun täytät 18 ja toivottavasti oot siihen mennessä viisastunut niin paljon, että et ota mitään tatuointeja.

      Vanhempasi eivät ole vastuuntuntoisia, sorry. Kerro nämä terveiset minulta!
      Miten he voivat suostua sellaiseen, mikä ei oo laillista??

      • inkonskin

        1. Mikä sinä olet puhumaan minulle vanhemmistani ? Ensinnäkin tatuointi jonka otan, on äärimmäisen henkilökohtainen ja kolme vuotta harkittu. Liittyy uuteen kauteen elämässäni, jonka merkitys ei koskaan katoa. 2. Olen tyttö, enkä poika/mies. 3. Kysyin yleistä mielipidettä asiaan, en kritisointia iästäni tai aikomuksistani. 4. En minäkään tatuoijana (siis jos olisin) niin rupeaisi mitään kissan kuvaa kaulaan piirtämään teinille , jollei sillä olisi jotain erittäin tärkeää esim symbolista merkitystä. Mutta uskon että minun tilanteeni on hieman eri.


    • mietippä

      Red and white inkin Ericalla, sekä vierailevalla artistilla Mika Moretti Deep Forest tattoosta olen käynyt. Jälkimmäinen ilmeisesti aika usein kuitenkin vierailee tuolla, kun jatketaan kuitenkin jo ensikuun lopussa. Heillä tosin taitaa olla k-18 kaikki leimat, mutta jos 18veenä kiinnostaa niin sinne vaan! Tyytyväinen olen ja nättiä jälkeä tulee.
      Kemissä ei ole enää kuin yksi tekijä tietääkseni, jolle ei näytä asiakkaat kelpaavan kun yhteydenottokeinoissa lukee sähköposti, mutta niihin ei vastata. Surkeata asiakaspalvelua minusta, ja jos rahani eivät kelpaa niin kannan mielelläni naapurikaupunkiin.

      Otin itse ekan tatuoinnin 16-vuotiaana tutulla ja nyt on jo alkanu kaduttaa koko väkerrys. Ei siksi että olisi ruma (no on se vähän sitäkin) mutta pääosin siksi, että tylsä kuva jne. Vaikka olin miettinyt monta vuotta, niin ei se sitten niin mieluinen ollutkaan, joten suosittelen miettimään tarkkaan. Ja ton kuvan otosta siis vasta muutama vuosi, onneks nyt jollain tapaa uppoaa muiden kuvien sekaan pikkuhiljaa eikä ole näkyvällä paikalla niin ei rupee niin kyllästyttää :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe