kokemuksia...?

inkonskin

Olisin ensi kesänä mustetta ihooni ottamassa, ja kyselisin hommansa osaavia artisteja alueilta oulu/kemi/rovaniemi ? Tatuointi tulee siis 16v syntymäpäivä lahjaksi, ja vanhemman lupa löytyy, sekä erittäin pitkään harkittu ja merkityksellinen teksti olisi tulossa. Sehän on tapauskohtaista kuka laittaa alaikäiselle, ja kuka ei, mutta siksi kysynkin teiltä että olisko kellään kokemuksia ? :)

10

140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tatuloija

Alle 18 v asiakasta ei taida palvella yksikään sellainen liike, jota voi suositella ammattitaitoiseksi.

• UskoTaiÄlälälä

Palveleepas!
        (ja molemmissa liikkeissä ihan fta:ssa vaikuttaneita/vaikuttavia henkilöitä töissä).
        Toki en sitä tarkoita että tekevät jokaiselle 16 vuotiaalle tatuoinnin mutta tiedän useitakin tapauksia joissa tehty poikkeus.

• dfhhddj
        UskoTaiÄlälälä kirjoitti:

Palveleepas!
        (ja molemmissa liikkeissä ihan fta:ssa vaikuttaneita/vaikuttavia henkilöitä töissä).
        Toki en sitä tarkoita että tekevät jokaiselle 16 vuotiaalle tatuoinnin mutta tiedän useitakin tapauksia joissa tehty poikkeus.

Kerroppa liike niin paljastan heidät.
        FTA:n sääntöjen mukaan ei saa tehdä.

• Tatuointiyhdistys

Palveleepas!

Älä pihtaa tietoa.

• Tattoosallaround

Palveleepas!

"Vaikuttaneita" ?

Sitä vähän arvelinkin.

• Romanianlahja
        Tatuointiyhdistys kirjoitti:

Älä pihtaa tietoa.

VidaLoca oli toinen, toista en kerro.

• erttkkl

Raamatun neuvo:"Älkäät tehkö ihopiirroksia!"

• kunnonfirmatei

Onpa kummat vanhemmat sulla!

Onko heillä itselläänkin tatuointeja?

Hyvä että kunnon firmat eivät rupee tatuoimaan, ottavat siten vastuun.
      Ne jotka rupeavat tatuoimaan ovat vastuuntunnottomia, pitäis ilmiantaa joka ainut! Rikollista.

Kyllä nuoren miehen pitäisi selvitä maailmassa ilman tatuointeja.
      Minun mielestä pojat/miehet jotka ottavat tatuointeja ovat naismaisia tai rikollisuuteen viittaavia tai heillä on huono itsetunto, kun eivät muuten pärjää olevinaan.

Odota rauhassa kun täytät 18 ja toivottavasti oot siihen mennessä viisastunut niin paljon, että et ota mitään tatuointeja.

Vanhempasi eivät ole vastuuntuntoisia, sorry. Kerro nämä terveiset minulta!
      Miten he voivat suostua sellaiseen, mikä ei oo laillista??

• inkonskin

1. Mikä sinä olet puhumaan minulle vanhemmistani ? Ensinnäkin tatuointi jonka otan, on äärimmäisen henkilökohtainen ja kolme vuotta harkittu. Liittyy uuteen kauteen elämässäni, jonka merkitys ei koskaan katoa. 2. Olen tyttö, enkä poika/mies. 3. Kysyin yleistä mielipidettä asiaan, en kritisointia iästäni tai aikomuksistani. 4. En minäkään tatuoijana (siis jos olisin) niin rupeaisi mitään kissan kuvaa kaulaan piirtämään teinille , jollei sillä olisi jotain erittäin tärkeää esim symbolista merkitystä. Mutta uskon että minun tilanteeni on hieman eri.

• mietippä

Red and white inkin Ericalla, sekä vierailevalla artistilla Mika Moretti Deep Forest tattoosta olen käynyt. Jälkimmäinen ilmeisesti aika usein kuitenkin vierailee tuolla, kun jatketaan kuitenkin jo ensikuun lopussa. Heillä tosin taitaa olla k-18 kaikki leimat, mutta jos 18veenä kiinnostaa niin sinne vaan! Tyytyväinen olen ja nättiä jälkeä tulee.
      Kemissä ei ole enää kuin yksi tekijä tietääkseni, jolle ei näytä asiakkaat kelpaavan kun yhteydenottokeinoissa lukee sähköposti, mutta niihin ei vastata. Surkeata asiakaspalvelua minusta, ja jos rahani eivät kelpaa niin kannan mielelläni naapurikaupunkiin.

Otin itse ekan tatuoinnin 16-vuotiaana tutulla ja nyt on jo alkanu kaduttaa koko väkerrys. Ei siksi että olisi ruma (no on se vähän sitäkin) mutta pääosin siksi, että tylsä kuva jne. Vaikka olin miettinyt monta vuotta, niin ei se sitten niin mieluinen ollutkaan, joten suosittelen miettimään tarkkaan. Ja ton kuvan otosta siis vasta muutama vuosi, onneks nyt jollain tapaa uppoaa muiden kuvien sekaan pikkuhiljaa eikä ole näkyvällä paikalla niin ei rupee niin kyllästyttää :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      640
      8566
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      3292
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      441
      2325
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      128
      1377
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      34
      1365
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      15
      1295
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1231
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1147
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1095
    10. Hyvät valeet myllyistä

Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää
      Puolanka
      66
      949
    Aihe