Väyrynen, vailla vertaa

Jombenrakaspomo

Väyrynen on edelläkävijä ja asioiden kokonaisvaltainen näkijä. Asia on ollut jo kauan politiikan pintakuohujen alle näkevälle kristallinkirkas.

Viimeisimmässä blogissaan PV kirjoittaa mm. pakolaisista ja heidän tulvaansa voimistaneesta EU:n ratkaisusta.
Tulijoiden määrä on kasvanut koska laivasto-operaatio menee vastaan merelle ja kuljettaa pakolaiset Eurooppaan. Se tiedetään hyvin lähtörannalla.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ärjylä

Väyrystä on ollut helppo pilkata. Kannattaisiko kuitenkin kuunnella mitä sanoo nyt ja mitä sanoi 20 vuotta sitten EU:sta? Ei ole takki kääntynyt, miksi olisikaan kun on oikeassa ollut kaiken aikaa! Vaikka on eduskuntapuolueen jäsen.

• Jombenrakaspomo

Väyrysen mollaaminen on merkki kyvyttömyydestä nähdä laajempia kokonaisuuksia.
        Oman politikan agendan ajaminen estää myös usein kokonaisuuden hahmottamiskyvyn.

Alemmuutta tunteva ihminen käy myös usein hyökkäykseen, ponnistaa siis toisen silmäkuopasta.

• Palkka.tyhjästä

EU-vastaiselle Väyryselle kuitenkin kelpaa mainiosti Euroopan parlamentin maksama suuri palkka. Työnantajaa tuleekin moittia siitä, että maksaa Väyryselle palkan lähes tyhjästä. Väyrysen on näet mainittu olevan varsin laiska työntekijä.

Suomen kieltä heikosti ymmärtäville suomalaisille tulkoon mainituksi, että laiska tarkoittaa hyödytöntä.

Väyrynen antoi ministerinä EU-vastaisia kommentteja ja hänen todettiin olevan Suomelle poliittinen riski.

• faktaapukkaa
        Jombenrakaspomo kirjoitti:

Väyrysen mollaaminen on merkki kyvyttömyydestä nähdä laajempia kokonaisuuksia.
        Oman politikan agendan ajaminen estää myös usein kokonaisuuden hahmottamiskyvyn.

Alemmuutta tunteva ihminen käy myös usein hyökkäykseen, ponnistaa siis toisen silmäkuopasta.

Aivan niin. Väyrynen on oikeassa ja vastustajatkaan eivät koskaan ole pystyneet antamaan mitään asiallista vaihtoehtoa hänen sanomisilleen.

Esimerkikisi Väyrysen poliittisen sanoman vastineeksi ei olla osattu sanoa muuta kuin vain se, että hän "otti yhden ylimääräisen kananmunan seisovasta pöydästä." ;))

• KumpaaSeOn

Luuletko, että sanomasi on hyödyksi vai haitaksi Väyryselle? Tuolla nikillä ja kaiken muun esittämäsi jälkeen? Tiedetään tarkoituksesi. Olethan persu. Luuletko onnistuvasi tässä paremmin kuin muussa? Turha luulo, sinut tunnetaan.

• Jombenrakaspomo

Faktuaalisen järjen pitää yhteisissä asioissa ohittaa häilyvä tunnetaso, joka on pääsyy sekamelskaan, joka täällä pitää majaansa.

• Jombenrakaspomo

Kukahan minut "tuntee"? Sinut minä HHMkvaV:ni tunnen kiireestä kantapäähän.

• Kävin palstalla ja vastasin Mielipidepankin avaukseen ”Bayern Münchenin ylivoimaa”. Mainio avaus, vaikka - yllättävää kyllä - näkyy herättäneen hilpeyttä Pystyyn_kuolleessa. Katselinpa sitten enemmänkin palstaa, jota en muutamaan päivään ole avannut. Huomasin tuon avauksesi, ja kun poikkeuksellisesti olet tehnyt sen muusta kuin minusta, täytyy vastata.

Luulenpa, että kenestäkään toisesta nykyisistä poliitikoistamme ei ole heitetty herjaa yhtä paljon kuin Väyrysestä. Sehän tosin voi johtua vain siitä, että hän on liian ylivertainen niille herjanheittäjille. Jos niin on, minä kai olen sitten tämän palstan ”Väyrynen”, edellä mainitsemallani perusteella. No, en minä voi ihan täysin itseäni Väyryseen rinnastaa. Minä olen erehtynyt montakin kertaa elämässäni, erilaisissa asioissa, ja olen myös erehdykseni tunnustanut. Väyrynen on sanonut, että kerran hän luuli erehtyneensä, mutta pian huomasi olleensa siinä väärässä. Tuo erehtymätön mies erehtyi kuitenkin väitöskirjassaan:

>>Väyrynen väitteli poliittisen uransa ohessa valtiotieteen tohtoriksi Åbo Akademista 1988 Suomen ulkopoliittista doktriinia käsittelevällä väitöskirjalla Finlands utrikespolitik – den nationella doktrinen och framtidens mänsklighetspolitik (Suomen ulkopolitiikka – kansallinen doktriini ja tulevaisuuden ihmiskuntapolitiikka). Väitöskirjassaan Väyrynen muun muassa esitti, että Neuvostoliitto ei hajoa ja että Euroopan kahtiajako on pysyvä. Vastoin Väyrysen arviota Neuvostoliiton hajoaminen ja Euroopan yhdentyminen alkoivat kuitenkin 1989 nopeassa tahdissa.<<

Ja on erehtynyt lukemattomat kerrat muulloin, yleensä aina hänen varmuutensa on pian osoittautunut hänen erehtyväisyydekseen. Tuosta lisänäyttöjä siitäkin:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Paavo_Väyrynen#Suhde_Neuvostoliiton_tiedustelupalveluun

Sinulla sittenkin taitaa olla enemmän yhtäläisyyttä Väyryseen kuin minulla. Kun näet olemattomia (kuten tässäkin ketjussa olet jo nähnyt minut) et tunnusta erehtyneesi. Kyllä laisesi ”miehen” sopii kannattaa juuri Väyrystä!

• Väliluutnantti

Miksi väyrynen ei saa seisoa televisio esiintymisissään. Seisovaa mulkkua ei saa näyttää television lähetyksissä.

• Jombenrakaspomosi

Sinä olet juuri noita em. "ylimääräinen kanamuna"-tajunnantason miehiä. Siitä viestit nytkin.
        Ei Väyrynen puhunut väitöskirjassaan mitään Neuvostoliitosta vaan suurvallasta.

Euroopan kahtiajako oli pohja jolle PV rakensi omaa käsitystään. Se osoittautui vääräksi ja sen on myös hän huomannut.

Suhde KGB:hen oli aikoinaan nopeimmin toimiva kanava Neuvostoliiton korkeimpaan johtoon. Eikö silloin ollut viisasta myös käyttää sitä.

Yritähän nyt joskus käyttää myös omaan päätäsi faktoihin perustuen ja kannattaisiko lopettaa "keskustelu" pelkässä mustaamistarkoituksessa.

Olet oikeilla jäljillä kun vertaat minua Väyryseen. Näemme molemmat kokonaisuuden ja olemme intuitiotasolla erittäin herkkiä.
        Sinä olet täysi vastakohta. Täydellisen tietämätön laajemmista sotilasasioista vaikka taustasi ja omakehusi muuta antaisivatkin ymmärtää.

• Jombenrakasjohtoporras
        Väliluutnantti kirjoitti:

Miksi väyrynen ei saa seisoa televisio esiintymisissään. Seisovaa mulkkua ei saa näyttää television lähetyksissä.

Miksi Sinä HHMkvaV:ni sitten esiinnyt kuvan kera täällä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      5071
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      78
      3107
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      18
      2829
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2555
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      45
      2351
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1811
    7. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      74
      1778
    8. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1526
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1314
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82