4,25/5 tähteä tälle levylle.
Soundit basson hieman peitossa, muttei liikaa.
Loistavaa musaa koko levy täynnä.
Pari semmosta keskitason biisiä ehkä, joka pudottaa vain vähän arvosanaa.
Punkkiahan tämä on.
Sanoitukset fiksuja.
Biisit nerokkaita.
Veltto on punkkimme esi-isä.
Veltto Virtanen-Tahdon
2
91
Vastaukset
- Nuotin.vierestä
"Veltto on punkkimme esi-isä."
Voi hyvinkin olla. Musikaalinen hän ei ole, joten kuulijakunta on rajallinen. Näin (ja kuulin) Velttoa kerran televisiosta 70-luvulla, ja se riitti hyvin vakuuttamaan minut hänen "lahjakkuudestaan".- MrJuha82outolintu
Musaa ei pitäs kuunnela sen mukaan, miten joku laulaa.
Mun mielipide.
Ainakin Yö on suosittu, vaikkei Olli Lindholm ole kummoinen laulaja.
Ehkä Velton vaikeatajuiset sanoitukset piti myös yleisön poissa hänen musiikistaan??
Kriitikot kyllä rakastivat Velton musaa ja niin minä myös.
Aika usein pidän eniten niistä, joita kriitikot rakastavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865