Mitä tämä kertoo?

jukupliut

kuvastaa mielestänne anopista soitin uuden vuodenpäivänä anopille puolisoni puhelimesta jotta hän vastaisi siihen.No en kerennyt kuin sanomaan oman nimeni niin puhelin suljettiin.

17

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adultcouple

      puhelu katkesi ihan muuten vaan. Itselläni on päiviä jolloin puhelut katkeaa monta kertaa päivässä, sitten saattaa olla viikkoja ettei katkea kertakaan.
      Et sitten soittanut heti perään uudelleen?

      • jukupliut

        olen soittanut useamman kerran aina sama juttu kuin myös appiukolla


      • jukupliut

        siks toisekseen appi uhannut vetää kuonoon mua ja heittää mut pihalle.Eikö ole ihanaa???


      • hoit_su
        jukupliut kirjoitti:

        siks toisekseen appi uhannut vetää kuonoon mua ja heittää mut pihalle.Eikö ole ihanaa???

        näemmä soitat päästäksesi riitelemään, vai?


      • sellainenanoppise

        Älä sinä pullikoi siellä omine ajatuksinesi vaan kuuntele mitä ap. sanoo. Taidatpa olla se "aina oikeassa oleva" inttäjä. Tuolle ap.lle sanoisin, ettei sitten kannata anopille soitella, sen verran selvä juttu. Jo se, että puolisosi puhelimesta koetit omasi sijaan yrittää, kertoo tilanteestasi paljon.


    • puskista

      jos kerran noin huonot välit on miehesi vanhempiin, miksi soittelet heille?
      jos et kerran ole toivottu vieras, jätä menemättä anoppilaan!

      • ankeatäti

        Niin tai vaimon vanhempiin - minun mielestäni aloittaja voisi olla yhtä hyvin mieskin ja luultavasti onkin.

        No minusta tuo kertoo siitä että huonot on välit. Yhtään ei voi tietää tai päätellä, että mistä johtuu tai mitä pitäisi tai voisi tehdä. Minä pysyisin kaukana jos itse olisin tuo uhkailtu tyyppi.


      • jukupliut

        Jäi vielä kertomatta että appi ei anna puhua anopin minun kanssa.Lieneekö jotakin mustasukkaisuutta? Anopin kanssa minulla ikäeroa n.16v.


    • eitekemisissä

      Itse en ole tekemisissä appivanhempieni kanssa,koska en siedä heitä!Anoppi on läheisriippuvainen raukka, syytää rahaa peliriippuvaiselle pojalleen,ja appi on entinen juoppo,olikin oikea kiusanhenki kun joi,pilasi mieheni lapsuuden ja nuoruuden.

    • Puhelin.kiinni

      Jos sinulla on tärkeää asiaa, toimita se tekstiviestinä. Miksi soittelet, jos toiset siitä vain ärsyyntyvät? Oletko häiriköintiin taipuvainen?

    • hjiolk

      Niin mitähän mahtoi olla asiasi anopille. Oliko siihen oikea syykin että soitit puolisosi puhelimesta.

      No minulla on ainakin pätkinyt puhelimessa siten, että olen kuullut soittajan puheet, mutta he eivät ole kuullet minun puhettani ja ovat katkaisseet puhelun. Olen soittanut uudelleen helle päin ja puhelimet ovat näin päin toimineet, uskon todella on ollut häiriö, kuuleehan sen jos toinen puhuu ja vastauksia ei tule ja huutelua haloo oletko siellä.
      Joskus on puhelu todella katkennut heti alkuunsa, mutta koskaan ei siitä syystä, etteikö toinen olisi halunnut jutella kanssani.

      Molemmin päin sanoisin, että anoppi on ihminen, jolla on elämää takanaan, olsiko liian paljon antaa arvoa hänen karttuneelle elämänkokemukselle, josta hän ehkä sanoisi muutaman sanan. Mutta toki toisin päin myös pitää kuunnella myös nuorten asiat, heilläkin on näkökannat. Ja aina voi vaikeissa paikoissa joustaa kumpikin, sillä parempi olla edes jonkinlaisissa väleissä, että ei tarvitse tulkita jopa katkennutta puhelua tieten tahtoen tehdyksi.
      Ei anoppikaan ainaista syyttelyä jaksa kestää, kyllä häneenkin sattuu ja sattuukin paljon, sillä usein myös lapsenlapset eristetään isovanhemmista, mikä on todella väärin.

      Niistä ajatuseroista voi joskus yrittää ihan keskustella ja löytää kompromissi, kukaan kun ei tiedä kaikkea ja osaa kaikkea.
      Minulle on päivän selvää, että vastaan jokaiselle minulle soittavalle, en valokoi ihmisiä. Ja todella olen iloinen jos miniä tai vävy soittaa ja kuka hyvänsä.

    • Akku.lopussa

      Eikö teidän puhelimissanne ole tekstiviestimahdollisuutta? Jos on niin tärkeä asia, että pitää soittaa yhä uudelleen, vaikka luuri lyödään korvaan, niin esitä asiasi tekstarilla.
      Jatkuva soitteleminen on häirintää, kai ymmärrät sen?

      • jukupliut

        Ei auta mitkään tekstarit,koska anoppi ei vastaa tekstareihin ei ole koskaan käyttänyt tekstareita vaan lukee ne appiukolle ja appi ei vastaa minulle.Se nyt on vaan näin nyt.Jos kerran appi huutaa myös omalle lapselleen siis minun puolisolleni törkeyksiä niin ei siitä mitään tule.Ei ihminen voi enää muuttua 70v iässä jos ei ole sitä ennenkään muuttunut.


      • Selkä.suoraksi
        jukupliut kirjoitti:

        Ei auta mitkään tekstarit,koska anoppi ei vastaa tekstareihin ei ole koskaan käyttänyt tekstareita vaan lukee ne appiukolle ja appi ei vastaa minulle.Se nyt on vaan näin nyt.Jos kerran appi huutaa myös omalle lapselleen siis minun puolisolleni törkeyksiä niin ei siitä mitään tule.Ei ihminen voi enää muuttua 70v iässä jos ei ole sitä ennenkään muuttunut.

        Mitä väliä sillä on, että anoppi ei vastaa tekstareihisi? Olet asiasi kuitenkin hänelle toimittanut.
        Väkisin ei voi kenenkään kanssa olla, joten ala opetella elämää ilman appivanhempia. Ei kai se vaikea ole, kun et ole koko elämääsi heidän kanssaan viettänyt, kuten puolisosi on.
        Monien ihmisten appivanhemmat ovat kuolleet, kuitenkin elämä on jatkunut heidän jälkeensäkin. Ei pidä riippua muissa ihmisissä.


    • jätänerauhaan

      jos anoppi ei halua viestitellä kanssasi, niin ei hänen ole sitä mitkään pakko tehdä!!!
      Uskoisit jo vähemmällä ennen kuin hän hakee sinulle tuomion häirinnästä ja lähestymiskiellon.

      Jos puolisollasi on asiaa omille vanhemmilleen anna hänen itsensä hoitaa asiansa.

      Jos appivanhempasi eivät halua sinun kanssasi asioida, niin uskoisit sen hyvällä.
      Ei kenkään ole pakko pitää yhteyksiä appivanhempiinsa eihän kenenkään ole pakko pitää yhteyttä edes omiin lapsiinsa, eikä lasten vanhempiinsa.

    • Tuiukka

      NO mitäkö tuosta anopin käytöksestä pitäisi ajatella? Mitäpä muuta, kuin, että teillä on huonot välit.

      Sitä, mistä ne huonot välit on tulleet, pitää ajatella ainoastaan ja vain sinun. Me muut täällä ei siitä tiedetä mitään.

    • Oppeliini1

      Kuinka lukijat voivat arvioida viestiäsi? Emmahän tunne anoppiasi! Sinä hänet tunnet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2759
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      360
      2614
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2190
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1866
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      71
      1788
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1773
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1764
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      139
      1678
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1593
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1432
    Aihe