Olen näin vanhoilla päivillä tääl suomi24 sinkut palstalla törmännyt täysin uuteen sanaan :SARJASUHTEILIJAT.
Mitä se tarkottaa?
Mietitäämpä. Jos olen 10 vuotta avoliitossa ja sitten rakastun toiseen ja koska olen 100% rehellinen ihminen niin otan eron kun huomaan rakastavani toista eli olen siis sarjasuhteilija.
Millaiset muut ovat sitten sarjasuhteilijoita?
Monessa suhteessa...
Sarjasuhteilija?
11
74
Vastaukset
- Ikis__M
Itse olen tuota sanaa käyttänyt tarkoittaessani henkilöä joka jatkuvasti deittailee ja siinä samalla paneskelee ympäriinsä sitä "oikeaa" etsiessään. Siinä sarjasuhteillessa siltä sitten katoaa todellisuudentaju kun vertaa aina viimeisintä niihin kaikkiin edellisiin.
- Jjjjjjjjjkkkk
Itse kutsuisin tuota monisuhteilijaksi. Sarjan pitäisi olla jana...[--------]
- Ikis__M
Jjjjjjjjjkkkk kirjoitti:
Itse kutsuisin tuota monisuhteilijaksi. Sarjan pitäisi olla jana...[--------]
Tuo sarjasuhteilija on hieman kunniallisempi kuin rinnakkaispanoilija, se sentään suhteilee yhden kanssa kerrallaan vaikka ne suhteet olisi lyhyitä viikko-pari tms. kun taas rinnakkaissuhteilija paneskelee useampia deittejä samaan aikaan hakee siinä samalla uusia.
"Mietitäämpä. Jos olen 10 vuotta avoliitossa ja sitten rakastun toiseen ja koska olen 100% rehellinen ihminen niin otan eron kun huomaan rakastavani toista eli olen siis sarjasuhteilija."
Tuo on sinun määritelmäsi. Mikä olisi toisella kerralla eri tavalla kuin ensimmäisellä? Todennäköisyys sille, että joskus huomaat rakastavasi kolmatta? Mitä silloin tapahtuisi?- Sarjasuhteilija
Kyllä. Niinkin käy. Elämä on. Vain muutos on varmaa.
- atännä
"Ainoa pysyvä on jatkuva muutos." Noin se menee :)
- oletjuurisitä
Rakastuminen kestää sen 1,5 vuotta. Kyllä olet sarjasuhteilija,jos vaihdat "pysyvän" parisuhteen ihastukseen. Ihminen voi säädellä tunteitaan, ja rakastumisenkin voi välttää, jos välittää parisuhteestaan. Ihminen joka eroaa avioliitosta jokaisen ihastumisen myötä on sarjasuhteilija, joka ei kykene elämän mittaiseen avioliittoon. Sarjasuhteilijana tulet eroamaan myös siitä uudesta, koska aina on muitakin joihin voi ihastua, jos ei itse halua sitä välttää.
- Jcovkv
oletjuurisitä kirjoitti:
Rakastuminen kestää sen 1,5 vuotta. Kyllä olet sarjasuhteilija,jos vaihdat "pysyvän" parisuhteen ihastukseen. Ihminen voi säädellä tunteitaan, ja rakastumisenkin voi välttää, jos välittää parisuhteestaan. Ihminen joka eroaa avioliitosta jokaisen ihastumisen myötä on sarjasuhteilija, joka ei kykene elämän mittaiseen avioliittoon. Sarjasuhteilijana tulet eroamaan myös siitä uudesta, koska aina on muitakin joihin voi ihastua, jos ei itse halua sitä välttää.
Ihastuminen ja rakastuminen on eri asioita. Olen ihastunut elämäni aikana 1279 kertaa mutta rakastunut vain 2.
- 1217
Jcovkv kirjoitti:
Ihastuminen ja rakastuminen on eri asioita. Olen ihastunut elämäni aikana 1279 kertaa mutta rakastunut vain 2.
Totta, mutta muutoin olen samaa mieltä kuin "oletjuurisitä". Rakastuminen on tunne ja lähes poikkeuksetta ohi menevä, rakkaus taas on ennen kaikkea tahtotila ja valinta. Tunteet vaihtelee, mutta tahto pysyy jos sen päättää pitää.
Sitäpaitsi rakastuminen ei tapahdu itsekseen satunnaiseen ohikulkijaan vaan vaatii sitä, että toinen on jo päästetty lähelle, suhteen ulkopuoliselle rakastumiselle on annettu mahdollisuus. Tämän oven avaaminen taas on valinta eikä mikään väistämätön kohtalo, vaikka tunnemyrskyjensä mukana perheitään rikkovat ihmiset näin haluavatkin uskotella. - Sarjasuhteilija
1217 kirjoitti:
Totta, mutta muutoin olen samaa mieltä kuin "oletjuurisitä". Rakastuminen on tunne ja lähes poikkeuksetta ohi menevä, rakkaus taas on ennen kaikkea tahtotila ja valinta. Tunteet vaihtelee, mutta tahto pysyy jos sen päättää pitää.
Sitäpaitsi rakastuminen ei tapahdu itsekseen satunnaiseen ohikulkijaan vaan vaatii sitä, että toinen on jo päästetty lähelle, suhteen ulkopuoliselle rakastumiselle on annettu mahdollisuus. Tämän oven avaaminen taas on valinta eikä mikään väistämätön kohtalo, vaikka tunnemyrskyjensä mukana perheitään rikkovat ihmiset näin haluavatkin uskotella.Joo kyllähän siihen SYY on aina miksi ihminen on otollinen rakastumaan. Esim tämä jota aloin rakastamaan puki sanoiksi sen kuinka onnetonta elämää elin ja olen ikuisesti kiitollinen hänelle siitä että lopetti pitkän suhteeni. Tai itse sen lopetin mutta ilman häntä kärsisin luultavasti yhä. Ja parisuhdehan ei ole tarkoitettu kärsittäväksi vaan iloittavaksi.
- atännä
Se tarkoittaa näköjään tällä palstalla ihmistä, joka kykenee tutustumaan mahdolliseen tulevaan kumppaniin :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 216548
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 603677
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282937Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342712Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452496Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme252335Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 401753
- 241618