Olen menettänyt luottotietoni nuoruuden hölmöilyissä ja näin ollen en ole saanut kotivakuutusta. Nyt muutin miehen kanssa yhteen eli elämme avoliitossa. Miehellä on kotivakuutus ja luottotiedot kunnossa. Kattaako nyt hänen vakuutus minunkin irtaimiston esim. Puhelimen? Jos ei niin pystymmekö jotenkin liittämään minun irtaimiston hänen vakuutukseensa?
Kotivakuutus ja avoliitto
5
342
Vastaukset
- mekkk
Samassa osositteessa asuville korvaa kotivakuutus irtaimiston ja ei puehlinta kannata vakuutuksista ottaa kun omavastuu on 150€ niin aika kallis puhelin pitää olla. Onneksi on työsuhdepuhelin niin ei tartte itse ostella niitä. Olisit saanut kotivakuutuksen ennekin mutta sinin olisi pitänyt maksaa vuoden massku etukäteen.
- KaikilleSuomalaisille
Jos ei vakuutusyhtiö hyväksy tuota "toisen omaisuuden vakuuttamista", minkä he tosiaan voivat lain mukaan tehdä, suosittelen perehtymään yritykseen nimeltä:
KLT & KTP asiantuntija Oy, he eivät tuijota esim.maksuhäiriömerkintöihin :)
www.sinunturvaksi.fi kattaa
- ihmettelenasiaydintä
Miksi muka et saa ennakkoon maksettuna kyllä saa,vai oletko hölmöillyt linnareissun tuhopoltosta??????
- Anonyymi
Tämä vanha keskustelu tuli sattumalta vastaan, kun etsin tietoa kotivakuutuksista. Korjaisin vähän muita kommentoijia. Olen itsekin joskus menettänyt luottotietoni ja kotivakuutusta voi todellakin olla mahdotonta saada edes etukäteen maksamalla. Esim. LähiTapiolassa tämä ei onnistunut vuonna 2018 vaikka miten tarjosin etukäteismaksua ja minulla oli heille yli 30 vuoden asiakkuus.
Jonkin aikaa tuon jälkeen luottotiedot onneksi palautuivat, voi sitä iloa, kun heti alkajaisiksi ostin kotivakuutuksen!
Vastaukseksi aloituksen kysymykseen:
”Avoliitossa toisen avopuolison kotivakuutus kattaa siis lähtökohtaisesti ainakin avopuolisoiden omistaman, vakuutusehdoissa määritellyn omaisuuden. Yleisesti ottaen toisen puolison ottama kotivakuutus kattaa myös tämän avopuolison omaisuuden.” … ” Kannattaa kuitenkin huomioida se, että eri vakuutusyhtiöiden välillä on eroja ja vakuutussopimuksen ehdot ovat ratkaisevassa asemassa.”
https://www.minilex.fi/a/avoliitto-ja-kotivakuutus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315663
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123528- 1932301
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631723Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771607Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351447Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741325- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194