http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Huh-mita-fitness-mimmeja-Miss-Helsinki-finalistit-kuumissa-salikuvissa-/1090953
Missiksi pääsee näköjään kuka tahansa
Miss helsinki finalistit
6
58
Vastaukset
- helgamies
Ainahan Miss Helsinki on ollut transunomainen voimakkasti testosteronia uhkuva miehekäs nainen. Tämä siksi, että stadilaiset miehet ovat järjestään matalan teston omaavia aisureita tai hinttareita. Korkean teston nainen on matalan teston miehen vastinpari.
Meillä maalla maalaissalikissat taitaa olla vähän jäljessä ison kirkon kenkämuotia.
Kyllä on taas Photoshop käynyt ylikierroksilla.
- noeipaha
Ihan kivan näköisiä kissoja joukossa tuossa.
- 6plus18
On tossa nyt vaihteeks sentään muutama ihan oikeesti nätti (jos ei totaalisen photoshopattu) nuori nainen. Keskiverto tissikisoissa ollut viime vuonna reippaasti huonompi laatu kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 186239
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04671- 563360
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2272897Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342572Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452420Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme242148Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 381590
- 1901491