Huomenna saavat isoimmat Ruokakaupat olla ainakin klo 18 asti auki. Aiemmin ois pitänyt hakea Itä-Suomen Ruokamarketit "poikkeusluvilla" auki ja siinäkin oli ennen jokin Jeesuksen aikainen laki, jota en ymmärrä.
Vaikka en ole mikään "kapitalistinen liero" ateistina tai sivarina niin silti Suomi on minulle isäinmaa ja menneisyydet on Suomelta kauaksi jätettyä paskaa. Jokainen tulee joustaa Suomessa tavalla tai toisella!
Onko uskovat munillaan!?
8
<50
Vastaukset
- elinooraalexandra
Jenkkilässä tuli käytyä 0400 kaupassa. Melkein epätodellista että kaupan omistaja saa pitää kauppaansa auki silloin kun lystää.
- Tahvo.Taneli
On sulla pitkät kauppamatkat! Ite käyn lähiSiwassa.
Kyllä tuo muoti, mistä lie tullutkin, pitää kauppaa mahdollisimman paljon auki menee äkkiä ohi.
Kaupan aukipidosta tulee tietenkin kustannuksia. On turha pitää kauppaa auki silloin kun asiakkaita käy vaan yksi tai kaksi tai ei ollenkaan.
Kun joskus 1980-l. kävin Saksassa ja Hollannissa niin ainakin siellä oli kaupat auki paljon lyhemmän ajan kuin Suomessa silloin. Hollannissa varsinkin, saattoivat olla keskellä päivää aivan hassuihin aikoihin kiinni, maanantana ruokakaupat avasivat vasta klo 12:00.- Leipäjono-Demu
Kun kansalla on tuota ostovoimaa , näkyy olevan Mersuja ja Demareita on
parkissa. - voi-aikoja-tapoja
SAK:n "uskovaiset" sielä jarruttaa, niin myös arkipyhien siirtämistä.
Kunnon stalinistiateisti ei ymmärrä tuollaista munatonta munillaan olemista PER..LE! - siwan.ryöstäjä
Mulle tää kyllä sopii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 928375
- 926465
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586304Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344961Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593380- 453341
- 503285
- 442879
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512836- 552832