Onko uskovat munillaan!?

Huomenna saavat isoimmat Ruokakaupat olla ainakin klo 18 asti auki. Aiemmin ois pitänyt hakea Itä-Suomen Ruokamarketit "poikkeusluvilla" auki ja siinäkin oli ennen jokin Jeesuksen aikainen laki, jota en ymmärrä.

Vaikka en ole mikään "kapitalistinen liero" ateistina tai sivarina niin silti Suomi on minulle isäinmaa ja menneisyydet on Suomelta kauaksi jätettyä paskaa. Jokainen tulee joustaa Suomessa tavalla tai toisella!

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elinooraalexandra

Jenkkilässä tuli käytyä 0400 kaupassa. Melkein epätodellista että kaupan omistaja saa pitää kauppaansa auki silloin kun lystää.

• Tahvo.Taneli

On sulla pitkät kauppamatkat! Ite käyn lähiSiwassa.

• Kyllä tuo muoti, mistä lie tullutkin, pitää kauppaa mahdollisimman paljon auki menee äkkiä ohi.
      Kaupan aukipidosta tulee tietenkin kustannuksia. On turha pitää kauppaa auki silloin kun asiakkaita käy vaan yksi tai kaksi tai ei ollenkaan.
      Kun joskus 1980-l. kävin Saksassa ja Hollannissa niin ainakin siellä oli kaupat auki paljon lyhemmän ajan kuin Suomessa silloin. Hollannissa varsinkin, saattoivat olla keskellä päivää aivan hassuihin aikoihin kiinni, maanantana ruokakaupat avasivat vasta klo 12:00.

• kekek-kekek: Ruuhkat pienenivät merkittävästi ja se on todettu ympäri Suomen.

• Leipäjono-Demu

Kun kansalla on tuota ostovoimaa , näkyy olevan Mersuja ja Demareita on
      parkissa.

• voi-aikoja-tapoja

SAK:n "uskovaiset" sielä jarruttaa, niin myös arkipyhien siirtämistä.
      Kunnon stalinistiateisti ei ymmärrä tuollaista munatonta munillaan olemista PER..LE!

• en ole stalinistiateisti...sori vaan!

• siwan.ryöstäjä

Mulle tää kyllä sopii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      277
      14551
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      153
      4028
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      130
      3811
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1708
    5. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      397
      1674
    6. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      35
      1639
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      49
      1336
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1111
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      58
      1071
    10. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      118
      1069
    Aihe