Kylmän karkoitusta

Onko hyviä kylmän karkoitus keinoja? Minä meinaan laittaa monta kerrosta vaatetta, ja sitten lähden juoksemaan

32

151

Äänestä

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atännä

Oikeesti juoksemaan? -25 pakkasta?
      Pitäis hommata karhistamaton kommandopipo. En ole vaan löytänyt vielä mistään! Jos joku tietää, mistä sellaisia saa, niin vinkatkaa, kiitos.
      Kyllä mettässä pärjää tällä pakkasella oikein pukeutuneena, kun muistaa suojata hyvin kasvotkin. Kun pysyy liikkeessä, ei tule kylmä.
      Mutta juoksu tällä kelillä.. eih. Sisätilajumppaa painavilla raudoilla ja uimahallia, se toimii :)

• flowersreally

Silkkinen kommandopipo on paras, ei karhista. Googlaamalla löytyy useita kauppiaita.

• atännä
        flowersreally kirjoitti:

Silkkinen kommandopipo on paras, ei karhista. Googlaamalla löytyy useita kauppiaita.

Se silkkinen ei ole kovin lämmin, ainakin ne mitä mulla jo on ovat aika ohuita. Sit pitäisi oikeasti olla silmän- ja suunreikä, ei koko naaman reikää. Ne mitä olen löytänyt, on jotain akryylia, ei kiva jos jäätyy naamaan kiinni. Kerrospukeutuminen naamankin kanssa? Ehkä sitten niin. :-/

• Hyvin voi juosta, sillee sopivasti, ettei tullut hiki. Moottorikelkkailijan kypärähuppu on hyvä, mulla oli nytkin sellainen, ja huopakumi saappaat

• atännä
        pujottelija kirjoitti:

Hyvin voi juosta, sillee sopivasti, ettei tullut hiki. Moottorikelkkailijan kypärähuppu on hyvä, mulla oli nytkin sellainen, ja huopakumi saappaat

Ei sais hengästyä eikä hikoilla. Hengästymisestä seuraa astmakohtaus ja hikoilusta hypotermia :) Kovalla pakkasella liikkuminen on todellinen taitolaji. Ekan vartin - 20 min palelee, sitten pitäisi tulla lämmin. Silloin on oikein päällä.

• flowersreally
        atännä kirjoitti:

Se silkkinen ei ole kovin lämmin, ainakin ne mitä mulla jo on ovat aika ohuita. Sit pitäisi oikeasti olla silmän- ja suunreikä, ei koko naaman reikää. Ne mitä olen löytänyt, on jotain akryylia, ei kiva jos jäätyy naamaan kiinni. Kerrospukeutuminen naamankin kanssa? Ehkä sitten niin. :-/

Kerrospukeutumista hyvinkin. Itselle ei ole vielä tullut pakkasia vastaan etten olisi silkkikypärämyssy pipo ohut merinovillakauluri/tuubi riittänyt. Vikaa sitten saatan kiskoa ylemmäs jos oikein on viimaa. Kerrospukeutuminen ratkaisee myös hikoilu"ongelman".

• atännä kirjoitti:

Ei sais hengästyä eikä hikoilla. Hengästymisestä seuraa astmakohtaus ja hikoilusta hypotermia :) Kovalla pakkasella liikkuminen on todellinen taitolaji. Ekan vartin - 20 min palelee, sitten pitäisi tulla lämmin. Silloin on oikein päällä.

Siinä on vitsit vähissä, jos kovalla pakkasella hikoilee, eikä pääse lämpimään
        Kokemusta on

• vällyjenalle

Jonkun kanssa. Saa heittää ylimääräiset vaatteet pois.

• HolmesinJussi

Kyllä naiminen on paras konsti!

• Mielummin sitten vastakkaisen sukupuolen kanssa

• vällyjenalla

Jonkun ihanan miehen kanssa.

• atännän päällä ähkiminen kuulemma lämmittää.

• atännä

Mun allakin ähkiminen lämmittää.

• atännä kirjoitti:

Mun allakin ähkiminen lämmittää.

Laitetaan korvan taakse: atännä haluaa olla päällä.

• atännä
        HC-ätmel kirjoitti:

Laitetaan korvan taakse: atännä haluaa olla päällä.

Pane vaikka korvan taakse. Kyllä se lämmittää ;)

• Alla olevalla on lämpimämpää, kun alla on esim patja, ja päällä ihminen

• atännä kirjoitti:

Pane vaikka korvan taakse. Kyllä se lämmittää ;)

Lisätään huomio: korva on atännällä erogeeninen alue.

• atännä
        HC-ätmel kirjoitti:

Onko sulla joku muistio jota täyttelet palstan naisista?
        Älä välitä, mulla on sun peppukuva tietsikan taustakuvana. Muutkin vois kyllä postailla niitä peppukuviaan. :)

• Ex-----PUA
        HC-ätmel kirjoitti:

Huomaa erogeeninen korva, jota voi myös rakastella. :D

• Ikis__M

• atännä kirjoitti:

Älä välitä, mulla on sun peppukuva tietsikan taustakuvana. Muutkin vois kyllä postailla niitä peppukuviaan. :)

Taidat vähän juksata, koska kuva oli etupuolelta.

• atännä
        HC-ätmel kirjoitti:

Taidat vähän juksata, koska kuva oli etupuolelta.

Yyyh... Tän siitä sitten saa, kun ei availe linkkejä ;,,((
        Oliks sulla housut jalassa?

• atännä kirjoitti:

Yyyh... Tän siitä sitten saa, kun ei availe linkkejä ;,,((
        Oliks sulla housut jalassa?

Totta kai.

• atännä
        HC-ätmel kirjoitti:

Totta kai.

Toppahousut?

• atännä kirjoitti:

Toppahousut?

Alushousut.

• arkailija
        atännä kirjoitti:

pujottelija lupasi laittaa peppukuvansa, jos joku nainen vaatii, tuohan on miltei vaatimus

• ATM-automaatti
        atännä kirjoitti:

Toppahousut?

Onko ätännällä toppahousufetissi?

• panevieläsentti

Miksei tänään voisi lenkkeillä? siihen päälle ehkävielä treeni vapailla painoilla!

• Kilttiatm

tulin juuri salilta ja oli siellä aika kylmä polkea fillarilla. Mulla oli vaan farkut ja pitkät kalsarit, pipo ja hanskat. Pyörä ei meinannut liikkua kun oli ihan jäässä vaihteet ja kaikki.

• Tätä on mietitty muuallakin. Paras ehdotus mielestäni oli varpaiden huljuttelu merivedessä. Etenkin Välimeren vesi on hyvää tähän tarkoitukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      8
      1010
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      956
    3. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      939
    4. 53
      882
    5. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      85
      802
    6. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      42
      756
    7. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      701
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      151
      692
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      55
      635
    10. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      576
    11. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      95
      551
    12. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      52
      521
    13. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      514
    14. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      35
      487
    15. Teini kuolema

Jatketaan uudestaan kun poistettu eka aloitus.
      Kajaani
      22
      476
    16. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      35
      473
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      52
      449
    18. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      31
      433
    19. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      24
      430
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      246
      408
    Aihe