http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/kemissa-kaksoissurma-verinen-mies-tuli-poliisiasemalle/2208403
Miksi ihmiset eivät osaa elää ilman mustasukkaisuutta?
Kaksi ammuttu hengiltä Kemissä!
269
12386
Vastaukset
- Exmustis
Toivottavasti ei ollut kovin nuoria. Koska tuo mustasukkaisuus iän myötä vähenee tai jopa loppuu kokonaan. Turha kuolema. Nuorilla aikuisilla ln itsetunto vielä hakusessa.
- Juuri.toisinpäin
Kyllä se mustasukkaisuus vaan pahenee ikääntyvien ihmisten keskuudessa.
Joku ihmeellinen päähänpinttymä siitä yhdestä ja ainoasta ihmisestä kenen kanssa elämäänsä elänyt, ja silloin kun toinen on poistumassa kuvioista, niin se on pieni kuolema jo sille mustasukkaiselle puolisolle.
Pelko yksinjäämisestä, pelko siitä että joku vie sen eroa hakevan, just sen ainoan joka tarkoitettu vain minulle.
Ei siihen auta mikään puhuminenkaan kenenkään asioita käsittelevän tahon kanssa, sillä se ihminenhän oli vain minun ja minulle. - Kullperi_O
"Toivottavasti ei ollut kovin nuoria."
Toivottavasti ja toivottavasti. Typerää kirjoittelua. Mihin nämä sinun toivomuksesi auttavat tai vaikuttavat. Ei yhtään mihinkään. Tuollaiset aivopierut voisi yhtä hyvin jättää kirjoittamatta. - Blåkläder
Missä kohtaa mainittiin mustasukkaisuus?
- todella_ikävää
Mustasukkaisuus on hirveä sairaus.
Minulla oli kerran suulaan puoleinen työkaveti.
Mutta hänkin sanoi, että ikinä ei kiusaa mustasukkaista
ihmistä,ne on vaarallisia. - simossa-asun
Sairasta eihän tuota muuten tapahtus. Ja laps rukka saa toivottavasti paremman kodin nyt. Vaikka ainahan omat vanhemmat on kaikki kaikessa. mikähän se sapeli -juttu oli...
- Kulprivitura
Blåkläder kirjoitti:
Missä kohtaa mainittiin mustasukkaisuus?
Joko tuomio tiedossa???
- anopinveli
Eikös tuossa jutussa ollut etteivät ole nuoria. Lapsia ei kuulema mukana. Se puuttuisikin. Oppisivat elämään. Mutta ei kun se on sairaus se mustasukkaisuus. Nuorena sitä voi olla, mutta normaali-ihmisellä se lähtee ajan kanssa. Joillakin ei...ja sitten tapahtuu kauheita kun vanhetaan mutta ollaan saman pään kanssa, eli sairaan mielen.
- Rikotelkkaris
Oppii ainakin ampumaan,kun katselee "jenkkitelkkaria" !
- Kamalaa34
Ja jos taustalla on alkoholiongelmaa niin jo on valmis soppa valmis. Olen nähnyt hyvinkin läheltä mitä helvettiä on alkoholistien kanssa ja jos lisänä kolmas pyörä niin huh huh sanon minä.
- Kullperi_O
"huh huh sanon minä."
Huh huh tätä hellettä. Sais ilmat jo vähän viiletä.
- viimeisellä-tuomiolla
Aikuisia ihmisiä ovat nämä osapuolet ja poliisi tutkii tapausta kahtena tappona ja yhtenä tapon yrityksenä, josta voisi päätellä, että tekijäkin sai jo mitä ankarimman tuomion.
- Voivoitätä
Miten voi olla 2 tappoa ja taponyritys, kukas on tekijä, jos tapahtumassa vain 3 henkilöä?
- amppuali
Voivoitätä kirjoitti:
Miten voi olla 2 tappoa ja taponyritys, kukas on tekijä, jos tapahtumassa vain 3 henkilöä?
anneli tietenkin
- peruskeissi
Jep. Mies ampui vaimonsa ja yritti ampua vaimon uutta miesystävää, mutta hän pääsi pakenemaan. Tämän jälkeen mies ampui itsensä.
- miesmustasukkaisuutta
Poliisi ei halunnut tänään paljastaa surmattujen sukupuolta niin juolahti mieleen nämä homoavioliitot pitäisikö asiaa salailla?
- Speku_Speku
Mitäs, jos tappaja olikin lavastanut rikospaikan ja ampunut omaan jalkaansa olen lukenut jostain sellaistakin tapahtuneen.
- epäilysten.varjossa
Speku_Speku kirjoitti:
Mitäs, jos tappaja olikin lavastanut rikospaikan ja ampunut omaan jalkaansa olen lukenut jostain sellaistakin tapahtuneen.
Tarkotatko sitä, joka meni verisenä poliisilaitokselle?
- sospuhelu
Pistää vähän ihmetyttämään miksi verinen mies ei soittanut paikalta hätäkeskukseen olisi voinut pelastaa henkiä se on kumma juttu.
- Kullperi_O
sospuhelu kirjoitti:
Pistää vähän ihmetyttämään miksi verinen mies ei soittanut paikalta hätäkeskukseen olisi voinut pelastaa henkiä se on kumma juttu.
"Pistää vähän ihmetyttämään miksi verinen mies ei soittanut paikalta hätäkeskukseen "
Ensimmäiseksi tulee mieleen, että paikalla oli niin paljon meteliä: oli ampuma-aseen pauketta ja avunhuutoja. Sitten vielä avunhakija pelkäsi omankin henkensä puolesta. Hän katsoi parhaimmaksi paeta tapahtumapaikalta. Sitten vielä puhelinkin oli jäänyt takin taskuun, joka puolestaan oli jäänyt kiireessä tapahtumapaikalle, eikä hän uskaltanut mennä sitä hakemaan, kun pelkäsi, että silloin hänet viimeistään ammuttaisiin. "Anteeksi, minä haen vain puhelimeni, odota hetki, älä ammuskele nyt.". Sitten vielä puhelimen akku saattoi olla tyhjentynyt sähköenergiasta. Siinäpä sinulle selityksiä ihmettelyysi. - Fyujhygrdyh
miesmustasukkaisuutta kirjoitti:
Poliisi ei halunnut tänään paljastaa surmattujen sukupuolta niin juolahti mieleen nämä homoavioliitot pitäisikö asiaa salailla?
No ei poliisin tarvitse kaikkea kertoa tavan tallaajille juoruakoille ja ukoille.
- LiirumIaarum
Fyujhygrdyh kirjoitti:
No ei poliisin tarvitse kaikkea kertoa tavan tallaajille juoruakoille ja ukoille.
Jos laiskoilla lukutaidoillanne jaksatte tämän jutun loppuun (alas) asti, niin eiköhän sieltä matkan varrelta löydy uhrien ja tekijänkin nimi ja motiivit?
- housu.kari
Minkälaista porukkaa tuolla Ajoksessa asuu sehän on saari tai oli nyt se ainakin on kauhujen saari?
- TuskavaaranMiettijä
H'mm, ajos kuulostaa hevospaiseelta takapuolessa.
- Kullperi_O
"Minkälaista porukkaa tuolla Ajoksessa asuu "
Siellä asuu tavallisia kemiläisiä, jotka ovat töissä joko Ajoksen satamassa tai muualla Kemissä. Sitten siellä on runsaasti kemiläisten vapaa-ajanasuntoja eli ns. lomamökkejä. Osa niistä on talviasuttavia, osa ei ole. Toivottavasti tämä hieman auttoi sinua. - kamalatapaus
Omakotialue siellä on. Eikä Ajos nyt niin varsinainen saarikaan ole,koska sinne on silta jopa kasikin.
Mustasukkainen ihminen on vaarallinen mielisairas. - marhaaja
TuskavaaranMiettijä kirjoitti:
H'mm, ajos kuulostaa hevospaiseelta takapuolessa.
eikö siellä ole tiekin nimeltä MURHAMIEHENTIE
tulee uusi ns.auer soppa. - Jos_saaren_minä_saisin
kamalatapaus kirjoitti:
Omakotialue siellä on. Eikä Ajos nyt niin varsinainen saarikaan ole,koska sinne on silta jopa kasikin.
Mustasukkainen ihminen on vaarallinen mielisairas."Eikä Ajos nyt niin varsinainen saarikaan ole,koska sinne on silta jopa kasikin."
No mutta silloinhan se on aito saari edelleenkin. Saareen voi olla silta tai jopa kasikin siltaa. Voi olla myös sillatta.
- mnkaikinaj
Miksei voi vain erota ja antaa olla?
Kyllä uusia naisia löytyy,ja miehiä.
Ja jos ei löydy käyttää irtonumeroita.
Olen kerran lähtenyt 20 vuoden yhdessä-olosta
Ja se oli siinä,jälkeenpäin kävin vielä kylässäkin.
Kumpikin on nyt uusissa naimisissa.Ja ei mitään mustiksia olla.
Päässä vikaa jos ei toinen saa ottaa - EinariKutvonen
Kyllä tämä taas on niin surullinen ja järkyttävä uutinen.
Aina näitä vaan sitten sattuu.- Kullperi_O
"Kyllä tämä taas on niin surullinen ja järkyttävä uutinen."
Kyllä. Kyllä minuakin itkettää. Onneksi on tämä keskustelupalsta. Täällä voi päästellä aivopieruja näkyviin. Se helpottaa hieman, ainakin vähäksi aikaa kerrallaan. Sitten voi päästellä taas lisää aivopieruja.
- pahin-painajainen
Kyseessä voi olla niin kauhistuttava ja ihmisille vieras kolmiodraama, ettei poliisi julkea siitä tiedottaa enempää.
- Kulliperi_O
"Kyseessä voi olla niin kauhistuttava ja ihmisille vieras kolmiodraama, ettei poliisi julkea siitä tiedottaa enempää."
Joo, poliisitkin itkeä vollottavat eivätkä pysty kertomaan enempää.
- surman_laukauksia
Minkähän takia poliisi ei suostu paljastamaan edes tekovälinettä vaikka haavoittunutta oli ammuttu, eikö sen nyt ole ilmeistä, että ampuma-ase on kyseessä. Kuuliko kukaan Ajoksen alueella laukauksia?
- Suhahduksia
Jos oli ammuttu jalkajousella niin ei siitä mitään ääntä lähde.
- Järkeilijä
"Minkähän takia poliisi ei suostu paljastamaan edes tekovälinettä"
Mitä se sitten auttaisi? Ei sillä saada kuolleita takaisin eläviksi. Tarkoitatko, että se helpottaisi seuraavien surmien tekemistä, kun tiedetään hyvät tappovälineet? Ehkä poliisi ei juuri siitä syystä kerro, millä tavalla tapot tehtiin. - jombikumbi
Järkeilijä kirjoitti:
"Minkähän takia poliisi ei suostu paljastamaan edes tekovälinettä"
Mitä se sitten auttaisi? Ei sillä saada kuolleita takaisin eläviksi. Tarkoitatko, että se helpottaisi seuraavien surmien tekemistä, kun tiedetään hyvät tappovälineet? Ehkä poliisi ei juuri siitä syystä kerro, millä tavalla tapot tehtiin.Rullarevolveri on varsin tappava ase ja puoliautomaatti haulikko vieläkin tappavampi varsinkin katkaistulla piipulla.
- Rullarevolveri
jombikumbi kirjoitti:
Rullarevolveri on varsin tappava ase ja puoliautomaatti haulikko vieläkin tappavampi varsinkin katkaistulla piipulla.
on nykyään löysää kamaa ja katkaistu itselataava haulikko ei enää lataa itse... Että semmoista...
- Tiedänjo
Laivapojankadulla tapahtunu, onko talon numerosta tietoa? kolmenkympin tienoilla ainakin miesuhrit, naisesta en tiedä.
- naerasjellona
Mitä tiedät naisesta, (miten) eihän poliisi ole tiedottanut kuolonuhrien sukupuolesta mitään?
- Tiedänjo
Kuulin että on kaksi miestä, yksi nainen ja surmaaja. Siinä melkein kaikki mitä olen kuullut. Nimethän kuitenkin joku täällä joskus kertoo, ei ole minun asia niitä kertoa.
- MietiskelijäT
Tiedänjo kirjoitti:
Kuulin että on kaksi miestä, yksi nainen ja surmaaja. Siinä melkein kaikki mitä olen kuullut. Nimethän kuitenkin joku täällä joskus kertoo, ei ole minun asia niitä kertoa.
"Kuulin että on kaksi miestä, yksi nainen ja surmaaja. Siinä melkein kaikki mitä olen kuullut. Nimethän kuitenkin joku täällä joskus kertoo, ei ole minun asia niitä kertoa."
Ei ole sinun asiasi kertoa eikä kommentoida. Siinä olet oikeassa. Mutta ehkä noidenkin aivopierujen julkituominen helpotti oloasi. Tuossa pohtimisessasi sinulta jäi huomioimatta, että surmaaja on voinut olla toinen näistä kahdesta miehestä tai nainen. Silloin paikalla olisikin ollut vain kolme henkiköä. Muussa tapauksessa surmaaja olisi ollut neljäntenä henkilönä tapahtumapaikalla. Helpottiko tämä tieto yhtään oloasi? - mietipä.sitä
MietiskelijäT kirjoitti:
"Kuulin että on kaksi miestä, yksi nainen ja surmaaja. Siinä melkein kaikki mitä olen kuullut. Nimethän kuitenkin joku täällä joskus kertoo, ei ole minun asia niitä kertoa."
Ei ole sinun asiasi kertoa eikä kommentoida. Siinä olet oikeassa. Mutta ehkä noidenkin aivopierujen julkituominen helpotti oloasi. Tuossa pohtimisessasi sinulta jäi huomioimatta, että surmaaja on voinut olla toinen näistä kahdesta miehestä tai nainen. Silloin paikalla olisikin ollut vain kolme henkiköä. Muussa tapauksessa surmaaja olisi ollut neljäntenä henkilönä tapahtumapaikalla. Helpottiko tämä tieto yhtään oloasi?Et sinäkään Mietiskelijä Taavitti voi tietää, että paikalla oli tasan tarkkaan kolme henkilöä. Uskotko kaiken, mitä näet uutisissa, mediassa ja kaiken sen paskan mitä poliisi sinulle kertoo?
- näinsoon
miten itsemurhaa sanotaan tapoksi? jos kaksi tappoa ja tapon yritys,niin silloin on olemassa 4.s osapuoli.jos ei ole .niin on rikosnimike tappo,tapon yritys ja itsemurha.
- ValeKuollut
Lue tarkemmin uutiset osapuolia oli vain kolme. Ehkä selviytyjä näytteli kuollutta, kunnes tuli hiljaista luoja sen tietää.
- Sherlock_H
Tai sitten siellä oli ihan oikiata laukaustenvaihtoa ja kaikki sai osumaa..
- Hisaukkaki
Tappaja jäi henkiin.
- hipipääonpipi
No se siitä ja seuraavaa tapausta odottelemaan. Nämä ei lopu. Jos näistä saisi vientituotteen se olisi uusi Nokia.
- Laivuripoija
Ampuja meni miehen kämppään, jonne vaimonsa oli mennyt. Ampui vaimon ja miehen, ilmottautui ite poliisille.
- häntä-ammuttu
No mutta mikäli ampuis itteään niin eihän se mikään tapon yritys ole.
- Matlock990
Kyllä ne taitaa tutkinnan alussa olla, kukaan voi sanoa mitä tapahtui(virkavallasta siis), rikosnimikkeet yleensä tarkentuu tutkinnan aikana.
- Sanomitäsanotyki
Kamppailun jälkiä asunnossa eli varmaankin ovat yrittäneet puolustautua eloonjääneeltä hullulta. Hyi järkyttävä tapaus. Voimia läheisille ja ilman äitiä jääneelle tytölle ;(.
- sydäntä.särkevää
Sanomitäsanotyki kirjoitti:
Kamppailun jälkiä asunnossa eli varmaankin ovat yrittäneet puolustautua eloonjääneeltä hullulta. Hyi järkyttävä tapaus. Voimia läheisille ja ilman äitiä jääneelle tytölle ;(.
Entäs isä sitten jäikö henkiin?
- Sepeteus690
Kyllä
- keketsu777
Paitsi ettei ampunut, surmaajaa ammuttiin.
- Kullperi_O
Sanomitäsanotyki kirjoitti:
"Voimia läheisille ja ilman äitiä jääneelle tytölle ;(."
Voimia sinulle itsellesikin sekoiluusi. - Sanomitäsanotyki
sydäntä.särkevää kirjoitti:
Entäs isä sitten jäikö henkiin?
En tiedä kuka lapsen isä on, mutta mahdollisesti vangittu naisen ex-mies. Ainakin naimisissa olivat olleet aiemmin.
- Kullperi_O
"Ampuja meni miehen kämppään, jonne vaimonsa oli mennyt. Ampui vaimon ja miehen, ilmottautui ite poliisille."
No ei sinua ainakaan mielikuvituksen puutteesta voi syyttää. Rupea sinäkin rikoskirjailijaksi.
- Odiniteitaaskaanpaikalla
Missä oli Odinin naistensuojelupartio? Eikö niillä ole päämaja siinä lähellä?
- Eivät
puutu kantasuomalaisten perheriitoihin.
- eivätniin
Eivät kirjoitti:
puutu kantasuomalaisten perheriitoihin.
varsinkaan jos suvakki kyseessä, ja miksi pitäisikään.
- uskonpuutteessa
On tämä karmivaa, kun edes Jumala ei pysty suojelemaan. Nyt jäi monta omaista suremaan voimme vain rukoilla heidän puolestaan ja toivoa voimia ja jaksamista tässä karussa maailmassa.
- näinkävi_kemissä
Ei kai ne nyt kenenkään asuntoihin mene nuo kaduilla kävelevät kemiläismiehet.
Olen monesti jutellut heidän kanssaan iltalenkillä käydessäni.
Ei moitteen sanaa poikien katukävelystä,mukavasti se rauhoittaa tilannetta. - Itse_en_ole_jutellut
näinkävi_kemissä kirjoitti:
Ei kai ne nyt kenenkään asuntoihin mene nuo kaduilla kävelevät kemiläismiehet.
Olen monesti jutellut heidän kanssaan iltalenkillä käydessäni.
Ei moitteen sanaa poikien katukävelystä,mukavasti se rauhoittaa tilannetta.En seurustele roskasakin kanssa.
- Kullperi_O
"Eikö niillä ole päämaja siinä lähellä?"
Eikös vapaamuurarien kesäsiirtola ole aika lähellä?
- vino.kettu
Hengissä selvinneen sukunimi alkaa ilmeisesto K kirjaimella ?
- jokojokopallo
ilmeisesto
- pallopallojoko
Pian tulee lienee muita kirjaimia, millä alkaa etunimi ? Kun sukunimi alkaa Ku....
- hanki-elämä
pallopallojoko kirjoitti:
Pian tulee lienee muita kirjaimia, millä alkaa etunimi ? Kun sukunimi alkaa Ku....
Jaa,, mitäs sä niillä kirjaimilla teet liimaatko niitä päiväkirjaan ja leikit aakkosia boifrendin kanssa,, voi helvetti sentäs ihmisiä on kuollu!!
- hanki-sinäkin
joo aakkoset on kivoja. ihmisiä kuolee ja syntyy joka hetki. se kuuluu elämään ja on aika luonnollista myös.
- laki-tieteilijä
hanki-sinäkin kirjoitti:
joo aakkoset on kivoja. ihmisiä kuolee ja syntyy joka hetki. se kuuluu elämään ja on aika luonnollista myös.
Ja monen syyllisen tuomiota on alennettu henkilötietojen laittoman julkaisun takia keskustelupalstoilla ennen oikeusprosessia ja sen aikana mutta ethän sä sellasesta välitä tuijotat vaan omaa napaas miettimättä leikkiesi seurauksia,, ei mitään kivaa elämää eihän?
- laki-laki
jos kertoo nimestä alkukirjaimen niin siinä ei tapahadu mitään rikosta ja lähteeni on 100% luotettava
- Kullperi_O
"Hengissä selvinneen sukunimi alkaa ilmeisesto K kirjaimella ?"
Hyvin todennäköistä, koska Suomessa sukunimet alkavat yleisimmin k-kirjaimella. Toisin sanoen k-kirjaimella alkavia sukunimiä on eniten. Hyvin oivallettu, töppänä.
- Oskuukomustis
Oolla kai,tais ite olla ampuja,oisko sit haavoittanu itteesäki.ei taia rattorikaivuri hetkeen heilua.
- työtönmies
Voisin alkaa rattorikaivuriin rengiksi jos hautoja pitää alkaa kaiveleen?
- Ketäuudinisuojelee
Voiko suvakki ampua toista suvakkia?
Entä jos uudinimies ampuu uudininaista? Jos uudini ampuu suvakkia tai suvakki uudinia? Eikö suomalaisnaista suojata suomalaismiehen väkivallalta? Entä jos mies ei ole suvakki eikä udini?- entäs_vajakki
Et taida olla sukusi kääpiöistä viisaammasta päästä.
- kiöi
entäs_vajakki kirjoitti:
siis miten sun mielestä kääpiöt liittyy tähän juttuun ????
- uudinitpelkaamustaa
entäs_vajakki kirjoitti:
jälleen uudini huutelee ku muuta ei ossaa.
- reppakulli
Sama ois kertoo nimi täällä, kun se lehteen tulee kuitenki. O.K
- vala_mies
Voi tulla syytteet niskoille väärän nimen levittämisestä netissä, jos käy ilmi, että se aiheutti suurta vahinkoa syyttömillle asianomaisille. Kannattaisi vähän varoa mitä nimiä täällä jakelee, ettei joudu itsekin tuomiolle.
- Kullperi_O
vala_mies kirjoitti:
Voi tulla syytteet niskoille väärän nimen levittämisestä netissä, jos käy ilmi, että se aiheutti suurta vahinkoa syyttömillle asianomaisille. Kannattaisi vähän varoa mitä nimiä täällä jakelee, ettei joudu itsekin tuomiolle.
Oman nimensä voi aivan hyvin kertoa.
- lakisakka
vala_mies kirjoitti:
lopeta narina paskavalamies
- salasanoma
On se monesti outoa tämä elämä. kemissä useasti ja alkossa laatikoittain arpoja.
- nmjhgyyttttrrrelkoijnvv
Mikä ihme osaa kirjoittajista vaivaa? Miksi ei koskaan voida asiallisesti keskustella, aina menee överiksi, nämä Kemi palstan jutut.
- valkoista
syy on siinä kun täällä vierailee vain kaikki hörhöt. sinä ja minä ja naapurisi. oikeesti fiksut tyypit on aivan muilla sivuilla ! tämäkin siis perustuu vapaaehtoisuuteen.
- Kemiläinen86
Onko tapaus vielä sattunut "murhaniemessä" ?? Katsokaapas kartasta mistä sellainen löytyy..Jos ei ole wikipedia tietoa pääkopassa.
- näinhänse
kyllähän naapurit varmaan tietävät, mikä on totuus tässä tapahtumassa ja kuka ampui ketäkin ja ehkäpä paljon muutakin kuulleet ja nähneet näistä tähän tapahtumaan liittyvistä ihmisitä.
- Arv
Ihme pekulointia, 4 osapuolta,yksi tappaja,kaksi kuollutta,yksi haavoittunut,alueella paljon lapsiperheitä olisi tietysti fiksua julkasta liikkuuko tappaja vielä vapaana,onko otettu kiini vai meneekö itekkin multiin
- kekekekekekekekekekke
3 osapuolta. Haavoittunut on tappaja.
- 123456789aasit98765
kekekekekekekekekekke kirjoitti:
3 osapuolta. Haavoittunut on tappaja.
Uskokoon ken tahtoo... On siellä voinut olla vaikka 30 ihmistä, mutta kaksi kuoli ja sitä ei muuta edes pappi!
- kukamitähähäh
Tunnetteko uhria/uhreja tai tekijää?
- Kullperi_O
"Tunnetteko uhria/uhreja tai tekijää?"
Joo, minä tunnen hyvin. Oltiin samalla luokalla koulussa monta vuotta. Sillä oli jo silloin outoja tapoja: katkoi liituja ja heitteli niitä tunnilla.
- Jok3ri
Mielestäni tämä sana arvotuspeli vois jäädä pois täältä, ois ihan arvoista kunnioittaa omasia,perheitä.
Naurettavaa lässytystä nimistä ja millä kirjaimella alkaa mikäki nimi.
Voimia läheisille!- udelias
Se vaan nyt kiinnostaa ihmisiä, sinuakin siksi olet täällä.
- Uutta_Tietoa
Kaksi "puukotettu" hengiltä ja yksi pidätetty tapoista/ampumisesta epäiltynä eli epäilykset taisivat käydä toteen....
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016010720925439_uu.shtml - soldiersofmuslimanal
Uutta_Tietoa kirjoitti:
Kaksi "puukotettu" hengiltä ja yksi pidätetty tapoista/ampumisesta epäiltynä eli epäilykset taisivat käydä toteen....
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016010720925439_uu.shtmlMissä tapahtunu?
- samako
Johan tämä saman kuuloinen uutinen oli jo 3 vuotta sitten . .
http://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/kemin-kaksoissurma-tehtiin-ampumalla/610033/- geglu
tällä mennään taas 3 vuotta
- synkeät.mustat.sukat
Joo'o vaan silloinpa ei käytetty verityössä sapelia.
- soitasoitasoitasoita
geglu kirjoitti:
tällä mennään taas 3 vuotta
Jaaa...oletko aivan varma? Kenties sinä olet syyllinen?
- Tästäselähtee
ilman spekulointia.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016010720925439_uu.shtml- Älämöläkkälää
Miksi häriköit sama linkkihän on tuossa ylempänä? En tykkää susta yhtään, hyi miten ilkeä ihminen kamala kutvake liiskainen matonen.
- Oliksää
Älämöläkkälää kirjoitti:
Miksi häriköit sama linkkihän on tuossa ylempänä? En tykkää susta yhtään, hyi miten ilkeä ihminen kamala kutvake liiskainen matonen.
laittanu sen linkin?, ja nyt katkerana pillität? Käsken äidin tai isän pyyhkiä sun nenä ettei mitään jäädy ulkoillessasi poskille ;-DDDDD
- itkettää
Eniten hirvittää pienen lapsen kohtalo,äitiä ei ole enää ja eipä juuri isääkään.....
- LapsetselviätAikuisetei
Mietitkö sitä tapon yritystä? En vieläkään voi ymmärtää, jos ampuu itseään poskeen ja jää henkiin miten se voisi olla tapon yritys.
- Selviääkö
LapsetselviätAikuisetei kirjoitti:
Mietitkö sitä tapon yritystä? En vieläkään voi ymmärtää, jos ampuu itseään poskeen ja jää henkiin miten se voisi olla tapon yritys.
Voi mahoton miten voi olla niin vaikea ymmärtää että toinen niistä surmatuista on ampunut sitä surmaajaa. Se on taponyritys. Kyllä sitä voi tutkia vaikka tekijä onkin kuollut. Syyttää ei enää voi.
- re.inkarnaatio
Selviääkö kirjoitti:
Voi mahoton miten voi olla niin vaikea ymmärtää että toinen niistä surmatuista on ampunut sitä surmaajaa. Se on taponyritys. Kyllä sitä voi tutkia vaikka tekijä onkin kuollut. Syyttää ei enää voi.
Miten kuollut uhri voi yrittää ampua ketään.
- diagnoozi
Tekijä täysin luonnevikainen, liekö suvussa muitakin samanlaisia?
- Mustasukkaisuutta
Taru Pätäri jakanut Facebookissa julkisen päivityksen aiheesta. Menetti veljensä ja kertoo asioiden kulun, jotta saisi väärät huhupuheet vähenemään. Myös vangitun nimi ilmoitettu.
- Novoishan
Mustasukkaisuutta kirjoitti:
Taru Pätäri jakanut Facebookissa julkisen päivityksen aiheesta. Menetti veljensä ja kertoo asioiden kulun, jotta saisi väärät huhupuheet vähenemään. Myös vangitun nimi ilmoitettu.
se Taru laittaa sen tännekkin, kun kaikilla ei ole sitä lärvikirjaa.
Spekulointia varmasti vähemmän jos tietä on todellista.
- panzer
Kiva kun joku selvisi hengissä!
- Kdiwb
Juu tekijä joka tappo kaks säily hengissä. Mahtava juttu.
- Näinäen
Mustasukkaisuus pahenee iän myötä. Se on tosi ja vakava mielen sairaus josta ei voi parantua. Itsemurha tunto heikko ja paljon luulotteluja.
- Näinäen
Piti olla itsetunto heikko sellaisilla ihmisillä.Painovirhe paholainen teki virheen.Sorry!
- Sannavaanmieoon
Osanottoni omaisille!!!! Yhtä asiaa ihmettelen, ja tehnyt jo pidemmän aikaakin johtopäätöksen, Miksi kaikki hullut tulee aina Simosta?!?!.... itsekin sieltä oon, mutta muuttanut keminmaahan kylläkin!!!
- tokmannillta
Vittuako Keminmaasta Kemiin huutelet? Äänestä lisää Väyrystä ja osta sinkkiämpäreitä.
- Simovaatehuoneelta
Mee takas sinne Simoon,tapat kuitenki kohta jonku..
- Kemiläinen86
Täytyy sanoa, kun kuulin uhrin toisen nimen niin on yö mennyt miettiessä, että mitä helvettiä taas tapahtui. Nainen on lapsuuden ystävä ja oli "puolituttu" työni puolesta.
Suuresti ihmettelen, kun entisellä pariskunnalla oli ikäeroa vissiin ainakin 20vuotta. No eihän ikä tietenkään ole, kuin numeroita, kun ollaan aikuisia.
Surunvalitteluni omaisille.. Sääliksi käy sitä pientä tyttöä joka jäi nyt "yksin" huostaan otettu ja varmaankin siirtyy jossain vaiheessa sukulaisille...- Miffy83
Isoimmat osaanottoni omaisille ja ystäville! Eiköhän tyttö ole kuitenkin omaisten parissa, tuskin huostaanotettuna. Eiköhän lapsen hyvinvointi mene nyt kaiken edelle.
Mitä tuomioon tulee niin toivottavasti saa elinkautisen! Eikä armahdeta ikinä! - Jenulix
Minkä ikäisiä uhrit olivat, entä tekijä! Ilmeisesti tavallisia työssä käyviä ihmisiä!
- samiaslak
Sitä pätäriä ei enää löytynyt. Osanotot. Mutta joku kettumies oli käynyt tykkäämässä tätä vanhaa kuvaa... hirvee pino kettopoloja oli tällä äijällä pihallaan!!?
- kemissä.kateellisia
Iskikö kateus kun hänellä on takapiha vai?
- Kettuilevat
Onkhan tuo jo tehastusta!! Ei ainakaan mettästystä!!! Sukupuutto iskee poloille! Pihoista viis!!!
- Vangittu-haluaa-Vapaaksi
Onko tuossa valokuvassa se talo, missä surmat tapahtuivat ja jos on miksi epäilty verinen mies ei hakenut apua käsiaseen luoti keskivartalossaan kuvan muista taloista, meinaan vaan, että tuskinpa ne kaikki ovat tyhjillään olleet? Aika ihmeellistä toimintaa, kun poliisilaitos on aika kaukana siitä Housukarilta.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016010820930171_uu.shtml- LUE.MYÖS
Kyllä ja talon eteen on ilmestynyt runsaasti kynttiloitä. Nainen oli muuttanut ennen Joulua rakastamansa miehen kotiin, yhyy surullista. Nainen oli tykätty henkilö myös naapuruston keskuudessa ja hän valmensi Simossa junioreiden pesäpallojoukkuetta, nyyh. Tuohon uutislinkkiin oli ilmestynyt aamulla, LUE MYÖS "Naapurusto järkyttyi: Kemissä surmattu äiti pidetty valmentaja", se on niin sydäntä särkevää tekstiä, että lukekaa itse.
- akkaläks
Vitun elukka luodin olis pitäny osua otsaan! Veromarkat säästyis!
- Yksineronjälkeen
Niin mutta mitä se akka uuen kans teki! Jos hullu perässään?
- Pera-669
Millainen rangaistus mahtaa tulla tekijälle..
- mbmbmbmbmbm
ensinnäkin otsikossa on ett 2 ammmuttiin
-2 puukkotettiin ja puukottajaa ammuttiin
toivottavasti länskässä on vartija tällä tekijällä- hei.halooo
Länskään tarvii 24/7 poliisivartion tämän puukkosankarin vuoksi, ettei vain karkaa ikkunasta ulos keskellä yötä ja puukota lisää syyttömiä ihmisiä!
- tuomo4182
Suomessa on niin valtava määrä väestölukuun suhteutettuna niitä luvallisia ja luvattomia ampuma-aseita.
Miksi niitä pitää olla ihmisillä? Eräs psykoanalyytikko sanoi minulle, että psykoanalyysin mukaan kaikki aseet ovat peniksen jatkeita.
Peniksen jatkeiden takiako ihmisiä kuolee luoteihin? Melko omituisen tuntuista.
Ei liikenneonnettomuuksiakaan tapahtuisi, jos suomalaisilla ei olisi autoja niin paljon.
Ja kun on vielä niitä metsiä satoja tuhansia hehtaareja, niin väkisinkin metsäpaloissa kuolee silloin tällöin ihmisiä.
Myös jää erityyppisten asuntojen katoilla ovat aiheuttaneet kuolemia pudotessaan ihmisten päihin.
Ampuma-aseiden aiheuttamat kuolemat torjuttaisiin tehokkaasti esimerkiksi siten, että poliisiviranomainen keräisi kaikki luvalliset ja luvattomat aseet kysymättä pois ja ne sulatettaisiin vaikkapa hyötymetalliksi. Aseiden metalli on lähes poikkeuksetta korkealaatuista. - tuomo4182
http://www.topoi.net/mental-health-gun-violence-in-the-u-s.html
Vaikkapa näin. - Kmaa
No pääsipä Kemi taas hienosti iltasanomiin... sais poistaa suomen kartalta kunnan"kemi" ja ohitustie kohdalle
- Tiedoksesi
Että Kemi on kaupunki toisin kuin Keminmaa, joka pian lakkaa olemasta kun se liitetään Kemiin.
- Kmaa
Ette te vitun pummit meidän verorahoja saa.pitäkää vain yksin ne vitun mamu laumat ja muut loiset
Kemistä ei ikinä mitään hyvää jos ei nyrkit niin sit normi ihmiset sekoaa vissin se tarttuvaa on.... hakekaa äkkiä mustaa tai ruskeata maalia nii sovitte lopultakin joukkoon...
Me taistellaan loppuun asti kuntaliitoksesta
- Siitätuliyhteensä
Mitä joskus nähnyt paria liikenteessä on äijä ollut todella mustasukkainen ja agressiivinen naisen kanssa jutelleita ja jopa morjenstaneita kohtaan. Ihmettelen vähän että uhkauksia ei otettu todesta tai asialle ei ehditty tehdä mitään. Jos poliisilla ollut tietoa uhkauksista niin miksi ei tehty mitään.
Osaanottoni perheelle ja paljon voimia tytölle tulevaisuuteen! Toivottavasti on iso tukiverkko ympärillä! jeesus!
- Urheilullinenkin
Surmansa saanut nainen oli tunnettu junioripesäpalloilijoiden valmentaja Simossa. Hän valmensi viime vuosina Simon Kirin E- ja F-tyttöjä. Tämä tiedoksi sinullekin.
- mieti86
miltäköhän tytöstä tuntuu isona kun kuulee että isä uhannut tappaa hänetkin aikaisemmin?menetti sekä isän että äidin ja onneksi oli mummolassa teon aikana.suloinen pieni tyttö.
- koittakamme
muistakaa, että tekijän sukukin joutuu tämän takia kärsimään. ei kannata sekoittta heitä vihoihin, sillä he ovat ihan syyttömiä. voimia uhrien omaisille, myös tekijän omaisille jaksamisia, eikä unoheta pientä tyttöä, joka menetti äitinsä <3
- Hiljain
Hullu teko... Mut miettikää naiset oikeesti mitä teette ku työpaikoilla ymym ravotatte housunnappeja erotkaa rehellisesti ja pieni tauko ei haittais puolin jos toisin seurustelussa eron jälkeen. Olis kiva tietää kuinkamonta ihmishenkeä olis suomessakin säästetty jos ei heti uhallakin mentäs toisen kainaloon ja vielä sillä elvisteltäs. Ps joku voi ottaa erittäin raskaasti entisen elämän yhteiset velat ja saatavat talonmyynnitja lasten huoltajuudet.. Voimia todellakin molempien osapuolten sukulaisille ja tuttaville.
- Jampparit
Jaa että uhrin syyksi laitetaan kun otti uuden kumppanin..Tuollainen teko ei ole missään tilanteessa oikeutettua,kyllä täytyy tekijällä pahasti viirata päässään kun noin hirveän teon tekee...mutta kokee tietysti itse olevansa uhri..Onhan hän jo aiemminkin eronnut,luulisi olevan siitä asiasta jo kokemusta. Voimia omaisille
- harmistus
Jaksamisia uhrien perheille kuin myös tekijän omaisille.
- satovarjusenkeli
Joo on kovin äkäsesti lähetty taas uuteen suhteeseen. Sitä se on.. onko mistä löydetty...baareista? työpaikalta? Onko ero ollut nopea? Kenties ei--ehkä väkivaltaa aiemminkin... en ihmettele jos muija silloin lähtee. Mutta on se vain kun piti molemmilta henki ottaa. Ois jatkanu omaa polkuaan.
- juttakurppakoivu
Kyllä jotenkin sitä ymmärtää tekijääkin. Vaikka teko on mitä hirvein, ja pieni lapsi on yksi uhri myös. Eron tulisi olla selkeä molemmille osapuolille ja keskustella asiat selviksi. Ne on vaikeita asioita, ja toinen voi jäädä joskus odottamaan...
Mutta voimia tekijän perheelle toivon myös!!! Ja toivon että selviätte tästä itse, te, jotka ette ole mitenkään syypäitä,. omaiset, perheet,,,, - Omistushaluonperseestä
Oli millainen ero kyseessä tahansa; ihan turha syyllistää uhria. Kukas teistä haluaisi olla yhdessä tälläisen tekijän kaltaisen "veijarin" kanssa...
- Töttöör
Joo tappaa ei saa ketään mutta on seki perseestä että lähetään uuden matkaan sentakia että sillä on tukkahyvin ja haisee courokselle. Siinäki on jätetyn ja lasten elämä senjälkeen sekasin. En tarkoita tätätapausta tälläesimerkillä. Sanompa että on turha semmosen kirjoitella joka ei ole kokenu tällaista eroa. Sanompa että on mahtavaa ku jää 4 lasta ja 150000e asuntovelekaa yksin hoiettavaks sentakia että toinen häipyy käy kuukauen kaks toisenluona ja sitte huomaa että haluuki takas. Ottaa takas ken tahtoo
- Jennuri
Tämä on mielenkiintoinen case. Riskien hallinta pitää ottaa aina huomioon! Itselläni on 400 tuhatta omaisuutta, mutta pillun saanti ei mitenkään varma. Se pitää kysyä itseltään, mitä haluaa, vittua, viinaa, rahaa, kaikkia ei oo tarjolla. Jos valitsee case 1 ja case 2 turha täällä on ruikuttaa, silloin käy juuri näin!
- Jallumi
Töttöör kirjoitti:
Joo tappaa ei saa ketään mutta on seki perseestä että lähetään uuden matkaan sentakia että sillä on tukkahyvin ja haisee courokselle. Siinäki on jätetyn ja lasten elämä senjälkeen sekasin. En tarkoita tätätapausta tälläesimerkillä. Sanompa että on turha semmosen kirjoitella joka ei ole kokenu tällaista eroa. Sanompa että on mahtavaa ku jää 4 lasta ja 150000e asuntovelekaa yksin hoiettavaks sentakia että toinen häipyy käy kuukauen kaks toisenluona ja sitte huomaa että haluuki takas. Ottaa takas ken tahtoo
Kovin on pienet asuntolainat Teillä siellä Pohjoisessa!
- Dorkaasakkia
Töttöör kirjoitti:
Tuohan on normaalia käytöstä kemiläisiltä akoilta.... ja kemin aasit vielä ottaa ne takas
- kyyneleet
Voi tietä onnettomia ihmisiä kun kirjoitatte asioista josta että tiedä mitään . Pähkäilette ja teette omia arviota. Ajatelkaa heidän läheisiä ja kunnioittakaa heidän surua.
Minun tietoni perustuu todellisiin tietoihin..
Minun asia ei ole niitä kumminkaan tänne kirjoittaa.
Voimia ja jaksamista läheisille.. - Kyllikkii
Joo tästähän tietää enää yks ihminen ja se lienee kaltereiden takana. Vai olitko asunnossa neljäntenä hä. Turha esittää asiasta jotain tietävää
minen oo mustasukkanen ku en oo vielä löytäny rikasta naista
- suom23
kyllikkisaaren mutrha vielä selvittämättä bodonmjärvellä
- Ihmehiihtäjäx
Tälläisessa tapauksessa tarvitaan aina lisätietoja! Onko niin, että nuori nainen vienyt miehen omaisuuden! Mies, koneyrittäjä, ajat huonontuneet, menettänyt omaisuutensa, jäänyt vain ulosottoja avioero, onko nainen vaatinut puolet omaisuudesta lasten elatusmaksut! Tälläisessa tapauksessa tarvitaan aina lisätietoja, jotta saadaan asia ratkaistua, ei ole niin yksinkertainen asia!
- VoihVoih
Älä ihan oikeesti vaivaa päätäs moisella. Tulee valkotakit ja vie sut hoitoon.
- allanutelias
Missä se toinen mies oli töissä???Ystävänä kysyy hän.
- mittääväliä
jos nää ystävä olit nii kait sää sen tietäsit?oos sillä tässä tapauksessa mittää väliä?
surullista
- 55555
Kauhea tapaus,tekijä ja surmattu nainen asui simossa,eivät Kemiläisiä.
- sanna-alunperinsimosta
on kauhea tapaus. Mikähän oli alunperin eron takana?
- harmistus
Mitä ihmettä avioeron syyllä on tässä tapauksessa, oli syy mikä hyvänsä niin eihän ihmisiä tapeta. hei haloo ja mitä helv... se sulle kuuluu ja mitä sinä sillä tiedolla tekisit.
- joskusjoo
just näin..mitä sillä on väliä..miks erotaan yms mitä menee..ainahan se kirpaisee...pikkuisen nyt jotakin järkeä keskusteluun....
- shamata
Ei ulkopuolinen voi koskaan tietä mitä siellä neljän seinän takana tapahtuu ja miksi kukanenkin eroaa .....mutta syitä on monia....mutta ei kuitenkaan kerää saa tappaa vaikka mikä olis eron syy....Voimia todellakin uhrien omaisille ja varsinkin sille pienelle tytölle joka jäi nyt ilman rakasta Äitiä...toivottavasti tytöllä rakastavat isovanhemmat ja muut sukulaiset.......Voimia myös tekijän omaisille hehän ovat syyttömiä ...
- Juttasimolainen
Samoin, voimia tekijän sekä uhrien omaisille ja Varsinkin sille Pienelle viattomalle lapselle. Toivotaan että tästä selviää hän.
Eron oli mikä tahansa eihän se tähän kuulu. Joku kertoi ketjussa että miesuhri oli jossain töissä myös.. mutten ole saanut päähäni missä olisin hänet nähnyt...
- Aroehdistus
Simolaiset on kiivaita miehiä,tekevät taljaan reikiä tostavaan.on tää kamalaata.hui kauhistus.
- kitkeräpasi
Mitä taljaa tarkoitat? Taljoja?
- posarinjutunluin
porontaljako??
- uskomatonvalheenyritys
Porotkin vaan kaatuu puukkoon, hah hah
"kaatui puukkoon", LOL
- giljotiini
On tää s....na melekonen hevosmiesten tietotoimisto..älkää kirjoittako asiasta mistä ette mitään ymmärrä..
- Omisomis
Simolaiset on yksinkertasia tolloja ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta
- Sannakiusaus
Kyllä sekä kiusaajia sieltä simosta tulee!!!!
- surullista
Voi näitä kirjoituksia :((
- älyhoiäläjätämua
surullist on, mutta loppupahan se "kuteminen"
- Pienityttövoimia
Kyllä ihmisen mieli on sairas, ois tekijä vaan hommannu itelleen uuden akan!!!, vaikka ei ehkä ois saanu, ehkä ties sen..itsetunto huonona jne.!?!?
- on.täällä.terveitäkin
Ei tuollaisen hullun ja murhaajan kanssa kannata kenenkään naisen olla missään tekemisissä!
- Kaikilleriittää
Akkoja tulee ja menee kuten busseja,vartin välein.hullua kiintyä nuin että hommaa ittesä linnaan.toivottavasti viisastuu kun pääsee pois.
- Ei_mene
Kemissä busseja vartin välein, hyväkö edes tunnin!
- Kemiläinen86
Entinen vaimo lähtenyt aikoinaan pois suhteesta, kun ...... Jos tiedätte mitä tarkoitan.
- pertsa74
ei nyt sentään ammuttu....kuulema ihan kurkkuauki tyylillä...näin puhuvat.
- Kemiläinen86
Kyllä ensimmäinen vaimo lähti ovesta ulos penskojen kans. Toiselle vaimolle kävi näin, kuten uudessa seiskassakin lukee.
- Kahdellakympilläonneen
Jo se vain alkaa kohta linnaan sateleen rakkauskirjeitä. Tätit haluaa pelastaa taas yhden eksyneen lampaan.
Itse asia on kaamea. Voimia omaisille.- elinikäinentuomio
Sairas on ihmisen mieli kun ryhtyy tappamaan ihmisiä.. olipa sitten kuinka mieli pimennyt tai muka syitä tahansa. Ukko ei oo kestänyt akan uutta onnea. Tiiän että tällasia miehiä on suomessa paljon! Ja kyllä ne ongelmat tulee ilmi jo aiemmin suhteessa. Monesti kyseessä voi olla ihan persoonallisuushäiriöinen, ei pysty edes normaaliin suhteeseen.
Sitte tosiaan on näitä tyhmiä akkoja jotka kirjoittelevat vankiloihin näille murhamiehille.
- vähämäyrä
Luin erään psykologin kirjoituksen aiheesta ja hän sanoi, että parisuhteen päättymisessä on kyse ihmiselämän kovimmista asioista, joista kaikki eivät selviä hengissä. Joka pyrkii eroon se kannattaisi ehkä tehdä vaivihkaa toista kunnioittaen, jos mahdollista, eikä hakea viimeisiä tavaroita. Monet ovat kuolleet tavaroiden noutomatkalla. Eräs jätetyksi tullut mies vältti alkoholia, koska ei halunnut vankilaan.
- kemin.logiikkapartio
Keittiöpsykologikin voisi arvata, että johtuukohan nämä Suomalaiset parisuhdemurhat tästä meidän yliseksualisoituneesta yhteiskunnasta, joka kuitenkin ajaa perinteisiä evankelisluterilaisia protestanttiarvoja, eli parisuhteeessa tulee olla yksi mies ja yksi nainen. Homouskin oli laitonta 70-luvulle saakka. Kannabis laitonta 2010-luvulle saakka ym...
Toisten ihmisten elämän päättäminen täysin irrationaalisista syistä on järkyttävä teko, josta pitäisi tuomita loppuiäksi vankilaan.
- Kauhijaata
Vaihtakaa jo levyä,näitähän sattuu välillä.japanissa oli bussi kaatunu,14 kuoli.onko kamalaata tämäkin.voivoi nyt kommentoimaan.
- Elinikäistätoivon
Kuule, minun mielestä, levyä ei pidä vaihtaa. Japanissa niin. ...Suomessa näin... tätä ei pidä unohtaa. Eikä sitä, jos ei uhkailuja ole otettu todesta. Tämä on totta Suomessa ja Kemissä ja tätä ei pidä tapahtua tuosta vaan..
- kemin.logiikkapartio
Joku bussin kaatuminen vahingossa on hieman eri asia kuin sekoaminen parisuhteen (ja erioten sen päättymisen) vuoksi ja täten ihmisten murhaaminen teräaseella.
Idiootti. Vain Suomessa pääsee murhasta alle viidessä vuodessa vapaaksi. Tai kahdesta. - uskomatontapaskaa
Joo, se dösäkin varmaan kaatui puukkoon :D
- Näinmenee
Muutama vuosi istumista,saa osku paljousalennusta ja vielä kun on yh ja leskimies.4-5 vuotta korkeintaan kun palaa urakoimaan.
- Väsynyt2016
Menetin parhaan ystäväni tässä tapahtumassa. Te ette voi koskaan ymmärtää miten hirveältä tämä asia tuntuu, ikävän määrä on käsittämätön.
- R.I.P_my_best_friend
samma här!! ikävä on kova eikä sitä paikkaa mun elämässä kukaan pysty korvaamaan!!
- Hienoaporukkaa
Facebookissakin äijä näkyy olevan. Kyllä mua hävettäs olla niitä kamuja, jotka sielä hehkuttaa tätä ja peukut pystyyn... Jeeeee!! Vaikkei se heijän vika ole, mutta on vaan niin helevetin lapsellinen tuo FB!! Tässä se oikein tulee ilmi. Paskanjauhantaa. Oikeista asioista ymmärrän jos puhutaan, mutta täyttä skeidaa hehkutellaan ja nuollaan. Siinä näkyy senki äijän nimi josta oli joku lehtijuttu taannoin!! Yrittäjä myös!!
- Johanssonmän
Just, Hih
- 161-611
tainnu muijalla olla jo pitempään jottain peliä tyypin kans,, siltä kantilta uateltunnaa sai mitä ansaitti..
- 911
Olivat eronneet jo jonkinaikaa sitten ja eukko asusti uuden poikaystavän asunnossa.
Mitäpä tuossa on uattelemista, kaikki ei vaan pysty soveltuun uuteen tilanteeseen? - Mietiennenkusanot
Niin. Pitäs aatella vähän pidemmälle. Ansaitsiko lapsi menettää äitinsä väkivallan uhrina???
- 911
Onhan sillä isä vielä. Enskertalaisena kuuden vuoden tuomiosta puolet istuu, sen jälkeen on aikaa toisilleen.
- punanenterska
eiks sitä puukottajaa ollu ammuttu,, sehän toimi itsepuolustukseksi ja saa vaan pikku sakon..
- jookkooooo
no ei kai varmaan tappona menee..jos on ensin uhkaillut yms ja nämä uhkailut myös muitten tiedoissa ja toivottavasti ei mene....piiiitkäää tuomio vaan.....
- Oskufanit
Pakko se on itteä puolustaa jos vaimo jää rysän päältä kiinni ja yhdessä vielä ampuvat aviomiestä murhatakseen.järkyttynyt aaviomies vaan puolusti itseään ja pisti erämiehenä taljaan reiän molemmille säästääkseen henkensä onnistuen nipinnapin.toivottavasti seuraava vaimo ei ole samanlainen.ennen sai oman vaimon tappaa ja kun vei kynnet pappilaan sai vielä tapporahan.osku pian vapaaksi ja raadoille rikesakko.adressi vireille hetipian.
- beelzebuubi
perus keissi..akka tekasi ensin mukulan sitte halusi naimisiin ja lopuksi ero, sitte vaatii järjettömät elatusmaksut, puolet omaisuudesta ja lopuksi vielä yrittää ottaa uuden ukon kans henkivakuutusrahat...
kyllä ne naiset osaa nuo hommat.. - Nirsnarks
Menkää esittään keissejejänne lauantaina klo 13 Simon kirkkoon.
PS. Ottakaa jokin kukkapehko mukaan, jotta olisitta edes säädyllisen näköisiä.
- Kemiläinen86
Epäilty tekijähän oli saanut kaksi laukausta itseensä. Toinen sentistä kiinni sydämmeen ja toinen solisluuhun.
Oli mennyt poikansa luo ajoksesta ja poika oli sanonut, että nyt on parempi ilmoittautua poliisille.
Sääliksi käy 11-vuotiasta lasta.
Erot on kovia aina. Joskus se on liikaa. Ihminen on ihminen.
Paskanpuhunta voi loppua tähän. Toivottavasti oikeus voittaa ja tietyistä keisseistä valtiokin on toivottavasti oppinut. Syytön on, niin kauan syytön, kuin toisin sanotaan.- Oskuposkupakana
Uskon että murhasta syyte tulee. Olihan tämä harkittua suunniteltu tappo. Oliko tekijällä muitaki pieniä lapsia? Kuin suloinen tytär? Veikkaan ettei isän kanssa olla pitkään tekemisissä. Sääli lapset. Mitä sitä tollasella ukkomallilla tekiskään? On heillä onneks kai isovanhempia jne.
- nirripois
Kuolemantuomio Suomeen heti!
- hoitoon
Lavastanut tulleensa ammutuksi. Kyllä poliisilla on keinot tämän seikan tuomiseksi esille. Mielentila ja Niuvaan loppuelämäksi. Ei ole muuta vaihtoehtoa. Jokainen pystyy tappamaan, mutta on olemassa siihen estävä mekanismi terveissä ihmisissä...!
- Oscar_de_king
ääh,, mitali kaulaan,kukkapuska kätteen ja kunnanjohtajalta mökkitontti,, ja joulukuussa linnanjuhliin..
- Ossithehullu
Murha se on! Toivotaan pitkää kakkua niin ettei tartte enää matsästyksen siimoilla nähä eikä kaduilla tavata. Oliko totta että puukolla..?!
- Harmillinen_huti
hoitoon kirjoitti:
Lavastanut tulleensa ammutuksi. Kyllä poliisilla on keinot tämän seikan tuomiseksi esille. Mielentila ja Niuvaan loppuelämäksi. Ei ole muuta vaihtoehtoa. Jokainen pystyy tappamaan, mutta on olemassa siihen estävä mekanismi terveissä ihmisissä...!
Harmi ettei osunut. Kauheaa. Nyt tämä hullu pääsee joskus vankilasta sekoilemaan.
- Loppunepelleilyt
Erämiehenä???! Sallithan mun nauraa ...!!!!!....vuoden vitsi
- Jutura
Onkko tietoa tuomiosta?
- Hirvetnurin
Syksyksi jahtihommiin
- Viturallaan
Simossa kaikki hullut on muutenki irti, sielä kaikki on mahollista
- Tämä_on_totuus
Viturallaan kirjoitti:
Simossa kaikki hullut on muutenki irti, sielä kaikki on mahollista
Siellä on sekopääsukuja. Ukkoja ja akkoja.
- killeber
Joko tuomiota jaettu?
- Pikku_juttu
Syksyllä jahtihommissa taas. Eikö menny jo jakeluun?
- ei_siinä_pitkään_menny
eilen olimma jo rentin kaa baarissa..
- qgqadfqwetqt
Ja keskisuomalaisestako pitää nykyään lukea paikallisuutiset?
- Kkkbgg
Se ois sitte oikeuenkäynti ens viikolla saapa nähä kuinka vähällä tästä pääsee
- shitpeople
Todella, todella sairas yksilö. Pallo jalkaan ja mereen.....
- Olutveikkonen
Edellä mainitut tekijän nauttimat rutiinialkoholimäärät vastaa aika pitkälti oluesta pitävän, työssä käyvän duunarin alkoholimäärää.
- Ei_viinaa_hulluille
Mutta, totuus on, viina tekee kuitenkin hullusta vielä hullumman. Viina on viisasten juoma, se ei sovi sekopäiden juomaksi.
- hohhoijaaaa
Oikeuden mukaan syytetyllä epäillään olevan vahva alkoholiongelma.
Sinun mukaan oluesta pitää tykätä niin että juo 3-6 olutta päivässä. Miksei yksi olut riitä, ei se maku siinä toisessa ja kolmannessa oluessa ole sen erilaisempi kuin ensinmäisessäkään? Maunhan takia alkoholia yleensä juodaa juu.
- papparainen60
Alkoholi ja mustasukkaisuus on kuin ydinase ja siihen kytketty palava sytytyslanka...... Tämän tiedän omasta kokemuksesta. Olin kaksi ja vielä kolme ja neljäkymppisenä mustasukkainen juoppo, mutta selvisin siitä tekemättä tuon kaltaisia tekoja kuten Ajokasen juoppo teki. Minua auttoi raitistuminen pääsemään mustasukkaisuudesta ,koska raitistumisen myötä ITSETUNTONI kasvoi normaaliin mittaan.. ja mustasukkaisuus jäi >>>>>>>
mustasukkaisuus on pääsääntöisesti oman heikon ITSETUNNON tuoma vakava luonnehäiriö........ - kokemukserintaääni
HOITO -JA TERVEYSALAN IHMISET : !!! Tunnistakaa mustasukkaisuus ja suhtautukaa siihen ERITYISELLÄ vakavuudella. Se on suomalaisen elämänmuodon pahin ja vaarallinen surmaase.
- bnjnbnhjmnkjiuhgvbbnjhb
Kaikille koiravihaajille tässä oli malliesimerkki, mitä kaikkea koirat voivat joutua kärsimään, kun omistaja ei ymmärrä koulutusta, vaan luulee väkivallalla saavansa koiran koulutuksen onnistuvan. Pieni lapsikin ymmärtää isän tehneen väärin. Sääliksi käy lasta ja koiraa, jos koira on enää edes elossa. Koirasta saa ikuisen ystävän jos sen kohtelee hyvin ja kouluttaa oikein, siitä saa myös aran, pelokkaan ja vihaisen väärin kohdeltuna.
- Siellä_niitä
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016061621741146_uu.shtml
Kuinka ollakaan taas kaksi kahjoa lapsienrääkkääjää pohjoisesta.
Samaa mieltä edellisen kanssa, joka sanoi, että hulluus periytyy, tai hullujen perheessä häiriintyy itsekin hulluksi. Toi on niin yleistä.
Tätä epäillyt hoidonehdottajan itse kannattaa harkita hoiton menoa, jos tollanen on jäänyt huomaamatta ja jos luulee hullujen vanhempien, tai vanhemman kanssa kenenkään pysyvän järjissään. Kyllä tollanen jälkensä jättää ja traumatisoi.- PTHYIII
Johan on mieleltään sairas pariskunta! Hyi helvetti! Varmaan lapsella tulee olemaan vaikea elämä traumatisoituneena. Alkoa tietysti kului näilläkin reippasti, kun moista myrkkyä juottaa puollustuskyvyttömälle lapselle.
- Jusa55
Joopa joo nämäkin äkkiä lappilaistunu ku ns perhe muuttanu puolitoistavuotta sitten espoosta ouluun. Voisko sittenkin olla että siellä etelässä ei menekkään niin hyvin.
- Alkuasukkaita
Varmaan palanneet kotiseudulleen pohjoiseen sekoilemaan, kun ei ole hyväksytty muualla tälläisiä elämäntapoja ja lastenhoitoa.
- JuoppoNarsistiOnpi
Kaksoismurhasta syytettynä oleva 52-vuotias yrittäjä ei koe tehneensä mitään väärää.
Todistajat pitivät syytettyä arvaamattomana. Hän saattoi saada raivokohtauksia selittämättömistä syistä, haukkua ja pahoinpidellä vaimoaan. Eron jälkeen ex-puolison tappouhkaukset olivat lähes päivittäisiä.
Syytetty väitti osuneensa ex-puolisoonsa kaksi kertaa, mutta hänestä löytyi 15 teräaseella aiheutettua vammaa.
Kun oikeudessa kysyttiin, mitä neuvottelemista hänellä enää tuossa tilanteessa eron jälkeen olisi ollut, mies vastasi, että hän olisi halunnut tietää, kuinka pitkään suhde oli jatkunut.
- Olisin kysynyt, kuinka kauan minua on kusetettu, hän kertoi.- vitunjormapetterit
vittu mikä "tosimies"
Jormapetteri ihan lapsi oikeesti, mutta niin "tosimies" - runkkarihase
Heikko paskahousu, niin heikko..
Vainoharhainen mentaalikeissi
"Kylän kungen"
Vajakki.
- Varokaa_luonnehäiriöisiä
Eron jälkeen jatkuneet suhteethan ei kuulu exille enää. Niiden kestolla ei pitäisi olla merkitystä tervejärkisille exille. Mikäli eroonjohtaneiden uusien suhteiden kesto kiinnostaa exiä, niitä pitäisi puida ennen lopullista eroa. Tuskin tässä suhteessa on yksin tämä uusi suhde on ollut eron syy. Eroon ja uuteen suhteeseen on johtanut, selvästi väkivaltainen vaikea suhde alkoholisoituneen, luonnehäiriöisen miehen kanssa. Luonneviasta on silloin aina kyse, jos ei jätetä ex-puolisoa rauhaan eron jälkeen.
Jos aletaan näin vainoamaan ja ahdistelemaan entistä puolisoa ja häiritsemään tämän uutta suhdetta ja uhataan jopa tappaaa molemmat.
Pakkomielteiden riivaamat luonnevikaiset eivät saa ennemmin rauhaa, ennen kuin saavat kaikki asiat aina menemään oman mielensä mukaisesti.
He ovat vallanhaluisia diktaattoreita, jotka eivät huomioi koskaan toisten tunteita.
He myös usein aloittavat suhteen toisen siihen painostamalla ja painostavat ja pakoittavat toisen pysymään siinä suhteessa, siitä huolimatta vaikka toiselle suhde olisi täyttä helvettiä. Harvat ymmärtävät, miten vaikeaa tälläisestä suhteesta ja ihmisestä on päästä lopullisesti eroon. Kuten tässäkin nyt nähtiin, se voi maksaa joskus jopa ihmishenkiä. Oppikaa itse ja opettakaa muitakin ajoissa tunnistamaan tälläiset ihmistyypit ja varomaan heitä. - wryi
Toi on niin yleistä että kuolema on eliön täydellinen ja pysyvä elintoimintojen päättyminen. Toisin sanoen biologinen elämä loppuu kuolemaan. Lopullisuutensa takia kuolema on monia ihmisiä askarruttava biologinen, lääketieteellinen, juridinen, filosofinen ja uskonnollinen asia tai muu asiaa.
- Ooooouk
Älkää hyvät naiset antako pyllyä kellekkään ht eronjälkeen se on terveelistä pyssyy henkissä.
- osta-hamekangasta
siinä yksi tosimies lisää jonka mukaan miehellä on oikeus tappaa nainen jos tämä erehtyy aloittamaan uuden parisuhteen.
- Ooooouk
En ole sitä mieltä et on oikeen mut pysyy ainaki henkis.
- Karvalakkisankari
oikeus
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016082222210445_uu.shtml - qgfqgqgqg
ettekö te katso ollenkaan milloin aloitusviesti on kirjoitettu :)
- Mitä_vikaa
tässä nyt on? Samasta jutustahan on kyse, eli äjä tappoi ex:n ja hänen uuden poikakaverin. Nyt ollaan oikeudessa ja haetaan teolle tuomiota.
- exitonly666
Hieno saavutus elämässä. Ennen kuin joi itsensä hengiltä, pääsi juoppohullu alibin kanteen. "tosimiehen" pärstä esillä joka ikisellä huoltoasemalla.
Elinkautinen sitten napsahti. Saa nähä valittaako hoviin?
http://yle.fi/uutiset/3-9440453- Jätän_tähän
Olikohan sen arvoista?
- OhanSe
kamalaa, kuinka ihminen voi tehdä tuollaista.
- Voivoijavoih
Tän kaiken mitä tässä ketjussa on kirjoiteltu, niin lapsiraukkaa käy sääliksi.
- Pohdintaa
Elinkautisessa saa anoa armahdusta vasta 12 v:n jälkeen, joten ei ihan heti takaisin tule. Mutta jos hovissa muuttuu vaikkapa 14v vankeutta, niin selviääkö puolella? Kuka tietää?
- perhetuttu
Voivoijavoih kirjoitti:
Tän kaiken mitä tässä ketjussa on kirjoiteltu, niin lapsiraukkaa käy sääliksi.
Tytär voi tällä hetkellä olosuhteisiin nähden ihan hyvin..iloinen ja reipas ihan samalla tavalla kuin muutkin ikäisensä..onneksi..
- Voivoijavoih
perhetuttu kirjoitti:
Tytär voi tällä hetkellä olosuhteisiin nähden ihan hyvin..iloinen ja reipas ihan samalla tavalla kuin muutkin ikäisensä..onneksi..
Lapsi raukka menetti äitinsä ja isänsä. Sehän tässä risoo.
Kauhia tapaus. Ei voi uskoa mitä kaikkea se mustasukkaisuus teettää. 😥
- MeIekonen
rauhanturvaaja ollu (on) tämä murhamies?
- Nöfnöfkröf
Ei niin ylivoimaisen valloittavaa ja ihanaa naista ole olemassakaan, että sen takia tappaa täytys.
- Anonyymi
Nostetaampas tämä ketju ylös kun tällaista selvinnyt että Osku on syövän terminaalivaiheessa eräässä terveyskeskuksessa.
- Anonyymi
Niin ajatus oli mikä?
- Anonyymi
Löysit sitte neljä vuotta vanhan uutisen
- Anonyymi
Saa kujala viimeinen sitten velkansa kuitattua ja hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255